esmaspäev, juuli 18, 2016

Pullerits: Miks rattasõit ei meelita publikut, nagu barbaarne ralli?

Mõni mees arvab, et tegin pattu, kui käisin reede õhtul Tartus Toomemäe ümbruses Rally Estonia linnakatset vaatamas. Ei, mind ei huvitanud see, kes seal kõige kiiremini kihutab. Huvitasid kaks muud asja: esiteks, kas tõesti koguneb ka tänavu tänavate äärde sama palju vaatajaid nagu mullu (tundus, et jah, peaaegu), ja teiseks, mis küll võib see olla, mis noid inimesi ralliautode kimamist vaatama meelitab. Sest tegemist, nagu kirjutan tänases Postimehe spordikolumnis, on ikkagi barbaarse sündmusega.

Sellest teisest ei saanudki aru. Aga mida rohkem ma noid inimesi kõrvalt vaatasin – nemad olid minu huvi fookus, olu meenutatud –, seda rohkem valdas mind kahtlus, et nad ei tea ise ka hästi, miks nad on rallit vaatama tulnud. Jah, seal leidus pasunapuhujaid, aga enamik vaatas toda etendust üsnagi tujutul ja ükskõiksel ilmel ning vähemalt poole pealt kaotasid paljud masinate kihutamise vastu igasuguse huvi. Arvan, et nad lahkusid tänavate äärest vägagi nõutult – mida me siis ikkagi nägime ja mis elamuse saime, kui saime?

Kuid igal juhul oli pealtvaatajaid kordades-kordades rohkem, kui ükskõik millisel Tartus peetud rattavõistlusel. Ei ole rattasõit vaatemänguline, ei ole...

Aga vähemasti on rattahuvilistel oma ajakiri. (Kas rallisõpradel on? Ei teagi...) Hiljuti ilmus mu endise kolleegi Vahur Kalmre toimetamise tulemusena ajakirja Ma Olen Jalgrattur teine number (kaanepilt vasakul), kus leidub lugusid kruusateeratturitest ja maailmaklassikutest kuni rattavargusteni välja.

Mida sealt lugeda saab? Kalmre: «Pikem lugu räägib rattavargustest – Eestis varastatakse aastas ligi 10 000 jalgratast, sai teada ajakirjanik Andrus Nilk.
Sloveen Matej Goršič kirjutab loo sellest, kuidast temast, maanteeratturist Sloveenias, sai kruusateerattur Eestis.
Maailma tippfotograaf Tim De Waele näitab oma fotoloos Giro d’Italia 20. etappi, mille võitis Rein Taaramäe.
Delfi ajakirjanik Ivar Jurtšenko jätkab maailma tippsõitjate sarja, seekord klassikutega.
Kuidas on ekstreemspordifestival Simple Session arendanud BMXi kultuuri Eestis – seda uurib oma loos Priit Rajalo ERRist.
Yoko Alender mõtiskleb linnas rattaga sõitmisest, Kuido Musten tutvustab, kes on roheliste rattaretkede rüütel, Ain-Alar Juhanson räägib Gran Fondo Estoniast ja Rauno Viro fixed gear’i kultuurist Eestis.
Lugusid ja ka kasulikke näpunäiteid on veel. Rääkimata ägedatest rattafotodest, mida on ajakirjale pildistanud Artur Sadovski, Jaanus Ree, Tim De Waele, Jelizaveta Iljina ja teised.»

Kui te äkki tähele pole pannud, siis hiljaaegu ilmus ka Raio Piiroja elulooraamat «Ninamees Raio Piiroja, õhuvõitleja». Kui Piirojaga viimati telefonis rääkisin, avaldas ta soovi, et kingiks raamatu hea meelega mulle ka. Keeldusin.

Kas oskate ära arvata, miks?

Ja kui olete vaadanud ära minu eraldistardist sõidu, siis vaadake, kuidas ma proovin sellise rattaala nagu rim cycling lahjemat varianti. Kangema rim cyclingu variandi leiate siit, ennekõike teisest poolest.

Fotod 1 ja 2: Rally Estonia linnakatse pealtvaatajad Tartus. Fotode autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix
Foto 3: Ajakirja Ma Olen Jalgrattur teine number. Kaanepildi edastas Vahur Kalmre.
Foto 4: Raio Piiroja (paremal) juuni algul oma elulooraamatu esitlusel Pärnu Kaubamajaka Apollos, vasakul raamatu autor Gunnar Press. Foto autor: Alar Truu, Õhtuleht/Scanpix

64 Kommentaarid:

At 12:54, Anonymous Anonüümne said...

Kas "Ja olen jalgrattriga" on kaasas ka lisaväljaanne "Ma olen dolbojoob" või on need kkaks ühitatud? Gerli Padar ja tema vend, mis ta nimi oligi (Tanel?), kes on kuulus laulja? Nemad sõidavad ka ratastega. Vend läbis veel täis-ironmani. Aivar Riisalu ja riigikogu liige, vist asepiiker isegi Jüri Ratas (Ma olen jalgratas).

 
At 14:02, Anonymous Anonüümne said...

Eelmine on ehe näide tegelasest, kel kuskil midagi kripeldab ja hirmsasti tahaks sitasti öelda. Aga kuna rattasõidust ja triatlonist (tõenäoliselt spordist üldse) ilmselgelt midagi ei jaga, teeb ennast korralikult lolliks.
Nüüd läheb ja uurib kuskilt järgi misasi see täis-ironman on ja siis hingab kolm korda sisse, enne kui kuskil midagi kirjutab.

 
At 14:34, Anonymous Anonüümne said...

Ilmselgelt on esimesel kommijal unund hommikune kürbamassaaž ja pea on - no ütleme siis juba otse välja, mis me ikka häbeneme - veel ka peeru täis.
Ole nüüd tubli mees ja aja need asjad korda. Kui asjakohast metoodikat ise veel väga täpselt ei valda, siis pädevad õpetussõnad professionaalilt peaksid hädast välja aitama.

 
At 15:49, Anonymous Anonüümne said...

Küll mina nuputasin, et miks Paul Lõiv eelmises blogipostituses oma tagasihoidlikule isikule tähelepanu juhtis. Ausalt öeldes, ei saanudki ma aru, et kas ta ei olnud rahul, et tema pildi all polnud tema nime (nimi oli hoopis pildil endal) või et keegi ei vaevunud tema nime ära arvama (see viga on nüüdse kommentaariga siis nüüd parandatud) või oli pildil õllekõht liiga suur (hästi toimetaval inimesel näitab sportlikult paras õllekõht hoopis head kehalist vormi) või tahtis ta oma pildi eemaldamist (siis oleks võinud ju privaatselt priidule meili saata). Mis iganes. Igatahes tekitas tema ja PP vaheline repliikide loopimine huvi pildil olnud inimese vastu küll. Tegelikult jah, et mis sellest siis halba on kui inimene oma firmat saab lausa tasuta pildiga reklaamida nagu Priit praeguse sisutu postitusega otseturundab oma peivooli taha peidetud artiklit. Eks ta ole. Esmaspäev. Suvi. Hapukurgid käärivad.

Äkki on ralli huvi probleemiks lihtsalt eestlaste ralligeen? Kui õnnestuks seda geeni ka eraldada ja viirustega heade finatsvõimalustega jõnglastele siirdada siis saaksime varsti jälle mõne Märtini kuulsusega tegija? Seni aga peame leppima oma huvi rahuldamisega keskpäraste talentide rahatuulutamise vahtimisega.

 
At 16:30, Anonymous Filoloog Mirjam said...

14:34 poolt toodud väga headele soovitustele lisaks ainult niipalju, et korrektne käänamine oleks:
kürb, kürva, kürba.
(22. muuttüüp)
Ehk siis kürvamassaaž.

 
At 18:42, Anonymous Kilvamees said...

Vastus:
sest raamat on juba olemas.

 
At 19:28, Anonymous Anonüümne said...

Midagi positiivset kah, mitu tõmmut rallimeest spordihuviline Priit teab?

Õige. Seega, tehnikaalamehed peaksid ikka kokku hoidma. Brutaalne küll, aga ikkagi geneetiline.

 
At 19:40, Blogger Priit Pullerits said...

18:42, ei ole õige vastus.
19:28, see ikkagi 1st world sport.

 
At 20:40, Anonymous Anonüümne said...

Vastus: raamat on plaanis osta, sest ei saa vastu võtta kingitusi (mingi imelik koodeks ei luba).

 
At 21:08, Anonymous Anonüümne said...

Priit Reinovitš, mida teie endise raketiväelasena arvate, delfis kirjutatakse selgeltnägijale Ilona Kaldrest, et Euroopa on taas Venemaale preventiivset sõda algatamas? Ega venelasest mingit tuumaohtu ole?

 
At 21:17, Anonymous Anonüümne said...

Hr Pullerits,
kas te ei leia, et peaksite Paul Lõivi ees vabandama?

 
At 21:41, Blogger Priit Pullerits said...

20:40 õige vastus. Raamat juba ostetud ka.

 
At 22:20, Anonymous Anonüümne said...

Kuningliku distantsi tegelik esikolmik oleks siis järgmine:
1. Martin Johnsrud Sundby (Norra)
2. Sergei Dolidovitš (Valgevene)
3. Robin Duvillard (Prantsusmaa)
...ehk suusakuningas ka ametlikult (50km võidumees) ikkagi Sundby.
Sochi 2014 cross country skiing/50km men

WADA raport: Venemaa spordiminister koordineeris Sotši olümpia ajal riiklikku dopinguprogrammi

 
At 22:40, Anonymous Anonüümne said...

Selle valguses on isegi väike ime, et mõne mittesõbraliku riigi sportlane venelaste laboris dopinguproovi omanikuks ei tehtud.
Nagu ütles Richard Mclaren (WADA sõltumatu komisjoni juht) - vt siit, et FSB töötas välja meetodi Sotšis võetud dopinguproovide purkide avamiseks, siis jah...

New York Times'is väitis Grigori Rodšenkov, Venemaa dopingulabori endine juht, et vähemalt 15 medalivõitjat kasutasid Šotsis dopingut, neist neli sportlast võitsid kuldmedali.

 
At 23:02, Anonymous Anonüümne said...

22:20 (40), FSB-le kindlasti nende uriinipurkide märkamatu avamine ei valmistanud erilisi raskusi.
Mida arvata aga sellest, et pallimängudest tuntud "šõumänlikkus" elik klounaad ja sülemlemine on jõudnud ka meie kergejõustiku MV-tele? Kas Enn Sellik vaevalt, et kiidaks seda heaks.

 
At 23:17, Anonymous Anonüümne said...

Millist klounaadi austet 23:02 silmas peab?
Paraku ise eriti ei jälgi meie kergejõustiku MV-si.

 
At 23:51, Anonymous Anonüümne said...

http://sport.delfi.ee/news/kergejoustik/eesti/kergejoustiklane-jagorite-skandaali-valguses-seitse-kusimust-kohtunikele-eesti-meistrivoistluste-kohta?id=75095593&com=1&reg=0&s=2
Noorele eesti põlvkonnale - kelle iidoliks poolkirjaoskamatud Taaramäed - on sport eelkõige etendus (mida Rein Sokk tegelikult on kogu aeg ka väitnud), neile on sügavalt pohhui, kas ja kuidas keegi tegelikult pingutab või mis etenduse taga on. Aga Venemaa tuleb olümpialt muidugi kõrvaldada.

 
At 10:27, Anonymous Anonüümne said...

Ma ei ole kursis, miks ralli barbaarne on? Kas vehklemine on ka barbaarne? Laskmine? Maaldlus?
MTB? Sportvõimlemine? Hommikujooks? Priit, sa ajad mind segadusse.

 
At 10:42, Anonymous Anonüümne said...

PP, kas blogipoja raamat läbi loetud? Tasub võhmameestel seda ostma minna?
Kas Pulleritsust raamatus kirjutatakse?

 
At 11:40, Anonymous Anonüümne said...

Vaadake härrased, Pauli teema ei puutu blogipidajasse. Uurisin eelmist sissekannet, seal ei olnud Paulist sõnagi,isegi pildil oli tema identiteet maximaalselt varjatud. Need kes Pauli siin teemasse vedasid olid anonüümsed kommentaatorid. Nii et süü on nendel. Kuna esinen siin ka anonüümsena, siis oma poolt vabandan Pauli ees talle siin osaks saanud äramärkimise puhul ja loodan,et sama teevad tema ees ka kõik teised anonüümsed.

 
At 12:38, Anonymous Anonüümne said...

Ärge hakkige juttu, homme on Priidu koduväljakul temposarja etapp ja see on teema.

 
At 12:49, Anonymous Jemeljanov said...

10:27 oled vist tuim nagu puutükk.
Ralli ON barbaarne, lisaks mõttetu.
Mis mõtet on meil rääkida loodushoiust ja tegelda mingi risaiklinguga, kui laseme rallihulludel külateid, puid ja põõsaid lõhkuda? Eyes wide shut - me ju näeme missugused on kruusateed pärast seda, kui eestlaste ralligeen on sealt üle käinud. Moe pärast neid hiljem veidi silutakse, see ei korva esialgset dämidžit.
Küsime veel kas rohkem on terrori või ralli läbi eestimaalasi hukka saanud?

 
At 12:50, Anonymous Anonüümne said...

Või siiski juttu natuke hakkides - lugupeetud 11:40, kas identiteedi "maximaalne" varjamine käib tõesti nii, et postitatakse inimese portree koos rattaga sõnadega "Arvake ära, kes on modell!"? (täisallkiri "Foto 1: Vaat, milline näeb välja õige eraldistardisõidu varustus. (Arvake ära, kes on modell!)")

Gluteus maximus muskliga mõtlemisest tasub loobuda :)

 
At 13:08, Anonymous Anonüümne said...

Kõrge kusemisega ajakirjanik Pulleritsule on elementeersed eetilised põhimõtted vilistamiseks (kui asi ei puuduta just mõnda võimupartei poliitikut või rahajõmmi). Tõsised rattaharrastajad ei taha, et neid Pulleritsu tendentslike ja väljakutsuvate, hea maitse piir peal kõndivate ja tihti ka üle selle piiri minevate paskvillidega seostatakse.

 
At 13:19, Anonymous Anonüümne said...

Hr Pullerits, teil oli selgesõnaline keeld eelmises blogipostituses ülalnimetatud fotot avaldada. Muide, palju te oma modellidele maksate? Trikoos esinemise eest? Teie blogi on ju populaarne, siis voorib palju rahvast läbi Postimehe saidile.

 
At 13:36, Anonymous Anonüümne said...

Hr Pullerits, 15. juulil 2016. a avaldasite avaliku internetivõrgus Blogger'i keskkonnas halvustava kirjutise eraldistardist temposõidu kohta ("Miks eraldistart ei inspireeri, aga Froome'i rusikahoop küll?"), kus kasutasite luba küsimata ja kõnesoleva isiku varasemat selgesõnalist keeldu eirates isiku foto, sidudes selle veel tobeda "äraarvamismänguga". Sellega tekitasite kahju nimetatud isiku, rattaharrastajate ringkonnis hästituntud ja austatud rattaspordiharrastaja mainele. Te ei reageerinud ka nimetatud isiku pöördumisele foto maha võtta. Soovitame vabandada, artiklit korrigeerida ja maksta kahjutasu. Muidu võib asi advokaadi tasemele minna.

 
At 13:44, Anonymous Anonüümne said...

13:36, ka hommikune kürvamassaaž tegemata?

 
At 13:45, Blogger Priit Pullerits said...

"Hr Pullerits, teil oli selgesõnaline keeld eelmises blogipostituses ülalnimetatud fotot avaldada."
????
Näidake mulle ka seda keeldu!
"kus kasutasite luba küsimata... foto"
????
Foto kuulub Scanpixile ja mul on kirjalik leping, millega on tagatud Scanpixis olevate fotode kasutamise õigus. See, kes on Scanpixis olevatel piltidel, ei mängi absoluutselt mingit rolli.
Scanpixil on väga tugev advokaat.

 
At 13:52, Anonymous Anonüümne said...

Väidate, et Scanpixil on väga tugev advokaat. Mitmendaks ta homme Kärkna-Kärevere-Kärkna etapil ennast ponnistab?

 
At 14:06, Anonymous Anonüümne said...

Keda sa end arust ähvardad, 13:36? Mine ja maga kaineks, ära kujuta endale asju ette. See on paranoia, mis sind valdab.

 
At 14:31, Anonymous Anonüümne said...

Nagu näha on juriidiliselt kõik korrektne. Järelikult PP-ga milleski kokkuleppimisel peab olema kokkulepe kirjalikul kujul taasesitamist võimaldatav millega on võimalik saada ka aru, et milles täpselt kokkulepe on sõlmitud. Ju siis Pauli nimi ja töökoht pildina loetaval kujul esitamisel ei käinud selle kokkuleppe tingimuste alla või Priit lihtsalt ei viitsinud pilti lähemalt vaadata ja lahmis selle blogisse kui Scanpixi omandi, mille puhul tema sõlmitud kokkulepped ei kehti. Nii, et olge edaspidi kokkulepete sõlmimisel ettevaatlikud, eriti kui olete avalikuelu tegelased ja endast pilte Scanpixix levitate.

 
At 14:41, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits avaldas oma populaarses blogis privaatseks jääda sooviva isiku foto koos üleskutsega "ära arvata", kes on fotol kujutatud "modell" (P. Pulleritsu sõnastused). Tegu pole seejuures mingi modellifotoga, vaid spordivõistlusel tehtud fotoga (mis segastel asjaoludel jõudnud ajakirjanik Pulleritsu valdusse). Üllatus-üllatus, blogis leiduski inimesi, kes fotol kujutatud isiku tuvastasid ja nime blogis välja kuulutasid. Isiku enda pöördumine tema isiku ja eraelu ärakasutamine klikimasinananan töötava lehe teenimiseks lõpetada, leidis blogiomaniku poolt ignoreerimist. KAS EV-S ON INIMESEL ÕIGUST ERAELU JA HEA NIME KAITSELE?

 
At 14:50, Blogger Priit Pullerits said...

1. Rahunege maha.
2. Lõpetage lahmimine jaa valeväidete esitamine, nt: "Tegu pole seejuures mingi modellifotoga, vaid spordivõistlusel tehtud fotoga." Ega ikka ole küll. Ma tean täpselt, millal, kus ja mis tingimustes pilt on tehtud.
3. Ja see on kõige tähtsam: ma ei ole rikkunud ühtegi kokkulepet, ka suulist mitte. Kui teil on andmeid vastupidise kohta, siis esitage need siin selgelt ja konkreetselt ja kontrollitult, mitte valetades ja lahmides, nagu "Tegu pole seejuures mingi modellifotoga, vaid spordivõistlusel tehtud fotoga".

 
At 14:51, Blogger Priit Pullerits said...

Ja veel, 4.: ja kuidas olen ma kahjustanud kellegi head nime ja rikkunud kellegi õigust eraelule? Väga huvitav oleks selle kohta tõendeid näha, ikka täpseid, selgeid ja vettpidavaid, kuid pläma mitte, palun.

 
At 15:22, Anonymous Anonüümne said...

Paul murrab lahtisest uksest sisse, tegelikult, lugu on sarnane koguni „Ирония судьбы, или с легким паром“ menukis kirjeldatud olukorrale – vastu tahtmist meeldivate sündmuste keskele sattunud keskealise valge mehe eksirännakule.
Selmet temposõiduga tuima panna, küsigem grupisõitu tehes vanameistrilt hoopis meedia toimimise põhimõtteid.
PS. Miks TT on temposõit kui gruppettos edeneb sõit tempokamalt?!

 
At 15:23, Anonymous Anonüümne said...

#2: Alles oli nii, et tegu on Scanpixi fotoga, kes või mis on fotol aga polevat üldse oluline. OK, modellifoto. Ajaliselt ja geograafiliselt piiramata litsents modellifoto avaldamiseks? (siinses blogis?)
#4: parimaks tõendusmaterjalik on teie blogi kirjutised. Nende uurimine jäägu keissist huvitujaile iseseivaks harjutuseks.
Pole enam aega jätkata, sest ratas ootab

 
At 15:36, Blogger Priit Pullerits said...

to 2: jah.
to 4: kui ei taha või ei viitsi oma väiteid tõestada, on teie valik, aga niisama paarutada, nagu teie teete, mõistab igaüks. Nõrk, väga nõrk. Ei vääri isegi kommenteerimist.

 
At 15:51, Anonymous Anonüümne said...

Olen rallispordi suhtes sinuga samal meelel. Eks ka need 2 postituses olevat pilti näita selgelt, milline on antud ürituse sihtgrupp - pooltel jõmmidel õlle/ginipurgid näpus või asfaldil vedelemas.
Aga samas sinu suur eeskuju ja mehelikkuse sümbol isand P. Pahv on ilmselt nõus köitpidi kuule ronima, et saaks rallispordist osa. Mida tema vaadate kohta kostad? Või temale on jõmm-olemine lubatud?

 
At 15:54, Anonymous vitrier montreuil said...

good luck!

 
At 16:29, Anonymous Anonüümne said...

Lugupeetud hapukurgitajad, ärge nüüd keerutage. Homme on tartlastel temposõit Kärknas, lõunaeestlastele kross Rõuges ja põhjaeestlastele kross Pirital.

On stardinumber juba ratta küljes või ikka veel tunne, et kas peaks kurgipurki vasakule või paremale pööramist arutama?

 
At 16:36, Blogger Priit Pullerits said...

Kuna kommentaatorid hoiavad argpükslikult ja variserlikult suu lukus, siis ütlen omalt poolt: vabandust, Paul, et anonüümsed kommentaatorid minu blogis sinu isiku teemaks võtsid. Äärmiselt näotu neist. Tasugu saatus neile selle patu eest heldelt.

 
At 17:31, Anonymous Anonüümne said...

Ära aja kommentaatorite kaela. Meil oli kokkulepe ja esimene kord kui mind vihjamisi mainisid ja kõik tuttavad ära tundsid. Ok see las jääb . Aga pilt minu nimega suurelt blogi alguses ? Viõibolla oled Sa kehva nägemisega aga vaata pilti lähemalt. Seal ju minu nimi peal.

Avaldasin viisakalt soovi mitte figureerida siin klikiblogis. Lootsin et suudad seda ka pidada.

Trennis oled sa normaalne mees mis siin blogis juhtub?

Paul

 
At 17:32, Anonymous Anonüümne said...

Ma võin öelda, miks rattavõistlust keegi ei vaata. Sest see on lihtsalt masendavalt igav. See, et mingi õlg õla kõrval hingeldades lastakse... Vaadake kas või Tour de France mingit suvalist etappi. Kui just mingi mäetapi viimased 15 km pole, siis käib üks jutustamine ja energiabatoonide söömine. Lisaks kui on ees mingid suvalised jooksikud, siis tullakse isegi üle finiši mingis täiesti mõttetus järjekorras. Lisaks kui linnas rattavõistlust vaadata, siis et neid tegelinskeid oodata, võib mõni kesklinna kodanik kodus magamas käia. Keegi ei lase sul rattasõidul 180 km punases. Sõidetakse mingi mõttetu 4.5h maha ja siis viimasel 10km antakse tuld. IGAV, IGAV, IGAV

Ralli? Rallis käib võistlus ajapeale. Iga mees tuleb sisuliselt oma ALATI maksimumi piiril. Näha on inimeste pingutamist, millega kaasnevad vead, halvemal juhul väljasõidud. Lisaks see kiirus. Kui sa ikka näed, et Vallikraavi munakividel sõidetakse 100 km/h, siis what's not to like? Iga 2-3 minuti tagant näed šõud.

Ma ei vihka rattasõitu ja elan väga kaasa Taaramäe, Kangerti jpt sõitudele. Taaramäe Norra tuuri lõpp kiskus pulsi ikka väga lakke. Aga enne seda tõin vaid külmkapist võileibasid juurde... ja vaatasin, mida teistel kanalitel tuleb.

 
At 17:47, Anonymous Anonüümne said...

V.a. hr Paul,
Ameerikas käivad need asjad tsipa teisiti.
a) võtate endale advokaadi. Advokaatidega on nii, et neid on jalaga segada. Kui kuulevad, et kostjaks on tuntud isik, siis võib juhtuda, et te ei pea midagi maksma. Advokaat võtab lihtsalt % kahjunõudest
b) tõendite kogumine - pildistused blogist
c) "cease & desist letter". See on selline advokaadi kiri, et lõpetagu teie õiguste rikkumine või muidu
d) teie puhul õigem kohe nõuda kahjutasu, sest Pullerits on ärgitanud blogilugejaid teie füüsise kohta ebasobivaid märkusi tegema jne
e) kohtuväline kokkulepe $$$ teile, $$$$$ advokaadile
f) kui teinepool on nii loll, et e)-st loobubub, siis hagiavaldus sisse!
g) ühtlasi injunction e tõkendi avaldus (advokaat teab, kuidas). Vennikese blogi pannakse menetluse ootamise ajaks kinni
h) mitte unustada - punitive damages - 3x kahunõude, et mehikesele isu ära kaoks teistegi pilte varastada

 
At 18:31, Anonymous Anonüümne said...

17:47, vale rehkendus. Iga huvispordi praktiseerija suurim saavutus saab olla vaid PP blogis äramainitu. Ega te ometi arva, et mehed ponnistavad selle nimel, et saada mõne kaubandusketi nime kandval võistlusel nt. 161. koht?!

PP-l on jäänud väga palju pappi üles korjamata.

 
At 19:09, Anonymous Anonüümne said...

Paul, blogis juhtub "mängu ilu" (sic!)

 
At 21:21, Blogger Priit Pullerits said...

Lp 18:31, ma pole siin raha peal väljas. Eesmärk on üksluiseks kippunud harrastusspordi elavdamine.

 
At 21:26, Blogger Priit Pullerits said...

No nii, siis läheb esimene hagi kohe 17:47 vastu, kes väidab täiesti alusetult, et olen kellegi pildi varastanud. Ütlesin, et mul on Scanpixiga leping, millest te aru ei saa? Loll olete või?

 
At 22:20, Anonymous Seenior semiootik said...

Lp Paul!

Ma ei tunne Teid, seetõttu on mul Teile kaks küsimust.

Rein Taaramäel, Giro ja Vuelta etapivõitjal ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Jaak Mael, suusatamise olümpiapronksil ja MM-hõbedal ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Jaan Kirsipuul, Tour e France'il liidrisärki kandnud mehel ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Vahur Teppanil, USA suusasprindi meistrivõistluste kolmandal mehel ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Caspar Austal, Eesti parimal maastikuratturil ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Raio Piirojal, Eesti jalgpallikoondise endisel kaptenil ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Jaanus Laidveel, Pulleritsu Moabi-kaaslasel ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Allan Orasel, Euroopa meistril maastikurataste maratonis ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Kristjan Oolol, kõval suusa- ja rattasprinteril ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Art Soonetsil, Scanpixi Balti regiooni pealikul ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Pärtel Piirimäel, TÜ ajalooppejõul ei ole midagi selle vastu, et esineda siin blogis.
Jne, jne, jne, jne. (Need on otsinguga selle blogi toppnimed.)

Minu küsimus Teile, kui üht laulurida tsiteerida: who do you think you are? Kelleks Te end peate, et Teile peaks kehtima mingid teised reeglid?

Teine küsimus: kas Te ei ole mõelnud sellele, et mida rohkem Te oma isikut siin probleemina näitate, seda suuremat poleemikat Te enda ümber tekitate?

Kui Te oleks tõesti tahtnud, et Te isik jääks märkamatuks, oleksite võinud võtta ühendust blogipidajaga ja paluda tal oma pilt eemaldada, aga Teie selle asemel algatasite siin ise enda ümber suure diskussiooni. See, mida Te oma isiku tagaplaanil hoidmiseks olete siin korraldanud, näib seetõttu täiesti ebasiiras.

 
At 22:31, Anonymous Anonüümne said...

Seenior semiootik jagab matsu. Veelgi enam, kas hr Paul adub, millega ta on hakkama saanud keelates ajakirjanikul infot, arvamusi jagamast.

 
At 22:35, Anonymous Anonüümne said...

Ma ei ole küll Paul, aga ma vastan tema eest. Paul ei taha siin blogis figureerida just seepärast, et kõik eelloetletud siin vabatahtlikult ennast eksponeerivad. Paul esineb seal, kus tema tahab. See, et enne teda on esinenud seal, kus tema seda ei taha, Michal Jackson või Andrus Ansip, ei oma mingit tähtsust. Igal omad nõudmised ja PP reeglid (need, millest seenior semiootik räägib) saavad olla ainult tema, PP, enda reeglid. Paulil on omad reeglid, ent nende järgi ei ole PP toimetanud. Miks siis Paul peaks PP reeglitest (nendest, millele seenior semiootik vihjab) lähtuma. Tundub, et semiootik on üks tubli keskerakondlane, kes ennast endale mittesobivast seadusest lahti haagib.

 
At 22:47, Anonymous Studiosus journalisticus said...

Lubatagu studiosusel ka sõna sekka öelda. See on huvitav, kuid väga lihtne juhtum.

Pauli on pildistatud ilmselgelt tema nõusolekul, millele viitab poos. See on teadlikult poseeritud pilt. Samuti on pildistatud teda avalikus ruumis. Seal ei kehti privaatsuse reeglid. Täpselt samamoodi, nagu Paul ei saa keelata oma isiku tuvastamist ja teistele esitlemist avalikel üritustel, sh rattavõistlustel, kus ka ei kehti privaatsuse reeglid. Paul pidi kindlasti teadma poseerides, et tema ratta jooksul on tema nimi, seetõttu saab ta veel vähem loota privaatsusele. Blogipidaja on pildi võtnud Scanpixi pildipangast, millega tal on leping. Täpselt samamoodi, nagu Paris Hilton ei saa keelata oma pildi, mis on Scanpixi arhiivis, avaldamist mingiski väljaandes, ei saa seda teha ka Paul. Kui uskuda, et Paul ei soovi oma nime avaldamist siin blogis, siis võtke või jätke, aga blogipidaja ei ole seda diskussiooni tekitanud eelmises sissekandes teinud. Lisaks konsulteerisin Eesti ajakirjanduseetika koodeksiga ja ei näe, et seal mõnda punkti kõnealuse juhtumiga seoses oleks rikutud. Juriidikaga seotud punktidest rääkimata.

Head õhtut!

 
At 22:54, Anonymous Anonüümne said...

Aga palun väga -- siin on lugu ja pilt, kus hr Paul figureerib suures ajakirjanduses kogu Eesti rahva ees nii oma nime ja näo kui rattaga!!!
http://pluss.postimees.ee/v2/3706519/ja-millist-kaherattalist-sopra-soovite-teie
Veelgi üllatavam, kui vaatate, kes on loo autor!!!
Vabandage mind, aga mis show'd need P&P siin blogis meile korraldavad???

 
At 23:03, Anonymous Jörmid isamaalased Ülu ja Uunu, kaksikvennad said...

Hr Paul sai päris korraliku reklaami, pole paha, well done! Ja täiesti tasuta kusjuures.
Meie aga peame muudkui ja ainult ise ennast siin upitama ja lükkama. Elu on kuradi ebaõiglane ikka...

 
At 00:12, Anonymous Anonüümne said...

Lgp studiosus journalisticus

Tundub, nagu oleksite teinud uue avastuse kriminaalõiguse teoorias. Nõusolekut väljendav poos! Aga ei. Prof Soontak saadaks teid otsemaid uksest välja. Vastupidiselt teie alusetult ja vääralt väidetule ei viita miski, et kõnesolev pilt - mille blogiomanik Pullerits targa ja mõistliku mehena on tänaseks kõrvaldanud - oleks poseeritud. Avalikus ruumis ei kehtivat privaatsuse reeglid?? Avalikus ruumis kehtib privaatsus väga. Tuvastamine on võimalik ainult siis, kui selleks on mõjuv põhjus, avalik huvi. Kus on avalik huvi P.L isiku äraarvamiseks?
Kui selline on TÜ žurnalistika tase, siis see võtab sõnatuks kohe.

 
At 00:49, Anonymous Anonüümne said...

Ah jaa, muide, kuidas läheb Klubi Tartu Maraton Postimehe vastu esitatud nõudega? Sellest keissist ei ole eriti kuulda. Veskid jahvatavad aeglaselt? Verest nõrguvad sääred ja tapatalgu-ralli. Palju hr Indrek Kelk siis nõuab, kui saladus pole?

 
At 00:55, Anonymous Anonüümne said...

Puhta lolliks läinud siin rahvas. Mingi täiesti suvalise konna kohta pooled postitused. Võtke tuba, tegelt ka!

 
At 01:30, Anonymous Anonüümne said...

TRÜ ajal olid juurakad kohutavad limukad, TÜ ajal on juurakad kohutavad limukad.

 
At 10:33, Blogger Priit Pullerits said...

Jah, raske vastu vaielda. Aastal 1989 olid TÜs ainult juurakad need, kes läksid neljanda kursuse järel seni alati kohustuslikuks olnud punaarmee sõjaväelaagrisse Leedus Klaipedas. Ühegi teise eriala tudengid ei läinud, lihtsalt jätsid minemata, sest andsid endale aru, et aeg on juba nii palju pöördunud ja muutunud. Aga juurakad olid ikka ääretult punavõimutruud ja kartlikud ning alalhoidlikud. See on raudpoltkindel ajalooline fakt.

 
At 10:49, Anonymous Anonüümne said...

Nagu mina asjast aru saan, siis täna ei tule Transtari Temposarja starti ei *tugevad* skännpixu juurakad, 1989 aasta juurakad ega 1989 aasta meediakad, sest.. raudpolt tuleb ka vahel kinnitusest lahti ja veereb püünelt alla?

 
At 11:56, Anonymous Anonüümne said...

Kui juurakad läksid sõjaväelaagrisse,siis üks tulevane ajakirjanik olevat väidetavalt hiilinud salaja sõjalise eksamit tegema.

 
At 12:12, Blogger Priit Pullerits said...

Ei, järjekordne vale. Õnneks on näha, et te ise ka kahtlete oma väite tõesuses, sest kasutate oletuslikku verbi "olevat". Sellegipoolest on kena, kui te ka seesugusel kujul lollusi ei levitaks. Te faktiliselt täiesti vale väide väärib kustutamist, aga siis ei jõua jälle nende anonüümikute armee nutukoori ära kuulata, et ma kustutan. Las see siis jääb koos minu veelkordse vastulausega, et see, mis te minu kohta kirjutate, on totaalselt vale.

 
At 13:52, Anonymous Anonüümne said...

Priit,ega ma seda eksamil käimise juttu ise välja ei mõelnud.Sellest kirjutas Eesti Päevaleht 23.04.2005.Ainsa vahega,et seal oli märgitud soomustransportööri eksam,aga asja sisu see ei muuda.

 
At 07:17, Blogger Unknown said...

canada goose outlet
dior sunglasses
valentino outlet
ugg boots
adidas trainers
canada goose outlet
nike roshe
oakley sunglasses wholesale
uggs outlet
ugg boots
chanyuan11.18

 

Postita kommentaar

<< Esileht