teisipäev, juuni 30, 2020

Pullerits: Vahelduseks üks täiesti teistmoodi sõit!

Täna ja järgnevatel vihmastel päevadel, mil pole mõtet minna end maanteele ja metsa poriga määrima, teile vahelduseks ja tuju hoidmiseks üks värvikirev sõit seal, kuhu keegi teist ei ole sattunud ja ei satu ka. (Ärge erutuge, jutt ei ole üldsegi Moabist!)

38 Kommentaarid:

At 20:29, Anonymous Anonüümne said...

Kogemata klikkisin lingile, ei tahtnud. Vaatasin 2 sekundit. Nii et tea, et tegelt on üks vaatamine vähem kui kaunter näitab.

 
At 21:10, Anonymous Anonüümne said...

Maru äkilised on need suvised vihmad. Kui Külitsel veel päike paistis,siis Haagele jõudes oli juba taevas must(eks ma olen aeglane ka) ja viimased 8 kilti oli tuli takus,mis siin salata.
Tuli oli takus sellepärast,et mul ei olnd vetthülgavat hüpersuper kosmosetehnoloogilist riietust selgas. Ja pääsesin vihma eest,oli küll fotofiniš,aga pääsesin. Väikesed võidud on olulised.

 
At 23:40, Anonymous Anonüümne said...

Vedas, et pääsesid. Muidu oleksid raudselt üles sulanud.

 
At 05:59, Anonymous Anonüümne said...

Hr. Pullerits võiks teha väljakutse endale nagu Ratassepp, aga omas kastmes, näiteks 30 päeva 30 km, keskmine kiirus vähemalt 32,7 km/h.
Rattassepp tundub ikka kõva mees olevat, 20 päeva järjest maratoni vähem kui 3 h. Ise olen jooksnud 3:01 ja peale seda läheb vast min. nädal kui suudaks uuesti maratoni läbi joosta. Isegi oma kehva tasemega teen 30-35h trenni kuus (ratast ka, talvel suusk). Naine juba selle mahuga vingub (jälle lähed jooksma,ratast sõitma jne.). Kui ma hakkaks trenni tegema nii palju kui rattassepp, oleks ilmselt juba paari nädala pärast kohvrid ukse taga. Rattassepp peab õnne tänama, et endale hingesugulase on leidnud

 
At 07:53, Anonymous Anonüümne said...

Töö ei tohi hobi hakata segama.

 
At 12:56, Anonymous Anonüümne said...

Mitu tundi Pullerits nädalas trenni teeb?

 
At 15:17, Anonymous Anonüümne said...

Selles ongi vahe. Ratasepp võib teha 30 triatloni järjest ja mitte keegi ei tea temast kui ainult isiklik sponsor. Padre aga paneb lühikese artikli ja kogu avalikkus kihab nagu nõelata saanud perse. Kes on kõvem? Kes kõrvetas Baiba RailBaltic Rubesa kohalt minema? Kas Ratasep või Pullerits? Tänu kellele teab IAAF president sir Coe väikest eesti rahvast? Kas tänu Pulleritsu või Ratasepale? Tänu kellele tuntakse Moabis eestlast kui karmi enesekindlat rahvast? Keda on vähe aga kelle rammu ja pealehakkamist tunnistab kogu maailm? Kelle ees põlvitab kogu maailm.

 
At 15:59, Anonymous Anonüümne said...

Kus siis PP stardis pühapäeval on, Elvas või Rakveres?

 
At 16:32, Anonymous Anonüümne said...

Homme hõiskab Jürka, et korraldab maailma ralli.
Mida arvab asjast ralliajakirjanik Pullerits?
Kas raskel ajal on rahvale (ralli)tsirkust vaja?

 
At 16:35, Anonymous Anonüümne said...

Või on Pullerits 12.juuli Läänemaa mägedes Paliveres oma Cubega stardijoonel?

 
At 17:39, Anonymous Anonüümne said...

2.5M mis nüüd rallile meie taskust antakse, mõelge mida nn. lihtrahva sport sellise summa eest saaks?

 
At 17:53, Anonymous Anonüümne said...

Priit võiks välja selgitada palju on meil riigis juba neegreid vanuses 18-25.Hakkas just huvitavama peale vägivaldsete insidentide mujal kus umbes sellises vanuses neeger oli minetanud tänaval käitumise reeglid ja läks kallale kohalikule ,kes muidugi tagus ta asfaldile ära.Kas on meil sellised ajad ees kus ühel täiesti tavalisel päeval pead selliseid füüsiliselt noomitama.Samas on isklikult vanus juba selline ,et ei tahaks käsi määrida ja kasutaks tukki sellistel puhkudel.

 
At 19:50, Blogger Priit Pullerits said...

Tartus näen neegreid Bolti või Wolti toidukorve vedamas. Eriliselt muljetavaldavat tempot nad ei ole arendanud. Aga täna avaldas üks neist vihmas minu maja ees muljet... elektrilise maasikurattaga, oli selline poolfati tüüpi, laiad rehvid all, aga aku peal, see kindel. Pagana hästi teenivad siin toitu laiali vedades need sissetulnud, mina võin end mitme töö vahel lolliks rebida (kevadel PM uudised, Arter ja Tartu Ülikool), aga nii palju küll kokku ei tule, et töö tegemiseks suvalt elektriratas osta (no okei, ei näe sellisel ostul pointi ka, aga... ega see siin ole point!).

 
At 20:29, Anonymous Anonüümne said...

Küsi rohkem palka.

 
At 20:39, Anonymous Anonüümne said...

No uue artikli teema siis ju selge. Priit läheb päevaks Wolti kulleriks rattaga ja vaatab mis teenistus seal on ja jagab seda infi meiega. Äkki tasuks tõesti elektrirattaga treenimise asemel paar tundi päevas kullerina raha tasku pista. Vaata palju on meil sihitult ringi treenivaid liibukates tüüpe. Paneks kõik raha teenima ja siis ei peaks siia neegreid tööle importimagi.

 
At 22:47, Anonymous Anonüümne said...

17.53 Priit tuleks kampa võtta kindlasti.

 
At 07:28, Anonymous Anonüümne said...

Priidu tööandja(d) on järelikult hullemad orjapidajad, kui woltid-boltid, kes kasutavad sissetoodud tööjõudu?

 
At 08:22, Anonymous Anonüümne said...

Raha ei teeni aga selle eest ei murra suletöö konti ja saab vana rattaga kõrget keskmist näidata.

 
At 09:22, Anonymous Anonüümne said...

PP uurigu, kas Bolti toetusraha läks muulaste ülalpidamisele?

 
At 09:46, Anonymous Anonüümne said...

Priit kas homme lehmi lüpsma? Ekre sõbrad kupatavad ka need minema.
Sügisel saad ehitusel juba tööd?

 
At 09:51, Anonymous Anonüümne said...

Kuulge, ärge norige mustade üle, see ju tõestatud, et neegril puuduvad füüsilised eelised valge inimese ees, ka temale kulub täiega elektrivõrr ära. Pealegi ei ole need elektriisendid sugugi kallid. Täiesti tavalise isendi saab kätte 1100-1600 euroga. Teisest ringist saab sama hinnaga kätte ka ägedamaid mudeleid. Samuti nagu Lobamokk äris blogipidajale oma vana saani maha. Tundub, et Priit tunnistab, et tegu oli tema ratta puhul mitte soodsa turudiili vaid altkäemaksu hõngu kandva tegevusega. Kindlasti tahaks teada, et mis marki aparaadiga neegerkullerid sõidavad ja kas tegu on ikka seaduslikult ostetud aparaadiga või esemega mida peaksid uurima sõbrad Politseist.

 
At 10:13, Anonymous Anonüümne said...

Assaa, päevaleht sai juba tead, et mis pappi ratturid teenivad uue kullerifirma juures: "Kullerid teenivad keskmiselt kaheksa kuni kümme eurot tunnis ja tihedamatel tööpäevadel kuni 75 eurot päevas. Praegu on meil 1447 registreeritud kullerit, kes on valmis klientide saadetisi kohale viima.Töötasu maksmine on väga lihtne. Kuller registreerub meie kodulehe kaudu ja maksame töötasu iga kahe nädala tagant."

Priidul pole enam mõtet kullerina jalga proovida. Las proovib kätt jah lehma lüpsmisega.

 
At 10:44, Anonymous Anonüümne said...


Samas on need tumedanahalised kullerid tõestanud ka seda, et jalgrattaga saab sõita Eestis iga ilmaga, ka talvel lumega.

Niiet mingit juttu, et talvel ei saa rattaga siin sõita, ei peaks keegi enam ajama.

 
At 10:48, Anonymous Anonüümne said...


>>
Tartus näen neegreid Bolti või Wolti toidukorve vedamas. Eriliselt muljetavaldavat tempot nad ei ole arendanud. Aga täna avaldas üks neist vihmas minu maja ees muljet... elektrilise maasikurattaga, oli selline poolfati tüüpi, laiad rehvid all, aga aku peal, see kindel. Pagana hästi teenivad siin toitu laiali vedades need sissetulnud, mina võin end mitme töö vahel lolliks rebida (kevadel PM uudised, Arter ja Tartu Ülikool), aga nii palju küll kokku ei tule, et töö tegemiseks suvalt elektriratas osta (no okei, ei näe sellisel ostul pointi ka, aga... ega see siin ole point!).
>>

Asi ongi selles, et sa ei tee rattaga tööd.
Kui saaks kõik need tühjasõidu kileviinerid maasikapõldudele kupatada, poleks maasikate korjamisega mingit probleemi.
Ma millegipärast arvan, et tühjasõidu tunde on päevas rohkem, kui talupidajatel puuduolevaid töötunde (ükskõik, kes neid tegema peaks).

 
At 13:40, Anonymous Anonüümne said...

Hakkasin huviga videot vaatama, ometi midagi muud peale Moabi rattaradade, et äkki midagi ägedat. Ei olnud. Ja see muusika.
116 views, 0 likes, 2 dislikes. Say no more. Please try again.

 
At 23:40, Anonymous Anonüümne said...

Priit siis Elvas joonel, kuid miks lühikesel, pikk ju ainult 90km?

 
At 00:59, Anonymous MargusM said...

See on Priidule liiga pikk, ta ju 40 kiltsa spetsialist.

 
At 09:32, Anonymous Anonüümne said...

Palju keskmine tuleb?

 
At 10:30, Anonymous Anonüümne said...

pakun, et priit kannatab hädaga noorte paugutamise ära, ripub nagu kummipael 1. grupi tagaosas ja kesmine tuleb 39,9 km/h

 
At 12:01, Anonymous Anonüümne said...

Klikkige Pulleritsu:
https://leht.postimees.ee/7009863/moelge-hoolega-enne-kui-sportides-elu-ohtu-seate

 
At 12:38, Anonymous Anonüümne said...

to 12:01 -
Mis on loo point? Ei taha raha kulutada loole, mille algus jääb segaseks.
Muuseas, need kaks professorit surid selle tõttu, et üks ei lasknud aktiivse inimesena regulaarselt südant kontrollida ja teine läks maratonile VÕISTLEMA veel paranemata raskest gripist. Sport ei ole süüdi, antud juhtumitel ikka inimesed ise!

Priit võib näppudel üles lugeda sportides surnud inimesed, kuid kahjuks ei saa me teada, kui palju elusid on sport päästnud! Mina olen vähemasti üks nendest, kellele peale teadvusele tulekut ütles arst, et elan ainult tänu spordile (kestvusalad).

 
At 14:20, Anonymous Anonüümne said...

No kurat 12:38, värista rahakotti, siis saad teada millest tegelikult räägiti!

Iseenesest põhjalik jutt. Metoodika on küll suvaline ja tehtud enesõigustuse aspektist aga siiski on tegu ühe konkreetse ja erapooliku vaatenurgaga, mida on hea võrrelda teiste palju erinevamatega. Tunni võrdlus jämedalt öeldes ei päde, kuna lennuga seotud aladel on kõige ohtlikum mitte lennutund vaid õhku tõusude ja maandumiste arv (naturaalarv kordades). Sama on ju ka kõikidel muudel aladel, oht ei ole aja kestustundides vaid väsimuse foonil tehtud soorituste arv. Need kes panevad koguaeg ongi sisuliselt 100% väsimuse foonil. Vahepeal annavad tagasi, võtavad hinge ja siis heidavad jälle punasesse. Sellised tüübid on ühel sõidul mitmetes riskantsetes olukordades, mida suudetakse maandada kogemuste pagasi kaasabil. Eriolukordades aga ei pruugi kogemused enam aidata ja siis ongi suurem või väiksem probleem. Seega võrrelda tuleb lihtsustatult pigem nt ratta selga hüppamise või jooksma minemise kordasid. See on ju ka lennukisse minekul olulisem näitaja võrreldes lennutundidega. Soov on mitte lennates aega viita vaid tervena soovitud punktis b lennukist välja astuda. Seega, lihtsalt öeldes, oleks artiklis olema ka viide põhjalikele alternatiivsetele seisukohtadele. Praegune artikkel klassifitseerub päevapoliitikaks aga mitte strateegiliseks lähenemiseks. Priit on kavala rebasena jätnud otsad lahti, et saaks antud teemal veel raha eest juttu kribada. Ehtne jänkilik suhtumine. Tähtis pole tõde vaid tõe kuulutamise eest saadav papp.

 
At 17:33, Anonymous MargusM said...

..pigen lugege mis Peeter Mardnal öelda, arst vähemalt teab millest räägib. Tervisesport ei tapa, tapab rumal tervisesportlane kuid rumalushoog võib tabada meist igaüht.

 
At 19:03, Anonymous Anonüümne said...

Päris ühe mudeli järgi pole võimalik inimesi elama panna ehk nii tarka inimest ei ole kes kalkuleerib välja kuidas õige on. Üks on kindel keha ei peta kunagi, ehk kõige targem on kuulata keha. Rumalad valikud tulevad teinekord valiku võimaluste puudumise tõttu. Seda juhtub päris kindlasti kel elukutse füüsiliselt kurnav ja tuleb sinna juurde veel mahutada raskeid rattatrenne. See on elu sisuliselt väsimuse foonil kui ei võta vabupäevi kõigest. Proovige võtta töölt nädal vabaks ja tegelege ainult nii palju kui vajalik rattasõiduga ja näete kuidas keha tänab. Rattasõiduga kiirus vasupidavus suureneb märgatavalt. Põhimõtteliselt võib öelda, et rattasõit on väga halb combo füüsilise töö kõrvalt. Äkksurm hoiatab terve mõistusega inimest samuti ette ja on võimalik vältida kui õigel ajal puhata.

 
At 19:08, Anonymous Anonüümne said...

Mardna räägib tavaliselt seda, mida paksu rahakotiga patsient kuulda tahab. See on ikka päris alatu, milliseid rööve on meite "arstid" toime pannud...

 
At 19:38, Anonymous Anonüümne said...

to 19:03 -
"... Äkksurm hoiatab TERVE MÕISTUSEGA inimest samuti ette..."
Kahjuks ei ole siin tegemist ainult mõistusega.
Esiteks võib põhjuseid olla mitmeid ja teiseks ka inimeste tundlikus signaalidele võib olla erinev (bioloogiline valulävi).
Isiklik kogemus olemas.

 
At 19:58, Anonymous Anonüümne said...

Alati on põhjus ja tagajärg. Kui suudetakse tagasivaadata ja leida põhjus siis on see igaljul väärt kogemus ja miks mitte teistelegi jagada.

 
At 14:45, Anonymous Anonüümne said...

Mardna kui endine arvatav dopingu sportlane saab asjale pihta. Usaldad võõraid ja pärast võitled üksi ellu jäämise eest. Sportlasi kasutatakse labaselt ära võimurite huvides. Ja nad ei saagi sellest kunagi aru kuna mõned usuvad veel puhtasse sporti. See nn puhas sport ajab katuse kokku ka kõige tervemõistuslikumal ajakirjanikul, kes omab ju kõige selgemat kallutatud infot otse "heatahtlikest" allikatest. Mis siin veel teistest, väheminformeeritumatest tervisesportlastest rääkida. Kuna sportimine on saatanast siis tuleb kaifi ja võetava riski vahel leida turvaline tee. Ei ole turvalist tervisesporti, mida võid harrastada klapid peas ja nina moblas või lemmik raamatus.

 

Postita kommentaar

<< Esileht