Lehed

kolmapäev, juuli 31, 2013

Pullerits: Ahh, mehed, minge te kõik metsa!

Siin on teile paar isiklikult läbi proovitud soovitust, kuhu võiksite minna – täpsed juhised (ja ettekujutust andev kaart) juures, et keegi liiga võssa ei paneks. Või veel hullem – sohu... Räägin, mõistagi, rattaga metsa sõitma minemisest.

Laskevälja rattarada Põlvamaal:

http://www.tarbija24.ee/1313066/rattal-tagasi-ew-aega

Kaiu rattarada Jõgevamaal:

http://www.postimees.ee/1298998/haagid-metsa-all

Kooraste rattarada Põlvamaal:

http://www.tarbija24.ee/1292616/otsige-metsast-jarvi

Piusa jõe ürgoru rattarada Võrumaal:

http://www.tarbija24.ee/892966/urgne-kutse-tombab-kaanulisse-orgu

Kõrvemaa rattarajad Harjumaal:

http://www.tarbija24.ee/907368/eesti-sveitsis-leiab-kauneid-jarvi

Endla looduskaitseala rada Jõgevamaal:

http://www.tarbija24.ee/914476/minge-rappa-eestimaa-sudames

Taevaskoja ja Kiidjärve rajad Põlvamaal:

http://www.tarbija24.ee/1317026/kolm-rada-uhe-hoobiga

Kahjuks ei ole Postimehe veebiküljel saadaval minu kirjeldused ja info Palamuse ja Elistvere vaheliste radade kohta Vooremaal, Paganamaa radade ja Karula rahvuspargi suure rattaraja kohta Võrumaal. Aga andsin toimetusele oma palvest teada, et tehku need lood kõigile kättesaadavaks.

Igasugune tagasiside ja soovitused nii siin kirjeldatud kui sõitmist väärvivate radade kohta on väga teretulnud, enne kui need raamatu kaante vahele lähevad. Siis on juba hilja midagi parandada.

Head sõitmist ja konstruktiivset tagasiside andmist!
******
Bartlett Wash Trail, Moab, Utah. 21. aprill 2012. Pildistanud Priit Pullerits. (Suuremalt vaatamiseks klikkida pildile.)

Foto 1: Kooraste rattarada ületamas Atsiku oja Põlvamaal. Foto autor: Priit Pullerits
Foto 2: Sakala tee esimene kilomeeter Viljandimaal. Foto autor: Priit Pullerits

81 kommentaari:

  1. Priit, oled tabanud naelapead vähemalt 2 korda.
    Eile mängiti jalgpalli ja su sissekande pealkiri sobib olukorra kirjelduseks nagu pall väravasse!

    Oijah, kurb...
    Aga no eelnev kisa ja kriitikavaba eufooria oli muidugi kindlalt maailmatasemel või isegi tiba üle selle.
    Kuidas Õhtuleht olukorda kirjastaski - PIINLIK!

    VastaKustuta
  2. Anonüümne12:40

    Vähemalt ühel 2012 läbitud rajal on teejuhised muutunud. Kuid kuna Pulleritsul pole faktitäpsus kunagi prioriteediks olnud, siis milleks andmeid ajakohastada.

    Lisaks torkab silma ka järjepidevuse puudumine - kord on kasutatud väljendit "hodomeeter", kord jälle "odomeeter". Jälllegi tüüpiline.

    VastaKustuta
  3. Anonüümne12:45

    Tänud, hakkasin just Priidule kirja kirjutama, sest vana Arter oli kadunud, kus Kooraste rada sees.

    VastaKustuta
  4. Anonüümne20:36

    Silver Eensaare reportaaž 24 h kestvusorienteerumise MM-lt nüüd avaldatud!
    http://tpmv.blogspot.com/2013/07/rogaini-mm-2013-alolis-venemaal.html
    Kõigil lugeda!

    VastaKustuta
  5. Anonüümne21:16

    Ei tea, kas siin niisama küsimusi ka võib küsida?

    Mis suurusjärgus ajakirjanikud palka saavad? Just äsja Tartu ülikooli lõpetanud, näiteks?

    VastaKustuta
  6. Anonüümne21:31

    to Nukker Kalju,

    kui sa teemat ei jaga, siis ära kisu intriigi, kui sa nii äpu oled, et jalgpallist nii paljutki ei tea, et Nõmme Kalju võit HJK üle eelmises ringis oli juba Nõmme Kaljule suur saavutus. Tšehhi meiterklubi, kes eelmisel hooajal võitis Euroopa Liigas oma alagrupi ja Play off esimeses ringis Itaalia NAPOLIit (3:0 ja 2:0 ehk kokku 5:0), vastu oleks olnud ka viik väga väga suur saavutus.

    Kui sa siin juba nii spetsina piinlikust tunned ei pea sulle vist seletama, kes on Viktoria Plzeň-i mängijad Tšehhi ja Slovakkia koondistele ja kes Nõmme Kalju mängijad Eesti koondisele, vahe on väga oluline.
    Ja äre hakka rääkima veel, klubide eelarvetest, eelmisel nädalal oli Vikerraadios Nõmme Kalju treeneritega jutt, ja selgus, et kalju eelarve on alla 1000000 €, millest kolmandik on noortetööle mõeldud. Krt guugelda ja otsi Viktoria Plzeň-i eelarve üles ja vaata palju sealsed mängijad palka saavad.

    See, kes selle Õhtulehe pealkirja pani ei võiks küll mingites mugri ässades jalgpallispetsina esineda, pigem on tegu diletantidega.

    VastaKustuta
  7. Anonüümne22:17

    Intellektuaalse harrastusspordi blogis ei peeta jalgpallist kõnelemist heaks tooniks...

    VastaKustuta
  8. Anonüümne23:46

    Vapramäe-Vellavere-Vitipalu. Kuigi osad teed kattuvad Elva ja Tartu maratonidega, mis võiks nagu tuttavad olla, samas võistluste ajal on silmad nina peal koos ja ümbrusele tähelepanu ei pöörata. Ühesõnaga on seal avastamist piisavalt ja kui veel alustada Luke mõisapargist, siis vvs ja lõpetada Mõisanurme, Kavilda oru ja Keeri järve poolses otsas. Paar päeva matka, kui lahtiste silmadega sõita ja kodutööd juurde teha.



    http://www.vvvs.ee/?36

    VastaKustuta
  9. Anonüümne12:03

    ja jooksuportaali skandaal jooksiski Priidust ilma tagasi vaatamata mööda..

    VastaKustuta
  10. Anonüümne13:40

    12:03, räägi lähemalt. Pulleritsu blogi on spordi, eriti spordimeedia telgitagustelt eesriide kergitamiseks õige koht. Ära karda, et siit infi välja läheks. Pulleritsu blogil on Teet, Lembit Kaun ja veel umbes viis regulaarset lugejat.

    VastaKustuta
  11. Anonüümne22:54

    to 22.17 - "Intellektuaalse harrastusspordi blogis ei peeta jalgpallist kõnelemist heaks tooniks..." - kas rattasõit on tõesti intellektuaalne harrastussport? IRW;)

    VastaKustuta
  12. Anonüümne23:03

    22:54,
    Rattasõidu harrastajad on tõepoolest intellektuaalsemad - s.t edukamad. Ärimehed, tunnustatud arstid, spetsialistid, advokaadid, riigiteenistujad... Vähemalt on mulle Pulleritsu kirjutistest selline mulje jäänud.
    Ühtlasi oleks üks ettepanek Priidule: kui vaadata meeskondlikke pallimängualasid nagu jalgpall jt "-pallid", kas ei teki mõte, et need meeskonna-pallimängijad on kõik nagu väikest viisi homod? Eriti kui vaadata kuidas nad üksteist embavad ja külakuhja teevad, särke seljast rebivad jm taolist pookust teevad. Seda võiks kohe eraldi artiklis käsitleda.

    22:17

    VastaKustuta
  13. Anonüümne23:52

    Jalgpallurite ja üldse -pallurite seas küllaltki sage stsenaarium.
    Julgeks isegi öelda, et sagedam kui mittepallurite puhul.

    http://sport.postimees.ee/1318302/sokk-inglismaa-ja-arsenali-legend-on-rahast-lage-ja-elab-pargipingil

    VastaKustuta
  14. Anonüümne11:19

    Kui arvestada palju tehakse kokkuleppemänge kasvõi eestis, siis klubide tasemel jalgpall on spordist kaugel. Vaadata tasub ainult MM-i.
    Teet

    VastaKustuta
  15. Anonüümne20:13

    Kiidjärve ja Taevaskoja artikleid ei ava!!!

    VastaKustuta
  16. On, jah, mingi jama tolle küljega. Kahjuks ei oska öelda, mis viga. Eile veel oli kõik korras. Ja kolme rada pole PM veel ikka avalikuks teinud...

    VastaKustuta
  17. Anonüümne23:53

    postimehe itimehed on üle prahi. juristid kah.

    VastaKustuta
  18. Anonüümne10:09

    Imelik, et Pullerits on Postimehes nii allasurutud seisus, et tal pole omaendagi artiklite üle sõnaõigust.

    VastaKustuta
  19. Anonüümne23:05

    Tuleb välja, et Hans-Christian Hausenberg, kes kümnevõistluses suure punktisumma kogus, on eestlane! (delfist).

    VastaKustuta
  20. Anonüümne23:51

    Rein Taaramäe lõpetas tänase Pandivere rattaralli 104. kohaga. Pulle võinuks vabalt oma iidolile põske panna.

    VastaKustuta
  21. Anonüümne02:07

    Ah tõesti? Kahju. Ei tulnudki atrõõvi ega midagist. Oli vist möödunud aasta või juba kaks talve tagasi, kui inimesed tulid ratastega välja maanteedele, et kojusaabunud Tour de France'i kangelasega, kõigi aegade suurima Eesti sportlasega koos mõned trennimeetrid veereda..
    Kadunud nagu suits mõnes Kreutzwaldi muistendis.

    VastaKustuta
  22. Anonüümne11:48

    Kui dopingujaht oleks spordiala,
    siis Eesti võiks MM-i korraldada.
    Kristjan Port võiks Eestit esindada
    ja võistlemisest pajatada.
    Kuldmedali tooks Kristjan Port
    ja võidaks osaleja, võidaks sport.
    Eestit kiidaks CAS ja WADA,
    meil tekiks rahvusspordiala.
    Kus Eesti oleks number üks
    ja Eesti kuvand Eestit müüks.
    Kus meil oleks järelkasvu,
    kus konkurentsile me peaks vastu.
    jne

    VastaKustuta
  23. Anonüümne17:06

    AJ kirjutab kah PP moodi artikli http://jooksuportaal.blogspot.de/2013/08/karala-tuntus-meelitas-mookkala.html - kisub jutu autori enda kangelastegudele

    VastaKustuta
  24. Anonüümne08:58

    Kui palju on see põlv sind, Priit hingeliselt kulutanud, kuigi sa sellest ei räägi eriti?

    VastaKustuta
  25. Anonüümne01:22

    Miks ei näidanud ETV vehklemise MM-i ja Eesti sportlaste kullavõitu? Selle asemel raisati 100 000 eurot mingi rattavõistluse näitamiseks, kus "Eesti lootus" jäi esisaja lõppu ja televaatajaid tuli keskmiselt napilt üle 10 000. Kuid vehklemist peab mujalt vaatama. Täielik hullumaja....

    VastaKustuta
  26. Anonüümne09:38

    Rattavõistlust oleks tulnud võtta piraadina posti otsast ja näidata ning mitte maksta, loll on, kes maksab.

    VastaKustuta
  27. Anonüümne10:28

    09:38, nagu näha, elab veel soveedi ajas ja ei saa ööd ega mütsi aru, mis ümberringi toimub.
    Mine emigreeru näiteks Valgevenesse ja vea endale posti otsast mida aga pähe tuleb ja naudi ELU!

    VastaKustuta
  28. Anonüümne12:28

    To 01:22
    Mida sa virised?
    Miks ei näidatud on ju väga lihtne: Suhteliselt võimatu on ju ette ennustada, kas mõni meie vehkleja saab poolfinaali või mitte - jah just poolfinaali, sest alates poolfinaalidest toodeti nn päris rahvusvahelist telepilti.
    Mõtle nüüd - kui eestlased oleks kõik kasvõi näiteks 1/16 finaalis kaotanud ja err oleks ostnud endale teleõigused ja seda näidanud, siis oleksid sa siin blogis samamoodi vingunud, et miks küll raisati raha sellise asja näitamiseks, kus eestlasi ei ole.
    Tuleb aru saada lihtsalt, et on selliseid spordialasid, kus ei tasu (isegi, kui meil on seal head tulemused) osta teleõiguseid ja on selliseid alasid, kus tasub neid osta isegi siis, kui meie omad ei ole kõige tugevamad (tour de france) ja on ka selline spordiala, kus ei pea Eesti koondis osalemagi, aga ikkagi on vaatajanumbrid kõige kõrgemad(pean silmas siis jalgpalli ja selle mm-i, em-i ja meistrite liigat).

    VastaKustuta
  29. Anonüümne15:09

    Minu poolthääl 12:38- le.
    Teet

    VastaKustuta
  30. Anonüümne17:57

    to 12:28

    Nikolai Novosjolov võitis oma veerandfinaali Eesti aja järgi umbes kell 14:10. Poolfinaalid algasid kell 19:30. ETV-l oli rohkem kui 5 tundi aega tegutseda. Novosjolovi finaalivastane oli Venetsueelast. Sealne kohalik telekanal näitas otseülekannet, kuigi seda polnud ette planeeritud. Miks nemad saavad aga meie raha eest tehtav televisioon ei saa?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anonüümne14:47

      1757
      loll oled või? Venezuelaga võrrelda meid. Araabia natariikidega ei tahaks meid võrrelda, või Venemaaga?

      Kustuta
  31. Anonüümne01:07

    14:47 laskub PP blogile tüüpiliselt emotsioonidesse. polnud see ülekanne nii utoopia midagi, ei oleks ka pühapäeval võistkonnavõistluses. jama algab sellest, et pealik Kaljuveer on Moskvas ja ei suuda distantsilt diskuteerides ülevalt poolt dobrood saada. aga miks juhtkond enam Kaljuveert ei usu, see vaatab vastu Touri vaatajanumbritest. kui oled korra ebaõnnestunult bluffinud, siis liigutatakse rahakott sinust igaks juhuks kaugemale.

    VastaKustuta
  32. Anonüümne13:28

    Sensatsioon!
    Moskva, 11. august. Kergejõustiku
    MM (OTSE)
    Teivast hüppab erekteerunud
    peenisega mees.
    Saab hästi jõu teibasse ja võib
    veel võistluse ära võita!

    VastaKustuta
  33. Anonüümne13:51

    Erekteerunud peenisega mees ületab teisel katsel 5:20.

    VastaKustuta
  34. Anonüümne12:14

    Зачем, Ахто?

    VastaKustuta
  35. Pukker15:35

    Kas olete keegi tähele pannud et Moskva MM-i tiim Säärits Osula Kallas on väga nõrk.

    Alustame sellest et eesti keel longab, teadmatus nimede hääldamisest (Osila), sovjeedimaiguline häälestatus, lihtsalt rumal ja loogikavaene jutt, naiivne jutt (Sääritsast saab veel aru - naisterahvas, aga Kallas! selline mees tahtis veel EOK presidendiks)

    VastaKustuta
  36. Anonüümne16:00

    Ma ei saa aru, mida sa "sovjeedimaigulisuse" all mõtled. Kallas räägib saaremaa keeles, seda võiksime küll aktsepteerida. Muus osas sinuga nõus.

    VastaKustuta
  37. Anonüümne16:02

    Eesti keel on neil tõesti väga nõrk - nende arvates on võitlema ja võistlema üks ja sama sõna.

    VastaKustuta
  38. Anonüümne16:07

    Sääritsa puhul torkab silma - ja mitte meeldivas mõttes - see kuidas ta Lembitu Kuuselt fraase ja retoorilisi käike püüab üle võtta, aga ei tule sellega toime.

    VastaKustuta
  39. Reklaamimees Osolin16:18

    Kallase tekstist on 90% absoluutne udu (nagu Sääritsal). Helveetika kergej pole jalgpall kus suu peab vahetpidamata vahutama. Kui midagi kommida ei ole - aga seda on tihti, sest tv vaataja näeb ise mis toimub, siis võiks vait olla. Ei pea pilti ümber jutustama a la Rein võtab teiba ja asub hüppama.

    Osula ise juba vana mees aga selline teismelise vaimustus reklaamitud iidolite vastu. Meenub tema "määärionjounsitamine" 90-aastatel. Kui tv pilt polti näitab siis on Osula kohe varmas kommima et "maailma kiireim/tuntuim/parim/etc mees see ja see ...."

    Võiks väärikalt vait olla, kes seda pikka neegrit ei tunneks. See tema igal hetkel näitamine on ju ülimalt lääge. TV ülekanne võiks rohkem asjatundjatele vastu tulla, aga ei , ikka pele pekenbauer ja messi ja suumakker, nagu muid sportlasi maailm ei tunneks.

    VastaKustuta
  40. Anonüümne16:28

    Miks ei oleks usa nooruki Gunnar Nixon võinud hääldada eestipäraselt - Gunnar Nixon

    kasvõi väikese vimka pärast

    Osula suust on naeruväärne kuulata tema püüdlikku Ganner Nixon.

    Samal ajal valgevenelase Krauchanka nimi oli Kravtšenko Osula raudkindlas häälduses.

    Osula juba vana mees, aga kuuleb vist esimest korda et ukrainlastel valgevenelastel on levinud slaavi nimedest omad variandid.
    Näiteks Jevgeni on Jauheni

    Rahvuslikud valgevenelased teeksid Osulale sellise eest tuupi, aga Osula ei tule selle pealegi.

    Ma usun et mingid kaugemate maade kommentaatorid lisavad eesti sportlaste kohta alati et tegemist on eks-sovjeetidega, kes lauldes iseseisvuse saavutasid.

    VastaKustuta
  41. Anonüümne16:41

    Vene keele mõju eesti keelele - mis puduutab nimede hääldamist - ei saa eitada. (Russofoobid muidugi eitavad.) Seetõttu Kravtšenko ongi eestipärane hääldus. Kui Krautšankadest rohkem kuuleme, eks siis hakkame neid ka nii hääldama. Toda Gunnarit peaks aga muidugi Gunnarina hääldama. Gunnar on ka eesti eesnimi.

    VastaKustuta
  42. Anonüümne16:57

    Tegemist ei ole russofoobiaga.

    Eesti keeles hääldatakse nimesid nii nagu kirjutatakse. Läks aega küll, aga lõpuks hakati Valgevene riigipeast rääkides Lukašenko asemel Lukašenka hääldama, mis on igati korrektne.

    Suurem probleem on kirjapildi rikkumine,

    interneti meedia kultiveerib meile Canada Colombia Kenya Jamaica,

    vastik on lugeda kirjas jamaicalane, kenyalane ,

    kurat inimesed milleks meile eesti keel? kui koduvenelaste nimesid kirjutame juba Andrey, Sergey?
    Läheks siis kohe juba prantsuse keele peale üle. Jääksid kulutused keele ülalpidamiseks prantsuse maksumaksja kanda.

    VastaKustuta
  43. Anonüümne17:10

    Tuleks täpsustada milles kirjapildi rikkumine seisneb. Rikkumine saab alati olla ainult mingite reeglite või tavade vastu. Kui võtta reegliks, et eesti kirjapilt peaks maksimaalselt järgima rahvuse, riigi või kultuuri omakeelset kirjapilti, siis Kenya asemel peaks olema ei tea mis (ei tunne Keenias kõneldavaid keeli). Gruusia asemel peaks olema Tškhartveli ja suure vene jõe asemel peaks - vähemalt osaliselt - olema Itil (sest Volga voolab Tatarimaalt läbi). Sellise reegliga ma aga oma keeles hästi hakkama ei saa. Nii ongi meil poliitiliselt ülikorrektne Georgia-Džoordžija.

    VastaKustuta
  44. Anonüümne17:18

    Kui võtta reegliks, et eesti kirjapilt peaks maksimaalselt järgima rahvuse, riigi või kultuuri omakeelset kirjapilti,


    milleks selline reegel? Kelle ees me pugeda tahame?

    Me ei kirjuta Sverige, Suomi vaid ikka Rootsi ja Soome.

    Samamoodi, kui on olemas Kanada ja Keenia, siis milleks väljamaa kõverikud? Kelle ees me poosetame?

    Hiina on Hiina, hieroglüüfe me õnneks veel ei kasuta, samas kui tahta paremaid kaubasuhteid, siis võiks ju hieroglüüfis kirjutada jah?

    VastaKustuta
  45. Anonüümne17:31

    Ma ei tea, miks see keelekorraldajate poolt reegliks on võetud. Keelepoliitika on üks peene värk.

    Venelased kirjutavad rahumeeli Лукашенко. Lätlased lajatavad igale nimele s-i otsa.

    Kurb on see, et kui eestlased oma lastele Carl-Christian laadi nimesid panevad, siis see näitab, et nad ei usu eesti keele tulevikku (kuigi ei tarvitse seda välja ütelda). Või Hans-Christin - tundub, et varuga pandud - mõlemat tulevikustsenaariumi arvestades. Veel kindlam oleks siis - Jüri-Andrei-秀英 (Xiujing) - sest äkki tulevad venelased tagasi, aga äkki hoopis hiinlased.

    VastaKustuta
  46. Anonüümne17:41

    Kurb on see, et kui eestlased oma lastele Carl-Christian laadi nimesid panevad, siis see näitab, et nad ei usu eesti keele tulevikku (kuigi ei tarvitse seda välja ütelda).
    ------------------------------


    olen siinkohal väga nõus. See on õudne mis nimesid pannakse, peaasi et võõrhäälikud sees oleks,
    edward, eric, kenny, rebecca

    Viimasel ajal on kohata lausa hübriidnimesid, pool eesti pool kadaka-saksa : Willjam, Christjan

    Maicel Uibo peaks hääldama Maitsel, kui su emakeel eesti keel on ja koolis käinud oled. tsee on ju tsee

    VastaKustuta
  47. Anonüümne19:31

    16.28 ajab väga rumalat juttu. Ta pole vist kordagi Kravtšenkoga rääkinud, ei aima tema rahvustki. Mees ise kirjutab oma nime Kravtšenko, küllap passib ka meil nii öelda.

    VastaKustuta
  48. Anonüümne22:20

    Maizel osutaks nagu juudi soole, keda meie noor kergejõustiklane ilmselt pole. Mul on üks mõte, mille väljaütlemiseks Priit Pulleritsu blogi on õige koht. Tuleks algatada uus nimede eestistamise kampaania. Kõik need Khythrynid ja Carl-Christianid, on nüüd suurteks meesteks ja naisteks sirgumas. Vahepealsetel segastel aegadel pandud nimed tuleks nüüd sirgeks ajada. Eesti neiule ja noormehele Eesti nimi! II nimede eestistamise kampaania loodetavasti leidab toetust. Teadaolevalt on Pullerits eesti nimede tõsine poolehoidja, loodan, et üleskutse jõuab Postimehe veergudele!

    VastaKustuta
  49. Anonüümne22:39

    Aeg ei ole nimede eestistamiseks veel kypse. Kui vaatad paari aastaste nimesid siis on loll komme h täht lisada.
    Näiteks Keith Kennneth Mathias ja i aseel y Kelly Kity Amy jne jne.

    ei ole teist nii jubedalt saksa-kadaklikku rahvast kui eestlased.

    Väljamaa nimede andmine käib hooga edasi. Selles m¨ttes on häbi olla eestlane. Mitte slaavlaste pressing vaid eestlaste enda kadaklus on see mis rahvuse kokku kuivatab. Kahju ja kurb.

    Mis pani Karl Madis oma poja nimeks? Carl-Philip.

    VastaKustuta
  50. Anonüümne22:42

    16.28 ajab väga rumalat juttu. Ta pole vist kordagi Kravtšenkoga rääkinud, ei aima tema rahvustki. Mees ise kirjutab oma nime Kravtšenko, küllap passib ka meil nii öelda.
    --------------------------------

    et siis mees on Valgevene venelane? Sa paned mulle pahaks et ma pole Kravtsenkoga rääkinud ega aima seet¨ttu tema rahvust.

    VastaKustuta
  51. Anonüümne22:59

    "Lühidalt siis: tegime endid toladeks ja sellest saab üle, aga ülekandeajast ja -rahast on kahju. Ja selle reklaamirämpsu sissevedamise pärast on piinlik. Sellel ajal oleks võinud näidata kasvõi filme Või kui sporti, siis näiteks köievedu, mis spordina on rattasõidust ausam. Ja huvitavam," jätkas Gräzin.

    http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/rhni-liige-tuleb-uurida-et-kui-suur-on-tour-de-francei-naitamisest-loobumise-trahv.d?id=66569803

    VastaKustuta
  52. Anonüümne23:03

    Kenneth assotsieerub minul surmkindlalt Kenneth Kaunda'ga. Oli selline Aafrika progressiivne liider, kas mitte Ugandas, Nõukogude Liidu sõber, väga võimalik, et Lenini rahvusvahelise rahupreemia laureaat. Kenneth Kaundal oli must smoking ja säravvalged hambad..

    VastaKustuta
  53. Anonüümne23:19

    Carl-Philip.. Karl Madis on siis tõenäoliselt kogu elu oma nime pärast alaväärsuskompleksi all kannatanud.. oh, inimesi

    VastaKustuta
  54. Anonüümne02:56

    Nimedega on nii, et tunneme ära, saame aru ja jätame meelde ikka neid nimekujusid, mis meie kultuurile omased või mis tulevad kultuuridest, millega meil pikemat aega läbikäimist on olnud.
    "Montsho läheb finaali!", rääkis Säärits eile erutatult. Täna (nüüd juba eile) sai Botsvaana 400 m jooksja Montsho hõbemedali. Võitis Ohuruogo. Olen kindel, et Säärits polnud tollest Motshost varem kuulnudki. WTF is Montsho? Täiesti normaalne küsimus, kui just eriline kergejõustiku fänn ei ole. Me ei tee nende Kipkemboide ja Kiruide vahel vahet, nende nimed ei ütle meile midagi. Selline on tänapäeva sport jooksualadel.

    VastaKustuta
  55. Anonüümne03:00

    Piinlik on elada riigis, kus Gräzini sugused tolad võimul on, kes ise asjadest mitte midagi aru saades ning peamiselt segast pekstes lõugavad (analüüsige natukenegi seltsimehe kasvõi ainult viimase aja väljaütlemisi, TV3-s asetleidnud mögast ei hakka rääkimagi) ja keerutavad ühiskonnas täiesti mõttetuid pingeid üles - seal, kus neid tegelikult ei eksisteeri.

    Ja siis me küsime, eriti needsamad poliitikud, miks eestlane on selline endassetõmbunud, pinges, sallimatu, pigem õnnetu kui õnnelik, identiteedikriisis, alaväärsuse ja ülekompensatsiooni (kadaklus jms) all kannatav?
    Ka Mihkel Mutt kirjutab hästi viimases Postimehes, küll natuke teise nurga alt ja laiemalt, aga samast asjast.

    Aga seltsimees, kes lömitab Venemaa ja selle juhtide ees nii et särk märg ja naba paigast kivide tõstmisest, sellele loomulikult hakkavad Läänemaailma tavad ja väärtushinnangud vastu.

    Küsiks omakorda, kaua peame taluma veel selliseid rahvusringhäälingus? Ja üldse "ülal"?

    VastaKustuta
  56. Anonüümne09:56

    Meie kaunitar on oma hooaja põhivõistluse katkestanud. Ootused olid suured, meedia vahutas pealkirjades pidevalt mingist rekordigraafikust.

    VastaKustuta
  57. Anonüümne10:39

    02:56, ära kasuta "mina" asemel "meie". Pulleritsu blogi lugeja - seda enam veel kommenteerija! - mäletab Montshot kindlasti juba Daegu MM-ist. Ka Kipkemboi ja Kirui teema ei ole tõsise spordihuvilise jaoks liiga keeruline.

    VastaKustuta
  58. Anonüümne11:08

    kuigi olen ise vana pikamaamees ja mäletan jooksjaid nimepidi, siis tänaseks on asjad (nimed) küll sassis. Mis näitab et jooks on konkurentsitult kõvim ala, igal võistlusel uued aafrika nimed kes suutelised kohe võitma.
    See ei ole sul kettaheide kus üks ja sama karvane mees vähemalt 6 aastat "valitseb"

    VastaKustuta
  59. Lemme11:39

    Priit, millal uue artikli kirjutad?

    VastaKustuta
  60. Anonüümne12:32

    10:39, Pulleritsu blogi kommenteerijad on eri klass! 8) Vabanda, et tahtmatult kahtlust jätsin.
    2:56

    Spordiajakirjanduse seis on aga tõesti nutune. Nii kui üks tugev mees rivist välja langeb (Mis Pulleritsuga on? Depressioon või loominguline kriis? Teeb kuskil haltuurat?), on ka kogu mäng maas. ERR Spordi praeguste "loominguliste jõudude" tasemaga on meil häbi end rahvusriigiks nimetada.

    VastaKustuta
  61. Anonüümne12:43

    Eee, 12:32, kas lihtsalt puhkus ja akude laadimine (kui pole märganud, siis suvi kestab täiega) ei või kõne alla tulla?

    VastaKustuta
  62. Anonüümne12:49

    Priit ei kunagi nii kaua puhanud. Ei, usun, et siin peab midagi muud olema. Tegelikult on sigadus, et keegi ei tea, mis Pulleritsuga juhtunud on. Meie spordiajakirjanduse kolm tuumpuudust: 1. Tegijate keskpärasus või isegi alla selle. 2. Tsensuur (eriti veel poolprofessionaalsetes spordiblogides) Nt too Jooksuportaal - nagu Stalini aja Pravda. 3. Info vähesus.

    VastaKustuta
  63. Anonüümne13:04

    Jooksuportaal on katastroof.

    Asjal oli tegelikult väga suur potentsiaal. Nii tugevad nõrgad kui algajad jooksid loevad portaali. Lisaks veel treenerite abiliste ja fännide vägi. See oli areen kus oli võimalik nö. jooksuasi üles võtta. Nagu on katseid teinud Tarm või Reinsalu oma blogis.

    Imevend Jakson on aga taime tapnud. Normaalsed kommid kustutatakse ja nii ei julge ega tihka keegi sinna komme kirjutada. Artiklid ise ka juba sellised mõttelt udused ja keeleliselt konarlikud nagu lapse kirjutatud.

    VastaKustuta
  64. Anonüümne15:44

    Mehed uskuge, mida kauem (õnneks) Pullerits vaiki on, seda parem. Kindlasti tekib iseregulatsiooni teel siia häid mõtteid ja väitlusi. Kui keegi komme ei käpi ja kustuta, on kõigil hea olla,)))

    VastaKustuta
  65. Anonüümne16:23

    to 12:43

    Vaata Pulleritsu gabariite. Säärasesse korpusesse küll ühtegi akut ei mahu, mida laadida saaks. Reie ümbermõõt 41,5 cm...

    VastaKustuta
  66. Anonüümne17:33

    Keegi ei kustuta kommentaare, keegi ei mölise, keegi ei aja kiusu üles.. Jah!

    VastaKustuta
  67. Anonüümne18:05

    Kanter võistleb, palju heidab? 2011 aastast eelnevate tulemuste klass ivist ei tule. Miks sellel aastal üldse selline aste allapoole tuli?
    http://www.team75plus.com/statistics

    VastaKustuta
  68. No nii, puhkus selleks korraks läbi. Ei olnud vahepeal kümme päeva arvuti ligigi - ja küll oli hea, vaim puhkas, närvid samuti. Samas oli nüüd tagantjärele huvitav lugeda teie diskussiooni keelest ja nimedest ja telekommentaatorite tasemest - väga meeldiv, kui siin on laia silmaringi ja laiade huvidega inimesi, kes spordis ei näe ainult tulemusi, vaid ka paljut muud.

    Kolmapäevast lähme siis uute teemadega edasi, niipea kui oleme vanad arved ära klaarinud. Üks asi on vaja kohe ja esmajoones klaarida - Taaramäega seoses. Kas aimate, mis?

    VastaKustuta
  69. Anonüümne19:16

    Oo, tere, Priit!
    Ei soovi kellelegi halba, et kedagi töölt lahti lastaks jne. Aga rahvustelevisioonis ainuke, kelle puhul saab TALENDIST rääkida, on Lembitu Kuuse. (Pole oluline, et mõnedele Kuuse stiil ei istu.) Ilma talendita ei saa kvaliteetset ajakirjanikutööd teha.

    VastaKustuta
  70. Anonüümne20:01

    To Priit Pullerits:
    Palud avalikult vabandust, et sinu kui ühe peamise nn "arvamusliidri" pasundamise peale (neid oli ka teisi ja sinu roll selles marginaalne, aga siiski)osteti TdF 3-aasta ülekandeõigused, millest nüüd meeleheitlikult lahti tahetakse saad?
    Tere tulemast tagasi:)

    VastaKustuta
  71. Anonüümne00:02

    Pullerits, tuu om jo üts ilmadu hää kirämiis. Hää kirämiis, jalgrattamiis, "Postimehe" kirätsura!

    :,: Haanja miis vidi lubjakivve:,:
    :,: Kolm päivä Võrolõ. :,:

    Vanasti viidi kive linna, Nõukogude ajal viidi kurke Leningradi turule. Nüüd viiakse harrastussuusatajaid bussiga lõunalaagritesse, Jizerska pasatkale ja Vasaloppetile. Eesti mees ei ole leiva ja leivakõrvase leidmisega kunagi hätta jäänud.

    :,: Haanja miis läts Tiganiku puuti:,:
    :,: Uma kolmõ kopkaga. :,:
    :,: Tahtsõ osta püksi nöpse:,:
    :,: Uma higi vaiva iist. :,:

    A pandaq noq laulujoro vaikligumb! Muidu arvatakse veel, et soro ees ja end juba heasse tujju võtnud.

    Hüvvä õdagut kyigilõ!

    VastaKustuta
  72. Anonüümne00:48

    Vai jummal, mis nüid küll juhtus??!
    Midagi lartsat lagipähe? Keset ööd?!

    VastaKustuta
  73. Anonüümne03:40

    Priit, kui sa Taaramäega seoses silmas pead raviarsti leidmist, Rootsi allergiaarstide seltsi esimeest jne jne - siis need küsimused on juba ammendavalt läbi võetud. Nendega pole mõtet välja tulla. Aga eks sa ise tead.

    VastaKustuta
  74. Anonüümne07:18

    Muide, panite tähele: Taaramäe ütles intervjuus,et teda häiris see, et ETV tegi tema sõidust ülekannet?," lisas Gräzin.
    Taaramäe keskpärase sõidu põhjus on sellega selgunud.
    Teet

    VastaKustuta
  75. Anonüümne08:28

    Pulleritst pidi kompanjonidega Postimehe ära ostma, sahinad käivad.

    VastaKustuta
  76. Anonüümne09:29

    küll seda Sääritsa vahutamist on valus kuulata. Keenialannad ja etioopialannad tal seal võidu jooksmas. Viimase ringi ajal tuli tekst "nüüd läheb andmiseks"
    Muudel elualadel saavad inimesed töölt lahti kui asjatundlikkust üles ei näita.
    Avaliku tv, raadio kommentaatoriks ei saa olla inimene kes slängi viljeleb, või parasiitsõnu "niuke" "siuke". Sel juhul võiks ju suvalise inimese tänavalt tv-stuudiosse kutsuda.

    Õõvastav oli issinbaajevatamise kontsert. Arusaadav on kommentaatori hõiskamine oma riigi sportlase puhul. Teistele kaasaelamine peaks jääma ikkagi mingigi neutraalsuse piiridesse.

    Kõigi kolme, Sääritsa Osila ja Madise puhul paistab valusalt silma staari-jumaldamise kompleks. Andke neile ette Bolt või Issinbaajeva või mõni määärionjones, siis meie kommentaatorid sulavad nagu vaha päikese käes ja kaotavad inimväärikuse. Täiskasvanud inimene (eriti veel tv-kommentaator) peaks suutma end taltsutada. See ei ole ju otseselt tema töö valada staar üle nõretavate epiteetidega. Sääritsa hääl muutub orgastiliseks kui nutab mikrofoni Tirunešš Dibaaba Jeleena Issinbaajeva

    VastaKustuta
  77. Anonüümne21:51

    Aga muidu võiks Sääritsat panna küll vahelduseks.

    VastaKustuta