kolmapäev, mai 08, 2013

Pullerits: Kuidas velomehed lõpuks liigutama hakkasid?

Ega ma väga kindel olnud, kas Tartu Velo Klubi mind enam trenni kaasa lubabki. Klubi värves sõitev Paul Lõiv kirjutas siin blogis nädala hakul nii:

«Paha lugu, et hr Pullerits pole aru saanud, kuidas Velo klubi (ja ka teiste klubide) treeningud toimuvad. Mahajääjaid oodatakse järele või lükatakse järele ja aidatakse ka. Selleks pead lihtsalt ise klubi liige olema. Igasuguseid muid harrastajaid ei saadeta minema, vaid lastakse taga sõita ja keegi ei hakka nende pärast oma plaane muutma. Mingit täiega panemist ei ole. Tehakse harjutusi, kui on enne kokku lepitud, ning pärast oodatakse need, kes harjutustes ei osale, järele. Hr Pullerits lihtsalt üritab koos teiste asjaosalistega, kes asjast aru ei saa, harjutust tegevaid klubilisi taga ajada. Ja siis, kui harjutus lõpeb, paneb üksi edasi ja räägib, kui tugev ta on. Kahjuks on hr Pulleritsu võhiklikust jutust Velo klubile rohkem kahju kui kasu.»

Siiski läksin kohale. Pikka kasvu Paul Lõiv, kelle talvistest rattasõitudest olen kirjutanud kaks lugu, ühe Postimehe Arterisse ja teise Maratoni, oli ka hakkamas. Ei olnud meie vahel mingit altkulmu põrnitsemist. Ta oli kirjutanud aumehena oma nime alt, mistõttu teadsin, kelle poole pöörduda, et asjad selgeks rääkida. Ei olnud seal keegi kellegi peale kuri. Vastupidi, nii mõnigi teine mees kikitas ka huvist kõrvu, et mis asju me arutame.

Lõiv ütles, et ma olla öelnud, et Velo klubi trennides käib hirmus kihutamine. Täpsustasin, et need peaks küll olema kellegi teise sõnad siit blogi kommentaaridest, sest mina olen pigem vastupidist kurtnud, et Velo klubi trennides liigutakse liiga aeglaselt ning minu pärast võiks sõita palju kiiremini. Loomulikult täpsustasin, et ega ma kavatse enda tahtmist kellelegi peale suruda, sest klubilised teevad oma plaanide järgi ikkagi trenni, aga mina käin lihtsalt kaasas sõitmas, et oleks äge ja põnev ja saaks veidi adrenaliini ka.

Juba kolmandat trenni järjest tuli minna mööda Viljandi maanteed ja murda vastutuult. Rivis sõitis umbes tosin paari. Nende seas oli ka Pelotoni klubi mehi, nagu Peip Reedi ja Kristjan Oolo. Kui varem ei ole minusuguseid mitteklubilisi ette vedama lastud – ja olen aru saanud, et minusugustel mitteklubilistel ei ole ka mingit õigust ettepoole trügida, sest oleme ikkagi külalised teiste meeste treeningul ja seal tuleb austada nende reegleid –, siis sedapuhku usaldati ka mulle oma paarilisega tempot teha. Meile sattus täiesti avatud põlluga lõik, kus ulus ikka päris korralikult vastu, aga hoidsime kiirust ilusti 31 km/h kandis. (Varem vedanud Lõiv paistis, muide, eriti sitke ja innuka tempotegijana.) Teist korda saime ees vedada pärast Puhjat, enne tagasi keeramist, ja seal töötasime vastutuult kaunis pikalt, oma 2-3 km, ja kohati 35-36 km/h (seal on kerge pärikallak). Ma ei tea, kas see oli liiga aeglane või kiire, aga vähemasti keegi tempo üle ei nurisenud.

Tagasiteel lisasid vedajad eespool kiirust – suurepärane! Pärast Puhjat veereti juba ligi 50 km/h. Kavilda ürgorgu laskuti traditsiooniliselt 67 km/h-ga. Selle põhjas tõusid paar meest sadulast ja raiusid jõuliselt üles. Korraks tekkis endal ka kiusatus, et prooviks kaasa minna, aga otsustasin külalisena hoida siiski madalat profiili. Muidugi, eks need mäefiniši tegijad läksid ka päris pöörase tempoga – mis andis peagi tunda, sest enne päris üles jõudmist näis vähemalt tagantpoolt, et jaks sai otsa. Mõtlesin, et tegelikult oleks pidanud seega tegema kontrarünnaku kolmandiku või poole tõusu pealt, kes teab, äkki oleks võinud siis noile veel ohtlikukski muutuda.

Peagi pärast Kavilda ürgorgu tuli taas minu ja paarimehe kord vedada. Kuna koheselt järgnes pikk lauge laskumine, üritasin kiirust veidi üles võtta, et tagant tuules tulijaile mitte jalgu jääda. Kõrv püüdis tagant kinni kellegi retoorilise küsimuse, et kuhu see Pullerits nüüd kihutab. Aga ei olnud see mingi kihutamine. Oli küll lauge laskumine, aga ees pidi ikka korralikult pedaale keerutama, et kiirust 60 km/h ligi saada. Kuhu see loodetav taganttuul järsku jäi?

Kui mäe alla jõudsime ja vahetuse üle andsime, küsis Jaan Veeranna pealtnäha lõbusalt, et kuhu nüüd kihutama hakkasin. Ei hakanud õigustama, et ei kihutanud ma midagi, sest näe, ees läksid paar jooksikut veel kõvema tempoga. Ütlesin otse, milles asi: «Aga mõnus on ju! Rattasõit on nii lahe!»

Rohkem ees ei figureerinud. Las ikka pärissõitjad dikteerivad tempot ja määravad treeningu käigu. Nagu öeldud, mina olen rohkem funi ehk lõbu peal väljas. Nagu turist. Nii ei hakanud ka Silberauto esinduse eest Neste bensiinijaama poole lõpuspurti trügima. See poleks ka minu tase – seal toimetavad ikka kiired ja julged mehed. Ja ei maksa oskajaid ning suutlikke mehi segada. Pärast kuulsin, kuidas Pelotoni mehed omavahel arutasid, mis moodi oleks tulnud finišisirgel üksteisele infot jagada ja liikumisi korraldada. Mis minusugusel üksiküritajal seal teha olnuks? Ei miskit.

Vähemasti ei saa seekord kurta, et trenn oleks liiga aeglane olnud. Mul tuli 66 km pikkuse uksest ukseni ringi (1:55.35) keskmiseks kiiruseks 34,25 km/h. Ei mäletagi, millal Velo klubiga nii kiiresti oleks sõita saanud. Tunduv edasiminek võrreldes kahe eelmise samal teel tehtud ühissõiduga, kus keskmised olid vastavalt 32,35 ja 30,8 km/h. Muidugi, laupäevase 50,5 km paarissõidu keskmisest kiirusest 36 km/h jäi ka eile üksjagu endiselt vajaka, kuid nagu öeldakse: hakkab juba looma!

Selline oli eilsest grupisõidust minu nägemus, mis mõistagi ei pruugi ühtida teiste osalejate nägemusega.

Naisi selles trennis loomulikult ei olnud.
******
Camping in the bottom of Kane Creek Canyon, Moab, Utah. 20. aprill 2012. Pildistanud Priit Pullerits. (Suuremalt vaatamiseks klikkida pildile.)

Fotod 1-4: Giro d'Italia neljas etapp. Foto autorid: LaPresse (1) ja AP (2-4) /Scanpix

75 Kommentaarid:

At 10:31, Anonymous Anonüümne said...

Ilmselt saavad kõik mõtlevad inimesed aru, et naised ja mehed on erinevad nii anatoomiliselt kui ka mõtlemisviisilt. Millest ma aga aru ei saa, miks peab kellegisse, kes on teistsugune automaatselt halvakspanuga suhtuma. Muidu ilusasti kirjutatud ja väga nauditav kirjatükk, kuid viimane lause lihtsalt jätab mõru maitse suhu.

Priit

 
At 10:43, Blogger Priit Pullerits said...

Lp Priit, nagu näete juba kirjutise algusest, ei teki sissekanded tühjale kohale, vaid sageli on iga lugu osa pikemast protsessist, ja selleks, et loo alltähendusi tabada ehk osata ridade vahelt lugeda, tuleb teada tausta ehk seda, mis on varem öeldud, sh kommentaaride sektsioonis. Viimane lause tuleneb just hiljutisest kommentaariumist.

 
At 10:57, Anonymous Anonüümne said...

Priidu tekst on nii sugereeriv ja kaasakiskuv, et tundub nagu oleks ise kaasa sõitnud. Rahuldus käes ilma suurema vaevata, higist särki retuuse ka pesema ei pea.

Anna-Stiina, kõigi naiste nimel

 
At 11:55, Anonymous Ken-Marcus, Martna jooksuklubi said...

Anna-Stiina tule meile jooksuklubisse. Meil poisid puhastes retuusides, ei higista ka eriti, veidi lõõmavad ainult kui trennist tulevad. Huumorimeelsed ja muidu lahedad sellid. Peame koos sünnipäevi ja mängime võrkpalli suvel kui jooksmiseks liiga palav.

 
At 13:40, Anonymous Anonüümne said...

Ma ei saa. Ma elan Tartus.

Anna-Stiina

 
At 14:25, Anonymous Anonüümne said...

kes oskab soovitada hääd kohta retuuside pesuks? talihooaeg peatselt läbi, mõtlesin ühe pesu teha, siis sügiseni hooletu. ühtlasi tahaks ka natuke õmblustööd, parema reie ülaosas vaja 1-1,5 cm ruumi juurde teha, muidu hakkab ühte liiget pitsitama. Kauna Lempsil olevat vanasti üks põrandaalune pesumaja olnud, sealt saanud ka muid asjakohaseid teenuseid. kas on kogemusi kellegil?

 
At 16:29, Anonymous Anonüümne said...

14:25 vist naisterahva kirjutatud. mehed kannavad vasakus

 
At 17:06, Anonymous Anonüümne said...

idatuulega teeb vasakus krõmpsti ära. ole ettevaatlik.

 
At 20:43, Anonymous Anonüümne said...

Karm jutustus, aga miks nii vähe kommentaare?

 
At 20:44, Blogger Priit Pullerits said...

...kõik seedivad seda, ja mõtlevad endamisi, et kas tõesti-tõesti...

 
At 21:19, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kuidas sul vastu sõitvate ratturite tervitamisega on, keda tervitad, keda mitte?

Ragnar

 
At 21:33, Anonymous Anonüümne said...

Tuleb välja et Velomehed on siiski lahked mehed. Keegi jah maalis neist pildi kui ilgetest jubemeestest. Aga et tegelikult on toredad spordipoisid. Kui vaja aitavad vanainimese üle tee ja korjavad suitsukoni trotuaari pealt.
Ei ole elu Eestimaal veel kõige pahem.

 
At 21:57, Blogger Priit Pullerits said...

Ragnar, ikka tervitan, kui neid märkan, s.t kui nina liiga maas ei pedaali ja kõrvale ka pilku saan mahti heita. Minu arvates on tore, kui ratturid üksteisele kollegiaalselt viipavad.

 
At 00:25, Anonymous Anonüümne said...

Harv lind suudab lennata Dnepri keskkohani. -- N. Gogol
Ei ole Pulleritsust parimat spordiblogijat Eestimaal. Mitmed üritavad järele teha, küll negatiivsete või positiivsete splittidega, aga ei saa poole pealegi..

 
At 08:44, Anonymous Anonüümne said...

Kummaline, et meediamaastikul nii oluline blogi ei avalda oma rahastamise allikaid.
Huvitav, kas on midagi varjata?

 
At 08:56, Anonymous Peeter, Tõliste said...

Minu arvates peaks Pullerits selgelt avama, mis ja kelle rahade eest seda blogi tehakse.

 
At 09:11, Anonymous Anonüümne said...

Vähe usutav, et Priit kogu tausta lahti räägiks. AS Postimees deklareeris piisavalt arusaadavalt - MEIE blogi. Jo teatud sissetuleku see Priidule garanteerib, aga ei kata minuti pealt kogu kulunud aega.

 
At 09:25, Anonymous Anonüümne said...

Blogi kuulumisest AS Postimehele räägib ka nende juristi kaasamine "suusamurdja" case's.

 
At 09:27, Anonymous Anonüümne said...

Ilmselt pole ka leht postimehe serveris. Aga võiks! Arvestades, et postimees seda enda omaks peab. Siis ei peaks vanade sissekannete pilte kustutama.

 
At 10:28, Blogger Priit Pullerits said...

Head sõbrad, läbipaistvus ja avatus on oluline, seepärast selgitan kõik ausalt.

1. Ma ei tee seda blogi raha eest. Ei ole seda tehes teeninud mitte ühtegi senti.

2. Teen seda blogi oma vabast tahtest ja oma isiklikust ajast, kulutades oma vaeva ja aega. Pole küll mõõtnud, aga ühe keskmise sissekande tegemiseks võib minna vabalt üle tunni.

3. See blogi kuulub mulle, sest ainult minul on login ja password, et siia toimetama pääseda. Scanpixiga on sõlmitud Postimehe juristide vahendusel leping Scanpixi piltide kasutamise kohta. Seepärast on ka Scanpixi nimi blogi nimetuses.

4. See blogi ei asu Postimehe serveris, vaid minu teada kusagil mujal välismaa serveris - näete, olen nii sõltumatu, et ma isegi ei tea, kus see asub. Räägitakse, et Google'i serveris.

5. Postimehe kaubamärk on juurde tekkinud tollest ajast, kui blogi viidi mingit otsa pidi ka Postimehe küljele, et sealt oleks see samuti loetav. Aga sealt ei pääse blogi originaalküljele, vaid Postimees tekitas sinna mingi RSR-i või kuidas iganes seda nimetatakse. Kes seal mu blogi näinud, see teab, et ega seal ka erilist kommenteerimist toimunud. Kuna blogi RSR või mis iganes läks Postimehe küljele, siis seal tuli automaatselt juurde ka Postimehe kaubamärk. Sellel küljel siin Postimehe kaubamärk ju puudub - või on kuskile peidetud? Kui on, andke mulle ka teada!

6. Postimees ei ole kordagi minu tegemistesse ses blogis sekkunud. Olen küll kuulnud poole kõrvaga hääli, et kellelegi mõnikord miski ei ole meeldinud, aga selle kohta keegi midagi ütlema küll pole tulnud, sest olen ju oma tegemistes siin sõltumatu. Kui Anvar Samost sai vastutavaks peatoimetajaks, küsisin temalt otse, kuidas tema minu blogipidamisse suhtub, ja ta ütles, et see ei puutu temasse. Rohkem pole me sel teemal ei tema ega ka kellegi teisega Postimehe ülemustest sellest blogist rääinud.

6. Miks sai Postimehe jurist kaasatud, sellest rääkis ta isiklikult. Palun lugege sealt, ta seletas kõik selgelt ära.

7. Vanade sissekannete pilte olen kustutanud seepärast, et serveris on pildimaht täis saanud. Siis tuleb vanemate piltide arvelt uutele ruumi teha. Kuna ma selle blogiga tulu ei teeni, siis ei ole ka pidanud otstarbekaks serveriruumi oma raha eest juurde osta, sest kui palju neid ikka on, kes vanade lugude pilte taga igatsevad, ja ega need pildid, mille olen kustutama pidanud, ole minu omad, v.a sissekannete lõpus olevad Ameerika pildid, aga need on mul isiklikus arhiivis nagunii tallel.

 
At 10:40, Anonymous Anonüümne said...

Jälle Pullerits valetab, vassib ja esitab pooltõdesid. http://blog.postimees.ee/spordiblogi/

Iga pimegi näeb, et ülaltoodud server on postimehe server. Sinna on pandud üles mahlakamad blogipostitused mis selgelt esindavad Postimehe nägemust maailmaasjadest.

 
At 10:40, Anonymous Anonüümne said...

Link veelkord - http://blog.postimees.ee/spordiblogi/

 
At 10:54, Anonymous Anonüümne said...

Vabandust, aga ei saanud ikka aru. Küsimus jääb: miks AS Postimees nimetas seda MEIE blogiks Maratoni vahelehes?

 
At 11:01, Anonymous Anonüümne said...

>> See blogi kuulub mulle, sest ainult minul on login ja password, et siia toimetama pääseda.

Kojamehel on meie maja trepikoja ja keldri võtmed. Kas kojamees on majaomanik?

>> Postimehe jurist kaasatud, [..]Palun lugege sealt, ta seletas kõik selgelt ära.

No ei seletanud ju. Postimehe jurist oleks öelnud nagu Anvar Samost, et sinu probleemid blogi kommentaatoritega ei puutu temasse. Korporatiivsed juristid ei harrasta kunagi isetegevust. Nad ei tegele ka heategevusega.

 
At 11:07, Anonymous Anonüümne said...

No nii Postimehe moraalitud häkkerid hakkasid kiiresti ülemuste korraldusel tööle ja kõrvaldasid tolle lingi oma leheküljelt lõpuks. Kuid ikkagi on järgi need neetud jäljed nii Googli cashis kui ka Postimehe lehel http://blog.postimees.ee/ . Kas hakkas vassimiste pärast väga piinlik Postimehe töötajatel???

 
At 11:11, Blogger Priit Pullerits said...

Kui inimene (10:40) ei taha aru saada, siis ta ei taha. Igaks juhuks uuesti: lugege mu punkti 5. Ja veel: mis võib mul selle vastu olla, kui Postimees mind sedakaudu igasuguste pahatahtlike anonüümikute vastu kaitseb? Muud rolli PMil ei ole.

"Küsimus jääb: miks AS Postimees nimetas seda MEIE blogiks Maratoni vahelehes?"

Vale! Postimees ei nimetanud. Tolle teksti koostasin mina. Seal oli varem viide Postimehe maratoni veebilehele, mis on juba tükk aega surnud. Seetõttu asendasin selle viitega oma blogile. Maratoni väljaanne on mul oma väike mänguasi Postimehe vahel, saan seal teha endale ja hobikaaslastest lugejaile huvipakkuvaid ja kasulikke lugusid. Mis võiks selle vastu olla?

11:01 - võite oma joru edasi ajada, see ei muuda tõsiasju.

Ja mis te siin sel blogiteemal jaurate, mis on ammu ära ja selgeks räägitud?! Kuulge, Tartu Velo Klubi teeb 34,25 km/h tuulises ilmas lõdva trenni, mina koos nendega, arutage pigem selle üle, kui mehed veel käigu ka sisse paneks, ja mina koos nendega, mis siis teiesugustest tšainikutest saaks, kes te kaasa ei jõua minna!

 
At 11:12, Blogger Priit Pullerits said...

11:07, ma ei saa aru, millest te räägite. Minu jaoks on üks blogi ja see on siinsel aadressil, mis asub kuskil mujal, tollest ei tea ma midagi. Ja parem ongi, kui too mingi libakonto kuskil kinni pandi.

 
At 11:16, Anonymous Anonüümne said...

mis te n...... Priidu ajusid,küll ta teid RR-l kotti paneb.Priit,kas JM-le lähed,nimi ju kirjas.

 
At 11:21, Anonymous Anonüümne said...

Tundub, et PP suusad on Postimehe omand. Miks muidu Postimehe jurist reageris? Töötaja hobid ei saa olla selleks põhjuseks.

 
At 11:35, Blogger Priit Pullerits said...

11:16 - lähen!

 
At 12:11, Anonymous Anonüümne said...

Tundub, et mõned mehed (naisi ei tundu olevat ilkumas) ei ole suutnud siputuspükstest välja kasvada!

Kasvage suureks!

Rein Valdmaa

 
At 13:05, Anonymous Anonüümne said...

Priit,
võiksid ehk paluda lugupeetud Rein Valdmaal vahelduseks ka mõnda jooksuteemat käsitleda. Ratas läheb juba üksluiseks. Vahest midagi praktilist, harrastaje vaatepunktist: kuidas soojendust teha, kuidas end lahti joosta, kuidas kiirust arendada jne. teemasid jagub.

 
At 13:08, Anonymous Anonüümne said...

Rein Valdmaa poeb ju tõesti väga mõnsalt PP-le. Ju tal on soov midagi asjalikku öelda leheveergudel. PP võiks initsiatiivi haarata ja küsida, et mis Reinu vaevab.

 
At 13:37, Anonymous Anonüümne said...

>> Teen seda blogi oma vabast tahtest ja oma isiklikust ajast,

Kas 11:11, 11:12 ja 11:35 sisestatud kommentaarid on kirjutatud ka oma isiklikust ajast? (Mitte "Postimehe" tööajast.)

 
At 13:45, Anonymous Anonüümne said...

To 13:37
Pullerits vihjas siin paar nädalat tagasi, et on Kadastikule mittevasturääkimisega saavutanud staatuse, kus pole kellast kellani reglementeeritud tööaega. Eesmärk pühendab abinõu.

 
At 13:45, Blogger Priit Pullerits said...

...mul on normeerimata tööaeg. Näiteks pühapäeval käisin omast ajast 6 tundi Postimehele materjali kogumas, ei ole selle eest mingit eritasu. Seega tahaks näha, kes tuleb ütlema, et ma siin kella 11 ja 12 vahel mõned minutid blogile pühendan.

Hullem asi on see, et Õhtuleht hiilgab täna spordikülgedel heterofoobsusega.

 
At 14:08, Anonymous Anonüümne said...

Mina ei näe homoeestlaste olemasolus probleemi.
Probleemiks seevastu on mõnede heteroeestlaste (nagu PP) homofoobsus.

 
At 14:16, Anonymous Anonüümne said...

Mina ei näe homoeestlastes samuti probleemi kuni nad avalikult oma homovaateid ei promo, ei topi suvalistele sookaaslastele vestluspartneritele kätt vöö vahele, ei abiellu, lapsekodu lapsi ei lapsenda ning neile kommiraha andmise nimel tagumenti ei hüppa. Seni kui kõik need kriteeriumid on täidetud on nad täitsa OK ja ma võin nendega rahus ka ühes pundis pedaale sõtkuda.

Samuti ei sobi see kui PP oma blogi promob omatoimetatud väljaannetes ja jätab segaselt mulje, et tegu on tema tööandja sponsoreeritud blogiga. Tahtlik hämamine kuulub kahjuks selle blogi igapäevasesse kirjakultuuri ja see ei ole aktsepteeritav.

 
At 14:24, Blogger Priit Pullerits said...

Eks lugege ja otsustage ise:

http://www.ohtuleht.ee/521105

Väga selgelt homopropagandislik kirjutis, selgelt heterofoobse hoiakuga.

 
At 14:28, Anonymous Anonüümne said...

Homopropaganda ja heterofoobia on kaks eri asja.
"Homopropadanda" ei ole Eestis (erinevalt nt Venemaal Sankt-Peterburist) keelatud.

 
At 14:32, Anonymous Anonüümne said...

No ei näinud hetereofoobiat tolles PP eest kaitsnud juristi firma tütarfirmas, no ei näinud. Norm jutt, kõik selge, et ei mingit homopromo ja nii on OK ja nii peabki olema.

 
At 16:09, Anonymous Anonüümne said...

kui argumente ei jätku, tuleb homoteema appi :)

 
At 16:22, Anonymous Anonüümne said...

Priit, Sa räägid pidevalt, kuidas Sa blogimisest mingit kasu ei saa. Ja et vastupidi, saad pidevalt kommentaatorite käest sõimata.

Kas Sa suudad üldse anda mingi vähegi veenva selgituse, miks Sa seda blogi pead?

 
At 16:58, Anonymous Anonüümne said...

>> Ma ei tee seda blogi raha eest.

Mingi masohhistlik kihu ajab kolm korda nädalas blogisse vahel päris pikki tekste kirjutama, payoff asja juures on isevärki rahuldus, mida autor kommentaatorite käest sõimata saades tunneb. Kas me peaksime sellist selgitust uskuma? Nii võib jõuda mõttele, et tegu on teatud liiki hälbega. See ei ole usutav selgitus.

 
At 17:01, Anonymous Anonüümne said...

veenva selgituse, miks Sa seda blogi pead?

ega Priit su õpetaja ole et ta sulle vastama peab. Oskad järsku ise enda jaoks vastuse välja mõelda?

 
At 17:02, Blogger Priit Pullerits said...

A mis see teie asi on, 16:22? Olen ma teie ees aruandekohuslane või? Ei ole. Seepärast ei vastagi. Ja ei maksa hakata itkuma, et ma ei vasta lugejate kõigile küsimustele.

Jah, 16:58, teie tabate küll liini - see ei ole tõesti veenev selgitus. See ei ole üldse mingi selgitus.

 
At 17:03, Blogger Priit Pullerits said...

Sama hästi võiks ma ju küsida, et andke mulle aru, 16:22 ja teised ka, miks te mu blogi siin sadade tuhandete kaupa lugemas käite.

 
At 17:32, Anonymous Timo, Kärevete, Lääne-Virumaa said...

Pakuks, et üks seltskond käib siin end välja elamas, rahuldamas (Nagu muid "peldikuseinu" veel vähe oleks).
Teiste osas ei tea, võib-olla neil ei ole midagi teha.
Või ei ole rahulda teistes blogides pakutava kvaliteet.
Nt Eesti jooksjate blogides Allar Lampi viimane postitus oli 30.12.2012, Luikedel 6.03.2013, Viljar Vallimäel 15.03.2013 ja Stamina Jooksutiimil 19.03.2013. Nagu peale seda poleks midagi toimunud. Mis mõtet on üldse blogi pidada ja sinna sponsorite logosid üles riputada, kui keegi blogi ei külasta, sest pole midagi lugeda...

 
At 17:48, Anonymous Anonüümne said...

Timo, juhid tähelepanu olulisele asjale. Nii saamegi teada, kes on mölalõuad-lobamokad ja kes spordimehed. Kui ei usu, siis võrdle Taaramäed ja Kangertit. Üks möliseb ja teine sõidab.

 
At 17:57, Anonymous Anonüümne said...

Olen neid noorte jooksjate blogisid lugenud. Kirjutavad nad rohkem või vähem, aga ühine tegija on see, et kirjutavad väga viletsalt. Usu mind, sa ei taha neid blogisid lugeda. Kui enese kirjalik väljendamine välja ei tule, ei tasu punnida

 
At 18:16, Anonymous Anonüümne said...

On ka teisi väga häid spordiblogisid ja kõigil headel blogidel on ka piisavalt külastatavust. Küll vähem kui siin, aga klikkide arv vaevalt ka ühtegi muud blogipidajat väga huvitab. Aga nii imelikke ja labaseid kommentaare kui siin, ei ole ka üheski teises blogis näinud. Ehk siis - suur klikkide arv ei tähenda üldjuhul, et publik liiga kvaliteetne on ..

Kusjuures blogilood on siin päris head, aga kommentaarium on väga käest ära läinud juba tükk aega tagasi.

 
At 18:50, Anonymous Julius Närp said...

Kusjuures blogilood on siin päris head, aga kommentaarium on väga käest ära läinud juba tükk aega tagasi.

no räägi täpsemalt mis sulle kommnentaariumis ei meeldi? Kas on sind solvavaid kommentaare? Või oled järsku pede? Sel juhul saaks nagu aru. Või milles asi?
Minu kommentaare on näiteks kustutatud, kuid mina ei vingu. Mõned kommentaarid on päris toredad ning kas see pole piisav?

 
At 18:59, Anonymous Anonüümne said...

Tundub, et mõned mehed (naisi ei tundu olevat ilkumas) ei ole suutnud siputuspükstest välja kasvada!

Mina olen naine ja jalas on püksikud, beezi värvi, prantsuse omad. Võidupäeva tähistamiseks panin. Elukaaslasel voldemar juba hommikust saadik kange.Siputuspükse ei ole.

 
At 19:04, Anonymous Anonüümne said...

Veel tahtsin lisada et härra Pulleritsu blogis pole ma kunagi ilkunud. Ega kavatse ka. (naine)

 
At 19:20, Anonymous Paul said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
At 19:28, Anonymous Anonüümne said...

Hea oleks teada, kas Priit ise on rahul nende kommentaaridega, mis siia tulevad? Lood on lahedad ja asjalikud - ajakirjanduse tipptase - aga kommentaaride tase on ... s..t

 
At 19:28, Anonymous Anonüümne said...

Tublid naised jah püksikud siivsalt jalas loevad eesti suurimat spordiblogi. Kiidan heaks!

 
At 19:33, Anonymous Anonüümne said...

- aga kommentaaride tase on ... s..t

aga mida sa loodad leida? Aristotelese filosoofilisi traktaate? Mida tähendab s..t ?

 
At 19:51, Anonymous Edgar-Allan, Väike-Lähtru, Läänemaa said...

>> Mida tähendab s..t ?

See on eneseleviitav väitlause ehk loogika tehnilisemas keeles - autoreferentne propositsioon. Vt nt http://et.wikipedia.org/wiki/Valetaja_paradoks

 
At 20:09, Anonymous Anonüümne said...

Mina käin ja studeerin Eesti suurima päevalehe ajakirjaniku demagoogia arsenali. Kommenteerin selleks, et tabada demagoogia peenemaid nüansse. See on verbaalne lugemistreening, et juba kaugel äratunda demagoogiat sisaldavaid meediaüllitisi. Kahjuks Eesti ajakirjandus on täis demagoogiat ja selle äratundmiseks peab koguaeg vaim värske ning treenitud olema. Regulaarne trenn siin blogis annab kondori moodi teravama suure pildi nägemise võime riigis toimuvale ja võimaldab selgelt eristada näriliste siblimist juba kõrgelt ja kaugelt.

 
At 20:25, Anonymous Anonüümne said...

ikka veel ei ole keegi vastanud mis teile kommentaariumis ei meeldi ?

 
At 20:33, Anonymous Anonüümne said...

Et kommentaarium on täis nõmedikke, kes kirjutavad s..ta. Mina ka. Üks vuntsidega mees ka.

 
At 21:18, Anonymous Anonüümne said...

Üks vuntsidega mees ka.

kas Antsip?

 
At 21:25, Anonymous Argpüksi sõber said...

Kommentaariumil ei ole häda midagi. Pahim häda on kui ässad ei julge kirjutada sitt vaid kribavad s..t

see ei ole sul delfi kus tibla filtrisse läheb ja tsuhnaad jms. kaugele ilutseb

 
At 21:33, Blogger Priit Pullerits said...

Ei, ei ole, 19:28. Huvitav, kas peab taas kommenteerimise eelfiltreerimisse panema, sest ega kogu aeg jõua ka siin kustutamas käia?
Tikub, jah, nii minema, et seal, kus palju rahvast koos, nagu siin blogis, tikub kisa ja möla võimust võtma.
Peab taas kruve hakkama ikka koomale tõmbama...

 
At 21:51, Anonymous Joakim said...

ütleksin et see vähene möla mis siin esineb on selline süütuke.

Kisa ei ole tähele pannud.

Ebatsensuursust ja riigikorda mõnitavaid kommentaare samuti ei ole.

Seega, mida on vaja kustutada? Liiga isiklikku pealehüppamist? seda küll

 
At 22:02, Blogger Priit Pullerits said...

Joakim või kes iganes, olgu, ärme nimeta seda mölaks, aga tühja, mõttetut ja asjakohatut ning teemavälist juttu on küll talumatult palju.
Egas midagi, eks mul tule hakata siin rohkem korda pidama, ei saa ikka inimeste enesedistsipliinile loota.
Tuletan meelde, et sissekanne oli grupisõidust, aga siin räägitakse ei tea mida...

 
At 22:19, Anonymous Anonüümne said...

Eks nagu peamees ees, nii teised järele. Ega blogi autorgi teemas püsimisega ülearu palju silma ei paista, pigem vastupidi. Küll on olnud juhtumeid, kus näiteks dopingumaailma salapärastest telgitagustest pajatava loo kommentaariumis saame loo autorilt teada, mitu kilomeetrit millise ajaga ta seekord ovaalil või rattaringil maha sõitis.

 
At 22:38, Anonymous Anonüümne said...

PP, aga miks olla külaline treeningus? Miks mitte võtta ennast klubiliikmena arvele ja sõita teistega võrdsel positsioonil, teha harjutusi jne.?

 
At 23:03, Anonymous Anonüümne said...

Anne-Stiina on heterolemb.
Reelika aga on lesbi.
Ken-Marcus on kahtlane vend.
Pullerits nendega mestis.

Mõni naine on heterolemb,
mõni aga on lesbi.
Ken-Marcus on kahtlane vend
seda nii isekeskis.

Reimo Mets on heterofoob
ja arendab propagandat.
Mind ei huvita homolood.
Tahan vaid naist, kes pandav.

 
At 00:18, Anonymous Anonüümne said...

Kõik on äge, aga kes on Martin Smutov? Kaasblogija? Eksblogija? Muusa?

A. Dendrost

 
At 06:48, Anonymous Anonüümne said...

Miks peavad osad kommentaatorid oma salomonvesipruulikul luuleandel laskma särada? Teeks siis ühe õnnetu salmi aga ei, ikka kolm-neli!

Ja siis veel mingi liik, kes väänab keelt või kirjutab lausa veidrusi. Eelmine nädal oli, ühes PM kommentaaris sees selline (ma ei teagi kuidas seda nimetada): aiaiai sukasuka. WTF?

Kirjutage teemasse või esitage arukaid küsimusi. Seda, et eestlane oska virstaä,ber käes ringi joosta, teame ju kõik ammu.

 
At 08:55, Anonymous Anonüümne said...

Kas Anvar?

 
At 22:50, Anonymous Anonüümne said...

Nonii, nüüd on selge, et siin nimetatud numbritega oleks Kuusalu rattarallil juba auhinnad kotti saanud. Ja mõned nimetatutest saidki!

 
At 07:03, Blogger 艾丰 said...

jianbin1211
tods shoes
bottega veneta outlet online
uggs outlet
links of london uk
replica watches
nike shoes
arizona cardinals
mont blanc
lululemon outlet store
miami dolphins
basketball shoes
cleveland cavaliers
michael kors handbags,michael kors outlet,michael kors,kors outlet,michael kors outlet online,michael kors outlet online sale,michael kors handbags clearance,michael kors purses,michaelkors.com,michael kors bags,michael kors shoes,michaelkors,cheap michael kors
michael kors outlet online
salomon speedcross 3
abercrombie fitch
iphone cases
cheap oakley sunglasses
louis vuitton uk
nike huarache
woolrich clothing
celine outlet online
ralph lauren,ralph lauren uk,ralph lauren outlet,ralph lauren outlet online,polo ralph lauren outlet,ralph lauren polo
oakley outlet online
tory burch sandals
indianapolis colts
soccer jerseys,cheap soccer jerseys,cheap soccer jerseys for sale,soccer jersey,usa soccer jersey,football jerseys
ugg boots
snow boots outlet
beats by dr dre
ralph lauren polo shirts
ugg outlet
marc jacobs outlet
hermes bags
baltimore ravens
coach outlet store online,coach outlet store,coach outlet
new orleans saints
nike roshe run
coach outlet store
michael kors handbags
uggs outlet

 

Postita kommentaar

<< Esileht