neljapäev, aprill 08, 2010

Pullerits: Mida Jaak Mae mulle öelda tahtis?

Ma ei jõudnud täna pärastlõunal intervjuult toimetusse jõudnuna palitutki seljast võtta, kui helises telefon ja teises otsas küsiti: "Tere, kas ma räägin kuulsa staarajakirjanikuga?" Vastasin, et kaks esimest hinnangulist sõna võiks maha tõmmata, siis võiks edasi rääkida küll.

Helistas Jaak Mae.

No nii, mõtlesin, millega ma küll hakkama olen saanud. Et kas nüüd on hooaeg läbi ja on saabunud aeg kutsuda mind vaibale aru andma, mida kõike ma talve jooksul kokku olen kirjutanud?

Kummalisel kombel oli tänane päev juba niigi suusatamiskeskseks kiskunud. Intervjuult toimetuse poole sammudes vestlesin telefonis Erki Noolega, kui tänaval jäi silma Eesti Suusaliidu logodega Mercedese hall maastur, suusaboks katusel. Kirjad auto küljel teatasid, et see kuulub Mati Alaverile. Oma arust oli eile õhtupoolikul seesugune minust Tartu lähistel mööda sõitnud, kui kerget trenni tegin. Aga nüüd, pagana päralt, oli keegi maasturi esiklaasi kojamehe alla kile sees kollase paberi jätnud. Neetud parkimisšaakalid - neil pole ikka üldse südametunnistust.

Mael oli mulle üks jutt. Ja see jutt, ei saa jätta tunnistamata, tegi mulle suurt au. Tõesõna. Mae kutsus mind pühapäeval, 11. aprillil Albule Valgehobusemäe sprindile. Ikka osa võtma, mitte niisama kaema. Et siis saan ühtlasi parema arusaamise, kuidas suusasport käib.

Oi, kuidas ma vihkasin seda, aga ma ei saanud ta kutset vastu võtta. Väga piinlik oli ära öelda, aga olin end perekondlike tegevustega seoses juba ära lubanud. Õnneks sai Mae sellest aru - vähemalt nii ta möönis. Kuid et oma süümepiinu pisutki leevendada, küsisin, et kas võin kutsuda tema hooaja lõpuvõistlusele osalema kõiki, kes minu suusablogi loevad.

Mae ütles: jah!

Nii et arvestage nüüd, et olete kõik, absoluutselt kõik kutsutud pühapäeval Valgehobusemäele, kus registreerimine lõpeb kell 10 ja eelsõidud algavad kell 11. Mae ütles, et raja plaanitav pikkus on 1,5 km.

Soovitan soojalt kasutada võimalust, sest neid kordi ei pruugi palju tulla, kui mul õnnestub teile Mae ja teiste Eesti suusaässade jõuproovile kutse ja osavõtuõigus välja kaubelda. ja ausõna, see ei ole siin mingi nali. Uurige linki: http://www.valgehobuse.ee/index.php?SID=e6515619f54addf92cf84f5b0009dad0&n=131
******
Zion National Park, Utah. 23. juuni 2008. Pildistanud Priit Pullerits. (Suuremalt vaatamiseks klikkida pildile.)

Fotod 1 ja 2: Jaak Mae Vancouveri olümpial 50 km klassikasõidus. Foto autor: Joosep Martinson, Õhtuleht/Scanpix

34 Kommentaarid:

At 15:57, Anonymous Anonüümne said...

Ei noh nii puhast reklaamblogiartiklit pole ma juba ammu lugenud! Ümberringi muru väljas - mis point on enam mööda lund lipata? Valgehobusemäel võiks parem hooajalõpukarnevali teha suusarajal, siis annaks nagu miski blogis kajastamist vääriva sündmuse mõõdu välja.

 
At 17:37, Anonymous Anonüümne said...

Mis esimesel kommenteerijal siis nüüd äkki hakkas :) ?

Minu arust tore, et imelisest talvest võetakse viimast ning üks vaatemänguline sprint maha peetakse!

Antud blogipostitus on ka seetõttu õigel teel, sest mulle kui tavalisele harrastajale jäi arusaam, et võistlus on võrdlemisi "eliidimaiguline" ning puhtalt eelsõidu pärast ei viitsiks kohale ronida. Aga kuna korraldajate poolt on selgelt mõista antud, et tšainikuid keegi minema ei aja, siis tuleb suusad puhtaks pühkida ja starti minna. Seda enam, et peale maratonide lõppu on võimalik olnud endiselt lumel harjutada.

Ratturite seas on üks humoorikas väljend ja see kõlab umbes nii: "Sõida, aga ära mölise!"

 
At 18:00, Blogger Priit Pullerits said...

Jah, olge mehed, andke minna, siis näeb ka Jaak Mae ja Co, kes on õiged suusamehed ja kes, kui jalgrattureilt veel kord sõnu laenata, lihtsalt mölisevad.

 
At 18:13, Anonymous Anonüümne said...

Uskumatu, et sellisel lumerohkel talvel ja vaesela ajal andis keegi raha kunstloome tootmiseks! Anke minna, mul on hooaeg lõppenud.

 
At 20:54, Blogger Madis said...

Loodan, et ei vähenda siinsete suusasõprade indu sellega, et minu arvates on tegu ühe parajalt raske ja tehnilise rajaga. Seda eeldusel, et tõustakse vaatetorni juurde. Vastupidi oleks asi päris ohtlik.

 
At 09:44, Anonymous Anonüümne said...

Kunagisel WinterX-dearmil oli lisaülesandeks suuskadel tõus vaatetornini ja siis laskumine alla tagasi, kusjuures suuskadeks olid trossidega kinnituvad puusuusad ja jalanõudeks jooksutossud. Sai nii üles kui ka alla ja elusalt.

ain

 
At 11:10, Anonymous Anonüümne said...

Mina: Kas Pullerits oskab pelkirja ka ilma küsimärgita kirjutada?

 
At 11:29, Blogger Priit Pullerits said...

Eelmisele: oskab, aga ei teha ega pea vajalikuks.

OK, here's a trade secret: a simple declarative sentence for the headline won't probably be sufficiently effective for generating the interest and grabbing the attention of the readers. In other words: it'll perform that essential task pretty arduously. The sentence ending with the question mark will do that job much more assiduously and efficaciously.

 
At 11:31, Blogger Priit Pullerits said...

...ja see eelmine seletus ei ole siia kopitud kusagilt. Check it out, if you don't believe it. Lihtsalt pidin koostama Schibstedile ühe ingliskeelse raporti ja svitšimine ühelt keelelt teisele ei läinud nii ludinal nagu Harimäelt laskumine.

 
At 11:37, Anonymous Anonüümne said...

:D that is a deep thought. kas siin blogis käijad muidu ei käiks?

 
At 11:51, Blogger Madis said...

Ain, puusuusad versus korralikult libisevad plastikud on ikka kõva vahe. Eriti, kui peaks all tegema järsu parempöörde. Arvan ja loodan, et pealtvaatajana olen ise kohal.

 
At 12:16, Anonymous Anonüümne said...

Miks on vaja ühes väidetavalt eralõbuks peetavas blogis kunstlikult lugejate tähelepanu tõmmata??? Kui PP suusablogisse tulen, siis mul pole ju muud valikut, kui ainult tema lugusid lugeda. Ehk seletaksite, miks on küsilausega pealkirjad konkreetses blogis olulised? Kas antud blogis on nn essential task hirmsasti lugaja tähelepanu võita? Tahaks näha lugejat, kes on siia spetsiaalselt kohale tulnud ja siis lahkub pettunult, kui näeb esimest lugu ilma küsimärgita pealkirjas.

 
At 12:28, Anonymous Anonüümne said...

Asja nimi on profesionaalne gretinism
T

 
At 12:29, Anonymous Anonüümne said...

JM helistas ja sai kohe artikli kirjutada, kahju, et Postimehes ei ilmunud :)

 
At 12:30, Anonymous Anonüümne said...

Hea, et Priidule igapäev ei helistata :)

 
At 13:01, Blogger Priit Pullerits said...

12:16 - hea meelega seletan. Vaadake, vähe on sellest kasu, et te siia blogisse tulete. Oletame, et pealkiri oleks: "Jaak Mae korraldab suusavõistluse". Lihtne jutustav lause. Ähh, ma tean ju seda, ütlete endale, ja lahkute küljelt. Aga panna pealkirjaks "Mida Jaak Mae mulle öelda tahtis?" - ja küllap hakkate lugema, mis ta siis öelda tahtis. Ja kui lugema hakkate, siis on lootust - kui ma suudan piisavalt huvitavalt kirjutada -, et loete lõpuni või enam-vähem lõpuni. Ja kui olete enam-vähem lõpuni lugenud ja see on huvitav olnud, siis loodetavasti tulete järgmine kord ka siia lugema. Nii see käib...

 
At 13:09, Anonymous Anonüümne said...

See seletus pealkirja kohta kõlbab avalikkuse ja üliõpilaste lollitamiseks. Tegelikult on "?" intrigeerivas pealkirjas vaid selleks, et pealkiri oleks JOKK ja keegi ei saaks kedagi süüdistada. Ära enam häma! Blaah Blaah blah

 
At 13:49, Anonymous Anonüümne said...

Olen 12:16.

Olen kindel, et kirjeldatud loogika just nimelt EI KEHTI antud blogi lugejate suhtes.

Mae oli korduvalt enne seda blogi sissekannet oma sprindivõistlusest rääkinud. Tulles PP suusablogisse jäi peakirja lugedes mulje, et Jack tahtis PP-le öelda midagi olulist. Lugesin loo läbi ja tundsin end petetuna - mingit uut infot polnud.

Ma külastan PP blogi ka ilma selleta, et keegi püüaks meeleheitlikult mu tähelepanu köita. Tihtipeale lõppevad need irriteerimised vastupidise efektiga. Sa saed sedasama oksa, millel ise istud. Nende küsimärgi-krutsktega võid manipuleerida oma Postimehe lugejaid.

 
At 16:36, Anonymous Anonüümne said...

Priit ütles välja, miks ta küsimärki kasutab. Blogilugejad ütlesid, et neile see ei meeldi, nad on midagi enamat kui ajalehelugejad ja ei vaja sellist manipulatsiooni.
Näis kas midagi muutub.

 
At 17:25, Blogger Priit Pullerits said...

Seda, et neile küsimärk ei meeldi, on öelnud kaks-kolm mu blogi külastamas käinut. Kokku on aga külastuskordi ligi 600 000 (mitte segi ajada unikaalsete külastajate arvuga). Ja isegi kui paljudele küsimärk ei meeldi, siis kas ma pean kohe end nende tahte järgi painutama? Olen alati öelnud, et ajakirjandus (ja ka blogi pidamine, tegelikult) ei ole missivõistlus, kus tuleb võimalikult paljudele meeldida. Jään ka praegu selle juurde.

 
At 17:49, Anonymous Anonüümne said...

Õige, Priit, aja selg sirgu! Tööl on võim naiste käes, kodus domineerivad naised, suusarajal kaotad naistele. Jätke Priidule vähemalt blogi, kus ta saab iseendaks jääda.

Kui üritad oma blogi populaarsusele vihjata, siis võiks külastuskordade asemel kasutada mõnda objektiivset mõõdikut. Postimehe keskkonnas on Mae postitust loetud 26 tunniga 40 korda.

 
At 11:16, Anonymous Anonüümne said...

KAS on P loll või oleme meie lollid? :D Kes ütles, et küsimärk ei meeldi? KES on öelnud, et ei tee ajakirjandust klikkide pärast? Tsitaat 1 -"Olen alati öelnud, et ajakirjandus (ja ka blogi pidamine, tegelikult) ei ole missivõistlus, kus tuleb võimalikult paljudele meeldida. Jään ka praegu selle juurde." Tsitaat 2- "a simple declarative sentence for the headline won't probably be sufficiently effective for generating the interest and grabbing the attention of the readers. In other words: it'll perform that essential task pretty arduously. The sentence ending with the question mark will do that job much more assiduously and efficaciously."

 
At 15:28, Blogger Madis said...

Võitja Anti Saarepuu. Jaak Mae viies.

 
At 16:38, Blogger Madis said...

Tegin liikuvat pilti kah

http://www.youtube.com/watch?v=nw_xUf_6O04

http://www.youtube.com/watch?v=UizIlSh63Ag

http://www.youtube.com/watch?v=jA29GVXlymA

 
At 17:04, Anonymous Anonüümne said...

Vale Madis!

Oleks tulnud alustada nii. Miks ma tegin valgehobusemäel liikuvat pilti? Muidu ei loeta ;)

 
At 21:38, Anonymous Anonüümne said...

Vanasõna ütleb: Üks loll oskab rohkem küsida kui sada tarka vastata.
Sellega peaks kõik öeldud olema.

 
At 07:05, Blogger Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

 
At 17:09, Blogger xjd7410@gmail.com said...

20161118 junda
michael kors canada
louis vuitton sunglasses
louis vuitton outlet
hollister canada
canada goose outlet
swarovski uk
ghd hair straighteners
cheap jordans
polo ralph lauren
uggs on sale

 
At 05:06, Blogger Unknown said...

adidas nmd
adidas superstar shoes
michael kors handbags
yeezy boost 350
yeezy shoes
harden shoes
michael kors outlet store
yeezy boost
nike roshe run
adidas neo
320

 
At 03:56, Blogger raybanoutlet001 said...

hermes belts
cheap oakley sunglasses
coach outlet online
coach outlet online
rolex replica
coach outlet
nike air max 90
michael kors handbags
kate spade sale
adidas nmd

 
At 04:42, Blogger Unknown said...

yeezy boost
yeezys
new england patriots jersey
longchamp
nike air force 1
adidas nmd
kyrie irving shoes
adidas tubular shadow
yeezy boost 350
adidas nmd runner

 
At 05:20, Blogger jeje said...

yeezy boost
true religion jeans
louboutin shoes
nike air force 1 high
curry 4
adidas ultra boost
michael kors handbags
longchamp
chrome hearts online
christian louboutin shoes

 
At 06:57, Blogger Unknown said...

www0803
ugg boots
christian louboutin sale
canada goose uk
red bottoms
christian louboutin shoes
michael kors outlet
nike shoes
hermes belt
pandora
coach outlet



 
At 12:17, Blogger Elena said...

Tere, kõik olen Hele, Eestist Narvast ja tahan öelda lihtsalt sügavat tänu Anna Laenufinantsele siiruse, avatuse, läbipaistvuse, tõepärasuse, armastuse ja toetuse eest neilt laenuraha saamise ajal ja pärast seda. Olen nende petturite käes palju läbi elanud ja aeg ei luba mul öelda, et käisin viimastel kuudel külalise veebis läbi või sain laenuraha, et saada siin Ungaris kodu, kuid Jumal vastas mu palved läbi toetuse ja armastuse proua Anna Figolt, kes võttis mind omaks ja mõistis minust hoolimata oma esialgsest kahtlusest ja püsimatusest ning oma hea südame ja armastusega olen nüüd tema 2% intressimääraga laenufondide kaudu koduomanik ja ma luban levitage seda uudist ja öelge ka maailmale, et endiselt on ehtsaid ja vähe häid veebilaenufirmasid, kes saavad aidata ja elustada ka kuiva luu nagu ma enne olin. Ärge jätke seda tunnistust kuulamata ja lugemata, sest see on tõeline elumuutev kogemus ja igaüks, kes sedalaadi ümberpööramist vajab, ei tohiks selles kõhelda ega kahelda, sest ma olen tõestanud ja vannun Taeva Jumalale, et see lugu on tõeline ja ka lugu minu kogemusest nendega. Vaadake neid nende e-posti aadressilt, kui vajate rahandust! e-post: annaloanfinance@gmail.com või võite temaga ühendust võtta e-posti aadressil: annaloanfinance@gmail.com kiire vestluskõne või whatsapp / +35677926593

Aitäh
Hele

 

Postita kommentaar

<< Esileht