Pullerits: Kuidas ma eksproff Rene Mandriga gruppi kontrollisin?
Murdmaasuusatamise MK-sarjas omal ajal punktidele sõitnud ja hiljem Hiina suusakoondist treeninud Vahur Teppan korraldas juba 6. Sõprade sõidu, kus kaasas mind Londoni olümpial võistelnud ja lähimöödanikus maailma ratturite tippseltskonda kuulunud Rene Mandriga teisi sõitjaid kamandama ja kontrollima. Siin, palun väga, on minu ilustamata ülevaade sellest väga värvikirevast sõidust.
Foto: Priit Pullerits pühapäevase Sõpradesõidu stardi eel. Foto autor: Art Soonets
88 Kommentaarid:
Mis see oli, mingi lebo? Kas aeg oli puhas sõiduaeg või koos söögipausidega?
Korraldaja oli ette näinud, et keskmine kiirus oleks 20 km/h. Sedasi isegi ületasime limiiti. No ja tempot tegi Rene Mandri, mind ärge süüdistage!
Mis see oli miski penskarite üritus, koos puhkepausidega 17 km/h. Mul naine sõidab ka sellist otsa kiiremini ilma söömata. Pildirea järgi oli see üritus mõeldud rohkem jalakäijatele jõu näitamisena. Ilmselt on Tartus probleemiks ülbed kahejalgsed.
Kohutav liikluseeskirjade rikkumine. Politsei võiks luba küsida filmi näitamiseks koolides liikluspäeval - ärge nii sõitke! Ja Mandri kui vastutaja tuleks kutsuda jaoskonda kohvile.
...hakkab kiun ja kräun pihta. Ei jõudnud hommikunigi sellega oodata.
Ei ole hästi mandraseeritid üritus. Isetegevust ja kaootilist jagamist on palju.
Mandri las kirjutab seletuskirja.
Mis te sest rattast väntate? Eilne nael oli tantsumaraton teevees. Selle vaatamine oli sürreaalne kogemus padureklaamist ja uimastest numbritest. Kannatasin ära kuni tuntud kondväristaja esinemiseni, siis ei suutnud enam puuhobuste paraadi jälgida. Milleks selline saade? Inimesed õpivad tantsima - tore. Kõik liikusid igati veatult, vähemalt pealtvaataja pilgu läbi. Samas selles puudus ju sära. Lähed suvalisele tantsuõhtule ja seal inimesed liiguvad samamoodi. No aga sa ju ei jõllita tunde, et kuidas inimene ennast hästi tunneb. Kahjuks teletegijad arvavad, et see kõik on vahtimist väärt. Teevees on ju olemas käärid, millega lint kokkulõigata nii, et näha on ainult parimad hetked sellest numbrist, 15-20 sekundit ja potis nagu öeldakse! Kogu saate võiks ära näidata 5 minutiga. No aga kes siis pühapäeval reklaami vahiks, eks. Reklaamipausidele kulus saatest ca 45 minutit. Õudne. Oleks siis mingid kunstiliselt heal tasemel pühapäeval nauditavad šedöövrid vahepaladeks tulnud. Ja sellisel kellaajal juba rattaga sõitma pimedas ei ole just mõistlikum alternatiiv. Igatahes kogemus käes ja järgmistel pühapäevadel tuleb vaadata parem õhtuplaan aja sisustamiseks.
Võtame või Pulleritsu kodulähedase fantastilise eurotee (politseile saadetavas videos alates 4:05). Ma olen mõelnud, miks kergliiklusteedele joonitakse liikumissuuna nooli ja jalakäija/ratta märke, kui ratturitel 1) puudub elementaarne taip liikluses õigel teepoolel sõita, 2) sõidetakse nii jalakäijatele mõeldud osal kui mujal, tühi värvi ja vaeva nägemine. Kamp Mandri juhitud huligaane sõidab Vaksali rattateel vastassuunavööndis, tegelikult tuleks rattaga tulla sealt, kus Pullerits alustas filmimist; paraku hiljem sooritab ka tema ränga liikluseeskirjade rikkumise, manööverdades autoteel vastassuunavööndisse, et paremaid kaadreid saada. Sõiduteelt "sebrale" ja vastupidi liikumised on sellel sõidul norm.
21,7 on linnasõidu kohta täitsa ok , need vingatsid kes siin kiirust kritiseerivad ei julge ilmselt linnas sõitagi. Igas paremakäe ristis tuleb hoog maha võtta ja jälle uuesti üles võtta. Igasugu töllakaid,kes ei oska asfaldile joonistatud piltidest mittemidagi välja lugeda tundub ka et on karjuv enamus. Nüüd on saand pimedas sõita , tundub et tuledeta vales suunas sõitjaid pole kunagi varem nii palju olnud. Ka neid nähes tuleb kiirus maha võtta , puhas ellujäämisinstinkt. Nii see keskmine kukubki.
30 km peale kaks toitlustuspunkti, te teete nalja või? Ega kõik pole mingid Kangertid või Taaramäed, et suudavad ilma söömata pulss punases pikki distantse läbida. Iga viies inimene on Eestis rasvunud ja iga kolmas ülekaalus, kuna tehakse neile üks võistlus, kus toitlustuspunkte oleks mõistliku distantsi tagant?
Käo mõttekaaslased üle ilma "sport tuleb poliitikast lahus hoida", ja ukrainlased on samuti süüdi, on olulise võidu lävel.
https://sport.postimees.ee/7623621/venemaa-voibki-naasta-vaikese-eesti-vastuseisust-suures-hokiperes-ei-piisanud
Spordi ilgus ja sitakotlus täies ilus. No sports - Churchill.
FC Flora on jalgpallimeister Eestis. See tingimata ei pea tähendama midagi. Aga The Falli lugu Theme From Sparta FC on kahtlemata tähtsam.
https://www.youtube.com/watch?v=gaxB5qRSq1I
Kellele The Fall meeldib, kuulab ka
https://www.youtube.com/watch?v=wygQmJ59E4Q&list=RDGMEMJQXQAmqrnmK1SEjY_rKBGA&start_radio=1&rv=tsbg0eiKU1I
22:32 sa ajad sakslaste sõjaaja desinformatsiooni. Churchill pole kunagi öelnud "No sports!"
Churchill oli kõva polo mängija ja ratsutaja.
Palju huvitavam teema on riigi boikoteerimine. Kahtlemata teenib isolatsioon kellegi huve. Me näeme selgelt kättemaksu venelastele selle eest, et nad ohjeldamatult tarbivad dopingut aga kuna lääne antidoping on oma olemuselt korrumpeerunud siis ei suudeta seda venelaste puhul veenvalt tõestada ja lihtsam on venelasi isoleerida muul spordist kaugel põhjusel. Kas see on õige? Loomulikult ei ole. Kas see on õiglane? Tegelikult küll. Samas igal lollusel on lõpp ja algus. Korra tehti, tore. See pull tuleks lõpetada ja asendada venelaste üldise reisimise keeluga meelelahutsulikul otstarbel. Ja sport on 100% meelelahutus, eks, kas keegi julgeb vaielda?
Ei julge vaielda. Padre paneb kohe bloki.
Kes jääb süüdi väheorganiseeritud sõprade sõidu kompromiteerimises?
11:01, jaburalt arutled. Su arvates on praegune Vene bännimine peamiselt dopingu tõttu, tegelikult riigi agressiooniga seoses. Osad spordiliidud arvavad, et sõda ei puutu sportimisse. Dopingut panevad paljud nii meil kui mujal. Osad on riikliku dopingusüsteemi osad, nagu Venemaa, osad pigem rahvusvahelise võrgustiku lülid, nagu Eesti suusaalad tänu Mati Alaverile. Esimesel juhul on riigi boikott õige ja õiglane, teisel juhul mitte. Küll aga ma oleksin nõus, kui Alaveri ja Co skandaali tõttu oleks kõik Eesti suusatajad keelu all kuni alaliidu ja tauststruktuuri lõhkumise ja suurpuhastuseni. Jah, ka muinasjutuvestja Zilmeri tühistamiseni.
To 22:32. Olete pisut valesti aru saanud. Need ei ole minu mõttekaaslased. Mõistlikku juttu kirjutab 11:01
Ei ole valesti aru saanud.
22:32
Venelastest suusatamises.
Pärast Sõprade sõitu vahetasin infot suusatamises pikalt tegutsenud ja suusatamist läbi ja lõhki tipptasemel tundva mehega. Lühidalt, ta kinnitas, et kõik Vene suusakoondise liikmed, alates Välbest ja Borodavkast ning lõpetades määrdemeestega, on puhtakujulised putinistid. Suusatajad samuti - mida kinnitab, te ju teate seda, et Bolšunov käis sõja algul Lužnikis Putini sõjaüritusel ja see noor vene naissuusataja, mis iganes selle nimi oli, on ju kõige agressiivsemaid Putinile takkakiitjaid. Ometi tahtis see Bolšunov alleds hiljuti osta Eestisse Otepää kanti maad ja maja, aga õnneks siitmailt keegi teda ei aidanud ja tehing jäi ära.
Proovigu ta nüüd vaid veel kunagi Eestisse tulla!...
Mis Putinistid nad ikka on. Inimesed elavad Venemaal ja laulavad selle laulu, kes neile leiba annab. Teie härra Pullerits olete alati meelitatud , kui teid mõne tähtsa tegelinski jutule lastakse/kutsutakse.isegi kui teie poliitilised vaated on totaalselt erinevad kirjutate te tähtsast ja võimu omavast inimesest pigem positiivse loo ( te ei pea ju valetama, kõigis on midagi positiivset). Kui need suustajad hakkaks praegu avalikult Putini poliitika vastu jaurama, siis nad ei jääks mitte lihtsalt rahadest ja riiklikust toest ilma, vaid ilmselt ka elust. Parim mis juhtuks, et saadetaks nad lihtsalt Ukrainasse kahuri lihaks. Stalini reziimi ajal oli ka vähe inimesi, kes julges selle vastu avalikult sõna võtta. Paljud kes kaasa laulsid ja kiitsid tegid seda lihtsalt hirmust ja sellest et nii oli mugavam. Paraku pole nendel vene suustajatel ka erilist valikut olnud. Norra ja Rootsi võtsid nende vastu kohe ääretult negatiivse ja poriga pilduva hoiaku, seega ei jäänud neil erilist valikut kuhu suunas pöörduda, et mitte jääda kahe tule vahele. Meie poisid teenisid aasta kümneid nõukogude armees, osalesid hämarates operatsioonides, aitasid maha suruda rahva rahutusi ja vangistada "rahva vaenelaseid". Kui paljud neist tegelikult Nõukogude korda toetasid? Vahel on valida kas kuul eest või kuul tagant. Arvestama peab ka sellega, et meie ajusid pestakse põhiliselt ühe poolese infoga ( vähe on neid, kes viitsib midagi ise kaevata), sealsete sportlaste ajusid tiba teistsugusega. Muide ma ei kaitse neid, ei vaid üritan neid lihtsalt mõista.
Enamus nendest nii õelda "putinistidest" on täiesti tavalised inimesed. Arad, rumalad ja egoistlikud. Täpselt nagud enamus eestimaalasi. See hiljutine pandeemiaks kustsutud gripi laine näitas väga selgelt, kui lihtne on inimesi üles keerata ja kui kergesti on nad nõus oma naha päästmis eesmärgil ligimese kõri kallale klammerduma.
Parem hilja kui mitte kunagi.
https://sport.err.ee/1608747445/eok-venemaal-ja-valgevenel-ei-ole-soja-kestmisel-kohta-rahvusvahelises-spordis
12:32 see ju baltlaste soolo, nõrk soovmõtlemine!
Las Pullerits helistab Coe vanale, ütelgu et mida mees aja selg sirgeks ja ära ole selline jänes. Kui Seb aega saab lendab Tallinnasse Priitu kättpidi tänama. Meil siis ka uhke tunne. Ja kogukonnal.
Seb Coe on üks printsipiaalsemaid spordijuhte, kes venelasi bänninud dopingu ja ka agressiooni tõttu. Kergeraksu MMile ei lubanud mees venelasi, venelaste osalemine olnuks kohatu.
Täielik eeskuju jooksurajal ja kõrge ametimehena.
Kogukonnal on alati uhke tunne kui Priit ja Seb meeste juttu ajavad.
Pullerits ja Coe võiks oma vahel 800 meetris mõõtu võtta. Ma panustaks praegusel ajahetkel Pulleritsu peale. Ennustaks talle aega 2.50 kanti
Ei tea kas Seb Priidu nägu pidi üldse ära tunneb enam. Siis kui nad tuttavad olid, siis oli Priit noor ja sile nunnu näoga poisike, kes kappas joosta tuhat nelja. 9 aastat on terve igavik. Tänaval raudselt ära ei tunneks.
Küllap tunneb, eks see intervjuu Eesti parima ajakirjanikuga jäi ka talle meelde. Kui peale intervjuud sai ta off-the-records teada, et intervjueerija oli samuti kõva jooksja, siis Seb võis mõelda "Good man!", sest miks muidu võis ütelda lõpetuseks "See you!".
Kindlasti Seb mõtles, et hea, et see mees varem trenni ei hakanud tegema, muidu oleksin pooltest oma medalitest ja maailmarekorditest ilma nagu naksti.
Vene kool keskmaajooksus on alati kõva olnud. Seb teab seda.
Jooksumehe lõhna aastad maha ei pese! Küll Seb vana jooksuhundi Priit Pulleritsu ära tunneks, eriti kui Priit peaks nõtkel keskmaamehe jooksusammul liginema.
Nii on, maileri tunneb silmist ära.
Ei no mis? Saadame Priidu Londonisse ja vaatame, et kui ta juhuslikult Surreys Seb kodu lähedal temaga kohtub siis mis juhtub?
Variandid:
A) Seb näeb ta akna taga mitmendat tundi passivat PP-d, väljub majast, suundub Priidu juurde, tervitab ja pakub raha ööpaiga leidmiseks.
B) Seb avab akna ja hüüab, et hellõu, gõ tu joor hõum oor ai kaool poliss.
C) Seb avab ukse ja hüüatab õu mai gaad, täts juu - mõust veimõus estõunian dzoonalist, welkam tu mai hõum!
C)
Pakun varianti A
Kui mul ei oleks tõendeid, et see põgenemislugu on sulatõsi, arvaks, et see on muinasjutt:
https://www.postimees.ee/7625469/venemaal-vangistatud-prantslane-pogenes-fsb-kuusist-salaja-eestisse
Tahaks sellest muinasjutust rohkem teada.
Terve see blogi on üks suur muinasjutt, kohaliku väikese mehikese egobuust.
Oleks huvitav teada, palju klikke saab arvamustoimetuse L.Vahtre artiklid keskmiselt ja palju "põllul" ehk piiril tegutsev P.Pullerits. Prantslase põgenemislugu siia juurde.
Vanasti oli Pullerits meiega sõber.
Minu meelest tegeleb Priit selle muinasloo avalikustamisega just nõrga piiritsooni promomisega, et nö omad saaksid Venemaalt vehkat teha. Nii sõber ei promo. Ja tegelikult näitab see, et nö odav elektrooniline piirivalve ei toimi. Eesti piir on endiselt auklik.
Prantslane põgenes ja ületas piiri 2017a. Elu on edasi läinud ja piiritara rohkem, kuigi selle eelarvet on nuditud. Prantslane anti Prantsuse saatkonnale üle. Tapal on pataljoni jagu mehi Eestit kaitsmas. Ja lisa tuleb. Mõistate, kui peenelt Padre komponeerib.
Seal kus prantslane üle piiri kobis, pole mingit tara. Jah, on tehtud kuhugi seal piirivalvuritele autoga patrullimiseks pinnastee. Mis te arvate, et miks sealt 10 km eemal rongiga kokkupõrkes hukkus piirivalvur? Vaja ju patrullida plaaniväliselt nagu kiirreageerija mingi signaali tõttu vinka vonka patrulli teel ja jääda ikkagi tühjade näppudega. Ajada taga midagi mida sa ei tea, et kas see on kits, metssiga või ülejooksik. Priit võiks teha seal samas kohas Kersnat. Keegi ei tuleks kohale.
14:32 Padre on ületamatu kompositsiooni meister. Peene ja veel peenem.
Padre peaks õpetama muusikakoolis komponeerib nagu kulda
Eestis on on ainult kaks meest, kes komponeerida mõistavad - Pärt ja Padre. Eelmise vabariigi ajal oli ainult Päts. Rohkem pole meil kedagi. Need mehed ei mõtle mitte kaks käiku, vaid kolm mängu ette.
16:32 nii on.
Sõõrukal on jäänud lingam vahele.
https://elu24.postimees.ee/7626245/ei-suutnud-end-valitseda-valesti-parkinud-urmas-soorumaa-laks-fotograafile-katega-kallale
Ma olen narvakate üle uhke, punakommunaaride tänavanimed saavad suupärasemad lahenduse muu Eestile. Nt Mihhail Gorbatši tänavast saab Seedri tänav, Igor Grafovi tänav kaob, tekkib Madise tänav. Samas, Kadastiku tänavat ei pikendatud, jääb lihtsalt Juuli tn 26. juuli asemel. Proletariaadi tänavast võib saada Staadioni tänav (valikus on ka Hoki ja Jalgpalli tn).
https://www.postimees.ee/7626303/narva-punatanavad-saavad-sobilikumad-nimed
***
Narva jalgpalliklubi kannab nime Trans. Öelge, mida see tähendab? Võib-olla on tegu kirjaveaga - eesti keeles oleks õige ju Transs. Teiseks, Tallinnas on sama nõrk klubi kui Narvas nimega Legion. Korrektses eesti keeles oleks ju Leegion. On nood seal mingid roomlased või Waffen-SS mehed?
Oleme puna Narva madu oma südames 30 aastat soojendanud ja vastutasuks saanud siga odavat elektrit. Me oleme käitunud täpselt nagu fritsud, kes imesid idast lõputult odavgaasi oma majanduse polsterdamiseks. Sakslased lõpetasid gaasiäri ära aga meie tegutseme endiselt siidikinnastes. Probleem ei ole Narvas. Seal nad üritavad ajutiselt euroopalikumaks muutuda, et neid minema ei kupatataks. Probleem on Tallinnas. Siin ei suudeta ikka tõmmata maha suurvarguse mälestuseks püstitatud jääobeliski millega venelased varastasid sakslastelt laevastiku, mis pidi rahu tingimuste järgi jääma sõjasaagina fritzudele. Eesti on ainuke riik maailmas, kus eksisteerib mälestusmärk suurvarastele. Millest me siin räägime? Need kes on pukis, need tunnevad ikka veel veresugulust toonaste suurvarguse organiseerijatega.
Õige jutt, 10:11!
Õige jah!
Õige jutt jah! Kui nüüd leiaks ühe tegudemehe kah, oleks asi nagu naksti tehtud. Sammas pikali tõugatud ja rõõm meie südames. Mida mehed arvavad, kes peaks saama käsud kätte? Keda vastutavaks määrata? Kes saab austava ülesande endale?
15:13 Kaja äkki? Häda korral võib mitmekihilise lehtkullaga samba üle vuntsida nagu sibula ja nimetada obeliski strateegilise varustuskindluse pensionisambaks. Kõik kellel näpud põhjas saavad seda siis näppimas käia ja kulda maha nühkida omatarbeks vastavalt hädavajadusele. Elektri puuduse korral saab seal kuldses valguses ennast rõõmustada. Tuju tõuseb ja saab raske hetke üle elada.
Kui oma peaga mõelda, siis tulebki ainult õiget juttu. Vaid lollid kuulavad endist targemaid ja siis määgivad kaasa nagu lambakari. Elagu EKRE!
Valet parteid reklaamite kodanik! Pullerits on sots. Elagu Eesti 200 ja elagu sotsid!
Kas teie olete juba pardi peenist näinud? https://lemmikloom.delfi.ee/artikkel/120082474/bioloog-pidin-toolilt-maha-kukkuma-kui-esimest-korda-pardi-peenist-nagin
Ei, noh, partei porri kah! . Kuna see meenutab veini korgitsat, siis ma ei imesta, et parteid annavad koguaeg katteta lubadusi ja needki unustavad kui korgi otsa satuvad.
Lisaks linnuvaatlusele huvitun ka parteikongresside delegaatide galeriidest:
- Tänase E200 kongressi osaleja on rõõmus linnainimene, moekalt ja julgelt riides. Paistab, et ka haritud on see seltskond. Hr Pullerits sobiks hästi sellesse seltskonda, kui parteiprogrammi mitte vaadata. Kes neid ikka vahib.
- Isamaa koosolekule kogunevad vanad inimesed või kes näevad vanad välja. Nagu nende esimees.
- Keskerakonna piltidelt võib ikka ja jälle näha volüümikaid küpses eas naisi roosas või mõnes teises ilusa värviga kleidis. Savisaare aja pärlid.
- EKRE. Agraarrahvas. Murelikud, tõsised, ent võitlusvalmis. Koolis pole olnud aega käia, tööd on olnud vaja teha. Kas piim tuleb poest, ah? Hr Pullerits sobiks programmi mõttes, kuid seltskond on selgelt vale.
- Kõige rohkem pintsaku ja lipsuga rahvast. Jõukust ja heaolu on raske varjata. Kui Ansip oleks veel esimees, oleks Hr Pullerits sinna kui loodud.
Hea et Priit ameerikast tulema sai muidu oleks temastki trumpi ja ekre sabarakk tehtud
https://epl.delfi.ee/artikkel/120083416/eestlane-usa-korbest-iga-riigi-norgim-luli-on-tema-elanike-aju-ehk-mis-on-uhist-ekre-l-trumpil-ja-putinil
EKRE ja agraarrahvas??? Videopilti jäi Albu valla mees Madison, kes usinasti huuletubakat moka alla toppis. Maarahvas on uusi välismaa kombeid omaks võtmas?
Jah eks ta ole. Ameerika on agraar seal ainult osatakse poose võtta nagu parimates nejorgi ööklubides ja flibudes. Õnneks pääses Priit tulema ja saab Käo meestega põlismeeste asju ajada. Vitsa painutada
Andsin järele ühe eriti järjekindla müügi agendi survele ( loomulikult tegin seda pelgalt südame headusest ja loomuomasest lahkusest) ja ja ostsutasin annetada ühe Euro hr Pulleritsu leivavanemate rahakotti. Pakuti postimehe täis digipaketti kuni aasta lõpuni hinnaga 1 euro kuus. Olen alati tundnud vastumeelsust toetada seda homosid , sotse ja globalistliku maailma korda ülistavat ajalehte, aga siis mõtlesin, et olgu pealegi, et tegelikult läheb mul ju hetkel väga hästi ja ma võin sellist väljaminekut omale lubada. Pealegi kuigi meil on hr Pulleritsuga viimasel ajal palju erimeesusi ( eks see pidev sotsidega koostöö on temasse oma jälje jätnud) , on ta siiski kena inimene ja eks ajakirjandusel ole praegu rasked ajad, kui sedasi lugejaskonda värvatakse ja hinda alla lastakse. Sõlmisimegi siis kontrahti ära ja sain meeldiva üllatusena teada, et sellele paketile lisati ka kinopileti sooduskood. Nimelt sain minna täiesti tasuta vaatama Eesti filmi “Kalev”. Kohati natuke “kodukootud”, aga üldiselt täitsa mõnus ja lõbus vaatamine. Ütleks, et väga aktuaalsed teemad ja mõnes mõttes isegi sarnane olukord kui praegu. Samasugune rahvuste vahelise vaenu õhutamine ja spordi politiseerimine. Pööbli ja ajakirjanduse käitumine oli 20 aastat tagasi täpselt samasugune nagu praegu. Film oli vürtsitatud mõnusa huumoriga, tögati bürokraatiat, ajakirjandust , eht venelikku lollust ja pordakki jne. Film tegi Salumetsast rahvuskangelase ja idealiseeris mõnda korvpallurit ehk pisut üle. Mulle meeldis kõigi nende meeste suhtumine trenni ja eesmärki. Meeldis see, et venelastele näidati koht kätte sellega , et mindi ja pandi neile kott pähe. Tõeline spordimehelik suhtumine ja patriotism! Aga mis nüüd, ainult üks halin ja loobumine, kui kuskil võistlusel mõni vanka osaleb. Kõik sellised luuseri mentaliteediga mehed peaks minema seda filmi vaatama, kõigile noortele spordimeestele peaks selline asi olema suisa kohustulik. Kuidas trenni teha, kuidas veri ninast väljas eesmärgi suunas pingutada jne.
Käx, nahhui! 20 aastat tagasi? Me oleme juba palju pikemalt vabad olnud! EKRE meestele vist uus uudis?
Film pole see mis oli lives. See oli pidu. Maailma tipp. See tunne ei tule filmiga tagasi. Hea vähemalt, et euro asja ette kulus. Leht on tegelikult pikas perspektiivis parem kui see Kalev.
Vabandust tõesti tahtsin kirjutada 30, aga olgem siis veel punktuaalsemad ja ütleme 31. Vabadus muidugi on suhteline asi. Üks suur mõtleja ja filosoof ütles kunagi, et vabadus on tunnetatud paratamatus. Kunagi oli see mees väga popp ja temast räägiti juba hälli lastele, aga kahjuks on ajad muutunud ja praegu ei ole paslik tema nime suhu võtta. Miskipärast meenub mulle siinkohal Albert Einstein. Mis puudutab võimast tunnet, siis vaidleks vastu. Film tõi selle tunde tagasi. Mängu nägin telerist viibides Venemaa avarustes agressori armees ajateenistuses. Välja sain alles 1992 aasta kevadel. Vähemalt sama võimas tunne oli Eesti piiri ületamine. Võibolla peaksin häbenema, aga pisarad tulid silma kui buss Ikla piiripunkti ületas. Olin vene kroonus üsna usin lehe lugeja, ehki sellel vaadati tiba vaenulikult, varustasid vanemad ja mõned sõbrad mind suht regulaarselt ajalehtedega. Viibides kodust tuhandete kilomeetrite kaugusel, tundus kõik lehe vahendusel ilusam üllam ja suurem. Ma olin noor , naiivne ja pakatasin patriotismist. Nagu mainisin õnnestus vaadata ka mõlemat finaalmängu. Loomulikult olid "Kalevi" fännid vähemuses, aga üllatuslikult oli nende fännide seas ka paduvenelasi. Mäletan, et üks üsna autoriteetne sell kommenteeris, peale teist ja võidukat finaal mängu, et see oli nagu Taaveti võit Koljati üle. Ah krt olid ajad...
Sel ajal, kui Kägu vaatas Kesktelevisioonist (kus töötas ka hr Lenk) kurbade silmadega, kuidas Spartak ja tema meeskond AKSK (Tkatšenko, Tarakanov jt) Tallinnas Kalevilt pähe sai, oli PP juba Columbia ülikoolis.
Ajad olid ilusad, aga täna tuleb ELi rahade eest korraldataval elektrimeeleavaldusel väljas olla nagu üks mees, muidu jääb televiisori vaatamine vaid väheste rahajõmmide lõbuks.
Elektrimeeleavaldusel oligi väljas nagu üks mees
No vott, Kägu tegi pealtnäha sotside lehega priima diili: Pulleritsu üheeurolise artikli lugemisõiguse eest sai umbes 10 eurose kinokülastuse. Aga...aga annad sotsidele euro, ta võtab terve käe. Nüüd vaatavad maamehed sellesama lugemisõigusega otseülekannet PMi veebilehelt, selle asemel, et ise hanguga kohale minna. Tüng.
Tüng jah loodame et Kägu kätt peal hoiab igasugu provintslased ja moonakad ei pääse sahkerdama.
Sotsid on nagu reformi erakondlasedki, nad jätavad endast üldsusele ääretult võhikliku ja eluvõõra mulje, jääb lausa mulje, et enamus neist on küll nagu kõvasti koolis käinud, aga pole elementaarseidki aabitsa tõdesidki selgeks saanud. Tegelikult on sotsi mõistus vahe nagu hea nuga ning neil on üli kavalad salaplaanid kuidas rahvast lollitada ja selle varjus miljoneid teenida
Kägu peksab ikka täiega segast. Mina ja sotsidega mestis?! Vaat mis juhtub, kui tüvitekste korralikult mitte lugeda: siis võibki sellist sokki suust välja ajada. Oma vahekorrast sotsidega olen isegi suures ajakirjanduses kirjutanud... aga jah, Kägu ju seda ei loe - ja vaat, mis on tulemus: väga loll jutt.
Teine kummaline asi on see, mida tegi Kägi veel kevadel 1992 vene armees?!? Kas teenis seal paguneid ja kannuseid? Kõik õiged mehed olid selleks ajaks sealt ammu tulema saanud. Nagu üks lugeja õigesti märgib, oli mul selleks ajaks isegi Columbia ülikoolis juba ära käidud. See, et keegi oli 1992 vene armees, vajab nüüd küll siin seletamist, et pesta endalt maha sügav kahtlus värdjatega ühte mesti kuulumises.
92 koolitati eesti keelt rääkivatest sõduritest 5 kolonni. Mõnele jäi õpetus külge kah.
Ole siis veel viiskas ja kena ja toeta kellegi palga fondi! Vastutasuks vaid ebaviisakus ja alusetud kahtlustused. Öeldakse, et heategu ei jää karistuseta. Oleks pidanud selle müügiagendi kus kuuskümmend saatma.Hr Pullerits sotsidega koostöös ei kahtlusta teid mitte ainult mina vaid ka paljud teised selle blogi lugejad. Esiteks töötate te sotsidele kuuluvas ja nende poliitikat propageerivas ajalehes ja teete nendega juba pikemat aega koostööd. Teiseks teie vaimne ema, Marju Lauristin on Eesti kõige sotsim sots ja kõigi sotside esiema. Jumal seda teab kui pikad on selle suguvõsa sotsialismuse traditsioonid. Teie hea sõber ja võistluskaaslne Piirimäe Pärtel on ideeline ja avalik sots. Pole vist mõtet rohkem fakte tuua. Mainin vaid, et viimastel aastatel olete te ka ise kohati sotsialistlike ideedega esinenud. Kuna minu arvamusavaldus teid sedaviisi ärritas, siis iseendale tõde tunnistama. Mainisin enne ja kordan ka nüüd, et halvusta kellegi poliitilisi vaateid, kui inimene ise on tubli ja austamist väärt. Mis puudutab koostööd nende "värdjatega", siis olen nendega teinud täpselt sama palju koostööd, kui enam vähem iga üle 52 aastane meesterahvas siin riigis. Räägime tervetest ja elujõulistest meesisenditest. Nõukogude Liit saadeti paberil küll 91 aasta lõpus laiali, aga näituseks ka vene rubla kehtis meil veel järgmise aasta suve lõpuni.Teate ehk isegi, et Vene kroonus lihtsalt ei käi asjad nii kiiresti ja Baltikumi poisse nöögiti korralikult. Olin sisuliselt üks viimaseid ,kes tulema sai. Olid mõtted isegi lihtsalt jalga lasta, aga kahjuks olen liiga silmatorkava välimusega ja keskmisest tublisti pikem. Shansu olnuks vähe.Ärevate sündmuste tasutal polnud ju teada ,kas need välja kuulutatud iseseisvused üldse püsima jäävad jne. Olles sisuliselt oma kohustuse suure kodumaa ees täitnud, polnud mõtet riskida. Muideks erinevalt teist ei teeninud ma Vene kroonus endale allohvitseri paelasid, ma ei ole kunagi kuulunud komsomoli ridadesse, kuigi on sunnitud ja agiteeritud.
Kägu,
kui teie mõtlemise ja arutluse tase ongi selline, et
-kasutate valesid andmeid
-ei kontrolli andmeid
-valite andmeid meelevaldselt
-võimendate teile sobivaid andmeid
-ei arvesta teie eelarvamusega mittesobivaid andmeid
-loote meelevaldseid seoseid
-teete meelevaldseid järeldusi
(seda kõike kinnitab teie eelmises kommentaaris minu kohta kirjutatu)
siis ma ei imesta, et te olete ajanud viimasel aastal just sellist suvalist ja arulagedat juttu, nagu te siin näidanud olete.
Kahju on sellest, et siin on piisavalt palju ullikesi, kes teie suvateooriaid usuvad ja teis oma kumiiri näevad.
Me oleme oluline jõud. 80% suusablogi meestest on kägumehed. Ärme meid mitte solva see viib kohutavate tagajärgedeni.
Käo-suguseid rahvuskonservatiive on palju. Neid tüüpe võis eile Vabaduse platsil näha emotsionaalseid ja kohati ebaloogilisi sõnavõtte kuulamas.
Kägu võis olla viimane kes kiirelt joostes Nõukogude armeesse viivale rongile järele jõudis, et oma kohus Nõukogude Liidu ees täita.
Tema konservatiivse rahvusluse olemuse võtab kokku järgnev lõik:
Olin sisuliselt üks viimaseid ,kes tulema sai. Olid mõtted isegi lihtsalt jalga lasta, aga kahjuks olen liiga silmatorkava välimusega ja keskmisest tublisti pikem. Shansu olnuks vähe.Ärevate sündmuste tasutal polnud ju teada ,kas need välja kuulutatud iseseisvused üldse püsima jäävad jne. Olles sisuliselt oma kohustuse suure kodumaa ees täitnud, polnud mõtet riskida.
Vabadusega kasulikkusega kalkuleeriv lurjus.
Nojah, kokkuvõtteks võib öelda, et mis on lubatud ajakirjanikule, pole lubatud Kägule..
Nojah, kokkuvõtteks võib öelda, et mis on lubatud ajakirjanikule, pole lubatud Kägule..
11:36
Tundub, et Kägu nii ei arva. On ilmselge, et ta ei otsi ja ei vaja Pulleritsu heakskiitu.
Pealegi, mis on üks tühipaljas ajakirjanik looduse ülevuse kõrval?
Nõus, 14.30, et ses osas on Kägu tugevam et tal pole seda ajakirjanikku vaja kuid ajakirjanikk on temast sõltuv. Mis teeb K ilma selle blogita vs. mis teeb PP ilma selle blogita : )
Lisaks ärme unusta, et Kägu maksab osaliselt Priidu palga!
Kägu on nagu kreeka õigeusu patriarh,
poliitikud ajakirjanikud töösturid pankurid nokivad tema peost, lugejad ja sportlased ja suusatajad ka.
Eilsel meeleavaldusel oli üks rahulolematu ENSV lipuga, millel oli sirbi ja vasara asemele kleebitud sinine orav. Vaimukas, vähemalt lipukandja ise nautis. Lihtne oli tähele panna, et lipp oli vardalt nii kolmveerand osas lahti rullitud. St sirp ja vasar olid endises kohas, mees on pannud südameasja tallele ehk nagu Kägu näib nentivat, võim võib muutuda. Siis on hea lipp juba täies ilus lehvima panna. Kohe näha, et aatemees.
Ärevate sündmuste tasutal polnud ju teada ,kas need välja kuulutatud iseseisvused üldse püsima jäävad jne.
17:01 Asjata ilgute sotsinäru! Võim mitte ei või muutuda vaid muutub. Kõik siin maailmas on pidavas muutumises, miski pole igavene.
18:01, teie ringkond pillub sotsialismisilti hüsteeriliselt. Kägu arvab, et PM on sotsialistlik. Seda silti riputate kõigi külge. Võimalik, et see on (ebameeldiv) peegeldus. Mis keelel, see meelel. Sotsialistlikku majandusmudelit riiklike hindadega kaubandust, riigi eelarvepoliitikat, mis põhineb agressiivsel laenuvõtmisel on vasakpoolsete poliitika. Ka rahvuslus ei saa olla olemuselt ainult individualistlik. Mina pean ennast rahvuslaseks, muidu ka konservatiiviks, kuid teiesugused on selle ära lörtsinud - te olete kolhoosikorra konservatiiv, 18:01, Kägu jt.
Muuseas sotsiaaldemokraat Lauristin peab ka ennast rahvuslaseks. Mina nõustun, arvestades tema tegevust vabaduse taastamise ajal ja hiljem. Raamatus "Marjustini sajand" kirjutab ta väga huvitavalt oma elukäigust ja otsustest. Lühidalt kokku võttes. Mis tema ema ajal kaotsi läks, see tema ajal sai taastatud. Lugege, ärge peljake tarkade inimeste mõtteid ja arvamusi.
Üldiselt soovitan teil kapist välja tulla ja olla see, kes te olete, 18:01, Kägu jt.
Kägu on algusest peale kapist väljas kuid on üks ajakirjanikk kes pendeldab nagu tuulelipp ja arvab et ta on maailma naba.
Kumb on rohkem eksiteel? Mulle tundub et teine.
Mis teemaga PP pendeldab? On ta neegrite, geide ja Trumpi toetamise osas meelt muutnud?
Postita kommentaar
<< Esileht