Pullerits: Eksklusiivne reportaaž Tour of Estonialt!
Oma lugejate heameeleks ja Tartu rattaralliks inspireerimise nimel valmistasin lühikese, kuueminutilise videoreportaaži Tour of Estonia teisest võistluspäevast, 173-kilomeetrisest Tartu Grand Prix'st. Eks nautige ja häälestage end homseks kuumaks võidusõiduks!
Foto: Tartu Grand Prix osalejad laskumas Kassitoomelt mööda Baeri tänavat Jakobi tänavale. Foto autor: Sille Annuk, Postimees/Scanpix
50 Kommentaarid:
Kulus tubli tööpäev võistluse jälgimiseks.
Seda küll, jah. Näis täna, mis selle tagajärg.
Kõik on hästi, aga milleks see inglisskeelde tõlkimine? Me kõik siin eestimaal saame aru mis on atrõõv. Igasugu mustlased ja muud mudakoonud (loodetavasti neid ei olegi suusablogi lugejate seas) mõistavad suurepäraselt et kui rattakunnid atrõõvi lähevad siis on asjad sitakottide jaoks hu joova.
Kärsakas, röökimine, kohtumine asfaldiga, lühike maa, peale Reola raudteed.
Kuidas Padrel läks?
Padre murrab viimased 40km vastutuult, loomulikult üksinda)))
Teeb fruumi? Jõudu talle selleks.
Huvitav, kui tulemusi vaadata, siis alates 55km pole PP praktiliselt kellestki mööda sõitnud.
Kuidas siis jäi? Esimese 100 sekka tuli?
Mingi jama oli. Grupp jättis initsiaatori juba enne esimest TP-d maha. Mis toimus, kas tehti jõhker kambakas ja peremees söödi grupist välja või tõesti oli vorm nõrk ja ei jõudnud kaasa tiksuda?
Kui Padre koju jõuab küll ta siis jutustab meile. Loodame parimat.
Priit pani Postimehes taas kõvad arvamusartiklid kirja. Liberalistid ja "avatud ühiskonna" apologeedid närivad vihast küüsi. Nii peabki.
Kui Padre koju jõuab, siis teeb ta teiesugustele nahahoidjatele tuule alla. Kurat mehed valavad tuulisel väljal verd vaenlase armutu suurtükitule all ja siis mingid sitakotid istuvad kodus ja kommenteerivad. wtf!
Mind Priidu Ekre propaganda ei huvita, been there done that.
Alguses littis Priit koos aero kiivriga mehe tuules mööda. Suht närtsinud Priit tuli taas tagant 10km ennem lõppu. Tehnilised probleemid? Nu pole just tavaline et numbriga Priit lõpetab ust taga pool. Täna nii oli.
Suht vilets/ kõver kahvatu nägi te vaimne liider välja küll. Suusamehe jumega.
Huu
Huu, aga mis sul ekre vastu on? Või oled mingi sorose punane? Ise oled keskealine Eesti mees. Või mängid intelligenti?
Jah, 20:10, mis on mingi sõit Tartu rattarallil võrreldes minu selle kirjutisega Postimehes, mis paneb paremsirge nii presidendile, suurettevõtjatele kui liberastidele - kõigile korraga.
https://arvamus.postimees.ee/4494086/priit-pullerits-moraalsed-vardjad-2
Loobusin sõitmast 40 km enne lõppu, kui asi muutus porriks - kokku sai mingi sajane grupp ja seal ei olnud mõtet enam tõmmelda, targem oli hoida lõppu, et ei satuks keskel mingisse kukkumisse, nagu juhtus meestega ca 30 km enne lõppu. Finišisirgel hoidsin nimme kõige viimast kohta, 1 km enne lõppu lasin isegi 15-20 m vahe sisse. Ma ei sõitnud ju koha peale, viimased 40 km, nagu ütlesin, oli tirri laskmine - mõttetu ja tüütu sõit. Aga eks homme kirjutan lähemalt, mis olid need huvitavamad osad sõidus.
Ahjaa, tuletan Huule meelde, et sinna minuga ühte gruppi sai ta ainult tänu kahele mehele, Olavi Mõtsale ja Paul Lõivile, kes selle massi üle lõpujoone vedasid. Mina tegin see-eest kõige raskemal osal rajast, Otepää-Saverna, ise tööd, eriti tõusudel, puistasin mehi enda selja taha (keda siis Mõts ja Lõiv üles korjasid ja tagasi sõitu vedasid). Too oligi huvitavaim osa.
Uskumatu, selline ärplemine. Vaatame numbreid. Priidul sai toss otsa tunni sõidu järel. Edasi oli langev leht. Milleks sihuke jama, loobuda heast stardipaigast ja heast lõpukohast? Ainuke asi mis on tähtis. 300 koha mees kaotab 500 kohta ainuüksi vale stardipositsiooniga.
Aga miks siis 100-se pundi eest ära ei sõitnud?
See eit, kes Priidu peale autoaknast karjus, võttis jõu ära.
Priidust on kahju.
Priit, kas oli nii:
* viimane 40km oli vastutuul ja sellepärast oli ka hoog maas, keegi ei tahtnud vedadada ja sina lasid pundis tirri?
* Otepää-Saverna lõigul oli soodsam tuul ja hea oli littida sest kergem oli, loomulikult mäest peab ka üles saama..
* Huul oli tõenäoliselt jalga ka ise pundis sõita sest järgi jõudsid sa alles 10km enne finišit : )
Tegelikult ootame blogipostitust, igastahes..
Jah sattusin Trismile punti..täiesti planeerimatult teist aastat järjest. Stardist läksin lõpust ilma igasugu plaanita. Paulile tänu et turvalisemaks teekonda muutis. Poleks tema pundis olnud, oleksin endale muud sõbrad leidnud.
Tõusudel peab iga mees ikka ise tööd tegema et mäest ülesse saada. Tõusin igal tõusude jadal ilusti grupi pähe välja, sest eest vajutati ja tagant pudeneti. Trismile kisa siin juures et hoidke paaris oli arutu..kuidas sa tõuse sõidad kätest kinni, inimesed erineva rütmi ja tempoga neid minemas. Kes see tõusul pidureid näppida tahab? Intersiga lendab ju pool tõusu tasuta. Laskumistel ja sirgetel hoidsin ilusti tagasi, nagu kodukord ette nägi.
Ka minul oli grupis igav viimased 30km. Jõudu oli küll, aga möllama minna vastu tuules oleks idiootne tegevus olnud.
P.s. kui viitsid eelnevaid postitusi lugeda, siis ei läinud ma sinna panema ja gruppidest mööda uhama.
Läksin ilusat pühapäeva nautima, pikka treeningut ja seda ka sain. 4h. päikest võtta.
Kohtume Priit Jõelähtmel 9.06, seal plaanis korralikku rada metsas 91km. Saad minna ka eesti meistritiitlit püüdma. Seal pole mingit tuules kükitamist, tuleb ise mees olla.
Tartu Rattarallil oli Kelk ja co olid teinud väga hea raja. Parima mis neil olnud. Tempomeistrid oli hea mõte. Nii puhast rattarallit polegi ma sõitnud. Kelgul selge seljavõit Pulleritsu üle.
P.s. ei tule ikka suusa kilometraaši pealt ulme rattavormi.
Ma olin kindel et pullerits lõpetab u. 15-30min ennem mind.
Huu
Eilne kuum ilm, korralik tuul ja tõusuderohke rada pani sitakotid ägisema, õigele mehele ei teinud see miskit. Siledal ja taganttuulega oli sobiv hetk grupis tirri lasta, küpsist nosida ning sõstramorssi peale juua, kui aga tõusud kätte jõudsid oli paras moment vajutama hakata ning nõrga kehalise ettevalmistuse või kehva tahtejõuga lödipüksid maha raputada. Uus trass tuleb üksmeelselt heaks kiita ja Kelgu ees sügavalt ning maani kummardada. PP ees tuleb ka kummardada. Mida lubas seda tegigi. Võtke õppust. Sedasorti meest najal jõuame kaugele välja. Enam pole miski võimatu.
9:05 võtsid sõnad suust. Padre on kunn ja nii jääb.
Reportaaž sai rongis valmis, peagi panen üles.
Härra Pullerits, kus on LUGU? Me ei jõua enam kannatada.
Rongis? Padre sõidab välismaale kohtuma rahameeste või kaunite naistega? Või mõlemiga?
12:31 su issi on juba ammu kontooras ja rabab vorstiraha eest nii, et kukal higine. Ei ole see blogi tema esimene prioriteet praegu. Eks ta mõnuleb ja vaatab paljud tema saiti klikkidega toidavad ilma, et lugu välja paneks. Kaasaegne meediamudel - ootus on oluline, vaja on hoida pinget. Hoia pinget, hoia pinget - Priit!
Reportaaz jäi rongi, tagasiteel saab kätte ja upp-laadib ülesse.
Seniks head närvikõdi : ) # klikke muudkui tuleb!
Praegu autos, aga lugu valmis tööl arvutis. Veidi kannatust, palun! Siis näete, keda nimeliselt mainin. Ehk saabub täna ka teie kuulsuse tund?
Ootame härra Pullerits, väga ootame.
Härra Pullerits, halastage!
Enam ei jõua....
Issand, ma ei või!!! Ei suuda enam ...
Kõigepealt kadus rongis lugu ära, siis ka töö arvutist?
Mis kurat toimub?
Olge rahulikud. Kui tuleb siis tuleb. Mul on kõva ootus.
Kuna TRR kirjelduste järgi oli tõusune ja laskumiste ohter,kas oli kohata rattamaailmas väheräägitud olukordadest death wobble või shimmy olukordi ka.Nimelt endal peale ratta teeninduses käiku hakkas ratas käituma laskumistel üle 50 km tunnis sarnaselt,seega ajus miski ütles et soovitav oleks see pidu vahele jätta.
Palju tõusumeetreid teil kokku tuli?
Minu kell ütles, et 1158.
Igatahes päris korralikult kärbib uljust shimmy,ja miks mitte teemaks võtta kui kellegil lahendusi välja pakkuda sellisele kummituslikule olukorrale.
Mis kuradi vobbel, mis kuradi simmi? See siin ei ole mingi onanistide blogi, va pedrod. Minge voblatage oma pruunis internetis.
On jutte, et ühe rattaleiutajast rattatootja raam võbeleb tavasõidul nõnda palju, et kõrvalsõitjatel hakkab hirm. Selliste omadustega raamid pidid olema väga soodsad pepu perutamiseks ratta seljas suurematel kiirustel. Soovitus on praktiseerida ja provotseerida ning selle alusel mõista ära mismoodi tekib kriitiline situatsioon. Tavaliselt on see seotud raskuskeskme liikumise sünkronismiga lenksu korrektsioonil isegi siledal teel. Õudne värk, alati ehmatab.
Õudne jah!
Täiuslk torm pidavat ka looduses tekkima paljude tegurite kokkulangemisel,sama on ka death wobblega,lõppeks on odavam ratas maha müüa kui nüüd need tegurid kõik läbi käia ja välistada raamist.Võimalik lihtne lahendus oleks raami skannering ega kuskil pole raamis tekkind pragusi mida silmaga ei näe.Kas meil eestis sellised asjad võimalikud - on juba eri küsimus.
Milline päev, milline päev!... Reportaaž hommikul juba kl 10.30 alates valmis, aga aega korrektuuri lugeda, pildid valida ja lisada ja kirjeldada ning kogu materjal kujundada ja üles laadida... no ei ole saanud sekundikski maha istuda, et see pooletunnine töö ära teha. Ega toorest ja poolikut asja saa teile välja anda. Aga täna tuleb. Praegu taas rongis. Õhtuks saate tummise ja eheda reportaaži kätte, ma ei ole oma lugejaid unustanud, uskuge mind.
Anname andeks. Aga et oleks siis ilusad pildid ja mesimagus jutt.
On alles profaan, eks amet kohustab. Korra eksid ja siis on sodi juba ilma peal laiali. Milline mainekahju. Tegelikult võtame lõdvalt. Kui jama näeme, paneme siia kirja ja siis on aega parandused sisse viia. Kriitikutele tuleb ka leiba jätta. Ainult kiitmisega ära ei elata ju.
16:54 Õudne värk, alati ehmatab. No täpselt nii raskeks ei muutu juhitavuse säilitamine ühegi sõidukiga -füüsiliselt raskeks.
Kui lõpusirgel Paul ütles, et las tugevad lähevad siis põnevusega jäin jälgima, mida Priit teeb. Kas tiksub suure pundiga lõpuni või litsub väiksema seltskonnaga eest. Ise olin kahe-vahel. Turvalisuse kaalutlusel otsustasin siiski väiksema pundiga lõpuni minna. Kuuldavasti käisid Paulile mingi idee välja, aga ei võetud vedu?
www0912
true religion jeans outlet
off white outlet
christian louboutin outlet
ralph lauren polo
michael kors outlet
coach outlet online
dsquared2
true religion jeans
champion clothing
canada goose outlet
Postita kommentaar
<< Esileht