Pullerits: Kuidas ma sattusin juhuslikult võistlusele?
Ma ütlen: plaan peab alati olema. Ja ma ütlen seda ka: alati peab olema valmisolek plaani muuta.
Plaan oli teha neljapäeva õhtul, arvestades kolmapäevast ühistrenni sprindi kahekordse maailmameistri Nikita Krjukoviga ja pühapäevast sprinditeatevõistlust Otepää MK-etapil, rahulik tunnine vabatehnikasõit. Aga juba kaugelt kaikus üle Tähtvere spordipargi Vahur Teppani hääl. Ta oli käinud eelmisel nädalavahetusel Falunis Skandinaavia karikaetapil, et üritada sealtkaudu pääsu Otepää MK-etapi starti, kuid ei läinud õnneks (kuigi alistas Timo Simonlatseri ja Alvar Johannes Alevi, aga kaotas napilt Kein Einastele). Sedasi saigi ta pühenduda täie energiaga Lemeksi Tartumaa suusasarja kolmanda hooaja avaetapi läbiviimisele.
Mul polnud vähimatki plaani seal osaleda. Aga Jaak Teppan, kellele viisin Suusavendade staapi pühapäevaseks MK-etapiks oma püss-Fischerid ette valmistada, otsustas, vaatamata peaaegu olematule treenitusele, starti minna, vennalt saadud Fischerid näpus, ja koos temaga juteldes sattusin iseenesest stardipaika, kus, nagu oletada võiski, kutsus Vahur Teppan mind samuti rada proovima. Selle peale, et mul olid kaasas Atomicu uisusuusad, mitte klassikasuusad – aga etapp oli klassikalises tehnikas –, ütles ta, et kavas oma paras võistlusmaa, neli sprindiringi ehk 5,2 km, mida läbida paaristõugetega, nagu viimasel ajal ässadel kombeks.
Olgu, eks ma siis proovin, tulin Vahur Teppanile vastu, ent hoiatasin, et võistlema küll ei hakka. Olin ju treeningusuuskadel, ja needki olid ei tea mis ajast määrimata, ning vaimne ettevalmistus, et peaks pingutama hakkama, puudus ju sootuks. Tegin paaristõugetega ühe ringi soojenduseks (5.11), et rajaoludega tutvuda. Selgus, et rada on pehme, äärtest vajuvad kepid pahatihti läbi.
Tegemist oli iseteenindusliku võistlusega. Ümber randme tuli siduda ilmselt orienteerujaile tuttav SI-pulk ning seda auku toppides enda stardiaeg käima lüüa, iga ringi järel pidurdada ja seisma jääda ning fikseerida vaheaeg (ikka pulka auku toppides) ning lõpus ka ise oma aeg kinni lüüa (pulk auku!).
Niisiis, sõitsin ainult paaristõugetega (ja soojendusdressis). Igal ringil on kuus väikest tõusu. Kuulasin oma keha, et pingutades selga ära ei tõmbaks. Seetõttu ei julgenud kehaga kuigi hoogsalt viibutada, ehkki kõrvalt ergutati, et «Priit, pane jalad tööle!». Aga kui jalgadest liiga alla lased ja siis hoo andmiseks sirutad, siis see pingutab kõvasti ka selga. (Tuleb tunnistada, et õhtuks oligi selg pisut kange, nii et pidin korralikult venitama ning öösel end pöörates jälgisin, et liiga uljalt ringutavaid-sirutavaid liigutusi ei teeks. Hommikul käisin massaažis ja lasin ka alaselga töödelda.)
1,3-kilomeetriste ringide ajad tulid sellised: 4.32 – 4.39 – 4.33 – 4.29. Koguaeg 18.13. Vahur Teppan imestas, et ma ei kaotanudki talle kilt & mint, nagu on tavapärane harrastajate ja (endiste) tippsuusatajate vahe, mille peale küsisin: «Kas see tähendab, et põhimõtteliselt ma võitsin sind?» Teppan vastas, et niimoodi lähenevad asjadele vaid pehmod, mitte kõvad mehed. Niisiis tuleb ausalt tunnistada: kaotasin Vahur Teppanile kolm ja pool minutit. See teeb vähem kui minuti ringi kohta. Aga Teppan väitis, et Tehvandi MK-etapi 1,2-kilomeetrisel ringil kaotaksin talle kindlalt üle minuti.
Siit küsimus: kas Teppan pole praegu piisavalt hea või polegi ma parajasti kõige kehvem? Nikita Krjukov, kelle paaristõuketehnikat Jaak Teppan kõige rohkem imetleb, ütles igatahes pärast kolmapäevast ühistreeningut, kui pärast lühivestlust lahku läksime, et sõitsin väga hästi. Edu Krjukovile laupäeval ja pühapäeval norrakate vastu!
******
Jaanus Laidvee beginning a descent on the top of the steepest downhill section of Elephant Hill Road, Needles District, Canyonlands National Park, Utah. 27. aprill 2012. Pildistanud Priit Pullerits. (Suuremalt vaatamiseks klikkida pildile.)
Fotod 1 ja 5: Priit Pullerits kolmapäeva hommikul Tehvandi staadionile läheneval laskumislõigul vastu mäge enne ühistreeningut Nikita Krjukoviga sooja tegemas. Foto autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix
Foto 2: Priit Pullerits laskumas kolmapäeva hommikul Nikita Krjukovi selja taga Tehvandi staadionile. Foto autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix
Fotod 3 ja 4: Priit Pullerits kolmapäeva hommikul Nikita Krjukovi selja taga Tehvandi staadionilt lahkuval tõusul. Fotode autor: Kristjan Teedema, Postimees/Scanpix
88 Kommentaarid:
Teades,et Vahur on jätkuvalt heas vormis, siis harrastaja kohta Priidult igaljuhul üle keskmise sooritus.
Alfaisastele mötlemisesainet (kui teil muidugi on üldse on mingi elund millega möelda?),et kui siit peletada köik intelligendid ja homod, kas ei muutu see blogi liiga üheülbaliseks? Erinevus ju rikastab? Kuigi ilmselt testosteroonist pulbitsevat lihasmäge on virtuaaltasandil kergem ohjeldada, kui mötlemisvöimelist inimest, ei tule nende sulest ka enamasti midagi tarka. Vähemasti ei midagi sellist mis pakuks ilukirjandulikku naudingut. Ei tahaks uskuda ,et Priit ei ootagi oma vestluspartneritelt muud kui imetlust ja kaasamäägimist.
Jaan Kägu
Kas keegi annaks viite nimekirjale, kus on homme-ülehomme startivate Nikitade ja Keinide nimed üles antud?
Eilsest treeningust - 0:04:29, reedel 0:03:21 - uisusamm pani paaristõukele küll mint ja kilt rünnakformaadis lahingu maha
To 12.49 fis-ski.com
Jaan Kägu
Täitsa asjalik jutt sul Jaan Kägu.
Avaldan sellise arvamuse, et miks senjöör PP ei võiks olla EV välisminister? Sidemed ameerika ühendriikidesse on? On. Sidemed briti sinivereliste sekka on? Seb Coe on. Sidemed Euroliidu pealinna on? On, Marju Lauristin ja komissar Ansip. Sidemed Moskvasse on? On, Jelena Välbe, Krjukov, Medvedjev, on. Sidemed Eesti eliiti on? On, Pärtel, Soonets, Rips, Teppan ja teised on. Sidemed Eesti Vabadusvõitlejate Liiduga on? On, Karvajalg, Vootele, Paul ja teised resistansi mehed ja naised. Paha pole ka see et vasakpoolsete koerakoonlaste hordid kardavad PP-d nagu tuld.
Kas Pullerits hoiabki tavaliselt Vene (varemalt nõukogude) sportlastele pöialt?
Oma sõpruskonnas lahkneb poolehoid huvitavalt. Lakmuseks on minu meelest 1980 Lake Placidi hoki finaalringi mäng, kus USA tudengid võitsid NLi amatööre (tegelikult profisportlased ning auastmetelt märksa tegijamad nõukogudearmeelased kui PP). Kelle poolt olid sina siis... ja täna?
Otepääl olen eestlaste poolt (välja arvatud Pullerits :)), seejärel põhjamaalased, nagu enamasti.
https://www.youtube.com/watch?v=Mer7rlADBQg
vaata 14:11 nii nagu eestlased peaks eestlaste poole hoidma, nii suures plaanis ka valgete inimeste poole. Kergejõustikku tead? Sealgi läheb jäme ots mustanahaliste kätte. Mina sellist kergejõustikku vaadata ei taha kus hollandi, belgia, briti, saksa, rootsi eest lõunamaa rassid võistlevad. Kui vene naised veel kõrgus, kaugushüppes, keskmaajooksus vastupanu osutavad siis on see suurepärane. Teinekord dopsi täis, aga ega valge inimene teistmoodi loodusrahvaste vastu ei saagi. Kes on naiste (ja meeste) teatejooksudes tegijad? USA, kariibi saared (niigi mustanahalised) ja briti prantsuse 90% mustadest koosnevad teatenelikud. Pole paremat pilti kui vene naised neile 4x400m vahel suhkamit teevad.
Hoian pöialt homme ja ülehomme eestlastele.
Kuna PP "hoiab pöialt" venelasele, siis loobun talle pühapäeval pöialt ei hoidmast, aga edu soovin.
Kust stardinimekirja leida?(Käo Jaani kombel viidata pole mõtet)
Keila Geiklubi tervitab Tartu veloklubi liikmeid, samuti klubi kaasajooksikut Priit Pulleritsu, aga ka Pärtlit ja soovib edu "middle-aged men in tights" kultuuri edendamisel!
Mis on selles taunitavat, kui olla vene sportlaste poolt? Kõige aluseks on ikkagi see, milliste inimestega on tegu ja kuidas nad sinusse suhtuvad. Mind ei ole vene sportlased kunagi nöökinud. Vastupidi! Aastaid tagasi sadasin Otepääle niisama sisse ja koputasin Jelena Välbe uksele ja küsisin, kas intervjuud saab. Ta oli lahkelt nõus. Ise lösutas dressides voodil, aga rääkis lahkelt. Siis koputasin järgmisele uksele, mille taga elasid Nikolai Pankratov ja keegi veel vene meestest, enam ei mäleta, kes. Taas võtsid nad mind lahkelt ja meeldivalt vastu. Kunagi suvel käisin Tehvandil ja einestasin koos ühes lauas Vassili Rotševi ja Ženja Dementjeviga - taas toredad ja vastutulelikud mehed, pärast käisime veel pilti tegemas. Paar suve tagasi käisin Käärikul, kus kohtusin vene endise sprindiässa ja 400 meetri tõkkejooksu olümpiavõitja Irina Privalovaga, tal olid ka tütred ja mees kaasas, ajasime pikalt juttu, nad rääkisid Eestist ainult head. Ja nüüd siis Nikita Krjukov, kes ütles, et Otepää on talle nagu teine kodu. Või näiteks see Vene koondise sprinter, keda ma ei tundnud (kuigi eelmisel päeval uurisin internetist piltidelt põhjalikult, kuidas keegi välja näeb [muide, isegi Lembitu Kuuse tunnistas, et kuna ta on saanud viimasel ajal nii vähe MK-etappidel käia, siis tema ka uuema põlvkonna suusatajaid enam näo järgi ära ei tunne]) ja kellelt küsisin, kas Krjukov ka trenni tuleb. Pärast, kui teda rajal nägin, küsis ta minult viisakalt huvi tundes, kas ma leidsin Krjukovi üles ja sain ta kätte.
Norrakad? Minu neljapäevane hittlugu lehes lõppes aga nii:
Venemaa koondise mänedžerile Tšarkovskile soovin pärast treeningu lõppu, et venelased näitaks Otepääl norrakaile koha kätte – muidu lähevad nood liiga upsakaks. Tšarkovski vastab seepeale, nägu laial naerul: «Norrakad on, jah, sellised, kes arvavad, et esimene peab olema norrakas, teine ka peab olema norrakas, kolmas samuti norrakas, ja siis, kilomeetri kaugusel, on õigus ka teistel olla.»
Muide, Krjukovile soovisin samuti pärast ühise treeningu lõppu, et ta näiaks norrakatele, kes on siin kõvad suusatajad.
Kui saad sportlasega lähemalt tuttavaks, kui ta osutub meeldivaks ja lahkeks inimeseks, ei näe ma küll ühtegi põhjust, miks ma ei peaks talle pöialt hoidma. Võib-olla on paljud välismaa suusatajad sama lahked nagu venelased, ei tea, ent millegipärast pole nendega sellist meeldivat ja usalduslikku ja hoolivat klappi tekkinud. Ei tea, miks?
Kurat, see teema vääriks ehk ma meinstriimmeedias lahti kirjutamist: miks mulle meeldivad Venemaa sportlased? Vaat see oleks korralik torge ussipessa. Mis arvate, tasub?
Kes sõidab piltidel nr 3 ja 4 Pulleritsu selja taga ehk kelle kann on pildil nr 3?
14:38 väga tugevalt assisteerime. See eesti rahva läänele pugemine on tülgastav. Nagu te ei teaks et enamus lääne ussinimesi peab ida-euroopat (ning eriti baltikumi) venemaast halvemaks.
PP-le nägude kontrolliks:
http://www.flgr.ru/sbornaya/main/
Tõepoolest, pildil nr.3 on krassaavitsa.
Ehkki see on mõnele keeruline, tuleks sport ja poliitika lahus hoida.
Kui mõni üksik vene selgelt Putini-meelne sportlane (Isinbajeva nt) välja arvata, siis ei näe vene sportlastes erilist probleemi. Ise ma neid ei fänna, aga samamoodi ei fänna ma ka norrakaid. Iga riigi sportlaste seas on sümpaatseid ja vähem sümpaatseid inimesi.
Vähemalt seni ei ole ju Eesti ja eestlaste jaoks vene sportlastest probleeme tekkinud?
Toits
Suusatöll Toits, Sulle anti ju nõu esialgu siin blogis ringi vaadata ja kogemustega kommentaatoreid kuulata. Liiga tihti võtad sõna.
Eesmärk on Venemaa põlvile panna. Venemaa on juba põlvili! Ei! - sidus ainult sõdurisaapa paelu kinni.
Pole just taguotste spetsialist, ent oletan, et pildil nr 3 on kolmas Julia Romanova (ta ka pildil nr 4 kolmas). Aga seda meest, keda enne trenni kõnetasin, otsisin koondise piltidelt (aitäh 14:51), kuid mitte ei leia... Tundub, nagu olnuks Nikolai Morilov, aga miks ta siis vastas küsimusele, et vabandage, kellega ma räägin, et ohh, te ei tunne mind. (Nojah, ega näo järgi tundnudki...)
Norra ülemvöim suusarajal (eriti naiste hulgas ) ei tule alapopulaarsusele kasuks. Samas on venelastel pidevalt mingid dopingu jamad. Ma pole nii sinisilmne et usuks, et norrakad ilma nn "rammusa pudruta" oma tulemusi teevad. Samas kuidas küll teised rahvad, eriti rootslased ka ei pingutaks veenvalt norrakaid vahele vötta ei önnestu. Kahjuks meil omal peale Pulleritsu ühtegi tösiselt vöetavat suusasportlast ei ole. Kuna meie mahesuusatajatele pole mötet panustada, siis tekibki eetika kriis kellele kaasa elada. Kui sporti mitte politiseerida, siis on Vene suusamehed töesti suht ladna olemisega ja meeldivad inimesed. Isiklikult loodan et vahelduseks vöidaks möni mitte norralane. Ala populaarsuse huvides oleks see suisa vajalik. Muide viidatud FIS i lehel on stardiprotokolid olemas ja peab ikka eriline hädapätakas olema, kui neid sealt ei leia.
Käo Jaan
Muideks, juhin tähelepanu - mis räägib veel vene sportlaste kasuks! -, et kõik nad on kasutanud minuga suhtlemisel lugupidavat teie-vormi, nagu olen ka mina alati pöördunund nende poole teie, kuigi enamik neist on minust kaks korda nooremad (ja mis siis!?!). Sellest on, mida nii eesti inimestel kui ka siinseil kommentaatoreil õppida; paljud neist, kes mind ei tunne ja keda mina ei tunne, kasutavad siin põhjendamatult sina-vormi (erinevalt minust), mis ei näita muud kui elementaarse viisakuse ja kasvatuse ja lastetoa puudumist.
Kak zkasat - kaks korda nooremad, aga kaks korda kõrgema auastmega =)
Jah, nõus.
See Teie on tulnud vene kultuuri arvatavasti prantsuse-saksa aadli kaudu kunagi tsaariaegadel. Eliidi lastetuba matkiti ka tavalise rahva poolt ja nii see läks.
Kena, et nad seda siiamaani hoidnud on. Võõrad peaks ka omavahel ja noored vanemaid alati teietama, meie võtsime muidugi soome *sina* 25a tagasi kohe omaks.
Väärikus on selle nimi. Mäletan kunagi 90-tel kui noor Marko Kaljuveer Rutt Smiguni intervjueeris. Alustas kohe sinaga. Väga eemaletõukav see oli. Okei, nad võisid ju varem tuttavad olla, kuid TV intervjuus peaks noormees tuntud prouat ikkagi teietama. Või mis te arvate?
Meie, eestlased oleme väärikuses ikka väga tagasi kukkunud. Mäletate seda paari suve tagust teepervel kusemise "eesti kultuuri"?
Kuidas püss-fiherid võrreldes Venemaa koondise suuskadega libisesid. Krjukov ei tahtnud neid ära osta või vahetada mõne uue auto vastu.
See teietamine ei olene nyyd kyll ainult lastetoast. Teie eelnevast jutust on välja tulnud et ega Te mingit muud keelt peale inglise keele ja söjaväe ametliku keele ei oska. Näiteks rootsi ja soome keeles on tavaks sinatada ka viisakas suhtlemises. See tähendab söbraliku lähenemist oma vestluskaaslasele.
Eks hunt vaatab ka ikka metsa poole, seetöttu ka Teie venelaste poole, sest nemad om amättemaailmaga on Teile lähedasem.
Näete tuligi viisakas pöördumine välja, loodan et see annabe Teile hea tunde.
Härra Pullerits! Juhin teie tähelepanu asjaolule, et inglise keeles puudub "teie" vorm. Kuidas vaesed norrakad saaksid teid teietada?
15:54
You ongi inglise keele teie vorm, seal keeles kõik teietavadaki. Tõsijutt, vaata ise järgi.
Vastasin ennem Priitu ära, et ta jälle oma järjekordset valet siin hämama ei peaks hakkama, nagu tal korduvalt kombeks on olnud.
Jääb valetamisega vahele - siis sogab vett.
Kogu see jutt on tartlasi nii palju ärritanud, et on alustatud protestimarsiga "Tahame vana Tartu Maratoni trassi tagasi" https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10376750_856462721042875_3699082452039946046_n.jpg?oh=82334a5394690194493032db22cc89c8&oe=5568BF79
Lambajutt, 15:54. Inglise keeles on kõik vormid olemas, mine kooli.
Mis tähtsust sel on, kuidas on miski inglise või norra või rootsi või soome keeles? Eesti keeles on olnud ilus ja viisakas pöördumine teie-vormis kõigi meie ja vähegi väärikate inimeste terve eluaja olemas. Mis puutub siia see, kuidas soomlased ja rootslased ja inglased räägivad?! Kasutagem seda, mis meie imekaunis emakeel meile annab: võimaluse väljendada lugupidamist teie-vormiga. Ja ärgem kasutagem seda, mis lõkse sina-vorm seab, nagu tõepoolest need teleintervjuud, kus poisiohtu mehed (nt Alvar Tiisler) hakkavad kogu rahva eest vanu spordihunte (Andres Sõber jt) sinatama. Ma hoian näiteks Mati Alaveriga siiamaani ilusasti teie-suhet, samuti Andrus Ansipiga, kuigi olen kummalgi mehel külas käinud, nendega aegade jooksul väga-väga palju suhelnud, ka nii mõnegi kilo soola koos ära söönud (ülekantud tähenduses loomulikult). Ja seetõttu olen kindel, et ka näiteks Alaver suhtub minusse teistmoodi (ei, mitte halvemini!) kui paljudesse teistesse kolleegidesse. (Jah, ta on seda kord isegi väljendanud, viidanud kultuursele päritolule ja kasvatusele.)
Õige jutt
Näete siis, mida ma rääkisin? Aga eestlaste esinemine meedias on alla igasugust arvestust. Vaadake delfist noormehe juttu. Ta küsib saksa ja norra hooldemeeste bussis - what do WE have here? Selline "meietamine" on tavaliselt laste juures kombeks.
Priit on kunn ja ükski gringo ei tule siia ütlema, et ei ole.
Hädapätakatele ja muidu suussöpradele www.owc.ee koduse MK koduleht
Jaan Kägu
D. ja ÕL. on täna Postimehele MK etapi eelkajastamisel küll ära teinud. Kus Pahv ja Martinson on, kas joovad Oti pubis õlut ja sätivad tippvormi homseks?
Pullerits, küll supermees, igalepoole ei jõua.
Käo Jaan, palun ära käi siin ülbitsemas.
Are Metsa ja Peeter Kümmeli intervjuudest on tulnud välja, et ikkagi on rajale uisusuusaga minejaid. Kas ka Teie, härra Priit Pullerits?
Härra Käo Jaan räägib teinekord täitsa asja. Ning mis põhiline, ta EI OLE ei pede ega intelligent, vaid tõsine Eesti mees kes peab au sees rahvust, isamaad, sporti, perekonda, kirikut, seksi ja asjalist huumorit. Sellised mehed on meile ju teretulnud.
PP läheb kindlasti uisusuusaga, selle peale võin ma mürki võtta!
Jah, 17:42 ja 17:47, ka mina lähen pühapäeval teatesõidus rajale uisusuusaga. Mille muuga! (17:47 jääb sedapuhku ellu.)
Kui Ansip nii suur sõber, siis miks ta seda kooselu seadust läbi surus? Ta oli ka ju suur toetaja.
Mis soola te seal koos sõite?!
Anonüümne
Eelmise blogikande kommentaariumi lõpust.
Anonüümne ütles ...
http://mehedvormi.ee/
Mitu punkti saaks nn. NATO testis Priit P?
Kas ajakirjanik Priit S. on kõvem mees kui ajakirjanik Priit P.?
Mitu punkti saaksid Karvajalg, Toits ja teised selle blogi kommentaariumi kangelased?
11:33
http://pluss.postimees.ee/3057227/vahur-oopik-dopingukontrollid-jooksevad-vastasleeriga-voidu
Huvitav huvitav. Aga minu arvates ei tohiks eesti teadlased sel teemal avalikult sõna võtta. Sest fakte neil ei ole. Ainult spekuleerivad. Kui mõne spordi suurriigi teadlane räägiks, siis võiks arvata, et jutul ka põhja all.
Sisuliselt praegu mees süüdistab välisriike dopingu kasutamises. Aga mis siis kui tegemist mõne legaalse vahendiga? Konkurentidele sellest ju ei kõssata.
Huvitav et siis kui meil susserdati, siis ei kippunud kohalikud "teadlased" sõna võtma.
Pühapäevase show-võistluse paarid:
Raio Piiroja ja Gert Kams
Ago Markvardt ja Allar Levandi,
Priit Pullerits ja Art Soonets,
Allar Raja ja Kaspar Taimsoo,
Ain-Alar Juhanson ja Priit Ailt,
Sander Pärn ja Urmo Aava
Jpt.
Kas siinse blogi autorid jõuavad poodiumile?
vene sportlastega saab parema kontakti,sest räägid nendega emakeeles, norralaste ja rootslastega ilmselt mitte.
kah priit
Kui pühapäeval läheb võistlustulle Väike-Venemaa kooseisus Pullerits ja Soonets, siis homme määrdemeeste tiimide võiduajamisel Kasahstani eest:
Andrus Veerpalu
Tarvi Kuus
Jaan Alvela
Määrdemeeste sprint oli siiski juba täna ära.
PM: Veerpalu näitas hooldemeeste sprindisõidus kiireimat minekut.
http://sport.postimees.ee/3059235/galerii-veerpalu-naitas-hooldemeeste-sprindisoidus-kiireimat-minekut
Nõuk. Armee raketi- ja dessantväe ühendvõistkond "sbornaja" koosseisus Pullerits ja Soonets.
Mis auaste muide Art Soonetsil on?
internet näitab, et Art Soonetsil on nooremleitnandi auaste.
Niisiis, rajale läheb vanemseersant Pullerits, keda vahetab nooremleitnant Soonet.
Mis te lollitate selle nõukogude armeega. Nii kõvadel positsioonidel mehed on ammuilma mõne tuntuma vennaskonna poolt ära initseeritud. Ja võib-olla just selle pärast, et meestel on raketivägede elukool selja taga. Soonets võib vabalt olla Roosiristi Rüütel (Knight Rose Croix).
Kahtlemata, hea 21:27. Hierarhiline, valdavalt meestruktuur, milles S. päris korralikule positsioonile liikunud, võib olla mõne teise struktuuriga osalt läbi põimunud. Eesti Ekspressi on kõik lugenud. Kas selline varistruktuuri olemasolu ka Eestile hea on, on muidugi iseküsimus.
Coe-Pullerits, Pullerist-Krjukov. Maailmameister Coe. Maailmameister Krjukov. MEISTER Pullerits.
Kuno ära targuta !
Jürgen, Sina!
Mis sa Yana Toomile nii kurjalt külge hakkad? Noorte päralt on tulevik. Priidust, näe, ka saanud paras putinist.
Te peate selle kirjutama, härra Pullerits. "Kuidas minust sai putinist?". Artiklis kirjutate, kuidas pikkade mõtiskluste tulemusena, analüüsides sotsiaal-majanduslike ja poliitiliste protsesside kulgemist Balti mere regioonis, aga aga samuti laiemalt kogu maailmas, jõudsite äratundmisele, et lääne manduv liberaalne-globalistlik mudel on end ammendanud ja muutunud isegi ohtlikuks; selle mudeli järgimine viib Lääne tsivilisatsiooni allakäigule ja lõpuks - hävinguni; meil targem end sellest värgist eemale hoida ja otsida teist mudelit. "Postimehe" number Teie artikliga ilmub 700 000-ses tiraažis, see müüakse päevaga läbi, mispeale trükitakse veel 300 000 eksemplari juurde, et igal eestimaalasel oleks kodus "Postimehe" number Pulleritsu kuidas-minust-sai-putinist artikliga - sest selle järgi hakatakse nüüd elama. Teie artikkel tõlgitakse 45-de võõrkeelde ja avaldatakse "Foreign Affairs"'is, Guardianis, Washington Post'is ja Le Monde'is.
Eks see teietamine , vist rohkem seltsimeeste komme ole.Huvitav muidugi mida Pärtel ajaloolasena ,selle pihta kostab. Mina pigem imetlen noori,kes suudavad olla vabad sellest nöukogude aegsest igandist. Vähemasti heteromeeste vahel tuleks küll, hoiduda igasugusest teietamisest. Kui mind keegi väga teietama tikub siis, ma enamasti käratan, et krt ega ma rase ei ole. See ongi pöhjus miks isa öpetas, et naisi tuleb alati teietada, sest iial ei tea mitu neid on. Ilmselt vötsid seltsimehed teietamise üle aadlikelt. Aadlike ja körgete ametiisikute puhul nagu paavstid keisrid ja ilmselt ka Pullerits on teietamine loogiline ja vajalik, sest kuidagi ei saa sinatada kui su ees seisavad korraga isa poeg ning pühavaim.
Lugupeetud endine seltsimees J. Kägu!
Te katsuge kõigepealt kuidagigi kirjutada sellises stiilis, et seda poleks karjuvalt valus lugeda isegi kolmanda klassi lapsel, rääkimata siis ära- ja väljavalitud seltsimeestel, senjööridel, kommodooridel ja muidu rüütlitel.
Kas seda on liiga palju tahetud ja nõutud?!
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Mida kuradit te targutate, omamata selleks mingitki potentsiaali? Eriti sina (anna andeks et ei teieta), Martin. Mine suusatama. Või tegele suusatamise juures teise v olulise komponendi ehk kepipoolega. Aga jumala eest: ole kuss!
Kägu räägib õigust.
Toits
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Tere. Paar küsimust. Priit, kas teie püss-fisherid on uisusuusad? Kas maailma tippude all olevate suuskadega(mõtlen vene tippude suuskadega) võrreldes olid teie püss-fisherid kehvemad, võrdsed, paremad? Mitu suusapaari teil on suusapargis?
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
No nii! Sitad lood! Enam ei saada isegi kodusel höredavöitu konkurentsiga vöistlusel 30 hulka. Ausalt öeldes ei oodanud meie"ässadelt" mingit erilist sähvatust. See muidgi, et isegi üks mees edasi ei saa on ikka krdi nutune. Loodan , et Priit päästab Eesti suusatamise au. Ootan tema tegemistest operatiivset infot.
Miks seda võistlust korraldatakse, kui meie esisprinter arvab, et see on üks tavaline MK etapp. Krt küll, koduvõistlusel tuleb tippvormis olla ja eelsõidus juba nii sõita, et ninast veri väljas. Niimoodi kodus tappa saada, et rahvusvahelisse telepilti ei jõutagi, häbi.
To 11.17 Kuldsed sönad seltsimees!
Norra lahtised meistrivöistlused jälle! Kas me sellist suusatamist tahtsimegi?
jumal tänatud, et Vene hümni ei lasta.
kah priit
Mõned asjad Otepää MK-l on jäävad: s**t ilm, tööpataljoni lumerookimine, kehv telepilt ja uued võitjad.
Vaatasin ETVst sprindivõistlust, kas Pullerits piirdus kvalifikatsiooniga, sest veerandfinaalis eestlasi ei olnud või oli täna jälle DNS, nagu eelnevatel kordadel.
Millisele venelasele võiks käe pihku pista?
1. Kes on nõus, et II maailmasõda alustas ja agressoriks oli Nõukogude Liit
2. Kes on nõus, et Nõukogude Liit kaotas sõja
3. Kes on nõus, et venelased ei ole suutelised end ise valitsema; kes pooldab Venemaa tuleb anda välisjuhtimise alla
4. Kes nõustub, et venelased on nr 2 oht Ebola järel kogu inimtsivilisatsioonile
4. Kes pooldab Venemaa tingimusteta alistumist Läänele.
Sellisele venelasele - kui ta on veel viisakate maneeridega ja sportlikult muljeltavaldava, atleetliku kehaehitusega - annaks hea meelega käe pihku!
Kas umbes nii, härra Pullerits?
Selliseid venelasi on ka meinstriimiajaleht Postimees oma kaastööliste hulka värvanud: Šenderovitš (kes, muide, ... nojah), Artemi Troitskij, Novodvorskaja.
Aga tegelikult. Tegelikult venelased ei vasta sellisele profiilile.
Aga kirjutage ikkagi. Te kirjutate päris hästi. Kordades paremini, kui mõnedki Postimehe arvamusplatsi ajakirjanikud. Seal pannakse ikka tihti täielikku joga.
Härra Pullerits olen Teis äärmiselt pettunud. Haipisite siin Vene riiki ja suusatamist. Panustasin kogu pere säästud venelaste vöidu (täpsemalt Kriukovi peale). Tuleb välja,et te jagasite ametiisiku ja spetsilistina siin absoluutset valeinfot. Kas olete asjatundmatu ja küündimatu vöi tegite seda teadlikult. Ma küsin, kas ja kuidas planeerite Teie mulle tekitatud moraalse ja materiaalse kahju kompenseerida?
Sügava nördimistundega hinges Eeduard Oblikas, spordihuviline.
15:54,
s*itad geenid, öeldi vanasti talurahva seas. Jäägem ikka maadlusematile ja kettaheiteringi.
Priit saada see krdi oblikas hurda vttu ja anna raisale molli!
Martin sa oled asjatundlik ja tore mees. Mul on mitu paari suuski üle. Seisavad teised niisama nurgas ja korjavad tolmu. Vöiksin ühe paari ära kinkida.
"Kvaliteetblogi" ma ütleks, esitan rida huvipakuvaid küsimusi, aga vahele pekstakse täiesti segast juttu.
Volli kas tead vanasöna, et üks loll jöuab rohkem küsida, kui 10 tarka vastata
Kägu
Peetrikese intervjuust jäi kõrvu, et kuulas vaheaegu(selle asemel, et täiega panna) ja lootis, et tagant tulijaid niipalju mööda ei sõida. Tundub, et pehme rada andis tagantpoolt tulijatele eelise.
Härra Pulleritsule ja Soonetsile homseks edu.
Saan aru, et hoopis homme on Priit stardis. Üks ettepanek veel, kuna kommentaare on palju, kas ei annaks progeda ülesse ühe ikooni, mis viiks sinna vajutades kommentaaride lõppu, seda ei peaks olema raske teha. Eriti paha on mobiiliga seda kerimist teha. Tänud ette.
Teil on valed andmed. Soonets homme ei stardi.
14:16 - lugege mu lugu Postimehes, seal Krjukov ütles selge sõnaga, et tal oli minuga trennis raske. Kui te sellest vajalikke ja õigeid järeldusi teha ei oska, ärge tulge mind süüdistama.
PS. Rookisin eespoolt jälle kommentaariumi puhtamaks.
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
B-vanuseklassis särasid 60 m jooksus kiirete aegadega Lishanna Ilves (Rakvere KJK ViKe) - 7,87 ning Carina-Renne Valdek (SK Lindon) – 7,91.
Mis tont see kõnnib mööda Eestimaad? (haigele Martinile lisaks?)
See on pehmo ja eurotont
Ootaks selle bloogi lugejatelt-suusaspetsidelt kommentaari et "kus oled, Eesti suusatamine"? Järsku julgeb Liive ka anonüümsena ütelda et mis värk on? Kuidas see mahajääämus meil ikka nii suur? Laagrites käiakse? Konkurentide saladusi luuratakse? Välismaa treenerid viimase peale nõu-hauga ka oma õuele tõmmatud. Mis on siis ikkagi takistuseks?
Trenni küll teevad, aga usku endasse ei ole?
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Postita kommentaar
<< Esileht