teisipäev, september 17, 2024

Pullerits: Ja nii ongi - kergejõustikuliit on ületanud oma pädevuse piirid

Ma ei ole kunagi varjanud, et mulle meeldib asju vaadata teisest vaatenurgast, kui teeb seda sageli enamus. Enamusel on ju tavaliselt lihtsad ja kiired lahendused, mis võimenduvad seetõttu, et väga odav, kerge ja populaarne on levinud seisukohaga kaasa joosta ja sellele kaasa karjuda. Kuid elus ei ole asjad enamasti liiga ühesed ja liiga mustvalged. Liiati on ajakirjaniku, hea ajakirjaniku kohustus ära kuulata ka teine pool.

Mina ei tea ja teie ka ei tea, kas sellel, mida räägitakse treener Mehis Viru ja tema õpilaste suhete kohta, on alust. Aga ajakirjanduses on asju esitletud nii, et kui väidetavalt on kokku kogutud 300, 400 või 500 lehekülge uurimismaterjale - näete, isegi selles lihtsasti loendatavas arvus puudub selgus ja üksmeel -, siis järelikult see tähendab, et isik, kelle kohta on materjale kogutud, on süüdi.

Mina sellise ennatliku ja põhjendamatu ning tõestamata süüdistusega päri ei ole. Süüd mõistab meil ikkagi kohus. Ja asi ei ole kohtusse veel jõudnudki. Aga ma ei ole seniste levinud käsitlustega päri ka seetõttu, et näen, kuidas neid materjale on kogutud. Sellest olen korduvalt ja põhjalikult kirjutanud seoses Viru ja Karmen Bruusi kohta avaldatuga. Hiljuti, eelmisel nädalal, jäi mulle silma, kuidas materjali kogumine jätkub. Ja see ei paistnud õiguslikult kuidagi õige ja põhjendatud välja. Sellest mu tänane lugu Postimehes räägibki. Lugege ja mõelge kaasa.

Foto: Eesti Kergejõustikuliidu president Erich Teigamägi 15. veebruaril 2023 Eesti Kergejõustikuliidu pressikonverentsil, kus teatas, et EKJLi juhatus võttis vastu otsuse määrata kergejõustikutreener Mehis Virule kergejõustikus tähtajatu tegutsemise keeld. Foto autor: Tairo Lutter, Postimees/Scanpix

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Esileht