Pühapäev, mai 29, 2022

Pullerits: Kas kõige tagant alustades saab atrõõve teha ehk kokkuvõte Tartu rattarallist

Nagu lubasin:

siin mu videokokkuvõte tänasest Tartu rattarallist. Seal on kõik ka seletatud, mis toimub. Vaadake sissejuhatuseks elavat pilti, verbaalne kokkuvõte kommentaaridega tuleb veidi hiljem.

Võrdluseks mu Tour of Estonia video, kui kiiresti sõidavad pärisratturid.

Foto: Tartu rattaralli 128 km sõidu algus ERMi tagant. Foto autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix

10 Kommentaarid:

At 20:12, Anonymous Anonüümne said...

Tundub, et kohta sai parandatud eelkõige enne tehnilist starti? Kui sprindijalga pole, siis tasub jah rahulikult võtta.

 
At 20:29, Anonymous Anonüümne said...

Pulleritsul vedas, et kolmas, nö. peagrupp ta üles korjas ja teda vedas. Liidergrupp lagunes kaheks väikeseks pundiks ja teisest pundist jäi herr Pullerits ruttu maha.

 
At 20:40, Blogger Priit Pullerits said...

Hahahaa, ma kunagi ei kuulunudki sinna liiderpunti, olgu neid üks või kaks. Läksin rahulikult sõitma, sest 60 km pole distants, kus tulemust jahtida. Tulemusi tehakse ikka pikal maal. Miks ma pikal maal ei ole, seda seletab see, mis juhtus täpselt aasta tagasi. Saavutus oli juba ainuüksi see, et välja tulla ja kaasa teha.

 
At 20:50, Anonymous Anonüümne said...

Õnne, Priit, et stardis tagasi oled!

 
At 11:28, Anonymous Anonüümne said...

Sõitsin samuti 60 km ja positiivse poole pealt ütleks et kruusalõik oli eeskujulikult teravatest kividest puhastatud ning palju erineval ajal startinud gruppe oli ka hea, nii moodustusid väiksemad grupid, mis on ohutum. Suur miinus korraldajale on taas ohutus, millele vaadatakse läbi sõrmede. Kaua seda tehakse? Kuni toimub kabelimats? Nii suurel üritusel PEAB OLEMA LIIKLUS SULETUD! Seda ei tehtud! Eriti halb oli olukord Aovere ja Räpina maantee vahelisel lõigul. Sõitsin ise seal grupi vasakpoolses ääres, grupp oli nii lai, et liikusin peaaaegu tee telgjoonel ja ühel hetkel möödub grupist umbes meetri kauguselt suur metsaveoauto kiirusega umbes 70 km/h .... Selline korraldus on haltuura :(. Samal lõigul tulid vastu kolm autot järjest, üksteise järel, kiirusega umbes 90 km/h, kiirust ei vähendanud, parempoolsele teeserva ei hoidnud. Ebameeldiv ja ohtlik.

 
At 12:19, Anonymous Anonüümne said...

Ohutus oli tagatud, mõned enda arust kõvad ratturid aga ei saa aru, et 60 km peal toimub sõit ainult ühel sõidureal, mitte kogu tee ulatuses.

 
At 12:22, Anonymous Anonüümne said...

Metsaveorekasid hoiti kusjuures seal kinni, kuniks kolm esimest gruppi mööda sõitsid. Mõttetu liialdada.

 
At 13:14, Blogger Priit Pullerits said...

Õige teema, 11:28. Nägin ka ühte hetke, kui enne Aoveret tuli tagant vasakult mingi väike hall sõiduauto, hoidis küll hästi vasakule, aga kiirus oli julm, pakun, et 80-90 km/h, ja arvestades, et meil oli seal suur grupp, ja lisaks vastutuul, mis puhul piisab vaid sellest, et keegi teeb grupis paremal vänderduse, see võimendub siis vasakule ja vasakpoolsemad lõpetavadki autorataste all. Too oli hirmutav möödasõit. Õudne mõeldagi, mis kõik võib juhtuda.
Aga kokkuvõttes ütleb korraldaja, et see oli sõitjate enda süü, miks nad kaldusid vasakule ja läksid vastassuunavööndisse, ja üleüldse on sõit omal riisikol ja liiklusseadust tuleb järgida - mis on juriidiliselt kõik täiesti õige; aga õigus võib olla, kuid mitte keegi ei taha ju, et selline asi juhtuks. Kui grupis on juba paarkümmend inimest, on väga raske tagada, et kõik liiguksid liiklusseaduse kohaselt - seda tõestasin ju ühel aastal, kui keegi hakkas siin sõna võtma, et sõidetakse vastassuunavööndis: siis otsisin Scanpixist välja kümnete kaupa pilte, kus sõideti kümnete ja sadade kaupa vastassuunavööndis. Või vaadake ristmikel pöördeid: alati ikka vastassuunavööndisse...

 
At 01:10, Anonymous MargusM said...

Mingi hambutu hala, vaadake kuidas teised sõidavad jms... Kui lähed rattaga sõitma siis on ikka ainult sinul võimalus teha enda (ja teiste) olukord võimalikult ohutuks, ei saa loota metsaveoautodele jms.. Samas loeme järgmist postitust ja juba on aru saada kuidas kõva mees järjekordselt matkagrupis "atrõõvi" läheb ja olukordi loob. Kõik ei ole must-valge kuid see joga, et kõik teised on süüdi ei päde juba ammu, ikka "ise tegi".

 
At 17:19, Anonymous Anonüümne said...

Selle ohutuse kohapealt toon näite ühest varasemast aastast kus nähes seljataga suurt gruppi peale tulemas, tõmbasin vasakusse serva lausa joone taha, et kiiremad ohutult mööda lasta. Grupp oli õiges suunavööndis kuni telgjooneni aga minuga kohakuti jõudes tõmbas keegi grupi pikali, kukkujad maandusid terves tee laiuses, ei pääsenud ka mina. Armid näol paranesid paari aastaga aga mis oleks juhtunud siis kui vastassuunavööndis oleks ühes või teises suunas liikunud kiiresti mõni auto, paarkümmend laipa??

 

Postita kommentaar

<< Esileht