neljapäev, november 03, 2011

Pullerits: Miks levivad Veerpalu kohta hullud teooriad?

Inimestel meeldib igasuguseid arutuid mõttekäike kuulata, ja kui need pealispindsel kuulamisel tunduvad tõepärased ja sobivad kuulaja ootustega, siis neid ka uskuda. Üks selliseid, mida juba kevadesti saati heietatakse, räägib, et Andrus Veerpalu B-dopinguproov jäi seetõttu vahetult pärast A-proovi positiivse tulemuse selgumist avamata, et mitte rikkuda Eesti sportlaste esinemist Oslo MMil.

Mõelgem nüüd rahulikult ja loogiliselt. Kust me seda teame? Kas keegi on seda Veerpalu enda suust kuulnud? Ei ole. Seda väitis viimati näiteks Eesti Suusaliidu peasekretär Jüri Järv teisipäevasele Eesti Päevalehele antud lühiintervjuus. (Samas usutluses möönis Järv, et tema ei kõla enam usutavalt.) Lühidalt: meil on tegemist kontrollimatu väitega. Ometi seda teooriat keerutatakse ja keerutatakse - ja isegi usutakse.

Miks B-proovi avamise edasilükkamise põhjendused ei ole usutavad, sellest kirjutasin juba septembri algul Tartu Postimehe kolumnis (Eesti ajakirjanduse pikemaealisim järjepidevalt ilmuv sporditeemaline autorirubriik) ega hakka seda siin kordama. Aga vaatame veel ühte näidet.

Kas mäletate Kristina Šmigun-Vähi (tollal lihtsalt Šmigun) dopinguproovi juhtumit 2002. aasta algul? Salt Lake City taliolümpiani jäi umbes sama palju aega nagu tänavu Veerpalu A-proovi tulemuse ilmnemist Oslo MMini, kui tuli teade Šmigun-Vähi positiivsest A-proovist. Lähtudes nüüd levitatud teooriast pidanuks Šmigun-Vähi paluma B-proovi avamise edasilükkamist olümpiajärgsesse aega, et mitte rikkuda Eesti sportlaste esinemist Salt Lake City olümpial. Veerpalu sõitis ju Ameerikasse ühe favoriidina ning ega Jaak Mae šansid ka kehvad olnud. Aga ei toimunud mingit B-proovi avamise edasilükkamist, et teisi koondislasi säästa. Eesti Suusaliidu innukal kaasabil läks B-proov esimesel võimalusel avamisele - ja see osutus negatiivseks ning Šmigun-Vähi sai olümpial kaasa teha.

Siit jõuame teise hullu teooriani. Mitmed teaduskraadiga inimesed on asunud tagantjärele Veerpalu B-proovi üle diskuteerima. Möödunud laupäeva Eesti Päevalehes kirjutab matemaatikadoktor Tiit Riismaa, et Veerpalu dopinguproovi tulemusi ei saa pidada usaldusväärseks. Ta tõstatab matemaatiliselt igati loogiliselt ja veenvalt probleemi, et A- ja B-proovi isovormide suhtarvud on liiga erinevad (3,06 ja 2,0) ja seetõttu ei olegi tulemused vettpidavad.

Ma ei hakka siin vastu väitlema argumendiga, et vahet pole, kas 3,06 või 2,0 - fakt on see, et mõlemad on üle lubatud piirnormi. Probleem on hoopis selles, et Riismaa vaatab tulemusi üksnes matemaatiku pilguga. Ja see pilk jääb siin liiga ahtakeseks.

Võtsin koheselt pärast Riismaa artikliga tutvumist ühendust Eestis tuntud ja tunnustatud oma ala asjatundjaga ning küsisin otse: kas seetõttu, et Veerpalu A- ja B-proovi avamise vahele jäi tervelt kolm nädalat - mäletate, FIS pidi Eesti Suusaliitu takka kiirustama, et kas B-proovi avamist soovitakse või mitte -, ja arvestades, et kasvuhormooni kasutamise jäljed tikuvad väga kiiresti kaduma - Veerpalu teadlastest kaitsetiimi esinumbri Sulev Kõksi sõnul on kasvuhormooni kasutamine organismis avastatav 24-36 tundi pärast selle manustamist -, siis kas sellest tulenevalt ei saa välistada, et A- ja B-proov võisidki anda erineva tulemuse. Vastus kõlas: jah, ei saa.

Ehk siis: matemaatikadoktori tõestus võib tunduda ilus ja usutav paberil, kuid tegelikus elus, kus mängu tuleb veel mitmeid protsesse ja tegureid (ikkagi biokeemia!), võib selle visata kui väheväärtusliku aknast välja.

Kui sellegipoolest kedagi ringlusse lastud vandenõuteooriad edasi huvitavad, siis võiks nad tegelda küsimusega, milline seos on koondise peatreeneri Mati Alaveri volituste peatamisel Otepää MK-etapi läbiviimiseks saavutatud leppega SA Tehvandi Spordikeskus ja Eesti Suusaliidu vahel. Las ma annan mõned vandenõuteoreetikute pidepunktid. Alar Arukuusk (SA Tehvandi Spordikeskus) ja Jaak Mae (Eesti Suusaliit) lõid käed enne seda, kui tuli teade Alaveri volituste peatamisest. Alaver aga oli see hall kardinal, kes tahtis, et MK-etapp Arukuuse tiimilt ära võetaks, et ESL saaks etapi korraldusest lõigata suuremat tulu. Arukuusk oli loomulikult sellest löödud. Ja nüüd saabus efektne tagasitegemise võimalus - näidata, kes on kahest kangest kõvem. Mäletate, et antud lepingu sõlmimine venis ja venis? Teooria väidab, et Arukuusk pani lepingule käe alla alles siis, kui oli saanud lubaduse, et suusaliit taandab avalike alanduste saatel teda avalikult alandanud Alaveri koondise eesotsast.

Kaks esimest ses postituses tutvustatud teooriat lasin ise sõelapõhjaks. Kolmanda ribadeks laskmise mõnu jätan hea meelega teile.
******Priit Pullerits & teddy bear cholla (Cylindropuntia bigelovii), Puerto Blanco Drive, Organ Pipe Cactus National Monument, Arizona. 4. aprill 2011. Pildistanud Külli Pullerits. (Suuremalt vaatamiseks klikkida pildile.)

Karikatuur: Ilmunud Postimehe kultuuri- ja arvamuslisa AK Juurika rubriigis. Autor Allan Hmelnitski. Avaldatud siin Postimehe peatoimetaja Merit Kopli ja Juurika külje kokkupanija Mart Juure loal.
Foto 1: Andrus Veerpalu plakat Tehvandi spordikeskuses tänavuse rattamaratoni ajal septembri keskel. Foto autor: Aldo Luud, Õhtuleht/Scanpix
Foto 2: Kristina Šmigun-Vähi koos abikaasa Kristjan-Thor Vähiga Eesti taasiseseisvumise 20. aastapäevale pühendatud vabariigi presidendi vastuvõtul. Foto autor: Teet Malsroos, Õhtuleht/Scanpix
Foto 3: Tehvandi spordikeskuse juht Alar Arukuusk (vasakul) ja Eesti Rahvusringhäälingu juht Margus Allikmaa on allkirjastanud koostöölepingu 1. detsembril 2010. Foto autor: Joosep Martinson, Õhtuleht/Scanpix

55 Kommentaarid:

At 10:02, Anonymous Anonüümne said...

kui autor aru saaks, mida ta siia kokku kirjutas, siis oleks tal väga häbi.

 
At 10:08, Anonymous Anonüümne said...

Nõustun eelkommenteerijaga.

 
At 10:11, Anonymous Anonüümne said...

Palun ärme aja matemaatikadoktor Tiit Riismaad segamini Tiit Roosmaaga, Eesti Infotehnoloogia Kolledži rektoriga. IT valdkonna inimesena käis artiklit avades ehmatus läbi, et Tiit Roosmaa on IT Kolledži margi täis teinud (hüpates TÜ teadlaste kahetsusväärsele fopaale)! Õnneks siiski mitte!

 
At 10:18, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits: Miks levivad Veerpalu kohta hullud teooriad?

Vastus: Sest Pullerits ise levitab neid.

 
At 10:35, Blogger Priit Pullerits said...

Vale vastus, 10:18 - lükkan neid ümber.

 
At 10:39, Anonymous Anonüümne said...

Huvitav on see, kuidas Eesti nagu juhtivad matemaatikud ja statistikud järjekindlalt pange panevad. Algul emeriitprofessor Ene-Margit Tiit, nüüd doktor Tiit Riismaa. Iga reaalselt kahe jalaga maa peal seisev inimene saab ju aru, et tituleeritud matemaatikute-statistikateadlaste järeldused ei saa õiged olla. Ei usu, et viga on järelduskäikudes. Eeldused on valed. Matemaatika tuleks tuua maa peale.

 
At 10:40, Anonymous Anonüümne said...

Vale vastus, 10:35 - lükkan Teie väite ümber, päris kummuli kohe, seejuures kõvasti kolistades

 
At 10:53, Anonymous Anonüümne said...

Priit "serveriruum oli bitte liiga täis" Pullerits eeldab, et Arukuusk on väiklane inimene, kes jonnib suusaliiduga eesmärgiga Alaveri "avalikult alandada". Mina eeldan edaspidi, et Pulleritsi eeldusi ei tohi usaldada.

 
At 11:09, Anonymous Anonüümne said...

[URL=http://sport.err.ee/laskesuusatamine/f7c7a3b2-4c19-46b6-acd9-a21f626e4686]"Sandor Liive: suusaliit ja laskesuusatamise föderatsioon võiksid ühineda"[/URL]

Vot see on juba väärt mõte!

Priit sa peaksid ka rohkem genereerima, mitte ainult lammutada!

Küsimus:

Mitu paari suuski sul on?

 
At 11:19, Anonymous Anonüümne said...

Ehk siis: matemaatikadoktori tõestus võib tunduda ilus ja usutav paberil, kuid tegelikus elus, kus mängu tuleb veel mitmeid protsesse ja tegureid (ikkagi biokeemia!), võib selle visata kui väheväärtusliku aknast välja.

Priit, täpselt sama sinu arutluskäiguga võib jõuda ka järeldusele, et B-proovi, kui väheväärtusliku, võib aknast välja visata. Ja sellisel juhul ei oleks dopingukeissi isegi olemas.

Su järeldused on selgelt kallutatud, võta või jäta.

 
At 11:21, Anonymous Anonüümne said...

Suusaliidu ja Laskesuusatamise Föderatsiooni liitumine võiks olla isegi arutamispotentsiaali omav mõte, kuid Sandor Liive suust, tunnistagem, on seda õõvastav kuulda. See mees mõtleb ja tegutseb nagu tüüpiline korporatsioonijuht - äriüksusi müüakse, ostetakse, saneeritakse. Vähetulusad pannakse kinni. Käib ost-müük - ÄRI.
Sisuliselt aga minu isiklik arvamus on, et militaarne idee on suusatamisele olemuselt võõras. Me ei ole mingid püssimehed, kaitseliitlased, relvahullud jne. Püssiga laskmine kombineeritult suuskadel sõitmisega võib küll selle ala harrastajatele huvi ja mõnu pakkuda, aga tegu on siiski olemuselt täiesti teistlaadi spordiga kui puhas suusatamine.
Hoidkem suusatamise puhtust! Suusatamine on seda väärt!

 
At 11:23, Blogger Priit Pullerits said...

10:53 ja teised, kes aru ei taha saada: sissekandes on väga-väga selgelt öeldud, et seda Arukuuse-Alaveri teineteise paika panemise teooriat ei ole mina välja mõelnud. Selle panin siia selleks, et ka teile jääks lõbu - ümber lükata uusi teooriaid. Palun õppige ikka enne lugema, kui tulete sõna võtma.

 
At 11:27, Anonymous Anonüümne said...

Mis vahet, kes ajakirjanikest neid hulle teooriaid levitab, Pahv või Pullerits või keegi kolmas?

 
At 11:52, Anonymous Anonüümne said...

Päevast!
Juba mitu päeva ootasin üliemotsionaalset kirjatükki: "Kuidas ma seljatasin ESL-i!", aga ei miskit tulnud. Arvasin juba et Priit ei suuda vöidulainel keskenduda...ja nüüd ta tuli löpuks...ohkama paneb kohe....sajaks juba lumi maha, saaks suusatama minna.
Maamees

 
At 12:00, Anonymous Anonüümne said...

Pilt artikli ülaosas ajas kõvasti naerma, respect! selle joonistajale:)

Kirjatükke A.V. dopinguteemadel, nii siin kui mujal, ma enam lugeda ei viitsi. Lihtsalt väsimus, ei muud. Järelikult olen ülelugenud ("ületreeninud" antud teemaga:) ega viitsigi rohkem mõtteid selle teemaga vaevata. Ehk alles siis loen, kui spordiarbitraazi kohtus midagi selgub.
AGA! Priit Pulleritsu spordiblogis ootan juba põnevusega teemasid nt. ettevalmistusest maratonideks, trennidest jne. Seda oskab Priit hästi ja on alati huvitav lugeda. Edu nii trennis,võistlustel kui ka blogis!

Rivo

 
At 12:08, Blogger Priit Pullerits said...

Veel kord, head lugejad, lubage teile rahulikult seletada, kui te korraga aru ei saa: sellest kolmandast teooriast rääkides näitan, et see on sama absurdne nagu kaks esimest. Kas teil tõesti on raske aru saada, et eesmärk oli näidata, et need kaks esimest on sama mõttetud teooriad nagu kolmas (mis, muide, ei pärine ajakirjanikelt - ajakirjanikud ei tekita tobeteooriaid, muide).

 
At 12:12, Anonymous Anonüümne said...

vaata 10:02

 
At 12:19, Anonymous Anonüümne said...

Kui see kolmas teooria on mõttetu, siis miks sa seda levitad? Blogi nimeks sobib paremini Absurdiblogi. Või Intriigiblogi. Suusatamisest kui spordist on üliharva juttu.

 
At 12:26, Blogger Norrakas said...

Blogiomaniku lahkel loal lisan siia ehk kellelegi vajalikku infot, kuidas omale hea paar suuski leida

http://news.madshus.com/2011/10/22/secrets-to-great-skis/

Priit kuidas siia linke lisada saab?

 
At 13:11, Anonymous Anonüümne said...

Suusatamisest, siin ju jutt käibki. Kas AV, MA, JJ, ESL jne ei ole siis kuidagi suusatamisega seotud?
Kui pead silmas suusatamise treeningualast nõu, siis oled vales kohas. Kuidas üks ajakirjanik (filoloogi haridusega) saaks sind sellel alal nõustada? Tore, et viitsid lugeda, kui veel õigest kohast ja õigeid asju ka lugema hakkaksid, siis saaksid abi ka. Nii internetis kui väljaantud kirjanduse hulgas on piisavalt materjali. Sinu taset rahuldab see materjal kindlasti.

 
At 13:54, Anonymous Anonüümne said...

viimase poole aasta kontekstis on AV, MA, JJ, ESL, JM, PP, PP2 seotud dopingute ja intriigidega. PP fännide soov eelarvamusteta lugejaid siit blogist demagoogia abil eemale suunata on iseenesest mõistetav.

 
At 14:03, Anonymous Anonüümne said...

Treeningualast nõu nõutajale on siinne blogi üpris õige koht. Pulelritsul jah, ei ole treeneripabereid ette näidata, kuid see-eest on Columbia Ülikoolis end täiendanud rahvusvahelise kogemusega ajakirjaniku analüütiline pilk ja Eesti ühe parima kestvusalade harrastussportlase mitmete aastate kogemus.
Treeningualasest nõust rääkides, muide, "professionaalidelt" jõuavad ajakirjanduse kaudu harrastajani enamasti triviaalsed tõed. Ja treeneripaberite omajad võivad ka hoopis mööda panna. Näiteks Harri Lemberg, kes sai just äsja Moskvas rahvusvahelised treeneripaberid (oli vist IV kategooria?) saadab noored neiud (Luiged) Keeniasse laagrisse - väga kaheldav asi; neidudel tuleks ikka enne põhi alla teha; Eesti oleks selleks 100 korda sobivam koht kui Iten.

 
At 14:17, Blogger Norrakas said...

Mulle tundub, et pigem sina oled vales kohas

"Anonüümne ütles...
Suusatamisest, siin ju jutt käibki. Kas AV, MA, JJ, ESL jne ei ole siis kuidagi suusatamisega seotud? Kui pead silmas suusatamise treeningualast nõu, siis oled vales kohas. Kuidas üks ajakirjanik (filoloogi haridusega) saaks sind sellel alal nõustada? Tore, et viitsid lugeda, kui veel õigest kohast ja õigeid asju ka lugema hakkaksid, siis saaksid abi ka. Nii internetis kui väljaantud kirjanduse hulgas on piisavalt materjali. Sinu taset rahuldab see materjal kindlasti."

Priit kas sa nõustud eelneva väitega?

Pigem tundub et viimased pool aastat oled sa libedale teele läinud, põhjused on muidugi enam vähem objektiivsed!

teisipäev, Oktoober 31, 2006
Smutov: Suusaamööbi esimesed pingutused

esmaspäev, Oktoober 30, 2006
Pullerits: Raske nädal

neljapäev, November 30, 2006
Pullerits: Tulevasest ja kahekordsest olümpiavõitjast

kolmapäev, November 29, 2006
Smutov: Pulss punasesse ja kraavi

väga kasulik ning huvitav lugemine!


neljapäev, Oktoober 28, 2010
Pullerits: Mis mulle suusatamises närvidele käib?

teisipäev, Oktoober 26, 2010
Pullerits: Kuidas laduda sportlikku vundamenti?

neljapäev, Oktoober 21, 2010
Pullerits: Kuidas saada häid tulemusi treeningplaanita?

esmaspäev, Oktoober 18, 2010
Pullerits: Kes tahab võrrelda oma treeningnäitajaid?

Priit räägi siis palun lahti mida tähendab see blogi sinu jaoks ning proovi seda teha südamest!

 
At 14:21, Anonymous Anonüümne said...

neljapäev, Oktoober 07, 2010
Pullerits: Mis siis saaks, kui kohtuksin Alaveriga?

 
At 15:13, Anonymous Anonüümne said...

Üritan Priidu eest vastata ("Miks ma seda blogi teen?")

Teen blogi selleks, et pakkuda Eesti vastupidavusalade harrastusspordi aktuaalsete teemade analüütilisi, aga ka kõrgemale üldistustasandile küündivaid käsitlusi, tehes seda parimal, professionaalse ajakirjanduse kvaliteedi- ja eetikanõuete tasemel ja Eesti tingimustes unikaalses formaadis.

Teiste sõnadega, tegu ei ole tavalise sportswriteri kribamisega, mida ohtralt pakuvad mõned Eesti meediad, ega ka kusagil kopipeistitud spordiuudistega (ERR), vaid Jaan Martinsoni, Veiko Visnapuu jt tipptegijate tasemel blogiga, kuid siiski täiesti omalaadsed, jäljendamatus võtmes..

 
At 15:16, Anonymous Anonüümne said...

.. kirjutised, mis ilmuvad reeglina E, K, R ja mida loetakse ahnelt nii tuhandete spordihuviliste, vastupidavusalade harrastajate kui ka professionaalide (ESL, ae!) poolt.

 
At 15:33, Blogger Priit Pullerits said...

Aitäh, 15:13 ja 15:16, hästi tabavalt vastatud. Oleks ma ise vastanud, saanuks ma juba n+1 lollilt ilkuvat vastust. Ja mehed - kellele siin ei meeldi, teil on täielik vabadus siit ära minna. Minge rahus, ega keegi nagunii märka teie minekut. Mina teid küll kinni ei hoia. Nii kõva mees, et ma seda suudaks, ka ei ole.
Või siiski olen, nagu teie jätkuvast siinolemisest näha?

 
At 16:02, Anonymous Anonüümne said...

pakuks selle B rpoovi temaatika jätkuks välja,et kuna proov on külmutatud,siis erilist "biokeemiat" ei toimu ning seega peaks siiski A ja B proov olema vördväärsed söltumata B proovi avamise ajast. Vastsel juhul ei oleks B proovil kui sellisel töesyi mingit mötet.

 
At 16:24, Anonymous Anonüümne said...

Anonüümne ütles...
Üritan Priidu eest vastata ("Miks ma seda blogi teen?")

Miks sa seda teed?

 
At 16:48, Anonymous Anonüümne said...

Teen seda sellepärast, et leida ja avada Pulleritsu blogi populaarsuse põhjused. Olete siin ju nagu kärbsed liimil. Otsin vastust küsimusel kas mees manipuleerib osavalt või on tegelikud põhjused, miks Suusablogi kirjutised koguvad sadu kommentaare ja tuhandeid unikaalseid külastusi, samas kui "konkurentide" omadel tavaliselt 0, väga heal juhul kuni kümmekond kommentaari..

 
At 17:21, Anonymous Anonüümne said...

Populaarsuse põhjused on see, et autor on tuntud inimene, ja see, et ta ise vastab kommentaaridele. Muud, "kõrgelennulised" põhjused on tegelikult teisejärgulised.

 
At 17:52, Anonymous Anonüümne said...

"Nii kõva mees, et ma seda suudaks, ka ei ole.Või siiski olen" üks põhipõhjus on PP soov pidevalt kinnitada endale ja teistele, kui kõva mees ta on. ja sellele teistelt kinnitust saada. viimase aja kirjutistes sellist tüüpi lauseid kokku lugeda jääb juba vähemalt ühe käe sõrmedest väheks, kui mitte kahe.

 
At 19:59, Anonymous Anonüümne said...

Pildil artiklist üleval paistab mingi homoteema alltekst olevat.
Et homod on voodis (miks just MA ja TS?), Pullerits passib trellitatud akna taga, tahab sisse saada? Arstikitlis mees (Leho Rips? - aga see ei ole ju Ripsi nägu) on uksehoidjaks. Kummaline, mida Juur on mõelnud.

 
At 20:18, Blogger Tauno said...

Oi-oi. Kui nüüd ikka Jüri Enneti nägu pole kordagi telepurgist trehvanud, siis on asi ikka kurjast küll. Muidugi, kui on tegu teadliku telemeedia vältimisega, siis peaks äkki kaabut kergitama. mine tea...

 
At 20:30, Anonymous Anonüümne said...

15:13
nii saab kirjutada ainult inimene, kes pole Pulleritsuga vahetult kokku puutunud või elab väljaspool Tartut.

 
At 20:45, Anonymous Anonüümne said...

Spordiblogidest, sh Pulleritsu blogist saab kõik enam-vähem vajaliku kätte, nii, et tele järele polegi eriti vajadust. Pealegi on Eesti tele tase armetult madal, kui vähesed erandid välja arvata.
Aga Pulleritsul soovitaks küll raadios ja teles esinemisi kõvasti piirata. Üks asi hakkab teisele sisse sõitma, nagu ratas jooksule.
Tuleks jääda ikka oma liistude juurde.

 
At 21:57, Anonymous Anonüümne said...

Mina näiteks vaatan alati pikalt järele kui näen Priitu vahest Lauluväljaku mäest rullid ja kepid käes üles või alla sörkimas (1+1 km). Tuju läheb heaks ning mingi soe kripeldus tekib rindu kui näed meest, kes ajab pühendunult oma asja ja ei häbene seda teistega jagada. Veel paar aastat ning oleme ehk juba kõrvuti maratoni stardijoonel.
Teet

 
At 22:31, Anonymous Anonüümne said...

Kogu see matemaatiline ja statistiline bla bla - näit oli positiivne - sellest spordimaailmas piisab - ainult meil käib siin mingi tibutants ja filosofeerimine.
Ühel mehel, kes lahkus on oli dopingutohtri maine 80ndate algusest ja teine kellega käsikäes töötati on tootnud Eestisse kuhjaga erinevatel aegadel "uuenduslike" meetoditega sportlasi.
Minu meelest võiks sport jääda puhtaks. Treener olgu treener ja manager olgu manager. Mitte nagu Alaver - hunt kriimsilm, mitte imemees.

 
At 08:36, Blogger Priit Pullerits said...

20:30 - ja millised on teie vahetud kokkupuuted?

21:57, Teet - tore kuulda, kui mu tegemised veidigi innustust on andnud. Eks kõik olene ka sellest, mida keegi siit saada tahab. Mõni tahab saada endale siit motivatsiooni, teine aga haiglast eneserahuldust, et kui spordirajal kannule ei küüni, siis vähemalt siin saab laias kaares süüdimatult ja mõnuga peale lasta.

 
At 09:39, Anonymous Anonüümne said...

Priit, oled ise korduvalt öelnud, et lollusega tuleb võidelda.
Kui nüüd ise lollusi kirjutad ja teised sellele reageerivad, siis nimetad seda "laias kaares süüdimatult ja mõnuga peale laskmiseks". Kui teha sinu sõnade järgi, siis pole sa rahul. Mida sa tegelikult tahad?

 
At 09:55, Anonymous Anonüümne said...

ERR Sport on ka midagi originaalset ilmutanud - uudise, mis teatab, et Andrus Veerpalu ja Mati Alaver on EOK (Täitevkomitee) liikmed - ja on rahulikult edasi. Sest EOK olevat EOK tegevjuhi Tõnise sõnul nii soliidne vanemate härrasmeeste klubi, et koos käiakse harva jne. Aga keegi on ilmselt ERR-ile infot tilgutanud, et MA ja AV osalevad EOK TK peagi toimuval istungil.
EOK-s on kits?

 
At 10:04, Anonymous Anonüümne said...

Priit ootaks siiski sinu vastust küsimusele: "Priit räägi siis palun lahti mida tähendab see blogi sinu jaoks ning proovi seda teha südamest!"


"Anonüümne ütles...
Suusatamisest, siin ju jutt käibki. Kas AV, MA, JJ, ESL jne ei ole siis kuidagi suusatamisega seotud? Kui pead silmas suusatamise treeningualast nõu, siis oled vales kohas. Kuidas üks ajakirjanik (filoloogi haridusega) saaks sind sellel alal nõustada? Tore, et viitsid lugeda, kui veel õigest kohast ja õigeid asju ka lugema hakkaksid, siis saaksid abi ka. Nii internetis kui väljaantud kirjanduse hulgas on piisavalt materjali. Sinu taset rahuldab see materjal kindlasti."

Priit kas sa nõustud eelneva väitega?

 
At 11:11, Blogger Priit Pullerits said...

09:39 - tahaks, et argumenteeritaks, mitte ei lahmitaks - et näe, kirjutab lollusi. Kus need lollused on ja milles lollus seisneb? Kas argumentidele tuginev teistest erinev arvamus on kohe lollus? Ei ole seni, kuni see pole tõsiseltvõetavate põhjalike argumentidega kummutatud - ja isegi siis pole see lollus, vaid võis olla halvemal juhul lihtsalt veidi ekslik arvamus. Lollusi ma siin küll ei kirjuta oma sissekannetes, mul ikka vastutus taga - erinevalt anonüümikuist, kes ajavad igasugust solki suust välja - ja siis võibki mõnele pealiskaudsele lugejale jääda mulje, et anonüümikute solk, kuna see ilmub minu blogi kommentaariumis, oleks nagu ka minu arvamus ja seisukoht. Ei ole!

10:04 - laias laastus olen küll nõus. Kuigi ka mina võin anda elementaarset nõu - ikka ütlen trennis mõnele, et käed on liiga laiali, näiteks -, ei ole mul mingitki ettevalmistust, et hakata siin kellegi treeneriks. Veel kord ümber öeldes: mul oleks palju väärt nõu jagada neile, kes on minust jupp maad tagapool, aga mul ilmselt ei ole midagi tarka öelda neile, kes on minuga samal tasemel. Kuna minust tagapool olijaid on rohkem kui minuga võrdseid, siis, jah, on mul väga paljudele väga palju öelda, mis tähendab, et tjah, 10:04, siiski ei ole nõus sellega, mida teie viidatud kirjutanu on kirjutanud.

 
At 12:04, Anonymous Anonüümne said...

Priit Pulleritsule midagi selgitada on justkui vasikaga võidu joosta. Kumbki ei anna tulemust. Tema arvab ennast matemaatikas targemaks kui matemaatikud, biokeemias targemaks kui biokeemikud jne.

 
At 12:07, Blogger Priit Pullerits said...

Täiesti vale järeldus, 12:04 - palun ikka mõelge ka, kui midagi väidate. Ma ei ole kusagil pidanud end matemaatikust või biokeemikust targemaks, küll aga on ilmne see, et ainuüksi matemaatikaga seda dopinguproovi ammendavalt ei seleta - seda ja üksnes seda olen ma väitnud, ei midagi muud. Kurat, ja ma pean selliste tüüpidega mõttetu vaidluse peale oma ülihinnalist ja -kallist aega raiskama...

 
At 12:19, Anonymous Anonüümne said...

Ülihinnaline aeg! Õiged sõnad, reedene aeg on eriti hinnaline.
Pullerits on vist kriisis, käes on reede keskpäev, aga uut blogikannet ikka veel üles ei ole ilmunud.
Priit, arvesta, et reedene tööpäev on ikka paljudes kohtades lühem ja mehed tahaksid enne trenni suundumist ka uut lugu lugeda.

 
At 12:24, Anonymous Anonüümne said...

12:07: Jah, kuid ainuüksi matemaatika ütleb, et suured analüüsi tulemuste erinevused ei luba usaldusväärselt öelda, et dopingut on kasutatud. Tuleb hoolikalt kuulata eriala inimeste juttu ja püüda sellest aru saada. Samas oled korduvalt hurjutanud ka seda, et antud dopinguanalüüsis teisi nõrku kohti esile tuuakse. Kus on järjepidevus ja loogika Sinu sõnavõttudes?

 
At 12:39, Anonymous Anonüümne said...

Palun Vaikust!

 
At 12:40, Anonymous Anonüümne said...

(pULLERITS ei saa keskenduda kui kogu aeg segatakse)

 
At 12:46, Anonymous Anonüümne said...

Võtame siis eelneva kokku suusaliidu presidendi sõnadega "Meedia räägib seda mida inimesed neile räägivad!"

Ehk siis vahendatakse allikate arvamusi/tõdemusi (arvamusi selle pärast, et ei suudeta tõestada fakte kuna neid ei ole)!

Eeldades et SL on ühtne rusikas, siis peavad allikad tulema vastasleerist, kes on mingil põhjusel mängust välja tõrjutud TP, AA

AV proov on andnud valepositiivse tulemuse - lükake see väide faktidega ümber!

 
At 12:57, Anonymous Anonüümne said...

Kuldsed sõnad, 12:04!

 
At 18:28, Anonymous Anonüümne said...

12:46, eeldus, et SL on "ühtne rusikas" ei pea paika, EPLis ilmunud artiklite põhjal tuleb välja, et mingist ühtsusest pole juttugi. Mõned SL juhatuse liikmed ütlevad otse ja oma nime all, mõned anonüümselt, mis nemad asjast arvavad. Ja kas tõesti on kellelgi jäänud mulje, et see SLi "mäng" on midagi hirmus ihaldusväärset? IRW...

 
At 13:03, Anonymous Anonüümne said...

Vastuseta on küsimus, miks A. Veerpalu otsustas karjääri lõpetada enne B- proovi avamist? MM- le oleks võinud lihtsalt sõitmata jätta (haigus). Puhtana oleks ju meeldivam olnud punkti panna. Just see tekitab kahtluse, et ta teadis juba ette.
Teet

 
At 00:42, Anonymous Anonüümne said...

Arukuusk hakkab ehk edaspidi oma tiimiga rohkem laskesuusatamist promoma...

 
At 06:46, Blogger raybanoutlet001 said...

jordan shoes
fitflops
ralph lauren outlet
cheap ray ban sunglasses
polo ralph lauren outlet
ugg outlet
ed hardy uk
true religion outlet
pandora outlet
polo ralph lauren outlet
2017.7.19

 

Postita kommentaar

<< Esileht