Pullerits: Kas Tartu rattaralli verepulma vastu tekib protestisõitjate liikumine?
Üllatav telgitagune info ühe varjatud plaani kohta jõudis minuni seoses Tartu rattaralliga. See tuli justkui muuseas, ilma igasuguse tagamõtteta. Tegemist on sugugi mitte reasõitjate reaktsiooniga sellele, mis on Tartu rattarallil viimasel ajal teemaks saanud. Ja teemaks, nagu te minu legendaarsest loost teate, on saanud sealne verepulm. Või tuleb anda teemale uus, värskem nimi, Moab? See, nagu te nüüd teate, on see suur pomm, kõigi pommide ema (fotol ülal vasakul), millega ameeriklased korraldasid Afganistanis ISISe tüüpidele mõjusa verepulma.
Siiski, Moab ei oleks paslik nimi, sest Moab, näete siin, on väga rahulik ja kaunis (fotol all paremal) ning seda verepulmaga siduda oleks kuritegelik.
Ent hämmastavalt palju tilgub ikkagi verepulma teemaga seoses mõtlemapanevaid infokilde. Ajakirja Ma Olen Jalgrattur selle aasta kolmandasse numbrisse teen lugu mehest, tublist harrastajast, kes tunnistas, et loobus Tartu rattarallist, üldse maanteesõitudest pärast seda, kui ta sattus Tartu rattarallil mõned aastad tagasi Otepää lähedal ühte suurde külakuhja. Kiirus oli olnud üle 50 km/h. Siiski oli ta pääsenud õnne kombel suuremate vigastusteta. Aga sõit oli pooleli jäänud. Ja rohkem pole ta sinna võistlusele ka läinud.
Seesugused juhtumid, nagu nüüd kuulsin, on pannud osa tublisid harrastajaid otsima turvalisemaid lahendusi.
Nimelt kuulsin, et seitse-kaheksa meest, kelle hulgas on mitmeid rattaringkondades tuntud nimesid, ei kavatse tänavusel rattarallil enam võidu sõitma minna. Sain teada – ja nagu Eesti ajakirjanduses tavaks, kuulutan nüüd kõva häälega, et siin kuulete sellest eksklusiivselt ja siin kuulete sellest esimesena! -, et nad kavatsevad alustada enam-vähem lõpust ja sõita rahulikult, omaette, keskmise kiirusega mitte rohkem kui 30 km/h – nii ei sea elu ohtu.
Kui sellest kuulsin, küsisin, kas nad mind ka punti võtaks. Sain eelmisel aastal Tartu rattarallil 2 km enne finišit oma külakuhja kätte ning enam seda ei soovi. Kuid mul oli üks palve: nii aeglaselt küll sõita ei viitsi, võtame ikka tempo üles ja vaatame, kuhu oma rongiga välja jõuame. Ütlesin, et olen valmis ees vunkima ja littima.
Kuid küsimus on selles, kuidas vabaneda noist, kes üritavad me rongile sappa haakida. Sest kui see noil õnnestub, tekib taas suur grupp ning ettevõtmine kaotab igasuguse mõtte.
Munapühadel käisin rahulikult sõitmas – 57,3 km 1:53ga – ja mõtlesin selle üle. Kas võiks lahendus olla järgmine: kui läheb meie rong ning sellele mõned sappa haagivad, tuleb jätta eelviimase lüli eest vahe sisse ning kui see on piisavalt suureks rebenenud, siis viimane lüli spurdib ette, eelviimane lüli, kes seni on mõnda aega tuult murdnud, haagib talle sappa ning nii tõmbavad nad oma rongile järele ja jätavad sappa haakinud mehed maha? Või on kellelgi pakkuda veel tõhusam lahendus?
Tagatipuks on siiski veel üks küsimus: kui minna niisama sõitma, niimoodi, et aeg ja koht ei ole olulised, siis miks ennast üldse kirja panna ja rahakotti kergendada? Siis võib ju ka niisama, numbrita, distantsi läbi sõita. Keelatud see ei ole, takistada ega keelata seda ei saa. Jah, aega ja kohta ei saa, aga aega saad ka ise võtta ning selle põhjal ka oletatava koha välja arvutada, kui see huvitab. Loomulikult on aumehelik sel juhul korraldaja pakutud sööke-jooke mitte pruukida – aga seda ei tee nagunii enamik, kes eesotsas sõidab. Liikluskorraldust ei saa pidada korraldaja kuluks, sest korraldaja ju on välja kuulutanud, et rattaralli toimub avatud liiklusega trassil.
Äkki paneb selline n-ö protestiliikumine korraldajat rohkem mõtlema sellele, kuidas muuta rattarallit senisest palju turvalisemaks? Siiamaani on kõik sellekohased ettepanekud, sh minu omad, langenud kurtidele kõrvadele. Aga rahulikult oma tempoga sõitma minek näib just vaikne protest rattaralli seniste riskide vastu. Nimetatagu noid verepulmaks või Moabiks.
Foto 1: Moab, kõigi pommide ema - Massive Ordnance Air Blast pomm. Foto autor: Reuters/Scanpix
Foto 2: Park Avenue formatsioon Archesi rahvuspargis Utah's Moabi külje all. Foto autor: The Image Works / TopFoto / Scanpix
Foto 3: Kas tunnete ära, kes lõpetab Tartu rattaralli 2003. aastal? Foto autor: Aldo Luud, Õhtuleht/Scanpix
Foto 4: Kaitseväelase varustusega sõitjad Tartu rattarallil 2003. aastal. Foto autor: Aldo Luud, Õhtuleht/Scanpix
Foto 5: Kas tunnete ära, kes on see osaleja Tartu rattarallil 2003. aastal? Foto autor: Aldo Luud, Õhtuleht/Scanpix
123 Kommentaarid:
Kõigepealt, Priit -
see liikumine pole uus ja sellist tugeva trenni sõitu teevad mitmed mehed ammu. Ka siin foorumis on sulle seda ennem soovitatud.
teiseks - kui lähete rongiga lõpust ette sõitma, siis tekitate paratamatult külakuhja. Seekord mitte eesotsas, vaid oht liigub sinna keskmike juurde.
Kui tahad tegelikult tugevalt panna, siis sõida üksi ning keeldu vedajatest. Nii on ohutum sulle ja tulemus ausam.
Õige Priit, kõik on õige
See oleks hea taktika, aga miks ja kuidas saab korraldajaid mõjutada muuta asi ohutumaks? Seda küll ei tea.
Lance Armstrong on viimasel pildil ja mingi tibi.
PeeP
Indrek Kelgu asemel ma saadaks Pulleritsule avalikult sõnumi: "Fuck off. Kui TRR-il näen, lasen motikameestel teelt välja suruda".
Pulleritsu ei suru keegi kuskilt välja. Mees on lihtsalt nii kõva mees.
Kas selle ongi siis hr Kelk Priiduga nugadele minnes ja disklaffi pannes saavutanud, et nüüd tekib tema võistlustele terve rida selliseid sõitjaid, kes lihtsalt kulgevad kaasa trassil ja kes ei kavatsegi selle eest maksta? Hr Kelk puksis Priitu kõrvale sellega, et keeldus teda PMi alt tasuta peale laskmast, et las Priit maksab ise, kuid nüüd näib tulemuseks see, et ei saa ta Priidu raha ja ei saa veel kümnete meeste raha takkapihta! Selle kohta öeldakse, et omast võttest selili. Ju siis oli pime viha nii suur, mis ei lasknud korraldajal oma üheotsuse laiemaid tagajärgi ette näha. See on juhtimise viga. See on väga suur viga. Juht ei ole ju see, kes ütleb, keda puua ja keda lasta, vaid juht on see, kellel on visiooni, pikka perspektiivi, oskust mitu käiku ette näha. Korraldajahärra poolt seda ei paista. Karm värk käib, ei oska muud öelda.
Rongile kaasa haakinud võõrastele ludridele tuleb teha legendaarse võitleja A Pikkuusi taktikat - põlv lenksu alla. Või ka välja rammimist , nagu vanadel girodel tehti kui mitte itaallane (ne naš) edulema hakkas.
No võtame mehed kokku ja teeme ära. Pulleritsu rongina kuulsaks saava süstikugrupi. Peaasi et süsteemituks rapsimiseks ei läheks.
Pilt 3 - Peep Pahv
Pilt 5 - Lauri Aus
Töötu jokker hakkab algaval hooajal kaarte segama.
https://www.rattamaratonid.ee/et/uudised?news_id=121
Bosch on mingi kohanimi vist. Mõtle, kui keegi seda kohta kaardilt üles ei leia, siis jäävad ju sõidud ära.
Kas rallile tuleb Pulleritsu nimeline partisanide üksus?
Mehed ärge rapsige, ikka tasa ja targu. Kõik teeme ära. Idee on hea, kuigi aeg ajalt tekib ahnuse tuluke silma et võtaks võidu koju aga, aga peab aru saama kus on tõde ja kellel õigus.
Aga tegelikult - kas pole tegemist suurepärase reklaamiga? Kas tuleks osavõtjaid ka naaberriikidest, kuigi rattaga koos reisimine on tülikas?
Come take part in the world-famous FOB - Festival Of Blood. The chance to kill your worst contender legally.
Rahulikult võhmamehed, vahel on kasulik pea peal seista, et veri kõigesse kohta jõuaks.
https://www.instagram.com/p/BS4Tw4rBCQH/?taken-by=lindseyvonn
Telefonis ei anna kahjuks klikkida aga kas sel lindsivonni pildil ka natuke tissi näha on?
Rahulikult tagant tulles läbisõita..jahh. Seda tehtud aastaid ja tehakse ka edaspidi.
Et punt kiirelt uhades järgi tekib on loomulik..hakata seal sprintima , hullama? Kas see siis teeb sõidu ohutumaks, kui ülbitsema minna endast nõrgemate vahele?
Oletame et olete 4-5 kesi. Jahh sprindite eest ära, kuid 100 ne punt neelab teid ikka alla.
Hämmastav kuis ühes peenikeses mehes nii palju paksu viha on?
Lugege oma teksti ise veelkord. Verest nõretav, verepulm, MOAB ja mina ei laseks teid Kelgu asemel uuesti rajale. Miks ma peaks oma korraldatud ürituse "terroristi" rajal taluma?
Õiged vastused, 15:49.
Õige: rahulikult tuleb võtta, rapsida ei tohi. Süsteem peab olema. Arvan, et üle kaheksa sinna süstikrongi ei ole mõtet võtta, siis läheb asi käest ära. Isegi proffidel läheb - te ju mäletate, kuidas Taaramäe Astana tiimis maha jäeti ja teised tiimid, nt Moviestar, tegid ka igasugust kaootilist tsirkust, osad mehed tõmbasid kahe-kolmekesi eest ära. Keegi peab pealik olema, kes kamandab; nii ei saa, et igaüks teeb, nagu heaks arvab. Esmalt tuleb süstikrong kokku panna ehk komplekteerida ning siis juba kosseisu pealt vaatame, kuidas edasi toimetada ja kelle kapteniks valime. Kes on huvilised? Andke märku! Sellest, usun, tuleb üks äge rattasõit, palju vägevam ja põnevam rattaralli ühe teise rattaralli sees, täiesti uus lähenemine ja tase. Ehk teisisõnu: kui korraldaja ei suuda või ei taha võistlejaile meelepäraseid muudatusi teha, haaravad võistlejad ise initsiatiivi ja korraldavad korraldatud ürituse raames asjad ise ümber. Aga see ongi ju uue ajastu märk: ei mingeid ülaltpoolt peale surutud reegleid ega norme, igaüks otsustab ise, mis talle parim!
Noh, mis ütlete kogu selle käsitluse kohta?
Hei, 18.30, ma sain nii aru, et ega Kelgu käest keegi küsima lähegi, kas saab rajale või ei. Ma sain nii aru, et avatud liiklusega võistlus, igaüks võib seal rattaga sõita. See pole kellegi keelata. Paneks Kelk liikluse kinni, siis oleks teine lugu vist. Aga ei pane ju.
Väga õige härra Pullerits! Teeme süstikrongi ja kapten on arvatavasti ka teada. Igatahes maha me nad raputame. Kaasajõlkujate vastu rohtu ei leia, tuleb ära kannatada. Või hiljem midagi nuputada. Huvitav kevad saab olema. Väga huvitav.
Täna hommikul Josh vaatas ka blogi ja ütles: "It used to be be a quality blog. Back in 2006. But now, as his results have declined, especially in the couple of last seasons, his writing ability has declined - much of it now being a hysteric riffraff garbage, and quality of the readers of his blog has declined steadily, he's not competitive any more. Neither as an athlete nor a writer. What a sad story. For a man who gave som much promise, a Rockefeller Fellow, a protégé of old top communist Marju Lauristin and whatnot. I feel pity for the man."
"Pehmode" ja "koonerdajate" sõjaplaan :)
Kui tahate ohutult ja tasuta ratast sõita, siis milleks ronida TMi segama, tehke seda omal ajal ja omal trassil.
Võitja selgitatakse ikka nagu alati. Priit jääb sellest kaugemale kui eales varem.
Teie 8 mehe uhamine pole mingi revolutsioon. Mind vedas kaks aastat tagasi tagant tulnud eraldiratta mees mu parima ajaga finishisse.
hea plaan ..hahahaa.
Eriti viimane osa..ärme maksa!
Sama hea on kui poole pealt Vaasaloppeti rajale hüpata kiibitsema.
Ühel ilusal päeval klõpsavad rebaserauad Martini ja tema Joshi persenahka kinni ja lõpeb see röövlikeelne ilastamine siin bloogis.
See pole spordimehelik lähenemine, hakata takistama kaasvõistlejaid. Ma arvan, et sellised vennikesed oleks kohane diskvalifitseerida. Tõenäoliselt ajab siuke rumalus kaasvõistlejaid marru ja hakatakse tagasi tegema. Mis on tulemus? Mis oli selle pundi algne mõte?
Selle asemel, et vinguda litsentsi ostmise vajalikkuse üle ning kui ohtlik on grupisõit, võiks Priit männida appi (man up võõrkeeles) ja tulla juba vähem kui kahe nädala pärast toimuvale Transtari temposarja esimesele etapile. Kavas kaks distantsi, 24 ja 14.6 km, omaette arvestus tavaratastega võistlejatele (mitteaero varustusega rattad), kohapeal saab kisselli ning pirukaid, aega võetakse täpselt ning lõpptulemuse määrab vaid ratturi võimekus.
Kuidas on, kas paneme Pulleritsu nimelise rändkarika töösse? Oleks ju uhke värk kui esimeseks karikale graveeritud nimeks oleks PP ise.
Priit, kas sa ise oled kunagi mõne spordivõistuse korraldanud? Mitte niisama tilulilu, a la 10 sõpra hüppavad koos kaugust. Ikka selline, kus sadu osavõtjaid, rajad, numbrid, turva, söök-jook, med teenistus, pesu, load omavalitsuselt ja maomanikelt jne jne. Tehke üks, ma tulen ka ja siis pärast vaatame, kui kõva mees te tegelikult olete....
"MIS ON HOBIRATTURI LITSENTS? Antud litsentsi saab hankida iga harrastusrattur, klubiline kuuluvus pole seejuures kohustuslik. Hobiratturi litsents võimaldab osaleda lisaks kõikidele EJL-i võistluskalendris olevatele 3. kategooria võistlustele ka nendel 2. kategooria võistlustel, kuhu ilma litsentsita muidu ei pääse. 2. kategooria sõitudel, kuhu lubatakse ka ilma litsentsita ratturid, paigutatakse EJL-i hobispordi litsentsiga ratturid ilma litsentsita ratturitest ettepoole stardigruppi." --rattauudised.ee
Järjekord saab siis olema: 1) Eliitgrupp; 2) litsentsiga ratturid 3) hobilitsentsi omanikud; 4) litsentsita, osalustasu maksnud ratturid. 100 m eemal põõsas passivad "piletita reisijad" Pulleritsuga eesotsas.
- -
Kangertit pole Astana profitiimi Tour de Alpes nimekirjas. Algselt pidi osalema. Astanas valitseb vist kaos. Eh, Kangert oleks pidanud Nibaliga kaasa minema. Vale otsus, mis võib saada karjäärile saatuslikuks.
Mina olen poolt. Mingil määral partisaniliikumist selline asi meenutab, aga so what? Keelatud ei ole ju? Kes on siis grupi pealik ehk Tsegevaara?
Ja mida see näitama või tõestama peaks? Spordivõistlusi korraldatud küll, korvpalliturniirist kümnevõistluseni.
22.02, kes räägib teiste takistamisest? Mina küll mitte. Ja kuidas te diskvalifitseerite neid, kes ametlikult ei võistle ega osalegi? Hammustage see läbi!
Lauri, ma ei ole vingunud litsentsi ostmise üle.
Martinile: kavatsen ka litsentsi osta. Põõsas passib teiesugune, kes ei julge joonelegi tulla, ainult klähvib nagu koer aia taga.
Nii Martin täitsa nõus sinuga kuigi üks "pain in the ass" sa oled koos oma vibulane Joshiga.
Kangert oleks pidanud Nibaliga kaasa minema. Oleks mees läinud ajalukku kui suure Sitsiilia Hai ustav satelliit. Uus meeskond küll on vist kehvem kui Astana, ehk siis ei ole seal nii pädevaid adjutante kui oli Kangert ja seltskond Astanas.
Kangerti sugused mehed kipuvad nähtamatuks jääma, ei ole tal etapivõitu nagu Vaderil. Ah jah see Abu Dabi ja Trentino võidud tal on. Aga need pole gränd tuurid. Astana kui tifooside mansa on tupiktee. Kas impressaariod Kirsipuud ei saaks Kangertit kuhugi valgete inimeste tiimi möllida? Vanuse tõttu ta vist enam liidriks ei lähe kuid kogemuse poolest oleks number üks adjutant?
Priit, mida kolleegile soovitate - kas võtta veidi kulukam ja napima akuga "pastapliiats" OLYMPUS VP-10 või kolakam odav klots VN-741PC?
Vabandust, aga kui pealkirjaks on 'appi, kas ma ei saagi nüüd osaleda, nõuavad litsentsi', siis minu jaoks on see vingumine. Kohaliku rattaliidu litsentsi omamine peaks olema igale võistlevale ratturile auasi, midagi, mis tehakse ära aasta alguses ja mille üle isegi ei mõelda targutada.
Aga kuidas siis jääb, kas temposõidu väljakutse võetakse vastu? Litsentsi pole vaja, kui osalemise nõusolek tuleb enne tänast südaööd, siis katavad korraldajad ka Priidu osalustasu, tagamaks kõigile harrastajatele ausa, mees-mehe vastu võistluse Priit Pulleritsu endaga. Ei mingeid gruppe, ei mingit vedamist, vaid mees ja tema ratas...
Juhin tähelepanu, et nn hobilitsentsi ostnute paigutamine litsentsita võistlejate ette on diskrimineeriv ja fair play põhimõttega vastuolus. Võistlustingimused peavad olema kõigile võrdsed. Mandri ja Maasingu üllad eesmärgid on küll arusaadavad, teostus aga ei, olgem ausad, ei ole praegu kõige parem. Kes võistlusele lubatud, see peab teistega igas suhtes võrdne olema. Suure võistlejate arvu korral on praktiline vajadus siiski võistlejaid järjestada- keegi peab olema stardijoonel esireas. Siin on mitmeid lahendusi, ükski neist ei tohi aga olla diskrimineeriv. Põhimõtteliselt on aga kaks viisi: 1) liisuheitmine e juhuslik paigutamine; 2) sportlike tulemuste järgi. Kõik muud põhimõtted - oled sa neeger või EV kodanik, oled sa kellelegi rohkem maksnud, jne - ei aktsepteeritavad. See asi tuleb ära muuta, sest hobilitsentsi omanik ei ole mingil moel sportlikult parem tema selja taga olevatest litsentsita võistlejatest. Selgitan veelkord: hobilitsentsi omandamiseks ei ole vaja mingeid sportlikke tulemusi; käi ainult raha välja. Seetõttu hobilitsentsi kriteeriumi kaudu võistlejate paigutamine tähendab sisuliselt paremate võistlustingimuste müümist raha eest. See ei ole fair play. Ühtlasi on ka mõtteainet, kuidas "amatöörilitsentsi" paremini nimetada. Usun, et "hobirattur" ei pane inimesi maksma, pigem peletab.
P.S. Endise orjarahvana on meil raske aru saasa, mida tegelik mittediskrimineerimine tähendab. Peame õppima.
Ei midagi uut.
"Ehk siis, rattarallit saab ka nii sõita, et panna pole vaja!"
http://blogger-holden.blogspot.com.ee/2016/05/trr-2016-panna-pole-vaja.html
V.a. hr Lauri Peil!
Ei tohiks küll olla ühtegi põhjust, miks hr Pullerits Transtari temposarjas ei võistleks. Distantsid 21, 22, 24 ja 41 km, Tartust lühikese autosõidu kaugusel kohad, TASUTA personaalselt hr Pulleritsule ... Hr Pulleritsu rattatreening oleks just nagu temposarja silmas pidades tehtud: tunnised kiired-energilised sutsakad. Transtari sari pakub ka spetsiaalselt harrastajatele mõeldud võistlusklassi, kus aerovarustuse kasutamine on keelatud. Ilmselt on ka võistlejate turvalisusele mõeldud (Filter Aerobike sarjas 2017 on ohutus võtmesõna!)
Kokkuvõttes, kui hr Pulleritsu 26.04 Rahingel stardis ei ole, siis on ilmselt tegemist argpükslusega.
Kust võsast PP siis TRR-ga kavatseb liituda, kanga taha teda ilma numbrita ei lubata ja enne lõppu keerab võssa siis tagasi?
Ja kuidas numbriteta punt laveerib numbritega sõitjate vahel ja pole ju võimatu, et seal ka korraliku kuhja korraldate.
Sellest saab PP-le palju au ja kuulsust toova fotoreportaazi, elu lõpuni)))
Eelmise aasta number külge ja astud nagu õige partisan "oma" stardigruppi.
Kõigepealt räägime asjalike meestega.
Lauri, te olete lohku langenud. Litsentsiteemaline kirjutis oli selle teema ülestoojaga, keda te endise kõva ratturiba teate, igati kooskõlastatud. Pealkiri oli minu looning muidugi, et tähelepanu köita, aga ka eelnimetatud tuntud rattamees ütles mõnuga, et saab näha, kuidas kurjaks andmiseks läheb. Itsitasime mõlemad pihku. Ja nüüd tulete teie ja võtate seda nii siiralt on face value... tõesti veel rütmi ei taba või?
Nüüd tühijutuajajatest. Kas nägite, kuidas Martin keeras 23.11 kohe jutule teise nurga, kui teatasin, et võtan ka litsentsi. Enne äsja toppis ta litsentsimehi teistest ettepoole, aga pärast minu avaldust pööras asja nii, et litsents tekitab diskrimineerimist. He's mentally unstable and sick.
23.37, külakuhja tekitamine ei sõltu sellest, kas nr on küljes või ei! No on teil ikka loogika...
Kelk ilmselt plaksutab käsi PP plaani peale, ärge makske, aga võistlus melust võtke ikka osa.
Hr Pullerits, te olete paljastud. Maskeerisite oma argpükslust hoolikalt, aga see ei aidanud!
Külakuhja tekitab erineva kiiruse ja tasemega rattarongide kohtumine, nagu üks mees ees sedastab. Kui plaaniks on tagant alustada ja panna ning vaadata, kuhu välja jõutakse, siis tehke seda pigem üksinda. Pealegi, üksinda vunkimine ja litterdamine ju meeldib teile enam, kui mõne kehva närvikavaga gruppetto organiseerija taktis karussellitamine, mulle igatahes ka. Ja too närviline vend ju enam ei sõida metsikute ratturitega koos, ja õigesti teeb, nii enda kui ka teiste vaatevinklist vaadatuna. Osalustasu ei tohiks teile probleem olla, kui PMi kaudu ei saa peale, siis las too jorss - teie Josh -, kes teie suusamaratonil osalemise kinni plekkis, maksku ka nüüd.
Lauri, ärge võtke Pulleritsu tõsiselt. Ta teeb kõike, et aga "tähelepanu köita".
Pulleritsul on mingi tähelepanu vajaduse haigus küljes, ADHD!
Upitada üles aastaid kasutuatav rahulikult läbisõitmise idee ja serveerida seda endi unikaalse leiutisena.. tule taevas appi.
Kui Priit ilma registreerimiseta rajale läheb siis on ta ikka molo mees küll. Kuidas oleks kui korvpalli või kümnevõistlusele oleks mingi mõtetu seltskond sisse sadanud?
Litsentsi puhul on siiski arussaamatu mida siis litsentsi ostjale EJL poolt vastu pakutakse.. kui auasi siis tuleks seda nimetada auasjamaksuks.
Praegusel juhul tundub et rahad lähevad lihtsalt arusaamatusse ühiskassasse..
Vasru pakutakse paremat stardikohta. Pakkumisena, millest on võimatu ära öelda: kui ei maksa, mine rivi lõppu. Ülalpool tõin välja, et see on diskrimineeriv ja fair play põhimõtte vastane. Rahaprobleeme tuleb muudmoodi lahendada. Näiteks Taaramäe ja Kangert teenivad vist sadu tuhendeid eurosid. Kas sealt noortele mõni euro tilgub? Rail Baltic, mida Eesti ei vaja ja mis meie maa pooleks lõikab? Militaarmängud ja Vene-vastastes suurtes mängudes kaasalöömine?
Iga aastaga läheb asi hullemaks nii artiklite kui ka lugejate osas. Materjal tingib ka lugeja kvaliteedi.
Varsti saame Priidule tõesti juba ka diagnoosi panna.
Üks võimalus oleks soodustus osavõtumaksudes EJL litsentsi omanikele. Nt -10%. See võiks olla loogiline. Tegu on EJL üritusega. Liidu liikmetele on soodustus. Ilmselt aga korraldajad - kes on majanduslikult iseseisvad ja kelle seos EJLga seisneb ilmselt vaid ürituse EJL kalendrisse kandmise eest maksu maksmises - olid sellele vastu. Mis roll on EJL kalendril? Tõenäoliselt vaid sümboolne roll. Korraldajaid see ei kotiks, osalejaid samuti, kui üritus EJL kalendris poleks. Mida on siis EJL-l pakkuda? Mitte midagi!
Tõestage vastupidist, asjatundjad.
EJL & EJL. Jalgpalli Liit ja Jalgratturite Liit. Jalgpallurite veebilehel on jaotised "Noored", mille all võib tutvuda "Talenditreeninguga" - liit toetab andekate noorte treeninguid. Ulatuslik jaotis "Rahvajalgpall". Jalgratturite Liidu veebilehel pole noortetööst - aga samuti ka mingist muust sihipärasest tööst üldse teavet - või on see kuhu dokumentidesse ära peidetud. Kas Liit teeb midagi rattasõidu edendamiseks? "Rattaga tööle" (vrdl UK Bike-to-Work) toetusskeemide loomiseks? Rattasõidu ohutuse alane töö? Milline on EJL seisukoht Eestit poolekslõikava, tohutult kalli ja meile mittevajaliku Rail Baltic kiirraudtee osas? Kas nende miljardite eest ei võiks arendada jalgrattaliiklust? Taanis ja Hollandis on rattaga liikumine kõrgel tasemel. Mis on Eesti eesmärk? Jne.
Jalgratast saab igaüks ise sõit, jalgpalli üksi mängida ei saa. Seepärast pole ka rattaspordis vaja kõike reguleerida. Üleüldse on me elus liiga palju regulatsioone. Rattasport tõstab esile lihtsat isetegutsemist ja on seetõttu toredam ja igaühele sobivam
Väga õige 13:42
Nõustume, nii on ja tuleb olema
Miskis lehesabas spämmis Roosa Udu nimeline semiootika spetsialist. Nüüd on selle jünger Martin siin blogis omale harjutusväljaku leidnud. Ilmse suunitlusega blogi tasalülitamiseks. Kas tal õnnestub? Vaatame, põnev!
10 piletita "reisijat" ja kolhoosil jääb saamata 400-500 eur.
Ja kui palju on jäneseid ja partisane tegelikult?
Postimees avaldab fotoseeria massikaklusest president Trumpi toetajate ja vastaste vahel.
Mis mind huvitab, on see, kumb leer lööb kõvemini. Huivtav oleks teada, kummas leeris on rohkem langenuid? Kahjuks seda ei avaldata. Kas teile ka tundub, et Trumpi pooldajad annavad siiski kõvemaid tutakaid kui vastaste liberaalpehmod ja pehmoliberaalid?
http://maailm.postimees.ee/4081083/fotod-massikaklus-trumpi-toetajate-ja-vastaste-vahel-loppes-veriselt?_ga=1.62629740.1107269603.1479062068
Priit, mida sina kaklusest tead? Loomulikult huvitab, et kumb peksa sai, seda enam, et endal ei ole ei rusikat, ega iseloomu, et üldse millegi eest kakelda. Nurgas susiseda ja ussitada, seda oskust on see-eest topelt antud.
Martin tabab biiti!
Noortega tegelevad kohalikud jalgrattaklubid aga kuidas see reglementeeritud on seda ei tea, ehk saavad pearaha.. Paremad (sõbrad) saavad lõunalaagrisse?
See Bike to work on UK-s kõva programm, pikaajaline panustamine tasub ära! Isegi mõtelnud et mis kurat siinmaal küll toimub.. aga toimub, nagu sa ise kirjeldad, RB-d ja igasugu muid huvitavaid "arendusi" on Eestis ikka miljardite eest. Laste võlgadesse matmise programm töötab täie vungiga.
Tartu linna ikka ette kujutate- Tähtverest Ihasteni ja Lõunakeskusest Vahini?
Vale puha! Uued sildid lüüakse kümneid kilomeetreid kaugemal maasse..
Uus Tartu
sellega seoses hakatakse Tartu linnas edaspidi karja kasvatama, lisaks piimatööstus, kalakasvandused..
lisaks lõigatakse maaelu arendamise võimalustest ära Luunja ja Tähtvere vald. Paljudel ettevõtetel pese lohus sest linn surub tööstust linnast välja ja nüüd imbub ise järgi..
Et teil parem ettekujutus tekiks siis UusTartu haukab Tartumaast hea ampsu: Tartumaa
Huvitav kas edaspidi lisandub riigieelarvesse linnade arendamise meede?
Mis Bike to Work programm??!! Milleks on vaja mingit programmi ja järjekordset regulatsiooni??
Ma käin juba ammuilma ainult rattaga tööle ja tagasi ning kõik muud asjad ajan ka Tartus rattaga ära. Ka talvel, muide, ja ilma naelteta. Tallinnas ka käin tööl rattaga: Tartus rdt-jaama, siis Elroniga Ülemistesse, siis sealt vungiga Tartu mnt-d pidi alla kesklinna, pärast läbi vanalinna Balti jaama Elronile, sellega Tartusse ja Tartus jälle rattaga koju - milleks võtta seal takso või oodata bussi?? Elronil on olemas rattakohad ja Tartu on absoluutselt rattaga liigeldav linn. Minu pärast võiks seal parkimine veelgi rohkem maksta ja vähe sellest - võiks kesklinna sissesõidu ka maksuliseks teha ning selle raha eest rattaliiklust arendada. Mida kuradit on Tartu-suguses ja -suuruses linnas üldse autoga teha? Ja veel vähem on vaja mingeid programme. Maksud peale ja elu muutub iseenesest.
Kas Priit teab üldse, miks 'Bike to work' ja analoogsed programmid kasulikud on ning miks nad UK-s palju rohkem inimesi rattaga kommuteerima toonud on? Isegi kasutasin seda ning kasutaks ka Eestis, kui pakutaks. Vihje - küsimus ei ole üldse linna rattaga navigeeritavuses või kliimas või naaastrehvides vaid milleski palju praktilisemas...
Bike to Work, ma olen aru saanud nii, et: 1) teatad töökohta, et hakkad edaspidi rattaga tööl käima; 2) saad vautšeri, 3) lähed sellega skeemiga ühinenud rattapoodi, 4) valid sull meeldiva ratta välja ja 5) voila! - oledki ökoteadlik rattaga liikleja. Kust raha tuleb? Ei tea. Tõenäoliselt samast, kus meie Tallinna tasuta ühistransport. UK-s ühistransport ei ole tasuta. Mõelgem, millise tõuke meil säärane asi rattapoodidele annaks! Jalgrattakuuride ja duširuumide ehitajatele töökohtadel. Lisavarustuse maaletoojatele.
Kangerti seisust on midagi teada? Astanal puudub liider. Fuglsang ei kanna, Aru on rivist väljas, Kangerti seis suure küsimärgi all. Sonny Colbrelli (Bahrain-Merida) 1.76 m 71 kg sarnast meest oleks Astanasse vaja.
Astana liidriks on see 37a tifoosi. Tema järel mainiti veel paar nime. Kangertit mitte.
Ei tea miks. Kangert paneb ju neile kõigile TT-s pika puuga.
See on hea, et paneb, aga vaja on liidriomadusi. Kui neid pole, siis on targem olla hea (ja loodetavasti ka hästimakstud) töömees. Itaallastel, jah, kohati s*itt iseloom, aga kogenud Kangert ilmselt saab hakkama.
Olen paar korda sõitnud TM Rattamaratoni. Alati viimaste hulgas. Lähtun põhimõttest, et nõrgad treenivad, tugevad võistlevad! :) Meenub juhus 2015 või 2014 TM Rattamaratonil. Kuskil peale Matu TP-d möödusid minust kaks meest, kel kahekohaline stardinumber. Ilmselgelt olid starti hilinenud ja veeresid siis sellises rahulikus pargisõitja tempos. Minuni kostus nende vestlus: küll siin taga on tore sõita, keegi ei kakle ega sõimle, kõik suhtlevad sõbralikult ja soovivad teineteisele jõudu. Kas siin pole mitte nn rahvasportlaste ja võidusõitude korraldajate mõttekoht? Mis on eesmärk, ka võidu nimel veri ninast välja või meelitada inimesi end liigutama? Mäletan ka kommentaare oma ratta pakiraami kohta, kuid kas oleks parem see, et vedelen diivanil ja libistan õlli? Või võtan oma pakiraamiga ratta ja sõidan raja läbi? Vähemalt on koht, kuhu oma kogenematusest kaasa võetud vest kinnitada.
Taaramäed oleks pidanud kinni hoidma. Temal oli liidri omadusi kuhjaga. Oleks täna Giro kapteniks ja muu seltskond kütaks tema head tööd teha nii mis tolmab.
Nagu härra Pullerits, ea tõttu mitte enam kiire jalaga, kuid liider oleks ideaalne. Näiteks Austerlizi ja Borodino lahingu võidumees kindral Kutuzov oli juba vana ja haige taat kuid väed juhatas täpselt võidu positsioonile valmis.
Pullerits - esmaklassilised tahtelis-moraalsed omadused. Liidri tüüp.
No doubt. Tema paneks mehed ühise eesmärgi nimel tööle, organiseeriks rongi, õigel hetkel eestäramineku ja nii need võidud tuleksidki.
Kahju et Eesti pole suurriik oma sõjaväeakadeemia ja kamandadega. Sest liidriomadustega mehi meil jätkub. PP oleks nagu prints Suvorov generalissimuse aukraadis ja vähemad mehed kindralid ja admiralid. Isegi Martin ja Josh saaksid oma rügemendi rünnakule viia. Niivõrd sõnakad mehed mõlemad.
https://www.youtube.com/watch?v=ROLHddXu0Fw
Aitäh, 20:20! Õiged ja tasakaalukad sõnad hr Varro Vooglaiult.
Eestimaa. meie keha pooleks lõikav, meile mittevajalik europrojekt Rail Baltic tuleb peatada. Muud vaated ja erimeelsused tuleb selleks rahvakoosolekuks kõrvale jätta.
Laupäeval 22. aprillil kell 12.00. Josh tuleb ka.
Õige jutt Martin va rebane. Koodid võtke kaasa. Joshile õpeta kuidas vanad eestlased rehepeksu tegid. Läheb vaja seda käelist oskust.
Pedakate kius sajandi inseneriprojekti vastu Eestis on ilmselgelt mahitatud tiblade propavahenditest. Kaua peab seda kiunu kuulama, kas seni kuni EL selle kupatuse veerema paneb või leiavad need tühikargajad miski mõistlikuma teema?
Kuule 20:49 sajandi projekti teeme sinu seljanahast ja teiste sinusuguste europederullade omast
Taaramäe kinnihoidmisest oleks vähe kasu olnud. Polnud temas enam 3 nädala tuuri kestmis materjali kui kiuslik haigus ta kätte sai. Mees ka ise aru saanud , keskendunud etapivõitudele ja max. nädalastele tuuridele.
Kangerti puhul on kaks erinevat asja..olla heas vormis abimees, või sõita meeskonna esinumbrina. Loodame et mees on vormis ja kingib meiel jälle imeilusa Giro.
Scarponi pole seda mõni aasta enam teinud ja ega ka head nahka loota ole. Samas oli tema eelmise aasta Giro Astana teine jalg, kes Nibalit pundis viimasena vedas.
Trumpi ja vastaste kaklus. Kumb kõvemini lõi? keda oli rohkem? kes oli paremini relvastatud?
Kasutaks newtonmeetrit löögi tugevuse mõõtmiseks?
Kuradi loll jutt ja küsimus Priit. Labane niimoodi teineteist klohmida. Sa pole vist ise ammu vastu tatti korralikult saanud, et toanurgas tüli ärgitad?
Ma tahaks ka näha seda hetke kuis railbaltic eestimaa pooleks lõikab ja kaks tükki erinevas suunas minema ujuvad. Kahjuks jääb Tartu ikka Venemaa alla kinni.
Tõsi ta on. Tartule antakse tema originaalne nimi tagasi - Jurjev
Kõik vähegi alla 55 aastased kehaliselt terved mehed võetakse püssi alla - neist moodustatakse rahva omaitse malev.
21:38, pange tähele ühte asja, mida minusugune teravsilm selgelt märkab: kui vasakpoolsed lähevad parempoolsetele kallale, siis öeldakse, et puhkes kaklus vms, mis kedagi ei süüdista, aga kui toimub vastupidi, siis öeldakse, parempoolsed tungisid jõhkralt kallale. Tajute vahet?
Konkreetselt, eelöeldu kinnituseks.
Pealkiri: Massikaklus Trumpi toetajate ja vastaste vahel lõppes veriselt
Ja nüüd vaatame sisu: Ajalehe East Bay Times andmetel kogunesid sajad inimesed linnaparki, kus presidendi toetajad üritasid pidada kõnekoosolekut. Trumpi vastased hakkasid sellele vahele karjuma ning kogu asi lõppes suurema tüli ja kähmlusega.
Kõige selle pärast ma loodangi, et vasakpoolsed seal kõvasti kitli peale said. Ütlen selle otse ja selgelt välja, ma ei mämmerda, nagu enamik tänapäeval teeb.
Josh on erutatud ja tahtmist täis. "We will put up a good fight and beat sh*t out of these slavish EU capitalist worshippers". Loeb Pasolinit, Aldo Novet ja Slavoj Žižekit.
Hea analüüs, 21:38. Delfi lugu (mida rattauudised.ee) kopeeris, oli, et oh kui hea, Aru mängust väljas, nüüd saavat Kangert Girol "vabad käed". Debiilid. Hea, et kinga ei saa või punti üldse laiali ei saadeta. Kasahhid suruvad üha rohkem oma mehi. Aga kasahhid vist ei ole väga head rattasõitjad. Vähemalt seni.
Kas Kangert ka tuleb laupäeval miitingule, sellepärat tal sõit ei lähegi? Sõidab ratast, kuid ratas ei kuula sõna.
Suurepärane mõte, 23:34. Rattaga on hea tulla, seda soovitab ka hr Pullerits ülal.
Kus on Kangert?
Vaesed PP töökaaslased kes peavad kannatama päev otsa Pulleritsu higihaisu käes , selleks et ta saaks kopikaid kokku hoida ja rääkida kõigile kui roheline ta on. Jutt, et nii väikese otsaga higiseks ei lähe on lasteaialastele. See higi hulk ja hais lihtsalt jääb Priidu puhtusepiirist allapoole.
to Martin
Vaat selliste delfi idikate pärast on võimatu Eesti meediat lugeda. Asjatult puhutakse üles olematuid ootusi ja mis kõige hullem rahvas läheb sellega kaasa ja nõuab medalit, Giro poodiumi kohta.
Selline asjatundmatus vihastab. Ei tegelt enam mitte, pigem kurvastab.
Kasahhis rattureid küll, kandepind ikka kõvasti laiem kui eestis. Ja neid jagub mitmessegi pro meeskonda. Kahjuks terav tipp suht hõre jahh.
Tõesti, onlain meedia oma magusate juttudega et "Kanepi konkurent see ja see ..." ajal kui Kanepi ise juba tennisest eemal. Eilne Kontaveiti kiitmine, kus lubatakse peatset WTA turniiri võitu jms.
Milline hurmav ilu Maardus, karge idüll kuumaverelistele, ekstreem kaherattalistele, mägede servade vallutamine, tõsine ronimine ja lõppu ka tõeline maasikas.
Vanast ajast mäletan pealkirja - Oma esimesel olümpial saavutas Kaire Leibak finaalis 10.koha.
Justkui oleks iseenesestmõistetav et Kaire veel 2-3 olümpiat otsa paneb.
Seda, et kes soovib veel, see võib vaadata, kuidas naudib Maardut M.Talvik.
Tour of the Alpsi Astana esindus koosneb suht nõrkadest tegijatest. Seega veidi rumal on küsida: Kus on Kangert? Kangert valmistub tähtsamateks sõitudeks.
09.55 mainis Kontaveiti ja lehed kirjutavad ka temast. Mida aga ei mainita avalikult ja millest ei kirjutata, on see, mis on Kontaveiti arengu suurim takistus ja probleem ning mida vastavad inimesed tunnistavad vaid vaikselt omavahel. Probleem on kehakaal.
Kui lugeda asjatundjate arglikke kommentaare, siis mitmeid veel. Ühekülgne mäng, olematu taktika, palju omavigu, kartus otsustavatel pallidel. Meedia aga puhub üles. Nüüd siis oodatakse pikisilmi wta turniirivõitu. Kardan et see saab raske olema. Alati tuleb vastu mõni uus teismeline kes mängib kartmatult.
Ometigi oli Kontaveit imelapse staatuses juba algusest peale. Nüüd aga tuleb keegi 4 aastat noorem ja lapib kuivalt 2:0
U23 poisid noppisid viimaseid kohti. Töö noortega on olematu. Järelkasvu read on hõredad. Aeg on EJL uus juht valida. Härra PP omab autoriteeti.
Kilba.
Kes kandis eila rahvusringhäälingu otse-eetris Team Haanja mütsi?
Vihjeks, suusamees see ei olnud.
Et kas ta üldse mees oli, küsime sedasi kaksiratsi.
Preili Leibak ehk?
14:37, sihik on Teil paigast ära.
Vanapoiss Osila?
Kersna?
Ansip?
15:13 sihib õigesse suunda.
Ratas?
Saagim ja Pullerits oli kena duo.
http://menu.err.ee/590338/anu-saagim-lahkus-elu24-peatoimetaja-kohalt-ma-ei-olnud-enam-onnelik
15:23-lt õige vastus.
http://f10.pmo.ee/o-RxWK9bjIMvwFbYfBZtZ4PXOQ8=/670x360/smart/nginx/o/2017/04/16/6557749t1h5d95.jpg
Milleks meile Ratas kui on olemas palju ilusambad inimesed?
Kas Teile ei tundu imelik, et Eesti tsiklismi alusepanija hr Pullerits peab esitama avalduse EJL hobiratturi litsentsi (kõige madalam litsents) taotlemiseks?
EJL peaks paluma hr Pulleritsul vastu võtta liidu auliikme tiitel. Millega loomulikult kaasneks õigus tasuta osaleda kõigi liidu võistluskalendris olevatel võistlustel, sh õigus startida esireast.
- -
Kas Kangertist on teateid? Võib-olla otsustatakse 100. Giro etapivõtjad tegelikult Vinokurovi ja Itaalia mafioosode läbirääkimistel? Ei imestaks, kui too Scarpone Sardiinias äkitselt kõva sõitu näitab.
Kuidas on Ratas seotud Team Haanjaga?
Senjöör Martinilt väga asjalik kommentaar see viimane. Aga nõus et hr Pullerits kui tsiklismuse isafiguur ja direktor peaks saama aulitsentsi kõikideks sõitudeks Balti kubermangu aladel.
Mr Pullerits! Tear down this wall!!
Peremees, kas Arterit ootavad ka ees muutused?
Täna polnd midagi kuulda. Kuid kahtlemata elame huvitaval, ehkki ebastabiilsel ajal.
Mäletan kui Postimees pidas mingit juubelit. Endise peatoimetaja all. Merit Kopli ülbitses kuidas tema inimesi tööle võtab. Ainult kõige paremaid. Läks paar nädalat ja kogu see suurte tulevikulootustega punt lendas laiali.
Scarponi võitis tuuri etapi. Siit ka härra Pulleritsule lootust et keskeas võib veel paugutada küll. Kui kopsus mahtu ja reies sitkust. Vana rasva ja ande pealt. Meie igatahes hoiame Priidule pöialt.
Võhmamehed, onu Ott ütles, et aprill on fitnessi kuu.
http://www.fitness.ee/files/pictures/images_tv/640/qJYaQ8uKoEc.jpg
Kas kiidame heaks?
Ole täitsa mureta, Ärni. Loomulikult kiidame heaks.
Nagu Sõõrukas just ütles, et keha on hinge kodu, mis tähendab, et ilus keha on lisaks muule veel ka ilus kodu.
Lugesin veebist et inimesed on šokeeritud Anu S lahkumisest postimehest. Härra Pullerits, juhul kui olete kursis telgitagustega, siis palun informeerige meid ka.
Scarpone võidus on osa härrasmeestel Corleonest. Vinokurov teab kuidas neid asju ajada.
Küllap antakse Kangertilegi oma tööots.
Praeguses huvitavas, ent ebastabiilses olukorras soovitaks härra Pulleritsule mõningaid tehnikaid uinuva agendi tööriistakastist. Nüüd, mil mitmed vigurid on jälle ootamatult kahitud, tuleb, kujundlikult öeldes, lutsukommiga 2 nädalat vastu pidada – jälgida sündmuste dünaamikat eemalt, riietuda silmapaistmatult, kolleegidega suheldes kasutada vaiksemat hääletooni, jutud olgu lühikesed ja ebakonkreetsed. Vältida väiksemaid kogunemisi, eelistada üksiolemist või vastupidi - sulanduda suuremasse rahvamassi. Kuid, nagu teada, millalgi tuleb tukkujal virguda, sülitada lutsukas suust ja asuda tegudele. Tuleb haarata initsiatiiv ja asuda läbirääkimistesse. Mees peab oskama diili teha. Siin on üks suur eksimise koht. Just. Kellega diil teha? Sammu mööda raskematest viguritest, endistest ERR-lastest (nendega diilitades põrkud vastu klaaslage) ja kõnele kuningaga. Sa üllatud, kui lihtne on läbi rääkida just temaga, kõik klapib – maailmavaade, naljad, tulevikunägemus – ja tänad mõttes Ameerikas omandatut ning seda, et just nüüd, kui on vaja, on kõik, plaksti, ajukäärudes ragisemas.
Super, Serjooga, väga väärt nõu. Järgin!
Rääkige talle, et ERR-lased on kõik enam või vähem vasakpoolsed. Nad ei näita seda välja, kuid nii see on. Tooge mõned ilmekad, konkreetsed näited. Rõhutage, et ainult teie, parempoolsete vaadetega, Ameerikas Ilvese, Rockefelleri ja Wolfensohni ringkondades sidemeid omav (nimede juures pööritage silmi, tõstke nimetissõrm suu juurde või tehke mõni muu sarnane žest) ajakirjanik saate Eesti suurkapitali huve ajalehe kaudu kõige paremini kaitsta. Intervjuule võtke kaasa Washington Post, Foreign Affairs või Stratfori Annual Report.
http://sport.postimees.ee/4082783/vohandu-maraton-murrab-piire-stardis-ka-jevgeni-ossinovski
PP, kas mõni sõber Teid ühte paati pole kutsunud?
Astanal oli hädasti võitu vaja. Itaalial oli võitu vaja. Vino liigutas veidi kasahhide tengasid. Astana sai võidu. Itaalia sai võidu.
Ei imesta, et Ossinovski Võhandult tuge otsib. Sotsid on ju isegi rahvuskonservatiivsid toetusreitingute tabelis mööda lasknud! Nad on sama madalal pulgal sisuliselt IRLiga. Midagi ju tuleb ette võtta, et erakonda uppumast päästa. Nii tormabki Ossinovski rahva seas veele, lootes sealt päästvat õlekõrt leida. Kas usute sellesse?
Ta ei sõida läbi. 100km pole lihtsatele.
Usume, et Ossinovski laseb allavett. Isegi oimetu jõuab seal finishisse. Ja kui tahad päevake vee peal passida, siis see on parim puhkus.
ERR teeb sotsidele katust. Tuleb eksklusiivne intervjuu Võhandu maratonilt Ossinovskiga koos soola manustades. Sellest tuleb kahtlemata PR hitt. Täiesti uus sisuturunduse tase. Mitte miski kolonnis Tallinnast Tartusse vuramine ja tunnike saunas vedelemist vaid 10 tundi, silm silma, muskel muskli vastu. Ainuüksi see on põnev, et kas maratoni distantsi (42 km) joostes läbinud ajakirjanik ja luftivennast poliitik suudavad ühes paadis olla ning ühise eesmärgi nimel lõpuni punnitada. Teel on palju ohte erinevate juurikate, kivide, ootamatult suure kiiruse ja vahutava veega. Näha kohe, et noortel ajakirjanikel on vanadest peerudest erinevalt rohkem mõttevärskust ja rikkumata renomeed, millega täiesti uudsest vaatevinklist oma ohvrile läheneda.
11:02, te panite liikuma mu mõtted, mis realiseeruvad homse Postimehe arvamusküljel.
Postita kommentaar
<< Esileht