pühapäev, mai 26, 2024

Pullerits: Mida ootamatut ja ehmatavat juhtus Tartu rattarallil?

LISATUD VÄRSKE VIDEO!

Kui Tartu rattaralli 56 km distantsist sai umbes tosin või isegi pisut rohkem sõidetud, seega kuskil Unipiha kandis, sattus mu kõrvale kollase särgiga mees – ega kiivri alt ja päikseprillide tagant kedagi ära tunne –, kes ütles, et grupp liikus algul mõnusasti, aga siis olin ma tulnud tagant ning pärast seda läks juba sõiduks.

Küsimus, mis ilmselt tekib: kuidas ma teise laine stardis taha sattusin?

Nagu nägin, leidsid paljud teisedki end ootamatult samasugusest olukorrast. Kui esimene laine oli kell 10 teele läinud, nägid minuga sama kollase lindi taha kogunenud (fotol vasakul), et meid ei lasta sugugi ettepoole, vaid et enne meid on stardikoridoris veel üks suur grupp. Kui sellest ühiselt aru saadi, et passitakse vales kohas, algas massiline liikumine lindi alt eelmise lainegrupi alasse. Enamik rääkis segadusest siltidega.

Niimoodi siis avastasingi end, kui 1,6 km järel oli antud tehniline start, eesmistest nii kaugel, et noid polnud Elva poole suunduval maanteel õieti nähagi. Võtsin kohe vasakule ja sikutasin hoo üles. Et isegi kui kõigi eesmistele enam järele ei jõua, siis vähemasti ei jää ka matkajate seltskonda.

Enne Lemmatsit leidsin enda eest pika jupi tühja maanteed. (See kõik on jutu kinnituseks nähtav ka videos.) Aga kui hoog oli juba üles võetud, polnud mõtet seda ka alla lasta. Väntasin kiirusega 43 km/h. Viimaks tuli tuulest Peeter Allik appi ja nii saime enne Külitset eesmise suure pundi saba kätte. Muide, see küll jälitustööd kuidagi ei seganud, et olin eelmise päeva pärastlõunal sõitnud rattaga Tartus üle 30 km, et teha ligi neli tundi videoreportaaži Tartu GP etapist.

Kuid ma ei kavatsenud jääda grupi sappa passima. Tõmbasin kohe vasakule, sest seal oli rohkem ruumi ja seal oli ka ohutum, ning alustasin grupist möödumist. Kui grupi pea oli peaaegu käes, märkasin, et kaks meest on saanud ligi veerandsajameetrise vahe. Tegin sujuva kiirenduse neile järele, lootes, et äkki õnnestub ühiselt suurel grupil eest ära saada.

Olin juba tükk aega kõvasti rabanud, mistõttu hoidsin enamasti kolmandat positsiooni. Kui ees enim tööd teinud Treki kaubamärgiga võistlusvormis mees, nägu punane ja leemendamas (kahjuks numbrit videos ei näe, mistõttu nimelist tunnustust paraku jagada ei saa), vahel kõrvale võttis, et lasta noorel Martti Poolakul vahelduseks vedada, pääsesin teisele positsioonile ning korra tõmbasin tema tuulest välja ka ise vedama.

Aga siis, enne Unipihat, näitas kiirpilk üle vasaku õla, et olime seljakoti täie mehi endaga kaasa vedanud. Ütlesin Poolakule, et pole mõtet end lolliks rabada. Tundus, et ta nõustus. Lasime seni reisivagunis sõitnuil ettepoole nihkuda.

Selleks ajaks oli mind tabanud üks ebameeldiv üllatus: kurgu vasakusse tagaossa oli tekkinud mingi kuivusena tunduv punktärritus. Küll ma ragistasin kurku, küll neelatasin, küll sülitasin, küll jõin vett – miski ei aidanud. Ärritus läks ainult hullemaks. Aga kurguärritus tekitab teadagi mida – okserefleksi. Püüdsin seda alla suruda, keskendades mõtted mujale, aga ei õnnestunud. Läks vastupidi: ärritus kasvas nii tugevaks, et lõpuks viskasingi väikse „paki” välja.

Tundus, et aitas. Seejärel ärritus tasapisi taandus ning sain hakata end taas inimese moodi tundma.

Pärast Kambjat tulevad pikad laskumised, mis, ütlen ausalt, ei meeldinud. Oleksin eelistanud tõuse. Laskumised ei meeldinud seepärast, et kiirused läksid suureks ning grupp oli liiga suur, ent mul polnud aimugi, millise rattakooliga keegi on. Eriti ärevaks läks laskumise põhja eel, kui oli näha, et asfalt on sulanud ja pehme. Juhul, kui keegi peaks seal pidurdama ning ratas veidigi blokeeruma, võib oodata kukkumist.

Sedasi taandasin end tasapisi grupi sappa ning hoidsin eesmistega umbes kümnemeetrist turvavahet. Nägin, et lisaks minule tegid aeg-ajalt sama veel kaks-kolm meest. Igatahes tundsin, et sedasi on ligi sajaliikmelises grupis palju ohutum sõita. Seal taga sain sõidu ajal rahulikult remontida ka oma GoPro kaamerat, mis vajutamisel tekitatud helisignaalide järgi otsustades oli hakanud tõrkuma. Võtsin kaamera leistangi stemmi külge kinnitatud korpusest välja, avasin aku luugi ja tõmbasin aku välja, tehes nii kaamerale sisuliselt restardi, ning panin siis kogu kupatuse uuesti kokku ja omale kohale tagasi. Siis püüdsin grupi kinni. (Seegi on videos näha.)

Kuni Tartu piirini ei toimunud ega juhtunud mitte midagi. Hea seegi! Aga siis hakkas juhtuma.

Tartu piiril Ringteele keerates oli näha, kuidas paremal servas likvideeriti mingi õnnetuse tagajärgi. Näis olevat väheste kadudega õnnetus. 

Ringteel laskudes venis grupp väga pikaks, aga Turu tänaval muutus taas kompaktsemaks. Selleks ajaks olin ammu otsustanud, et finišit tegema ei lähe, sest kui midagi juhtub, ei jõua end ära kiruda. Hoidsin end endiselt gruppi sappa. (Video kinnitab seda.)

Ja juhtuski. Sõpruse silla all panid kaks meest küljed kokku ning lendasid mõlemad asfaldile. Olin just selleks ajaks GoPro välja lülitanud, sest varasemate aastate kogemus oli näidanud, et ühe akuga ei pruugi kogu sõitu suuta salvestada. (Ega ma kogu sõitu salvestagi, sest kes viitsib seda vaadata; salvestan n-ö valitud kaadreid.) Kukkumisest lõi üles nii vänge kärsahaisu, nagu oleks seal rekadega midagi juhtunud.

Pidin hoo kinni pidurdama, et kukkunuile mitte otsa sõita. Sealt tulin grupi jäänustega üle lõpujoone (see on ilusasti videos), protokolli läks aeg 1:28.38 ja kohaks 189. Näiteks Poolak sai 16 sekundit parema ajaga täpselt 100. koha – nii tihe oli konkurents.

Aga ei lõppenud kukkumised enne finišijoont. Neid jätkus ka pärast lõpujoont. Videost on näha, kuidas viis meest, kes kõik lõpetasid minust eespool, korjasid end ja oma rattaid Turu tänava asfaldilt üles.

Kuid hullem oli veel tulemas. Naabrinaine rääkis, et tema poeg sattus pikal, 126 km sõidul kakssada meetrit enne finišijoont, millele ta lähenes ajaga alla kolme tunni, kukkumisse, kus ühtekokku oli lõpuks maas lamanud umbes veerandsada meest. Osa noist oli kiirabi üles korjanud ja ära viinud.

Fotod tänasest Tartu rattarallist tegi Margus Ansu, Postimees/Scanpix, v.a teine ja viimane foto, mille autor on Priit Pullerits

52 Kommentaarid:

At 20:14, Anonymous Anonüümne said...

Aitäh ülevaate eest! Küllap finiši kukkumise taga oli harrastaja võidurõõm lõpuheitlusest, rusikad taevase, lenks viltu ja maokas koos kaasteelistega. Meeldejääv rattaralli lõpp.

Mihkels jõudis Giro finišisse, seega saab ürituse plusspoolele panna. Või? Mõned kohad esikümnes pole paha, kuid rattasõit on maru karm ala. Sa kas kasutad võimaluse ära või ei kasuta - neid antakse vaid sõrmeotsaga. Mihkels ei kasutanud võimalust ära, kui tiimi esisprinter katkestas. Nooruse taha pole midagi peita. 22-aastane sakslane Steinhauser (EFE) sai mägedekunni arvestuses 3. koha, kaks 3. kohta etappidelt (sealhulgas kõige raskemalt) ja etapivõidu. Mihkels näitas aga sisu, kui kannatas karmi kukkumise ära ja elas üle ka oma prohmaka, kui suure sprindipundi asfaldile kukutas.

 
At 20:46, Anonymous Anonüümne said...

Mihkels nii ja Mihkels naa. No mida targutada, kui ise pole seal sõitmas ja vaatad seda kõike telekast. Nagu oleks kade tema peale. Mihkelsi ajad on ees ja need suurtuuri sõidud pole ka temale. Kuula mida rääkis Kirsipuu ERR-is kui ise mõelda ja analüüsida ei oska.

 
At 22:13, Anonymous Anonüümne said...

Selle naisterahvaga läks päris tõsiseks ütlemiseks, kes seal neid gruppidesse minekut majandas, kuna nn. teise pundi värav pandi lihtsalt kinni ja öeldi, et see olla esimene punt. Paljud liikusid selle peale kolmandasse punti. Lõpuks oli sõnavõtjaid nii palju, et ei jäänud tal muud üle kui värav avada. Piinlik prohmaks.

 
At 23:30, Anonymous Anonüümne said...

Miks video nii s*** resoga on? Räägitakse GoPro'st, aga nagu nupu-Nokiaga filmitud.
Kui 10x linkida samale videole eri sündmustega seoses, siis võiks viisakust olla link juba konkreetsele ajamomendile panna.

 
At 23:54, Anonymous Anonüümne said...

Priit ei oska paremini linkida, selles on probleem : D

 
At 08:23, Blogger Priit Pullerits said...

Ei oska vastata, 23:30. Esimene pool paistab korralik ja terav, aga keskosast alates läheb tõesti udusemaks. Kaamera oli sama. Vaatasin, et viga ei ole ka Youtube'i üleslaadimises, sest kodus suurel väga hea värvilahutusega teleril oli samuti nii, et poole pealt läks pilt ebateravamaks. GoPro Black7 kaamera pole sugugi vana. Liiati, kui esimene pool on korralik ja teisest poolest on midagi paigast ära, siis...? Lihtsalt hüpotees: kui mälukaart hakkas täis saama ja süsteem haistis selle lõppu, siis äkki lülitas automaatselt mingile säästurežiimile, et ruumi kokku hoida?

 
At 08:56, Anonymous Anonüümne said...

Salvestatud on ju ometi parema kvaliteediga kui 720p, mis on max selle video jaoks Youtube's? Pigem on probleem ikkagi video töötluses, on siis rakenduses või tegijas, üsna lihtsad valikud peaks olema expordi salvestusel tavainimese kasutatavatel programmidel.
Ja no video linkimine ajale pole just hiina keel: https://youtu.be/eBo-wUWAUo4?t=17

 
At 09:28, Blogger Priit Pullerits said...

Vaatasin: GoProl on mul video settings RES 1440 ja FPS 60; low light on Auto; Stabilization on Auto; Protune on Off. FOV on Linear. Rohkem andmeid video settingsite kohta ei näita.

Töötluseks olen kasutanud GoPro Studiot. Äkki on viga seal? Kuigi seal lubas seekord isegi salvestada? (Export) mingi veidi rohkem kui 1000ga, mõnikord tõmbab nõks allapoole, alla tuhande variandi, seekord ei tõmmanud.

 
At 09:59, Anonymous Anonüümne said...

Ma väga ei põeks selle video pärast. Tartu värk, nähtud küll. Peaasi, et Moabi vaated on ok. Lihtsalt õppetund, et tuleb vaadata must materjal üle, kas seal on kõik ok või hakkabki probleem säästusalvestusreziimist.

 
At 11:29, Anonymous Anonüümne said...

Just, jurjev on pohh, Moab Moskva Köniksberg ja Rooma sealt olgu 8K super resolutsioon

 
At 14:21, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits pane neile litakas.

 
At 14:32, Anonymous Anonüümne said...

GoPro Studio on interneti põhjal legacy rakendus, st aegunud, ilma toeta. Nii et põhjus võib vabalt ka seal olla. Aga alla 1200p mingit videot teha/uploadida tundub arusaamatu, eriti kui algmaterjal seda võimaldab.

 
At 17:31, Anonymous Anonüümne said...

Kes tuleb selle peale et 100m enne silda kaamera välja lülitada, et 100m peale silda jälle sisse lülitada..? 😄

 
At 17:37, Anonymous Anonüümne said...

Lõpuheitluseks ehk verepulmaks tulnuks kogemuste põhjal küll kaamera akut säästa, muu on suhteliselt huinjaa.

 
At 17:55, Blogger Priit Pullerits said...

Nõus kahe eelmisega, lõppu pidanuks pikemalt näitama. Aga seni ei olnud midagi juhtunud, arvasin, et ega juhtugi - kuid sain tünga. Sõidu ajal on väga keeruline vaadata, kui palju akul ja mälukaardil mahtu alles, seda uurides võid ise käbla põhjustada.

 
At 18:26, Anonymous Anonüümne said...

Tuleb lihtsalt lisaaku muretseda ja kasutada reziimi kus nupule vajutamisel salvestatakse kaardile 30 sekki enne vajutust nö action reziim. Suvajama pole mõtet pärast ülegi vaadata. Mine Gopro edasimüüja juurde see teeb kõik punasega selgeks.

 
At 20:37, Anonymous Anonüümne said...

Natuke kurvem veel, me peame siin blogis punasega ette tegema, kuhu minna ja mida küsida, ja alles siis saab Priit minna ja talle tehakse kasutamine punasega selgeks.. see meenutab üpriski vanade inimeste kantseldamist. Vastu saame ainult naabrinaise gossipit grupikäbarate kohta.. eh aegu.

 
At 21:45, Anonymous Anonüümne said...

Kogu kukkumiste teema on mullusuvine supp, ei huvita see enam suurt kedagi.
Lainestardid, tempogrupid, tehniline start, vanusegrupiti minek ja muu on mõjunud ohutusele hästi. See, et 3-4 tunni jooksul väsimus tekib ja kohati sarved kokku lähevad on rattasõidu loomulik osa.
Pullerits üritab siit jälle mingit teemat välja imeda, kuid ainus mis siin vilinal imeb on blogipostitus. Loos valitud lähenemine on nagu Pulleritsu sõit ise, korraks pundi ette ja siis kogu ülejäänud sõit grupi sabas lohisedes. Põnevust ja ootamatuid süžeepöördeid oli vähe ning needki ainult ühest (p)august.

 
At 07:36, Blogger Priit Pullerits said...

Lisaaku oli tagataskus, 18:26, kuid selle vahetamine sõidu ajal on üksjagu riskantne. Olen seda teinud, aga see eeldab sõidu ajal palju ohtlikke tegevusi, sh nt võib juhtuda, et üks aku pudeneb sõrmede vahelt ja oledki sellest ilma.

Seda, et kukkumised on rattasõidu loomulik osa, on hea rääkida neil, 21:45, kes eluga pääsenud, kelle luud ei ole katki ja ratas ei ole puruks. Aga kui ise lebate haiglavoodis, puusaluu murdunud, tahaks näha, kui palju ja rõõmsalt te siis sellest loomulikust osast räägite.

Kirjutasin nii, nagu sõit oli. Hea meelega loeks siis 21:45 lugu tema sõidust, mis, nagu aru saan, hakkab võrreldes minu omaga lendama nagu rakett, on täis põnevust ja ootamatuid süžeepöördeid.

Otse loomulikult kirjutan ma enda sõidust, 21:45, kelle sõidust siis veel?! Täiesti arusaamatu etteheide teilt. Kas ise ikka käisite oma grupis vähemalt mõnda aega ees tempot tegemas või lohisesite kogu sõidu grupis teiste tuules? Hea meelega kuulaks teie kangelastegudest, kuid palun, ärge kirjutage sellest anonüümsena, sest see ei ole usutav - anonüümsena võib siin igaüks maad ja taeva kokku luuletada, kuidas ta oli kõige kõvem ja uljam sõitja rattarallil. Kui ikka nimi juures, siis on lood usutavad ja kontrollitavad. Seetõttu minu lood ongi, sest lisaks videole, mis kõike tõestab, saaks iga kaasvõistleja öelda, kui ma luuletaks, et kõik oli hoopis teisiti. Nimega kaasneb vastutus, anonüümsena ei s*ttagi.

 
At 09:45, Anonymous Anonüümne said...

Postimehes on üllitis "Kerge vihmasabin rikkus muidu üsnagi ohutu rattaralli". Rattaralli pole kunagi ohutu olnud ja polnud ka seekord. Kui artikkel läbi lugeda, saab sellest teada. Ajakirjanik võiks ikka nii tark olla, et teab mida mõiste ohutu tähendab. Näiteks rattaralli oleks ohutu siis, kui suurelt kiiruselt asfaldile kukkudes ei tekiks mitte mingil juhul vigastust. Aga enam kui kindel, et 99% juhul on vigastus ränk. Kui läheb hästi ja õnnetusi pole, ei saa ikkagi väita, et rattarallil sõitmine on ohutu tegevus.

 
At 11:59, Anonymous Anonüümne said...

Lisaksin ka paar tähelepanekut. Rattaralli kiiremates gruppides on kõige ohtlikumad kohad teeninduspunktid, kus ootamatult muudetakse suunda, kukuvad maha pudelid ja tullakse madala kiiruse pealt tagasi punti. Finišikoridori juures tekitas kukkumisi asjaolu, et Zeppelini ristmiku ületades kahanes koridor vasakult poolt ning siis jälle laienes natuke. 19-39 esimese suurema grupi kukkumise puhul lisandus veel märg teekate. Väikene pidurivajutus ja rohkem polegi vaja, et edasist teed külili jätkata. 19-39 esimese pundi kukkumist otseülekandes polnud, aga ühe tagumise pundi kukkumine on nähtav 43. Tartu rattaralli ingliskeelsel videol (ajahetk 3:35:57). 19-39 punt oli sellest suurem, kuid samal ajal toimusid intervjuu võitjatega.

Lisan ka lingi videole: https://www.youtube.com/watch?v=bVK--xY10qA

 
At 12:00, Anonymous Anonüümne said...

Lisaaaku taskus kõlab juba ohtlikult. Lisaaku tuleb ikka juhtmega Goproga ühendada. Selleks on tegelikult nimetus akupakk. Lisaaku on ikka lihtsamateks juhtumiteks kui puudub võistlusolukord. Ja ei pea olema üldse nö originaal lahendus. Sobib ka selline mida saab kasutada moblade laadimiseks kui need ekspeditsioonil tühjenenud on. Et siis nagu rännumehe 2 ühes lahendus. Kui vaja laadid telefoni ja kui vaja teed videot. Mõnel on veel ka võimas lamp küljes. Siis saab ka ümbruskonda valgustada heleda valgustiga. Seega boonuseks 3 ühes lahendus. Nagu ühes korralikus e-meediaäri reklaamis. Uus aeg. Tuleb kohaneda ja kaasa liikuda.

 
At 12:08, Anonymous Anonüümne said...

Ebrase intervjuu taustal on näha jalgsi finišit ületavaid rattureid.

 
At 12:47, Blogger Priit Pullerits said...

Huvitav, kas lõpuks jääb peale Tour of Estonia Tartu GP või Tartu rattaralli video?

Praegu juhib GP video
https://youtu.be/t1EYrhwmKok

Tartu rattaralli video
https://youtu.be/eBo-wUWAUo4

jääb 57 vaatamisega maha.

Postimehes on Tartu GP edumaa Tartu rattaralli ees vastavate lugude vaatamise poolest (videod on vastavate lugude sees) lausa kahe ja poole kordne.

 
At 13:35, Anonymous Anonüümne said...

Teeninduspunktide osa võiks muuta ja viia punktid vahetult tee kõrvalt pigem 5-10 meetrit eemale. Siis tuleb teha konkreetne valik, et kas lähed teeninduspunkti või paned otse edasi. Praegu on selline poolkõva lahendus. Üritatakse 20-40 km/h pealt haarata midagi, mis enamjaolt ebaõnnestub ja tekitatakse hulk ohtlikke olukordi.
Sama eesmärgitu on TP-des olevate tublide teenindajate püüd möödasõitjatele hoo pealt midagi anda. Selleks protseduuri läbiviimiseks vajalikke oskusi ei ole ei sõitjatel, ega andjatel.
Kui tahad võidu sõita, siis võta endale piisav jook ja geelid kaasa. Rattapeale mahub kaks suurt pudelit ja kolmanda pistad kasvõi turjale särgi alla. Mida kuradit sa sinna TP-sse tikud?

 
At 14:22, Anonymous Anonüümne said...

Pakun, et Rattaralli video lõpuks rebib ette, sest samastumisväärset on seal rohkem. Kahtlemata soovinuks vaataja, et Pullerist oleks kõigis käbarais osalusvaatlejana sees, kuid, hallo, jätame mehe ikka ühes tükis edasi toimetama.
Mis teeb GP video meisterlikuks? Pealkiri. Kes ei sooviks laibaauto, mida pealegi roolib blogis kõrgelt hinnatud mees, tööd võidusõidul vaadata?

 
At 15:31, Anonymous Anonüümne said...

Super

 
At 15:46, Anonymous Anonüümne said...

Kas need numbrid nagu kasinad ei ole või? Võib-olla peaks tellima mõnelt neegrilt klikke. Midagi on nagu promomisega mäda. See lihtsalt ei toimi. Tuleb sotsialiseeruda teismelistega. Nemad on klikimootorid. Samas no mida on teismelistel tolles rallis näha kui isegi käbarate osalusvaatlused on puudu? Enamik sõitjaid on taadid kes tagaotsas toimetavad, neil on statistide roll noormeeste võimekuste võrdluseks. Emased teismelised ja noored naised saavad siis vaadata, et kellele silma peale panna.

 
At 16:31, Blogger Priit Pullerits said...

Kindlasti annaks vaatajate arvu kunstlikult üles punnitada, nt minister Tsahkna kombel mingi sisulooja palgata. Aga milleks?! Sellest ei sõltu minu tulemus ega palk. Ja mis peamine: milleks sisulooja, kui ma olen ise selles vallas parim sisulooja? Või on keegi, kes suudab panna vastu sõnalise reportaaži ja videoloo, mis kombos on paremad? Sõnalist reportaaži kindlasti mitte ja väheusutav, et ka videolugu, sest need, kes sõitsid, vaevalt tegelesid sel ajal sisuloomega, nagu mina. Mingisuguste suvaliste tšainikute kaks päeva treitud nikerdisi rattaralli ajal tehtud matkast, kus üle poole aja on pühendatud oma näolapi eksponeerimisele, siia võrdluseks mitte toppida!

Et arvud kasinad, 15:46? Olgu lisatud, et mõlemad videod läksid üles ka Postimehes, kus laibaauto lool, mille juures oli GP video, on ilus viiekohaline arv lugejaid, mis kaunist ja sportlikku nädalavahetust ning teema nišilisust arvestades on üle ootuste kõva arv. Isegi kui ainult neljandik noist vaatas ka GP videot, tuleb sealt tuhandeid ja tuhandeid vaatajaid juurde, mis Youtube'i statistikas ei kajastu.

Olles seda kõike öelnud, siis loomulikult ei hakka ma tegema nägu, et mind vaatajate arv ei huvita. Muidugi huvitab. Aga ühest teisest aspektist, kui nn sisuloojaid (="sisuloojaid"). Nood tegelevad ju enda näitamisega ning neid erutab vaatajate arv seetõttu, et kui paljud neid näevad - aga kui mitmel ratta-, suusa- või Moabi videol olete mind näinud kaadrisse ronimas ja ennast demonstreerimas? (Null on see arv, ümmargune null!) -, siis mind huvitab see, et soovin jagada seda, mida kogen ja kokku panen, teistega. Ma oleks ju ka võinud end Tartu GP taustal kaadrisse sättida, aga see, mehed, ei ole normaalse, eluterve mehe stiil. See on, võtke või jätke, nartsissistlik lähenemine, plikalik plähmerdamine. Normaalne mees oskab jääda tagaplaanile, vahendajaks; tema laseb sündmusel end ise näidata, mitte ei hakka sündmuse taustal enese näitajaks.

 
At 16:45, Anonymous Anonüümne said...

Pealegi Tsahkna sisulooja kulud tuleb välisministril oma taskust nüüd kinni maksta. Pullerits laseb aga Postimehe kulul oma hobidega edasi. Õppige sitakotid!

 
At 17:00, Anonymous Anonüümne said...

Väike helme võttis aprillis "töövisiidile" Ungarisse oma proua kuluhüvitiste eest kaasa. Fototõestused sotsiaalmeedias.

 
At 07:54, Anonymous Anonüümne said...

Kas Soonets peaks vabandust paluma?

 
At 09:15, Anonymous Anonüümne said...

Mida paha vaene mees jälle tegi?

 
At 10:37, Blogger Priit Pullerits said...

Siin on piltidel näha, kui suur grupp mulle algul selja taha haakis, et tasuta sõitu saada:

https://www.sportfoto.com/ee-et/priit+pullerits

Möödunud ööl on rattaralli video vaatajate arv läinud mööda Tartu GP vaatajate arvust rohkem kui 35-ga. Sellegipoolest on tänavuse GP vaatajate arv suurem kui mullusel.

 
At 10:45, Anonymous Anonüümne said...

Lõpeta ära 2 kutti veavad hoopis sinu ees..........

 
At 11:14, Anonymous Anonüümne said...

Soonets võiks andestust paluda küll. Sõitis mulle ette ükspäev ja poogeldas nagu äss.

 
At 13:21, Anonymous Anonüümne said...

Soonets poogeldagu kui tahab aga äss on Pullerits.

 
At 13:32, Anonymous Anonüümne said...

Need ralli pildid on jah jamad. Õiged pildid on ikka viimasest TM-st. Nõrkenud suusatajate vahel ilmub pikks sirge värske reibas säravate prillidega mees kes tõstab rahva motti ja tema möödumise peale kummardavad aupaklikult.

 
At 13:35, Anonymous Anonüümne said...

Soonets sõitis pikka maad, järelikult äss on tema.

 
At 14:37, Anonymous Anonüümne said...

Soonets on staier aga rahvas tahab näha meest kes atrõõvi läheb ja grupi ribadeks tõnmbab

 
At 14:55, Anonymous Anonüümne said...

Rahvas tahab et Soonets oma patud andeks paluks.

 
At 17:27, Anonymous Anonüümne said...

Kogukond andestab oma poegadele. Tore et Soonets koju tuli.

 
At 17:57, Blogger Priit Pullerits said...

Nüüd on seis mu kahe viimase video konkurentsis selline, et Tartu rattaralli on rohkem kui saja vaatamiskorraga Tartu GP ees juhtima läinud.

Laikide seis on vastavalt 20:17.

Keskmine vaatamisaeg on 2:36 versus 1:51.

 
At 18:30, Anonymous Anonüümne said...

Priit on ka ülemuste ja poliitikute kahetimõistetavuse sõnastuse omandanud. "Saja vaatamiskorraga" paistab lollile teemat mitte valdavale kodanikule, et wooh sajaga eest ära läinud, blogistammlugejad aga teavad, et autor peab silmas pigem seisu 101:99 või midagi sellist ja lolle lollitatakse sõna sajaga.

 
At 21:34, Anonymous Anonüümne said...

Hoopis kogukond peab Soonetsilt andeks paluma.

 
At 21:50, Anonymous Anonüümne said...

Mina palun. Soonets on õige Eesti mees. Kartmatu ja ustav võitleja.
Mihkel, Lääne-Viru

 
At 08:33, Blogger Priit Pullerits said...

Ei ole nii, 18:30.
Tartu rattaralli video on eest ära läinud, täna, neljapäeva hommikul on seis
1173:965.
Nüüd on selge vahe sees.

 
At 10:17, Anonymous Anonüümne said...

Kas on kogukonna abi vaja laibaauto video promomiseks?

 
At 10:57, Anonymous Anonüümne said...

Mihkelsi tegemistest

https://sport.postimees.ee/8030562/mihkelsil-oli-kosilasi-jalaga-segada-eestlane-ei-valinud-ainult-raha-jargi

 
At 11:06, Anonymous Anonüümne said...

Padre võiks kaaluda oma pulsiandmete kuvamist ekraanile, kui võidu sõidab. Näiteks nii, nagu üks kutt Garminiga filmides tegi.

https://www.youtube.com/watch?v=oCrQnfazWpI

Oleks huvitav vaadata, mis pulsiga tšainike pundi etteotsa saadakse ja mis pulsiga gruppi seal 3. kohal veetakse. Samuti mis pulss näitab, kui lastakse grupi lõpus tirri. Saaks mõnevõrra oma andmetega võrrelda. Teisalt, ega ekraani pole mõtet lisainfoga üleküllastada, naturaalne pilt on ikka ju A&O, võib hakata põhiasja segama. Kolmandaks: PP on küll olnud oma (tervise)andmetega väga avatud, kuid siin sõltub kõik vaid avaldajast kas ja kui palju isikuinfot jagatakse.

 
At 11:25, Blogger Priit Pullerits said...

Te veel küsite, 10:17?! Muidugi on! Las laibaauto teeb TRRile ära! Seal ju ka Soonets kaadris.

 
At 11:34, Blogger Priit Pullerits said...

Lp 11:06, kahjuks mul ei ole neid andmeid, sest ma ei kasuta pulsilugejat.
Ega see pulsinäit ja äge algusgraafika suurt aita, vaatajaid on sel viidatud videol üle kahe korra vähem kui mu omal (millel on lisaks ka PMis vaatajad, kes YT statistikas ei kajastu).
Üllatav on see, et viidatud video rohkest infost ja kasutatud eeskujulikust tehnoloogiast hoolimata on videopildi kvaliteet veelgi viletsam kui mul mu tagasihoidlike riistadega.

 

Postita kommentaar

<< Esileht