Lehed

kolmapäev, august 01, 2012

Pullerits: Mida Taaramäe minuga trennis tegi?

 Soojenduseks kaks olümpiast tõukuvat küsimust. Vaatasin eile veidi Prantsusmaa-Argentina korvpalli, hall oli suur ja rahvast täis. Küsimus: miks ei ole korvpallis eri leeride pealvaatajad üksteisest seinte ja võredega eraldatud nagu jalgpallis?

Samuti vaatasin meeste 4x200 meetri teateujumist ja selle autasustamist. (Loomulikult olin ameeriklaste poolt. Nemad on ainsad, kes võivad kokkuvõttes hiinlastele vastu saada. Mulle ei meeldi, kui hiinlased nii palju võidavad, sest minu silmis on nad täiesti anonüümsed isikupäratud ühtemoodi sportlased, kelle saavutusi rakendab nende kommunistliku ideoloogiaga riik lisaks oma propagandamasina ette. Kahjuks on olümpial nii palju alasid, mis hiinlasi soosivad, nagu eri kõrgustelt ja eri hüppajate arvuga vettehüpped, samuti trampoliinivõimlemine ehk trampoliinihüpped, naiste tõstmine jms.) Küsimus: miks teateujumise esikolmikut õnnitlenud Jordaania (oli ikka Jordaania?) meesspordijuht pani prantsuse ujujatega põsed kaks korda kokku, aga ameeriklastega mitte?

Esimese küsimuse vastus: sest korvpallipublik on sõbralikum ja rahumeelsem kui jalgpallipublik, keda peab leeriti teineteisest traataiaga eraldama nagu metsistunud loomi.

Teise küsimuse vastus: ma ei tea. Ja see ongi huvitav, et olümpia annab võimaluse kultuurilisteks tähelepanekuteks. Variant üks: araablane ei tahtnud ameeriklasi kui põhimõttelisi vaenlasi intiimselt õnnitleda, aga prantslastega tundis ta lähedasemat sidet. Variant kaks: ameeriklased panid araablase potentsiaalsele lähenemiskatsele paremini vastu, ei kummardunud temalt õnnitlusi vastu võttes nii sügavalt nagu prantslased, vaid jäid sirge seljaga seisma ja ulatasid lihtsalt käe. Mulle meeldis ameeriklaste suhtumine ja hoiak. Minu arvates on see üksjagu rõlge, kui mehed hakkavad teineteisele õhupõsemusi andma. Kui ametimees prantslasi autasustas, siis mõtlesin, et kui oleksin ameeriklane, ei taha ma küll seda õhupõsemusi saada ja püüaksin samuti hoida kehalist distantsi. On veel kolmas variant, mis meeldib kindlasti poliitkorrektlastele: õnnitleja ja õnnitletavad austasid vastastikku teineteise kultuuritausta. (Mina sellisesse naiivsusse ei usu.)

Kuid ma ei jälgi ainult teiste sportimist, vaid hoian ise ka jalad soojas. Eile õhutpoolikul käisin Tartu Velo Klubi umbes 30-mehelise pundiga sõitmas. Jõudsime Tartust Viljandi suunas vaid paar kilomeetrit sõita, hoidsin grupi sabasse nagu ikka viimasel ajal, kui tagantpoolt, piki parempoolset teepeenart, tuli ei keegi muu kui Rein Taaramäe, tumedad päikseprillid ees ja nägu laia naeru täis.

Ega sõidu algus, vaatamata vastutuulele, kiire olnud. Vaevalt 30-32 km/h. Isegi Peip Reedi, kes on läinud üle Pelotoni klubisse, oli enda sõnul arvamusel, et võiks teha ees lühemad vahetused ja suuremat kiirust hoida. Grupi taga, nagu aru saate, valitses täielik kuurort. Mõtlesin, et ei tea, kas sellisest loksumisest mingit tolku ka tõuseb.

Keda huvitavad arvulised näitajad, siis neile võin raporteerida, et juulis tegin 23 rattasõidupäeva. Aga mu sõidud ei ole kuigi pikad: keskmiselt tunnikene või pisut rohkem, keskmine kiirus 31-32 km/h. Tean, et see ei ole mingi õige trenn, kuid mis tähtsus sel on! Peaasi, et endal on huvitav. Sõidan enda hinnangul 90 protsendiga, et oleks mõnus iseendaga võidu kihutada – ja muu pole tähtis. Tund on just piisav aeg, et rattasõit nüristavaks ei muutuks ning muuks ka aega jääks. Ehk nagu öeldakse: suts ja tehtud!

Eelmisel nädalal pedaalisin kokku 218 km, üle-eelmisel 214 ja üle-üle-eelmisel 192. Seda on mulle enam kui küll.

Õnneks tegi grupp eile tagasiteel Tartusse ka kiiremat sõitu – vaat see mulle meeldib! See on mulle ühistrennide parim aeg, kui kihutama hakatakse. Lasin Kavilda ürgorgu laskudes viimasena eelmistega umbes poolesajameetrise vahe sisse, et saaks tõusu kõvemini rünnata, sest Viljandi poole sõites jäi Kavilda orust väljuval tõusul grupp ette ning spurtisin sellest mööda – nii oli huvitav, mis muud. Tartu poole sõites ei saanud aga grupi saba oru tipus sugugi kätte, sest tundus, et punt hakkas kiiremini liigutama. Jällegi põnev: pead pressima, et mitte maha jääda. Siis järgneval pikal laugel kilomeetrisel laskumisel tõmmati kiirus üles ja grupp venis hanereaks. Oi, see oli maru! Ja eriti maru, et laugele osale jõudes jalga sirgeks ei lastud, vaid edasi kihutati. Mõned jäid maha, mõned liikusid tagant jällegi ettepoole – nagu võidusõidul. Lõpuks, pärast väikest tõusu, leidsin end kõige eest ja mõtlesin, et panekski grupi eest plehku, aga mingi sisetunne ütles, et äkki pole nii ilus.

Nagu Peip Reedilt pärast kuulsin, oli Taaramäe näinud me treni algul maanteel suurt ratturite gruppi ning tulnud vaatama, kellega tegu ja mis mehed on. Ta pidas ühe Velo klubi mehega päris pika jutu maha. Siis aeglustas, vajus paremalt oma tumeda Peugeot’ga gruppi lõppu ja läinud ta oligi.
******
Tee ümber Silver Islandi mägede, taamal Piloti mäeahelik, selle ees Piloti org, vana Bonneville'i järve jäänus. Utah-Nevada piiriala. 15. aprill 2012. Pildistanud Priit Pullerits

Foto 1: Miks puuduvad jalgpallis tantsutüdrukud, kes pealtvaatajais kurje pingeid vähemaks võtaksid? Foto autor: AFP/Scanpix
Foto 2: USA 4x200 meetri teatenelik Ryan Lochte, Conor Dwyer, Ricky Berens ja Michael Phelps on tulnud olümpiavõitjaks. Nad säilitavad sirge selja ega paindu õnnitlejamehega põsemusitama. Foto autor: Reuters/Scanpix
Foto 3: Rein Taaramäe, tumedad päikseprillid ees ja nägu laia naeru täis. Foto autor: Sille Annuk, Postimees/Scanpix
Foto 4: Rein Taaramäe Rõuges Eesti meistrivõistlustel eraldistardistsõidus. Foto autor: Sille Annuk, Postimees/Scanpix

55 kommentaari:

  1. Anonüümne12:39

    Kulla Priit.
    Lahmimise asemel võiksid korra pilgu visata ka olümpia jalgpalliturniirile ja vaadata, kas seal on pealtvaatajate vahel traataiad.

    VastaKustuta
  2. ...See küsimus ei olnud konkreetselt olümpia kohta, vaid inspireeritud olümpiast: mitte ainult olümpial, vaid ka kusagil mujal korvpallivõistlustel ei ole pealtvaatajat üksteisest rangelt eraldatud nii, nagu jalgpallis. Palun nähke laiemat pilti, mitte ainult ühte turniiri!

    VastaKustuta
  3. Anonüümne13:18

    Kas kossu Euroliiga Final4 mänge vaatasid? Mida tegid kreeklased?

    Kas eelmisel aastal Leedus EM-i käisid vaatamas? Kuidas olid muust publikust eraldatud Serbia fännid?

    Kas U-19 EM finaalturniiri mänge käisid Tallinnas või Rakveres või Haapsalus vaatamas? Kuidas olid seal eraldatud erinevate riikide fännid?

    Kas oled käinud vaatamas mõnda Inglismaa Premier League mängu? Mitu meetrit traataeda seal oled märganud?

    VastaKustuta
  4. Anonüümne13:44

    Tundub, et Pulleritsu jaoks oli eilne esimene korvpallimäng üldse mida ta vaadanud on. Kreekas, Serbias jms balkani riikides käib korvpallimängude ajal selline mäss, et ükski traataed ei hoia neid metslasi kinni.

    Kuna pilt (eriti liikuv) ütleb rohkem kui tuhat sõna, siis vaadake ise: https://www.youtube.com/watch?v=js-EVNL89cU

    Traataiad, politseinike armee väljaku ja pealtvaatajate vahel. See on Euroopa populaarseimate korvpalliliigade reaalsus.

    Ühesõnaga on Pulleritsu jutt järjekordselt täielik bullshit

    VastaKustuta
  5. Võred pannakse siis vahele, kui fännid on Kreekast, Türgist, , Venemaalt, Makedooniast, Serbiast, Horvaatiast, Bosnia ja Hertsegoviinast ( Endise Jugoaslaavia) ja Poola e. kõige verisemad "ultrad". See ei olene mängust, "Ultrad" põletavad, lõhuvad, peksavad ja tapavad olenemata sportmängust. Siin on jalgpalli võrdlus korvpalliga kohatu.... Jalgpalli kahjuks räägib see, et see on populaarseim. Jalgpall on midagi enamat, kui lihtsalt sport:)
    http://www.youtube.com/watch?v=238cBc2UI8g
    Andres

    VastaKustuta
  6. 13.44 jõudis ette, aga siin veel
    https://www.youtube.com/watch?v=TxIHvQ9Lqvg&feature=related

    Siin on Priit Pullerits küll paugu puusalt lasknud :)

    VastaKustuta
  7. Anonüümne13:59

    Priit, püstitasid tänases raadiosaates küsimuse, miks eesti sportlased ei suuda positiivselt üllatada. Teile ei meenunud ükski. Tooksin ühe näite - Eesti jalgpallikoondis edestas EM valikturniiril eelmise MM finaalturniiril osalenud Serbiat ja Sloveeniat, tulles alagrupis Itaalia järel teiseks. Kogu Euroopa jaoks oli see väga suur üllatus, kogu valikgruppide suurim.

    VastaKustuta
  8. Veel korvpalli
    https://www.youtube.com/watch?v=QCdUPeKhZX8&feature=related

    VastaKustuta
  9. Mulle jäi autasustamisest küll Phelpsist vilets mulje. OK - läbi aegade kõige rohkem medaleid - kuid suhtumine oli üleolev. Juba enne teadustamist kõõlus ühe jalaga poodiumil ja vadistas teistega juttu. Selgelt liiga palju medaleid ujumises ja medalid devalveerunud nii Phelpsi kui teiste jaoks.
    LAVi noormees, kel poodiumil Phelpsist kõrgemal seistes nutt kurgus oli, oli palju sümpaatsem kuju!

    VastaKustuta
  10. Anonüümne14:14

    Jalgpall on võrratu

    VastaKustuta
  11. Anonüümne14:28

    Kavilda oru tippkiirus oli 72,5km/h ja järgneva 5km lõigu jooksul kiirus naljalt alla 50-55km/h ei langenud.
    :)

    VastaKustuta
  12. Anonüümne14:32

    PP: Sõidan enda hinnangul 90 protsendiga

    Seleta lahti. kas 90% on max pulsist, või max liikumiskiirusest või max pingutusest? kui pingutusest siis kuidas teed vahet 95% või 90% või 80% pingutusel?

    Teine teema. viimastest aastatest on kõige suurem posit üllatus maadleja Nabi mm kuld.

    VastaKustuta
  13. Anonüümne14:35

    Eesti jalgpallikoondise 2 koht valiksarjas ja eespool tõesti tugevatest riikidest, kuid PP arvates ei ole see üllatus-no tule taevas appi. Kogu Euroopale oli üllatus,aga PP jaoks oleks vist olnud üllatus ka ITA edestamine...no dajoš
    kah Priit

    VastaKustuta
  14. Jah, 14:28 - oli ju mõnus andmine! Vaat see on lahe, ise oma jalgadega ja organismiga midagi suuta. Mitte siin niisama targutada selle ja teise üle - Eesti 2. koht jalgpalli valikgrupis on sama hea, kui noor leedu ujuja oleks saanud eelujumises teise aja, aga poolfinaalis oleks kolaki viimaseks jäänud. Sest Eesti jäi play-offis tulemuse poolest viimaseks. Eesti ei tulnud Euroopa meistriks - millest te räägite?! Kus on tiitel, kus on üllatus?

    Nabi MM-tiitli positiivseks üllatuseks serveerimisega olen täiesti nõus.

    14:32 - nojah, need, kes on harjunud pulsikelladega, ei saa aru, et mõned inimesed suudavad ennast ka kuulata ja jälgida ja tajuda oma pingutuse astet ilma, et mingi vidin seda tema eest teeks.

    VastaKustuta
  15. Anonüümne15:18

    Lõpeta udutamine. küsimus oli konkreetne kuidas eristad 95% ja 90% ja 80% pingutust. sul peavad olema mingid tähelepanekud kui nii julgelt numbritega mängid.

    Kui nüüd Nabiga oled nõus miks siis ise raadios välja ei pakkunud. kuidas nii kiiresti seisukoht muutus???

    14:32

    VastaKustuta
  16. Anonüümne15:26

    Priit - jutust jäi segaseks, kas Taaramäe tuli siis rattaga või autoga (Peugeot)?

    VastaKustuta
  17. Anonüümne15:31

    No tegelikult oli ka Novosjolovi MM-tiitel 2010. aastal omajagu üllatus. Samamoodi võiks üllatuseks tituleerida vendade Tõnistete olümpiahõbeda Soulis.

    VastaKustuta
  18. Anonüümne15:32

    to 15:26
    On olemas ka Pesukott-jalgrattad;)

    VastaKustuta
  19. Anonüümne15:38

    Selleks, et võrdsustada jalgpalli valikgrupi ja olümpia eelujumise 2. koht, peab ikka eriti spordikauge inimene olema.

    VastaKustuta
  20. Anonüümne15:44

    Novosjolovi MM-kulda 2010 ei saa üllatuseks pidada. Mees oli enne seda 5 aastat järjest (sic!) tulnud EM-il esikümnesse ning võitnud kaks MK-etappi.

    VastaKustuta
  21. Anonüümne16:12

    Eee, ma olen mõelnud, et kergejõsutikus võiks kah olla 100 meerti jooksud olla eri stiilidega: selg ees, külg ees, kätepeal jne. No nii nagu ujumises. Ja kindlasti peaks olema kõrgushüppes eraldi klassid kuni 170 sentimeetristele, kuni 172 sentimeetristele jne. No nii nagu tõstmises ja maadluses.

    Janno

    VastaKustuta
  22. Anonüümne16:49

    Mida Taaramäe sinuga trennis tegi siis?

    VastaKustuta
  23. Taaramäe oli Peugeot'ga. Kas keegi on kuulnud, et Taaramäe sõidaks Peugeot' rattaga? Siin ongi vastus.

    VastaKustuta
  24. Priit, sa kirjutad: "Eesti 2. koht jalgpalli valikgrupis on sama hea, kui noor leedu ujuja oleks saanud eelujumises teise aja, aga poolfinaalis oleks kolaki viimaseks jäänud."

    Nii, so what, küsin ma, kui näiteks selle Leedu ujuja jaoks oleks poolfinaali üldse jõudminegi enese ületamine? Nagu oli Eesti jalgpallikoondise jaoks üldse jõudmine play-offi või siis alagrupis teisele kohale (või oleks ka kolmandale). Kõik kriteeriumid täidetud.

    Ega enese ületamine ole medal või isegi ainult (!?) kuldmedal - või on?

    Ja üldse - kas sa Taaramäelt küsisid, et miks ta ennast Touril ei ületanud ning nii viletsasti esines? See üldkoht ja koht valge särgi arvestuses ei kõlba ju kuhugi! Kus oli eneseületus? Kus oli kuldmedal? Või mis? ;)

    VastaKustuta
  25. Anonüümne19:00

    Justkui rusikas silmaauku, kas pole, Priit?

    http://sport.delfi.ee/news/korvpall/maailm/salapolitseinik-vahistas-tribuunil-ahvihaalitsusi-teinud-leedu-kossufanni.d?id=64762196

    VastaKustuta
  26. Anonüümne19:17

    Küsida võiks veel, et miks mõnes kultuuris pannakse põsed kaks korda kokku ja mõnes kolm (Hollandis näiteks)?

    Kusjuures mingit selgitust isegi kunagi teadsin, aga olen kahjuks ära unustanud.

    VastaKustuta
  27. Anonüümne19:36

    16:49 küsib: Mida Taaramäe sinuga trennis tegi siis?

    PP vastab: Taaramäe oli Peugeot'ga. Kas keegi on kuulnud, et Taaramäe sõidaks Peugeot' rattaga? Siin ongi vastus.

    Jah, ma olen kuulnud, et Priit on väga eriline inimene. Aga et ta nii eriline on, seda ma ei uskunud. Jalgpalli- ja korvpallifännide vastandamisest ei maksa rääkidagi. Vähemalt jääb ta oma stiilile truuks - emotsionaalselt jutustada ja hinnaguid anda, seejuures toetuda valedele faktidele.

    VastaKustuta
  28. Anonüümne20:37

    ma siin vaatan ,et ikka iga postituse alla tulevad muidu täiesti märkamatute inimeste kommentaarid, püües ära panna blogi autorile, kes annab asjast oma arusaama, ja hiljem ilmeselt endaga niivõrd rahule et viskavad omale peegli ees viie ka ja mõtlevad kui tehtud mehed nad on, siin tuleks see anonüümne kommimine ära kaotada ja võiks saada ainult enda nime alt tulistada,

    VastaKustuta
  29. Anonüümne21:04

    to 20:37

    Selle blogi ajalugu on üldiselt näidanud, et oma nime all kommenteerimine on mõttetu. Kui kommenteerib anonüümne, siis ütleb Pullerits, et "Näe, va argpüks ei julge oma nime alla panna!" Kui kommenteerib keegi oma nimega, siis ütleb Pullerits, et "Kes teie, [eesnimi] [perenimi] üldse olete, et minule vastu vaielda!" Ühesõnaga vahet pole. Ühe inimese egotrippi ei peata miski...

    VastaKustuta
  30. Anonüümne21:32

    To 20.37
    Ja Teie nimi on?

    VastaKustuta
  31. Anonüümne00:09

    OK - ma saan aru, et hr Pullerits oma blogi külastatavuse ja kommentaaride rohkuse saavutamiseks solvab jalgpallifänne.

    Aga kohati jääb mulle mulje, et hr Pullerits isegi täiesti siiralt vihkab jalgpalli.

    Mis iseenesest peaks ju tema vaadetega vastuolus olema. Jalgpallifänn on Euroopas tõsine natsionalist (nagu hr Pullerits). Jalgpallifänn on samuti must-valge maailmavaatega - nagu hr Pullerits - kas kannad prille või oled prillideta õige mees. Ei mingeid vasakpoolseid imalaid kokkuleppe ja poliitkorrektsuse nägusid ei eksisteeri fännile. Seda hindab ka hr Pullerits. Jalgpallifänn annab tema põhimõtteid solvanud tegelasele vastu koonu, ka hr Pullerits on siin blogis lubanud arveid käsitsi õiendada tema ja tema lähedaste solvajatega.

    Nojah - see minu jalgpallifänni kujund on liialdus ja 90% publikumist staadionitel on tavalised kodanikud - kes koos saavad oma ürgsed instinktid ja emotsioonid suures massis välja elada (nagu tõsine rock kontsert) ja pärast ontlikult hämmastuse ja nördimusega lugeda hr Pulleritsu ebaõiglasi hinnanguid jalgpallile.

    Igatahes - jalgpall on parim. Ja jalgpall ei ole nii s..tt ala, et tal ei oleks ka vaenlasi.

    Dinosaurus

    VastaKustuta
  32. Anonüümne09:42

    Priit,lugedes et teed regulaarselt ja tublilt rattatreeninguid küsiksin kuidas on lood põlvedega?Kas ravi on olnud tõhus ja kas joosta ka juba kannatab?
    Riho

    VastaKustuta
  33. Riho, põlved on tundlikud. Olen kasutanud dr Ripsi abi, olen hoidunud põlve igasugusest koormamisest jooksuga, olen öösel kasutanud magnetitega põlvesidet, mille laenas endine Eesti tippjooksja Rein Valdmaa. Aga ikka annavad tunda, kord siit, kord sealt, kord vasak, siis jälle parem. Ütlen otse: olen sisimas leppinud sellega, et joosta enam kunagi ei saa, vähemasti võidu mitte.

    VastaKustuta
  34. Anonüümne12:38

    milles dr Ripsi abi seisneb?

    VastaKustuta
  35. Anonüümne12:40

    Kas käisite Taaramäega vutti ka mängimas? Talle teadupärast meeldib... ratturid mängivad alati vutti.

    VastaKustuta
  36. 12:38 - olen sellest eespool korduvalt ja pikalt kirjutanud. Lugege sealt. Ärge eeldage, teised ka, et ma hakkan siin igaühele individuaalset loengut pidama. Netiajastul on kõik kergesti leitav. Lööge sisse paar märksõna ja saategi vastused. Imelik, et minusugune tehnokauge inimene peab selliseid elementaarseid asju siin kellelegi õpetama.

    VastaKustuta
  37. Anonüümne16:37

    PP: Netiajastul on kõik kergesti leitav.

    Kehtib ka Teie enda kohta. Vähem faktivigu ja vassimist!

    VastaKustuta
  38. Anonüümne17:03

    No nii kallid sõbrad. Tegin investeeringu ning ostsin omale ka maanteeratta. Millise valemiga Tartu ühistreeningutest osa võtta saab? Tuleb veloklubi liikmeks hakata?
    Teet

    VastaKustuta
  39. Anonüümne21:37

    Ma jõudsin lugemisega poole peale, siis sai siiber, ma ei vaevu isegi eelnevaid komentaare lugema, et kas sama mütet on juba väljendatud:

    1) Kas lugupeetud ajakirjanikuhärra on üldse korvpalli käinud vaatamas?
    Kas või Eestis oli veel mõned aasta tagasi väga teravaid olukordi.
    Ärme siin Ida ja Lõuna-Euroopast üldse räägigi.

    2) Hiina propagandast ning kommunistlikusest sõna võttes võiks mainida ka, kas ise on Hiinas käidud? Erinevate hiinlastega kokku puutunud? Või tugineb kogu mulje kapitalistliku USA propagandale?

    VastaKustuta
  40. ...Üldiselt ma ei viitsi sellistega siin maid jagada, kes ei tea minust isegi nii palju, et 1) olen näinud korvpalli nii USAs NBA liigas kui Eesi meistrivõistlustel juba siis, kui neid peeti EPA vanas spordihallis ja 2) olen elanud hiinlastega koos ühes hotellitoas, töötanud nendega koos ajakirjatoimetuses, intervjueerinud neid jne jne. Nii palju võiks ikka elementaarseid asju minu kui blogipidaja kohta teada, mitte tulla siia minu koju ülbelt prõõkama ja nõudma, et ma peaks igale suvalisele endast aru andma.

    VastaKustuta
  41. Anonüümne23:43

    Üks isiklik küsimus Priidule. Kuna teed aktiivselt rattatrenni ning sõidad koos veloklubi meestega, kas jalad on raseeritud? Täna käisin ovaalil suusatamas ning kaks tegelast sõitsid rulluiskudega minust mööda. Hetkeks tundus selja tagant, et mingid tibid. Kuid oh ülla ülla tüüpidel olid raseeritud koipsid. See selleks. Kui veloklubi mind ka austab kutsega oma treeningutele, siis kas peaksin karvad maha ajama, et massi sulanduda?
    Teet

    VastaKustuta
  42. Anonüümne00:06

    Huvitav, mis ajast suusk.blogspot.com on Priit Pulleritsu kodu? Kas näiteks kõik pildid pärinevad tema kodust? Kas ta räägib asjadest nii, nagu oleks ta oma kodus?

    Selles blogis on segamini Priit Pulleritsu koduasjad ja tööasjad ja see tekitabki protestivaid kommentaare. Kui Priit räägiks ainult koduasjadest (nt trennirekordid), siis oleksid kommenteerijateks rohkem need, kes Priitu isiklikult tunnevad ja kommentaaride toon oleks sõbralikum. Kui Priit räägiks ainult tööasjadest (nt suusaliit või spordialade vastasseis), siis oleks rohkem asjalikke ja sisukaid kommentaare.

    Praegu on kõik segamini nagu puder ja kapsad. Koduses kontekstis esitatud teemasid võtavad lugejad kui laiale avalikkusele suunatuid ja seetõttu peavad Priit Pulleritsu edevaks. Tööalaseid teemasid aga võetakse kui isiklikke ja siunatakse Priit Pulleritu tema mingisuguse isikliku ristisõja pärast.

    Sageli lugejad ei jaga Priit Pulleritsu ettekujutusi ja teooriaid blogi ja kommentaaride tähendusest. Teglikult pole selge, kas need teooriad on üldse realistlikud ja adekvaatsed.

    VastaKustuta
  43. Anonüümne01:43

    EPA spordihalli ei ole mitte kunagi olemas olnud. EPA võimlas mängiti eestikaid viimati 30 aastat tagasi. Olid ajad. Krivošapka kandis siis hoopis ühte läti nime. Hiinlastega hotellitoa jagamine on kõva sõna. Samas selgitab see nii mõndagi.

    VastaKustuta
  44. Anonüümne07:05

    Kui Priit Pullerits jagas hotellituba hiinlastega nõukaajal, siis oli ta järelikult KGB agent. :)
    Teet

    VastaKustuta
  45. Teet, 23:43 - ei, jalgu ma ei raseeri. If I did it, that would be too feminine, really! Ja ma ei usu, et mehed üksteise jalgu kriitiliselt takseerides vahiks.

    00:06 - hoolimata teie ninatargalt ülbitsevast toonist siin minu blogis vastan: siin kehtestan reeglid mina, ja ainult mina. Kui tahan, lasen teil siin sõna võtta, ja kui ei taha, viskan teid minema, nii et teist ei jää jälgegi, ja kui keegi väga ülbama hakkab, siis annan virtuaalselt jalaga p**** ka veel. Seekord jätan teie sõnavõtu siin alles, et teised ka näeksid, mis moodi mõni mees võtab endale õiguse siin prõõkama ja targutama hakata. Kui selline mees tuleks mu päriskoju, lendaks ta sealt pea ees trepist alla. Nüüd, siinses päevik-kodus, jätan teid teistele hoiatuseks välja rippuma.

    01:43 - sai seal EPA võimlas päevade kaupa hommikust õhtuni eestikaid vaadatud. Ja õhtuti koduhoovil mängitud. Kunagi mängisin Aare Kilbiga (teate küll!) sajani, juhtisin 98:96, aga ikkagi kaotasin 98:100. Ta oli siis ikka Eesti omaealiste koondise tasemele küündiv mängija. Käisin Harry Russaku juures trenniski, kui sinna tuli Nõo poiss Peep Jõgi - oli juba siis kõigist parem. Aga alla käis...

    Teet, 07:05 - ei, hiinlastega olen jaganud tuba nii Washingtonis kui New Yorgis. Nii et olen pigem CIA agent.

    VastaKustuta
  46. Anonüümne10:01

    Juuli alguses juhtus sihuke lugu, et PP lasi ühele blogi lugejale needuse peale panna. Põhjuseks vist kommentaariumisse jäetud luuletus. Tegin tollest PP ähvardusest copy-paste.
    Kui teil hakkab elus viltu kiskuma, siis teadke, millest see võib tulla. Kerge teil olema ei saa, aga ise selle endale esile kutsusite...

    Ja nüüd loeme kurba uudist, et PP enam joosta ei saa. Peenike kunst on see needuse panek. Võib sihtmärgist mööda panna. Või tuleks teenusepakkujat vahetada.

    VastaKustuta
  47. ...täiesti mööda seostatud! Jala trauma tekkis juba mais.

    VastaKustuta
  48. Anonüümne13:21

    " Ja ma ei usu, et mehed üksteise jalgu kriitiliselt takseerides vahiks." - eksid, sügavalt. Nendel meestel - velopededel - on oi-kui-palju karvajalgade kohta öelda.. Kuigi võiks tõesti piirduda oma 'persega'.

    VastaKustuta
  49. Anonüümne08:16

    Kaks küsimust Priidule Pulleritsule ja loodan neile ka vastust saada, Eriti teisele. Priit Pullerits kirjutab
    Ega sõidu algus, vaatamata vastutuulele, kiire olnud. Kuidas sellest aru saada kas vastutuul peaks kuidagi soodustama grupi kiirust???.
    teine ja valusam küsimus.
    Nimelt kiirendas blogipidaja veloklubi trennis linna jõudes ning sõitis väikese vahega ees. Linnas sees, esimese valgusfooriga ristmikule jõudes aga põrutas punase tulega üle ristmiku. Mees kes taunib võistluste ajal vastasssunas sõitjaid ja peaks olema avaliku elu tegelane ning näitam ise eeskuju ei pea liiklusreegleid millekski??

    VastaKustuta
  50. Alustasin manöövrit rohelise vilkudes - no okei, võib-olla oli juba kollane ees.

    Jah, esimene lause läks vussi. Õige on: vastutuule tõttu.

    VastaKustuta
  51. Anonüümne13:00

    kõige tähtsam on mitte vabandada, vaid ikka ennast õigustada.

    VastaKustuta