Pullerits: Kuidas küll keskmine kiirus muudkui mängeldes tõuseb?
Oluline on tempot hoida – ja seejärel tõsta.
Nädala algul, kui oli vaja ka pingsalt tööd teha, alustasin umbes tunniste sõitudega, kus hoidsin keskmist kiirust 31 km/h.
Nädala keskel tõstsin selle jahedas 31,5 km/h peale. Eks seal tuli appi ka neljane grupp (fotol ülal paremal), kes nägi mind Tallinna maanteelt Ilmatsalu poole pööramas ning keeras mulle järele. Ega ma neid väga endale järele tahtnud lasta, tõstsin kiiruse 35-36 km/h peale. Aga nemad tahtsid ilmaselgelt mind kätte saada. Ja kui grupp tahab, siis ka saab. Enne Ilmatsalust Tartu poole viivale teele keeramist nägin, et jooksikuna ees pääsu pole ja ootasin nad järele.
Arvasin, et nüüd läheb sõiduks. Aga ei tuhkagi. Ilmselt oli nelik oma eesmärgi täitnud ning mõne aja pärast lasi kiiruse 31-32 km/h peale. Ei hakanud mina ka ette minema neid uuesti ärgitama, sest olin sattunud kontvõõrana teiste meeste trenni ning kui seal kaasa lähed, siis ole vait ja vagusi.
Õnneks keerasid nad Valga-Tartu maanteelt ära lennuvälja poole, mina sõitsin otse. Sain jälle omas tempos minna. Grupis on ikka paras mugavussõit.
Eile, laupäeval, tegin Cube’i maastikurattaga hommikul rahuliku sõidu ning õhtul ajasin maanteeratta välja, et käia ära Ihaste taga Lohkvas, kus elab ettevõtjast kergejõustikutreener, endine kümnevõistleja Jaanus Kriisk, kes kinkis mulle oma Vene armee kogemusest rääkiva raamatu «Võiduka armee sõdur» (fotol paremal, pühendusega autorilt, ja ülal vasakul). Olen seda algusest jupp maad lugenud, mõni asi on üllatav, aga palju tuleb endalegi tuttav ette, kas või suure külmaga ära külmetatud kõrvad. Tolle laupäevaõhtuse ligi 26-kilomeetrise suuresti linnasõidu keskmiseks kiiruseks kujunes 32,5 km/h.
Täna, pühapäeval, tegin pikema ringi, 63,4 km. Algul mõtlesin, et sõidan rahulikult ja mõnusalt, aga sõites sain aru, et mõnus on see, kui jaksad ja tahad ikka pingutada ka. Nii kujunes selle sõidu keskmiseks kiiruseks igati korralik 32,7 km/h.
Pole vist paha? Tänavune rattakilometraaž kokku 2280.
Kus loom välja lasta?
Fotod Priit Pullerits
48 Kommentaarid:
Pole paha. Siin 22 km/h keskmist ja 300 km mööda asfalti. 100% elektriga. Powerit on 4 kw aga seda polegi varsti enam legaalne avalikel teedel välja lasta. Seetõttu hoiangi purakat kinni, et legaalsena välja paista ja mitte tekitada tulevikuks ebaseaduslikke harjumusi. Eks ta üks veiderdamine on. Aga selle eest hästi lõbus. Sihuke laks on pärast sõitu üleval, mida pole kunagi ratta seljas kogenud. Ja see pole veel kõik. Arenguruumi on tohutult. Aasta lõpuni peaks seda jätkuma vähemalt.
Ma olen siin mõelnud et hr. Pulleritsul trenni keskmised kiirused minu omadest üsna kõrgemal, aga võistlustel saab kalendriga. Ei teagi mis värk on
Ettevõtjast kergejõustikutreeneri, endise kümnevõistleja nimi on Jaanus Kriisk aga bestselleri autor on keegi Aleksandr Kadakas. Kas siis see Jaanus kirjutas raamatu Alekasndri seiklustest või mis värk on?
See on veel keerulisem. Raamatus on jutt Toomasest. Milleks selline konspiratsioon?
Looma väljalaskmise koht ja ühtlasi selgub, mis PP keskmine kiirus ka tegelikult maksab.
Esimene etapp oli just ära.
http://temposari.ee/etapid
Jah, täpselt. Kui tavarattaga sellised kiirused, siis tt rattaga oleks rahvasporditasemel omas vanuseklassis kunn. Saaks uuesti tagasi renomee, et pp alistamine mõnel võistlusel näitab head taset
Kriisk on siuke kaval vunts. Nagu teada käisid kõik eesti mehed okupatsiooni armees, kaasa arvatud raketipatarei vanemseersant kapteni ülesannetes P Pullerits. Kriisk aga käis võitmatus armees. Huvitav huvitav.
Klikkige Pulleritsu:
https://leht.postimees.ee/6979597/koroonakriis-pigistas-opetajatest-viimast
Sellel teemal on viimastel aastatel päris palju kirjandust välja lastud ja Alexander Kadak otsustas ka veidi pappi teenida.
Kuigi karjalaskepäev oli juba ammuilma ära, lastakse loomad uuesti välja eeloleval pühapäeval ning hädaolukorrast tingituna igaüks isepäi. Mingit grupiviilist rodeot ei toimu. Ka paaris tööd ei toimu, väljaarvatud need mehed, kes niigi igapäevaselt koos elavad.
Ühesõnaga iga loom iseenda eest pühapäeval kell 11.00 ja distantsiks 128 kilomeetrit. Kes saab sõidab rattaralli ametlikku rada, kes ei saa, need leiavad endale sobiva sama algus ja lõpp-punktiga raja kodukandist. Pärast räägime keskmistest kiirustest ja loomade hingeelust.
Pühapäevane üksi sõitva sõidumehe mõõt hakkab sealt 35 km/h juurest ja ülespoole. Madalamaid kiirusi saab hiljem arutada Mesikäpa lastesõidu leheküljel. Grupis sõidetud tulemusi saab vaagida perekooli foorumis või isikliku psühhiaatri juures.
Kuidas siis jääb, lugupeetud Priit Pullerits, kas järgmine esmaspäev saame lugeda teemakohast postitust või piirdud esialgu igati korraliku 32,7 km/h trenniga ja jätad veel looma sisse?
Mulle isiklikult meeldib kõige rohkem see esimesel pildil kõige parempoolne sardell. Klassikaline liibukamees.
Aiai, lp Säinas pani lati väga kõrgele.
Tuleb veel trenni teha. Et selleni küündida.
Mis te arvate, kui palju koguneb neid, kes ihuüksinda suudavad 128 km 35 km/h-ga ära teha? Kas teeme panuseid? (Kuidas aga kindlaks teha, kes sõitis ikka üksinda?)
Säinas tahab intriigi üles tõmmata. Ei lähe läbi.
Usaldada ei tasu kedagi. Üks tuttav maadleja rääkis, et jalgratturitega koos duššialla minnes peab seep nööriga kaelas olema.
Kas 128 km võib vahepeatustega ka läbida? Noh, et kui korraga ei jõua, siis puhkad ja kui jälle panna suudad, siis paned kella käima ja jätkad keskmise tempoga edasi. No ja kui oled hästi vedel kuju, nagu mina, siis paned edasi järgmisel ning ülejärgmisel päeval. Ma saan nii 128 km kokku küll. Korraga aga ei jõua. keskmine jääb 27 km/h peale. Seda kõik ainult 100% särakaga.
Muidu kindlasti tubli mees, 14:16, aga üldiselt on nüüd nii, et mine otsi üks pikem jupp nööri ja vea see ümber vähe jämedama oksa, mis ikka ka oks on!
Sellise "särakaga" oled nagunii jõuluks läinud ja no milleks agooniat pikendada.
14:16 on varsti manalamees jah
128 on liiga palju, aitab 64 hea, ka siis on pooled manalamehed vahepealne kuiv perriood oli liiga pikk. Karrmaljaka
Padre paneb 129 tema ei hellita.
Jätke nüüd, mul ikka mingi reserv peaks olema. Vaatasin täna, et sellisel keskmisel kiirusel jäi pulss säraka abil alla 111 lööki minutis. Kui nüüd veits pingutada ja treenida, siis peaks suutma 32,7 ikka ära teha. Ei ohiks ulme olla.
Kas virtuaal-velorallit võib läbida üksinda sõbra väikebussi tuules?
Ei lõpe hästi see tsällens. Liiga kõrge latt.
Lõpetage ära 128 km tsipa alla 4 tunni 35 km h.See juba selline keskmine kiirus ,et puhata pole võimalik. 4 tundi kõval intensiivsusel tööd lööte kindlasti juba 1 naela enda kirstu ära harrastaja vaatest.
Mehed kes talvel pukki sõitsid teevad ära. Mehed kes latatara ajasid ja peegli ees nahk pükse proovisid. Aeg protokollis annab tunnistust.
Huvitav missuguse keskmise kütavad välja rodeo vennad? Osad neist olid väga suure suuga.
üleeila sõitis kurepalu teel üks rattur tsikli tuules. väga napp vahe oli tsikliga. ei tea mis värk sellega oli?
Partisanid radadele!
https://estoniancup.ee/etapp/rapla-rm/rajakirjeldus/
https://estoniancup.ee/etapp/kalevipoja-rm/rajakirjeldus/
Kein on kõva mees.
https://sport.postimees.ee/6981779/kein-einaste-parnumaa-kalurikulast-sveitsi-koondise-peatreeneriks
Ratas ikka transa vahend. Mudas&juurikatel möllamine pole nagu see. Elu peab ikka väga üksluine olema, et üksi kuhugi laande ronida. Aga võtke igaks juhuks ikka seep ja nöör kaasa kui sinna asja on.
Mees räägib õigust. Müüsin ammu ratta kui üleliigse lukskauba. Seep ja nöör ainus tarviline
Nööriga on nörritav. Parem siis juba Säinase krossi viimastel kilomeetritel.
See saab olema nagu ümera lahingu viimane õhtu. Mehi langeb loogu
Enne kui lahing veel alatagi on jõudnud on blogis maad võtmas allaandmismeeleolud. Juba räägitakse nöörist ja seebist ning valitsevad minnalaskmismeeleolud. Selle asemel, et pühapäevaseks heitluseks rattarajal veel tugevasti treenida tegeletakse hoopis rahvusliku meeleheitega.
No mis teha, pikki kuid valitsenud võistluste puudus on ilmselgelt nõnda rängalt mõjunud. Rahvuskehand on lõtv, tahtejõudu napib, meeste peas ringlevad loobumismõtted ning nii ei jäägi vist muud üle, kui seada õige sõidumehe mõõt pühapäevaks 32,7 km/h peale. Siis on latt nõnda madalale lastud, et kõik saavad muretult kõrge kaarega üle lati lasta. Nõrgemad seevastu saavad ennast lati alt läbi kaevata.
Ja ärge nüüd tulge jälle rääkima, et 32,7 km/h käib ka üle jõu. Ega see pole mingi 1.55,9 800 meetris, mis kõigile üle jõu käib. See uus latt on rohkem selline kaks minutit ja kümme sekundit seasörki kahe staadioni ringi peale.
Lugupeetud Priit Pullerits, kas uus latt on nüüd parajal kõrgusel? Kas tuleb esmaspäeval asjakohane postitus pühapäevasest latiületusest?
Ehh, seekord on nii, et 32,7 pole vaja ära tehagi. Priitu pole kirjaski sellel üritusel. Võib vabalt teha 21,8 ja distantsiks võtta 25 km, isegi särtsuvokiga tehtav. Milleks punnitada rohkem kui Priidule saab nii lõdvalt särgi püksi toppida?
Meeste vaim on lastud lõtvuma. Pole olnud ühtki psükoloogi ja isakest asja kallal tööl. Sellest väga kahju. Vana impeeriumi ajal oli asi korras. Igal teisip ja neljap oli politpsihhologitseskaja podgotovka. Raketipatarei isikkoosseisule ka pühap hommikul. Mehed olid iga hetk valmis kõmmutama.
Pullerits sõidab raja läbi partisanina.
Sõitku, sõitku. Aga loeb ainult protokolliline tulemus. Kes häbeneb protokollis figureerida, siis järelikult pole vaim valmis ja ei loe siin sooja jutu puhumine. Ainult ühiskonna eliit, edasi viiva jõuna on ka protokolliliselt nähtav. Võid siin blogis ennast suureks puhuda aga see ei loe. Lihtsalt ei loe. Nii ongi.
10-15 m/s põhjatuult siis pühapäevaks paistab tulevat.
Kui kogu ots allatuult teha, saaks uhke keskimse küll.
Kas pühapäeval tuleb alfaisaste pulm?
Mis kell Pulleritsu grupp stardib?
Mind lubati isiklikult pühapäeva tippsõiduks kirja panna. Pidin reportaažigi kirjutama sellest saja mehe 119 km kimamisest. Kas ma siis polegi kirjas?
Vat, saite nüüd, sitakotid ja muidu kusekurnad, Padre jälle võidumees!
Padre võidab isegi siis kui ta kaotab.
Mis 119 km kimamisest? Vähemalt 128 km peab sõitma tulemuse kirja saamiseks. Või 119 km kimatakse ja 9 km lastakse tirri?
Mingi muu üritus ilmselt. Priit ajab üritused segi. Üks on Suur Mõduvõtt ratastel ja teine kommertshõnguline kändude vahel nikerdamine muda augus. Eks ta jääb vanaks kah.
Pigem ikka see Suur Mõduvõtt ratastel, kogu Eesti paremik on kohal, ainult sada meest, ei enam.
Vaatame seda mõdu võtmist. Kui tulemus protokollitakse lihtsurelikega võrdväärsetel alustel eraldistardina ilma tuulekotis istumise võimaluseta siis respect. Karta aga on. et tegu hoopis miski valitud seltskonna promoüritusega.
Tuletaks samuti meelde et koroona ajale vastavalt mingit ühisveeremist ei tohi korraldada, ei 10, 50 või 200 meest, koos võivad veereda üksnes pereliikmed.
Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!
An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.
Postita kommentaar
<< Esileht