reede, juuni 10, 2016

Pullerits: Kas maanteesõidul on nüüd lõpuks ometi kriips peal?

Enamik seda ei tea, aga paljud kindlasti aimavad, et olen juba poolteist nädalat jalamees. Tartu rattaralli lõppes ju teadagi millega. (Ja kui ei tea, siis süüdistage ainult ennast.) Aga too lugu ei ole sugugi lõppenud, vaid ähvardab jõuda teatud instantside ette, kes asuvad ilmselt peagi seoses rattaralli ning selle järelmitega kohut mõistma. Kaebus on igatahes sisse antud ja menetlusse võetud. Kellelegi koidab sealt hele laks.

Sellises pingelises olukorras, kus oled liiati jalamees, jääb üle vaid rahustada närve ning vaadata, mis moodi saab maailma ühes kenamas ratturite kohas rattaga ka rahulikult, ilma ennast lõhkumata sõita, kuigi rada võib olla veelgi ohtlikum, kui see on asfaldirallidel.

Rattaralli haavad on siiski paranemas. Verekoorik põlvelt, õlalt, küünarnukilt ja puusalt on juba enam-vähem maha tulnud. Aga parem jalg on kukkudes ikkagi nii palju põrutada saanud, et siiamaani annavad mingid närvid või kõõlused teatud asendeis tunda. Esimestel päevadel pärast rattaralli kukkumist oli ärritus nii suur, et keeruline oli trepist üles ja alla minna. Kas või pisutki põlve kõverdades kiirgas säärde õrritav valu. Nüüd saan siiski juba peaaegu lonkamata käia.

Haavad paranevad loodetavasti iseenesest, aga rattaga on sootuks teine lugu. See iseenesest ei parane, ja seepärast olengi olnud jalamees. Raami küljes olev nn kõrv, mille külge kinnitub käiguvahetaja, oli kukkumisest sissepoole kõverdunud ja ühest servast katki murdunud. Küsimus oli selles, kas nüüd läheb kogu ratas mahakandmisele.

Mu Scotti rattal on alumiiniumraam ning ees ja taga karbonkahvel. Käiguvahetajat hoidev kõrv on jällegi mingist tundmatust sulamist ning kinnitatud karbonkahvli külge. Kas seda parandada saab?

Kolleegi abiga leidsin Tartus spetsialisti, kes teeb keerulisi keevitamisi. Viisin talle ainult rattaraami – minu viga – ning ta tegi kõrva korda. Et milles seisnes viga? Oleks pidanud talle viima ratta koos tagajooksu ja käiguvahetajaga, sest kui need seejärel külge panime, selgus, et parandatud kõrva tuleb veidi õigesse asendisse painutada. Muidugi tähendas see, et kõrva tekkis pragu. Ja tuli kõik uuesti teha.

Aga meistrimees oli tasemel ning meisterdas uue kõrva. Pealtnäha sai täitsa ilus.

Viisin ratta siis mehaanikule, et ta sätiks käiguvahetaja peale. Seal oli vaja üksjagu timmimist. Kui palju ta ka ei pusinud, oli tulemuseks paraku see, et kõige raskem käik peale ei lähe. Tõenäoliselt on käiguvahetaja (Shimano üheksa käiku) ka löögi saanud, oletas mehaanik. Mis teisisõnu tähendab, et kui läheb tõeliseks panemiseks, siis ei ole minust panijat, sest lihtsalt üks käik jääb vajaka.

Ja see tähendab omakorda, et niiviisi ei ole mõtet ega lootustki enam võistelda. Lühidalt: maanteerattasõidule tuleb kriips peale tõmmata.

Ega jää siis muud üle, kui tuleb vana Trek, mille pealt on filmitud eelviidatud video, uue Nissan Navara peale tõsta ja nädalavahetusel metsa minna.

Foto 1: Priit Pullerits kolm aastat tagasi siis veel täiesti terve Scotti maanteerattaga Tartus Vabaduse sillal. Foto autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix
Foto 2: Priit Pullerits koos viga saanud Scotti maanteerattaga Tartus Turu tänaval kohas, kus ta kukkus enne Tartu rattaralli lõppu. Foto autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix
Foto 3: Priit Pullerits mullu suvel Tartus harrastajate tänavasõidul ründamas Vanemuise kontserdimaja kõrval tõusu. Foto autor: Kalev Saar, Postimees/Scanpix

65 Kommentaarid:

At 14:51, Anonymous Anonüümne said...

Hea video! Kui viga vaid käikaris on, siis saab selle ju välja vahetada uuema vastu. See ju kulumaterjal, mida ikka aegajalt ka ilma kukkumiseta ja mehaanilise vigastamiseta vahetada tuleb. Ega see pole auto, mille käigukast 20 aastat vastupidama on ehitatud.

 
At 14:58, Anonymous Anonüümne said...

Hmm, kuidagi väga kergelt loobute maanteesõidust. Võimalusi on mitmeid. Nt osta uus pill (velo.clubbers.ee foorumitest on lootust leida nii mõnigi päris hea isend) või muretseda uus tagumine käiguvahetaja, kassett (vaevalt et 9. enam kusagil saada on) ning vajadusel ka link. Ka mitmedki rattapoed on pakkumas sooduspakkumisi, kas Rattaralli järgne kokkumäng?
Lisaks, kui nüüd loobute, kes võtaks üle teatepulga huvitavate reportaažide pakkumiseks?

 
At 15:08, Anonymous Anonüümne said...

Raamikõrv ja ja kägiuvahetaja on kuluosad, maksavad umbes sama palju nagu kett. Keevitatud rattadetailid ei kõlba aga kuhugi - kui järgmine kord ratta kogemata valele küljele murule toetate või veel halvem, kodust 30km kaugusel kukute, tuleb jälle samasse kohta pragu ja kohe ongi kogu käiguvahetaja koos ketiga kodarate vahel. Ühesõnaga, keevitamine ei ole odavam.

 
At 15:13, Anonymous Anonüümne said...

Kogu raha on läinud uuele Nissanile ja nüüd Scott kannatab. Lihtne! :)

KK

 
At 15:15, Anonymous Anonüümne said...

Ai-ai-ai, kas PP meile siin mitte puru silma ei aja ja millegipärast kergema vastupanu teed üritab minna?
Priit, ütle ausalt, mitu korda oled sõitnud ja kui pikalt kõige raskema rauaga? Aga võistlustel?

Mul on ka taga üheksakäiguline, aga viimast käiku olen kasutanud 2x kohe pärast ratta soetamist testimise eesmärgil küllaltki tublist mäest laskudes. Ütleme nii, et kaua sellisel pea aegluubis väntamisel mõtet ei näinud. Mõttetu punnimine, jalg väsib kiiresti ja kergemate käikudega sai kiiremini.
Vaatlus- ja katseandmete tulemusena julgen väita, et pole ratta seljas kõige luhvtim vend.

Representatiivsema valimi huvides võiksid ka teised võhmamehed, pedaalitallajad, aga miks mitte ka tugevama jalaga karvajalad teada anda, kui tihti nad - eriti veel võistlustel - kasutavad kõige raskemat rauda.

Kerkimas on nagu küsimus, kuhu tegelikult koer on maetud?

 
At 15:15, Anonymous Anonüümne said...

Isegi, kui me ei tea, me ei süüdista ennast - sinu kukkumises või milles iganes.

 
At 15:18, Anonymous Anonüümne said...

Hahha, kivikorterimees ostis koguperenissani. Selgelt saate liiga palju palka seal Postimehes.

 
At 15:47, Anonymous Anonüümne said...

IS:IS märgib õigesti, et 9 käik on vajalik ainult mäest laskumisel väga kiires peagrupis sõites. Muidu pole sellega priidu jalgadega midagi teha. Esiteks jooksjajalg - nõrk ja kulunud põlvega ei kannata 9 käigu pinget kuidagi. Tehniliselt võiks selle hammaka asendada miski suuremaga ja teha käikude vahesid sujuvamaks, kuid kui Priit pole taibanud siiani sellega mängida, siis pole see ka rattasõidust loobumise argumendiks. Kunagi sai ka ise punnitatud karmima käiguga mäest alla ja sprinterilihast treenitud. Noh, see oli nagu rohkem meelelahutus. Kahtlemata on sellest lihasest abi TRR-l viimasest grupist suurde kiiresse gruppi veeremisel, kuid PP tänase taseme puhul ja treeningmetoodika puhul vastav kasutegur talle puudub. Seega kuhu koer on maetud, kas järjekordne koersõber on Priidul koolend ja nüüd ei suuda leinas ka rattasõidu peale mõelda? Tegelikult see ei huvitagi. Huvitab hoopis see, et miks Priit rattasõidupausi ettekäändeks nii silmnähtavalt tobeda põhjusega esineb. Kas tõesti on vigastused nii tõsised, et jalg ei liigu korralikult ja vaja pikem taastumispaus teha või on mees sellest paugust moraalselt ära keeranud? Rohkem variante reaalselt ei ole. Tervis saab korda varem või pisut hiljem ja juhul kui see variant on õige siis Priit lihtsalt intrigeerib. Moraalse aspektiga on hoopis karmimad väljavaated. Nt võib Priit hoopis muuta seetõttu ala ja hakata nt Golfi mängima. Dendrosse ju plaanitakse miskit mõnusat väljakut. Loomulikult on ka sobilik ala ka Bowling aga ma ei tea kas Tartus sellist kohta üldse on kus seda ala harrastada saab. Igatahes soovitan Pridul kiiresti ala valida, sest seniste söömisharjumuste puhul päädib elu kiire kaalukasvuga ja siis nt rattaselga taas istudes on tänane kiirus lootusetult kadunud ning edasise elu kulged heal juhul Lobamokaga ühes grupis.

 
At 16:58, Anonymous Anonüümne said...

Rattasõit omal riisikol.
Mis siis nüüd, Kelk pea su ratta ja plaastrid välja maksma? Kindlusta ennast ja oma ratas ära ennem sõitu, mis tagantjärgi vehid.

Kogu see asi joga. Kategooriasse kuidas oma meelemuutusi õigustada ja teha teisiti arvajatest sitakotid.
1. Häman et lõpetan ära, mõned usuvad..jobud
2. Ei lõpeta midagi, sõidan edasi..jobudest kes ennem uskusid saavad topelt tünga. Nüüdsest nad stitakoti staatuses.

 
At 17:42, Anonymous Anonüümne said...

> kui läheb tõeliseks panemiseks, siis ei ole minust panijat, sest lihtsalt üks käik jääb vajaka

Õige järeldus

 
At 17:53, Anonymous Anonüümne said...

Nägin, aga veel ei ütle, mitme rattaga Priitu liikumas nägin.

 
At 18:41, Anonymous Anonüümne said...

Nissan Navara on läbi hangede murdja loom

 
At 20:52, Anonymous Anonüümne said...

Sellised kriimustused nagu PP l ei pane ühtegi meest nutma. Ammugi kerged vigastused rattal. Ainult memmekad halavad selliste pisiasjade peale. Priidul on raskeimat käiku vaja, ta ju tuntud kangutaja. Priit kui tundud kopikakoi lihtsalt halab, et keegi talle uue ratta kingiks. Kasutab oma blogi järjekordselt ära omakasu eesmärgil.

 
At 22:07, Anonymous Anonüümne said...

Mida kuradit sa mees koonerdad, vanust pea 50 ja ikka koonerdad, osta uus ja hea ratas, selline mis meeldib. See on su lemmikhobi, ca 10 aastat saad veel mõnuga teha ja ikka koonerdad. Krt, sellised mehed ajavad hinge täis. Ptüi.

 
At 22:25, Anonymous Anonüümne said...

Ärge ajage jama, et Priit koonerdab. Priidul on lihtsalt teised prioriteedid. Tema reis Moabi maksis kindlasti rohkem kui siin iga mehe ratas. Võib-olla isegi rohkem kui iga mehe kaks ratast. Ja ärme unusta uut Nissan Navarat.

 
At 22:42, Anonymous Anonüümne said...

http://sport.postimees.ee/3728827/galerii-rein-taaramae-viis-fannid-taas-uhistreeningule?_ga=1.85897177.1164402306.1463589581

 
At 22:51, Anonymous Anonüümne said...

Praegu tulebki jalkat vaadata mitte rattasõidule liiga palju aega kulutama.

 
At 00:00, Anonymous Anonüümne said...

Maastikusuutlik veoauto, 2298 cm3, 140kW, diisel, automaat. Peremehe auto.

 
At 00:56, Anonymous Anonüümne said...

Kas Priit on nüüd ala vahetanud ja autoajakirjanikuks hakanud? Mina ei usu, et ta uue kastika endale ostis. Naine peksab ta sellise autoga uksest välja ja nii macho Priit ka pole, et naise kukele saadab. Pigem lükkab ta naise lahkumisintervjuuga tanki ja laseb otsuse langetajana süü enesele võtta, kuigi ise labidamehe raske tööga on kulla otsingutel augu valmis nikerdanud. See on reaalsus. Priit on piisavalt edev inimene, et oma uue masina pilt blogisse riputada. Kui seda ei ole tehtud siis põhjus on professionaalne - kõigepealt tuleb tööandjale teha lugu, see avaldada ja alles siis võib ka blogilugejatel mõnda ebaõnnestunud kaadrit lasta nuusutada.

 
At 01:18, Anonymous Anonüümne said...

Keda PP siis hageb?

 
At 01:25, Anonymous Anonüümne said...

No ja autoajakirjaniku pilt kah ja siin veel ka pilt paljuräägitud tootmisest ammu maha võetud Suunto Observer SR matkakellast. Siit näeb fännipilte.

 
At 01:43, Anonymous Anonüümne said...

Priidul kaks ratast kaasas, oleks võinud siis juba suusad ka kasti visata ))

 
At 10:46, Anonymous Anonüümne said...

Ultra-Rait on ülikõva! Näoraamatus saab talle kaasa elada.

 
At 11:19, Anonymous Martin, Kalamaja, Tallinn said...

Teate, sellist pornot ei näe isegi Tallinas Kalamajas Telliskivi loomelinnakus.
Nii madala tasemega keegi Kalamaja hipsteritest pole, et "Pane mind!" kirjaga persel ringi jookseks. Macho-truck kontrastiks juurde. Come on, "pedekultuuri" arendamine on
Ja see rohelise konna kostüümi Rain?
Lõpeb see kostüümitamine sellega, et ühel päeval on idanaaber platsis. Pulleritsu sugused kuked püütakse tänaval kinni, seatakse ritta ja antakse kamanda "Заправиться!".
Mis kuulub vastuvaidlemata täitmisele.

 
At 11:24, Anonymous Anonüümne said...

Trash küll, aga siiski stiilne.
Ameerika redneck-pede.

 
At 13:04, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits, mis selle Nissani looma standardvarustusse kuulub? Kas ZU-23-2 "Sergei"? Browning .50 Caliber M2? Või hoopis Rheinmetall RMG 50?

 
At 13:46, Anonymous Anonüümne said...

Sõidate Taaramäe ja veel 10 mehega. Eemalt kostab lõginat. Vastu vurab soomuk, mees pistab luugist pea välja ja küsib vene keeles teed. Ütleb, et talle on käsk antud hommikul kl 4 Tallinski Võshgorodi platsil olla. Mida teete?
A. demonstreerite oma Nõuk.Armeest saadud venekeele oskust?
B. võtate teepervele nagu Kaitseliit 1940. aastal
C. ehitate ratastest teele külakuhja-tõkkerajatise
D. annate soomukile kaasaskantavast AT-st sellise siraka, et vatijopes juht lendab kuuse otsa?

 
At 13:51, Anonymous Anonüümne said...

D

 
At 13:54, Anonymous MargusM said...

"..Ja see tähendab omakorda, et niiviisi ei ole mõtet ega lootustki enam võistelda. Lühidalt: maanteerattasõidule tuleb kriips peale tõmmata."

Millised võistlused PP plaanis on?
Minuteada ta Filtrit ei sõida ja Valged teed jäävad ka ära.

Trenniratast on sellel kindlasti küllalt, nii et trenni! (Taaraka kuulsuse tuules ju saite sõidetud)

 
At 15:05, Anonymous Anonüümne said...

Õppige sitakotid, lödipüksid, ja muidu tohmanid, kuidas vanake juba kirjatükki meisterdamisel lugejate p lohku lööb! See on tase alles kiibitsejate kottimisel.

 
At 15:46, Anonymous Anonüümne said...

60 tundi pärast D-sündmust rivistab miski major Taaralinna ratturid üles ja küsib: "Kto streljal? Šag v pered!" P astub sammu tagasi ja ütleb: "Ani vse streljali, ja iz raketnõh voisk ja tolko voditel ja streljat ne umeju!" Vot see on alles p lohku löömine.

Kas pole tähenduslik, et "Miks naiste tulemused kedagi ei huvita?"kommentaaris viidatud intervjuus peatoimetajaga, AV keisi augu kaevamise vastutuse võtab endale alles nüüd lahkunud naisterahvas, kuigi siinse blogi jälgijad teavad, et auku kaevas hoopis intervjueerija.

Vähe sellest. Ekspeatoimetaja abikaasa väidab tänases lehes, et kogu kurja rahastamise juur on hoopis Soros, kelle soovil toimuvad poomised, laskmised, veresaunade korraldamised ja pärast "ettenägematute" tulude kokkulugemised. Kas mitte Sorose osalusel asutatud miski "hariduse" jagamise fond ei finantseerinud äkki blogipidaja õpirännakuid suure lombi taga? Kui nii siis on arusaadav, miks lahkus ajakirjanduslikust katlast naisterahvas ja tuld andma jäi augukaevajast raketiveo spetsialist.

 
At 17:11, Anonymous Anonüümne said...

13:51, tubli. Olete tõeline eesti mees.

15:46, jah, mehed rivistatakse üles ja major Sikanov (see?) käib aeglaselt rivi eest läbi, igaühele tähelepanelikult näkku vaadates. Kõredavõitu otškariku ees peatub pikemalt. Laseb pilgu üle mehe veriste jalgade ning kulunud "Postimehe" trikoo ja muigab.

 
At 18:34, Anonymous Anonüümne said...

Aga kui kulunud Postimehe trikoo selle üles rivistab?

 
At 19:58, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits? Ei usu. Ta tunnistati agendi elukutseks kõlbmatuks. Kuigi võhma ja mingil imekombel ka kiirust mehel on. Major Sikanovi lugu läheb aga kindlasti edasi siin blogiveergudel, sest kuni on veel rahvuslikult mõtlevaid mehi, siis Eestit kergelt käest ei lasta.

 
At 10:28, Anonymous Anonüümne said...

UCI otsustas naiste ja meeste auhinnarahad kõigil aladel võrdsustada. Seega- game over, ajakirjanikud peavad nüüd ka naiste autasustamist jajastama hakkama. Vastasel korral tuleb tegemistcteha zoovolinikuga;)

 
At 10:46, Anonymous Anonüümne said...

Mehed võiks teha ICU ja UCI-st välja astuda.

 
At 13:21, Blogger Priit Pullerits said...

Probleemile on lihtne lahendus: loobuda üldse auhinnaraha maksmisest. Saad karika või medali ja kogu lugu. Kas kuskil UCI reeglites on kirjas, kui suur peab mingi auhinnaraha olema? Spetsid, andke teada, kui on!

 
At 13:51, Anonymous Hardi said...

Zoovolinikku oleks vaja Tartu Ülikooli.
Võtku ühel mehekekatsil munad pihku.
Naiste alaväärtuslikkust jutlustav õppejõud kuuluks kuhugi pimedasse keskaega, kui sedagi, mitte tänapäeva Euroopa Liidu liikmesriigi riiklikku ülikooli.
Kus on ajakirjanduse silmad? Miks ajakirjandus vaikib? Kas sellepärast, et nimetatud õppejõud on ise juhtivas päevalehes vanemtoimetaja positsioonil.

 
At 14:23, Anonymous Anonüümne said...

Hr. Pullerits, te seekord vist parimate blogide valimisel ei osalenud? Eks too tilu-lilu konkurss tundubki olema naiste pärusmaa - rõhk visuaalil ja poolehoidjate kaasamisvõimel, trikkidel.
EBA 2016

Võhmamehed hindavad mõistagi arhailist, konservatiivset ülesehitust ning teravaid, sisukaid artikleid.

 
At 15:34, Blogger Priit Pullerits said...

Hea iroonia zoovolinduse pihta, Hardi. Väga hästi olete osanud need sallimatusest tiined mõtted ja loosungid ja nõudmised, millega tolerastid silma paistavad, nende poolt kasutatavate klišeedega esile tuua.
Ei, loomulikult ei osalenud, 14:23. See on siililegi selge, et see spordiblogi ei ole siin mitte ainult Eesti, vaid vähemalt kogu Baltikumi ja tõenäoliselt kogu Ida-Euroopa ning arvatavasti kogu euroliidu vingeim spordiblogi - tänu minu ja lugejate aastaid kestnud ühistööle. Olge tänatud, mehed!

 
At 15:42, Anonymous Anonüümne said...

Eesti parim spordiblogi on see - vaadake: healthymargit.com
Kas selle konkursi korraldajad on kuu pealt kukkunud või? kohe üldse ei jaga matsu või? See maotu värk ja Eesti parim....no andke andeks!

 
At 17:46, Anonymous Anonüümne said...

15:42 Paks laps, ilus laps kui tapole tütarlaps. Mu vanaema rääkis seda alati kui sööki mulle taldrikule pani ja ütles, et söö lapsuke söö! Laste kaalu kaotamise blogid pole just kuigi paeluvad. Vähemalt too blogija on oma kommenteerimise võimaluse kinni keeranud. dSelles suhtes on Priit raudselt esimene, et vähemalt laseb endale ikka ka arvamusi reaalsest elust saata, kust üldiselt tõstab ta arutlemiseks välja vaid neid komme, mis tema seisukohtadega vastuei lähe. Ja üleüldse on parima blogi valimine nagu parima raamatu või telejaama valik. Lootusetult mõttetu üritus.

Millal kastiauto stoori ilmub, Priit?

 
At 18:27, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits tembeldas Hardi tolerastiks...

 
At 18:32, Anonymous Anonüümne said...

Priiit, mis ajast on saanud sinust hukkamõistja? Fatalist.

 
At 19:21, Anonymous Anonüümne said...

Priit,
ainuüksi väide sellest, et katkine käiguvahetaja kõrv ja tagakäikar sunnivad lõpetama rattasõidu, on ikka jube lame pehmo jutt ... (piinlik!)

Mul läks peale rattarallit vahetuse (sõideti tagant sisse) nii käiguvahetaja kui selle kõrv, siis kett ja trossid ning juba ratas sõidab - kuigi tuli mõned erilised jupid otse tehasest tellida!
Jah, lõpetasin küll sinust palju tagapool, kuid sellesse aega mahtus ka 7km jalgsimatka rattas õlal teeninduspunktini ning hilisem 70km sõit maanteeratta asemel linnarattaga Tartusse.
Ei süüdista korraldajaid vaid leian, et oli kasulik kogemus...

NB! Kui on "munad vales sääres", siis muidugi saab vabandada ka käiguvahetuse kõrvaga.

Mart

 
At 19:36, Anonymous Anonüümne said...

Huvitav, kas Priit ongi loll või mängib lolli? Oma ratta kõrva keevitamisega.

 
At 19:39, Anonymous Anonüümne said...

Priit, mis kasu on sul suurest maasturist, kui sa talvel ei julge lumehangele haiget teha ja sellest läbi sõita?

 
At 20:38, Anonymous Anonüümne said...

Täpsustaks veel eelmise kommentaatori küsimust - miks Priit sulle üldse maastur?
Linnas saab talvel tavalise nelikveolisega rohkem kui vaja ja ega sa ometi (toimetusest) sõnnikut vea?

 
At 20:57, Blogger Priit Pullerits said...

Lp Mart, 19:21, mina ei kuulu nende hulka, kes arvavad, et igasugused jamad on elus kasulikud kogemused. Pigem mida vähem jama, seda parem. Mis te nende kogemustega peale hakkate? Taha te tõelisi kogemusi? No minge Süüriasse, laske ISISel end pantvangi võtta ja siis saate sellise kogemuse, et ohohoo, hoiaja keela. Aga samamoodi nagu ma ei vaja ISISe pantvangistatu kogemust, et vaja ma ka rattarallil kukkumise ega enda ja varustuse lõhkumise kogemust. Sest mida see annab? Absoluuselt mitte midagi. Kas see aitab teinekord kukkumisest pääseda, kui suures grupis tuled? Ei aita. Kas see aitab paremini kukkuda? Ei aita. Kas see aitab ratast kukkumise ajal säästa? Ei aita.

Vaat siis, Mart, pistke need kogemused sinnasamusesse.

Ja arvestage, et ina ei kuulu nende spordimeeste hulka, kes, nagu Eestis tavaks, ütlevad altminekute ja ebaõnnestumiste õigustuseks, et sain väärt kogemuse. Loll jutt! Väärt kogemuse saad ainult siis, kui võidad. Muu on mõttetu s*tt, mida ei kõlba isegi Nissan Navara kastikaga vedada.

 
At 21:03, Anonymous Anonüümne said...

Aga lumehangele kaotad ju 1:0

 
At 21:22, Blogger Priit Pullerits said...

Ma ei saa nüüd aru, mis see lumi siia puutub.

 
At 22:22, Anonymous Anonüümne said...

Et kuidas lumi Navarasse puutub? Hea küsimus muidugi.

 
At 22:52, Anonymous Hardi said...

Blogiperemees võtab nüüd tooni vaiksemaks.
Muidu on õpetamisel kriips peal.
Skreenshotid zoovolinikule salvestatud.

 
At 23:49, Anonymous Isafiguur Roobert said...

Hardi, lepime nüüd kokku, et lähed sügad vaikselt mune ja rohkem ei inise.
Kaua võib mingit tolerasti iba soiguda!
Võhmameeste blogis ka veel, häbi peaks olema.

 
At 00:44, Anonymous MargusM said...

Isafiguur? Roobert kui sa leiad et sinu naise, ema ja ehk ka tütre koht on pliidi ees ja nad on suht väärtusetud sest statistiliselt on 80% mehi neist alati üle siis mul on lausa kahju sinust.. sa vist isegi ei saa aru kui palju tööd need "nähtamatud" inimesed sinu heaoluks teevad.. mine süga oma pallikesi

 
At 01:54, Anonymous Hardi said...

Öelge, ajakirjanik Pullerits,
Miks vaikite Florida osariigis USAs geibaarile tehtud paljude inimohvritega rünnakust? Kas mõistate rünnaku hukka? Kas olete Ameerika ja üleilmse geikogukonnaga solidaarne?

 
At 01:58, Anonymous Martin, tudeng, Kalamaja said...

Paljud blogijad on solidaarsuse märgiks kaunistanud blogis vikerkaarevärvidega ja pannud blogi päisesse deklaratsiooni "Je suis une homosexuelle".
Hr Pullerits, "Si vous un homo, qui?"

 
At 07:38, Blogger Priit Pullerits said...

See Hardi paistab jäle stalinist, lisaks pealekaebaja, kes kasutab nüüdisaja kageebiite oma arvamuse kehtestamiseks ja teiste mahasurumiseks. Kuid ise peab end teistest paremaks ja üllamaks. Aga mis siin imestada: selline ongi nende tolerastide tõeline pale ja olemus. Tõeliselt tülgastavad olendid.

 
At 08:14, Anonymous Anonüümne said...

Aga lumehangele jääd alla 1:0, kuigi Hardile paned siin "ära".

 
At 08:45, Anonymous Pasafiguur said...

Nüüd on siis naistest lugupidamine muutunud homoliikumiseks ja tolerastiaks?

 
At 08:52, Blogger Priit Pullerits said...

Mõtteid ja sõnu väänama olete mihkel, eelmine. Kus on siin juttu naistest mittelugupidamises? Kuid et võistlusel, kus naiste konkurentsis on üks arvestatav sõitja, aga meeste konkurentsis kümneid, ja et naine peaks saama sama suure auhinnaraha, on ikka karjuvalt ebaõiglane.

Naine peaks saama ikka rohkem, palju rohkem, sest kas te tahate, et ta peaks pliidi kõrval istuma või??!

 
At 08:54, Anonymous Anonüümne said...

Priit,
ilma kogemusteta oled kui tühi kõmisev tünn - palju kära ja puuduv usutavus.

Osalemine ainult neil võistlustel, kus loodad eesotsas olla ja teistes loobumine, on eelkõige vaimse nõrkuse tunnus. Ilmselt siit ka põhjus, miks sa järjekindlalt eirad kutseid temposõidule - seal on valu piiril "vaja panna", ilma et saaks teise tuules puhata.

Vajadus pidevalt midagi tõestada ja teistele ära panna on sisemise ebakindluse ja tühjuse tunnus. Tippsportlasele on see töö, aga sinule?

Mart

 
At 09:24, Anonymous Anonüümne said...

Miks poliitikud vaikivad, keegi ei hüüa, nagu Brüsseli ja Pariisi päevil: Täna olen gei?

Mis te nüüd, Priit, te jääte ju jalgsigi hange kinni, suur ja kohmakas auto on teile lihtsalt tüliks... Parem loobuge, kinkige lastekodule, oleksite hea inimene, teid mäletataks.

 
At 09:32, Anonymous Anonüümne said...

Isafiguur Roobert sai kah korraks jalad maast lahti, Priidu eeskujul. Ma ei tea, kas peab hakkama ütlema, kes me oleme ja kes me ei ole, mõtlete ise välja.

 
At 10:18, Blogger Priit Pullerits said...

Mart, võtke rahulikult!

"Osalemine ainult neil võistlustel, kus loodad eesotsas olla ja teistes loobumine..." - olin ma Jõgeva rattarallil eesotsas või? Ei, mina olin seal stardis. Need, kes loobusid ja põnnasid, olid kümned ja sajad teised.

"Ilmselt siit ka põhjus, miks sa järjekindlalt eirad kutseid temposõidule..." - ma sõitsin Jõgeval 70 km temposõitu, ihuüksinda, kui olin sellele 40 km alla sõitnud ca 4o km/h keskmist. Mis on need teie puhanud peast sõidetud 20 km sutsakad sellega võrreldes?

09:24, ma olen juba umbes viis aastat sõitnud kahetonnise Ameerika autoga, ei ole midagi tüliks, väga mõnus, ei ole kohmakas ka.

 

Postita kommentaar

<< Esileht