Neljapäev, oktoober 29, 2020

Pullerits: Mis mõte on suurtel velotuuridel?

See oli vist Giro d’Italia teise nädala lõpupoole, kui mingil etapil sõitis suur grupp nii rahulikult, et jäi mulje, nagu võiks ise ka tuules püsida. Sest jooksikud olid kolme-nelja minutiga ees ning nende püüdmine ei huvitanud kedagi. Isegi mingit peagrupis lõpuspurti ei toimunud, kuigi ju teada on, et esimesed 15 saavad etapil edetabelipunkte.

Siis tabasingi end paratamatult vaagimast, et mis on selliste sõbrasõitude mõte. Kui ma vaatan tuuri, siis tahaks ikka näha heitlust, atrõõve, paugutamisi, mitte tasapaksu loksumist. Selliste sõitude eest tuleks palgaraha kinni pidada.

Samasugust uimerdamist mäletan ka mulluselt Tour de France’i etapilt, mille võitis lõuna-aafriklane.

Üleüldse jättis tänavune Giro, nagu jätab ka nüüdne Vuelta mulje, et ega see, mis seal toimub, rahvast suurt huvita ning ega ratturid ise ka, kui kõige esimestele kohtadele pürgijad välja jätta, sellest eriti innustu, kui mitmendad nad on ja kui palju kaotavad. Ligi pooletunniseid pakke võetakse vastu südamerahuga. See on ju umbes sama palju, nagu ma kaotan võitjale Tartu rattarallil, aga seal peabki olema klassivahe, sest ma ei ole isegi amatöör, vaid olen harrastaja, liiati mitte meeste põhiklassist. Aga proffide seas võiks vahed ikka väiksemad olla, kas või sellepärast, et see au pihta ei lööks.

Kas on äkki asi selles, et tuurid on aetud mõttetult pikaks, et ratturid võtavadki in corpore lõdva päeva? Mis iganes seal põhjus on, osutab see tõsiasjale, et kuskil on süsteemis viga. See ei ole mingi sportlik etendus, see ei vääri isegi profispordi nime, kui mehed lasevad grupis pikalt tirri ja ajavad juttu, mitte ei kima nii, et okserada järel ja veri ninast väljas (nagu ma tänavusel Ülenurme rattarallil).

Igatahes võiks tänavused suurtuurid nende tekitatud leige huvi tõttu pannad korraldajaid vaagima, mida teha, et vaatemäng ja võitlus teravamalt ning kaasakiskuvamalt tagasi tuua. Või mis teie arvate?

Foto 1: Giro d’Italia 20. etapp. Foto autor: AP/Scanpix
Foto 2: Giro d’Italia 20. etapp. Foto autor: Massimo Paolone / LaPresse via ZUMA Press / Scanpix
Foto 3: Giro d’Italia 20. etapp: Jai Hindley juhtimas Wilco Keldermani ees. Foto autor: AP/Scanpix

49 Kommentaarid:

At 13:24, Anonymous Anonüümne said...

Padrel on õigus

 
At 14:21, Anonymous Anonüümne said...

Küsime Padre käest et miks postimees sellist paska kirjutab?

https://sport.postimees.ee/7097249/kahekordne-olumpiavoitja-avas-spordimaailma-suursundmuse-telgitaguseid-see-on-pidu-kus-koik-joovad-ennast-tais?

 
At 14:45, Anonymous Anonüümne said...

Õnneks ei ole siinsel lobal mingit mõju väljaspool seda lompi siin.
Mis majandusajakirjanik saab olla filoloog kelle matemaatika oli koolis napp 3? Aga saab - ja aja jooksul tekib endal isegi petlik arusaam, et ta jagab ja oi kui palju jagab. KUTSEHAIGUS vist
Sama siinse autoriga.
Terv.Tom

 
At 15:20, Anonymous Anonüümne said...

Ega rattasõit ei ole 800m jooks, et kogu aeg okserada ja verenire järgi on. Ükski inimene ei jõua niimoodi 21 päeva järjest 150-200km uhada.

 
At 15:30, Anonymous Anonüümne said...

Nii kaua rattaga tegelenud aga ikka ajab iba. No eks sa sõida iga päev ise Ratassepaga kümmekond Ironmani rattadistantsi läbi ja seda suht laugel maal.

Ilmselt tahad sa võhikliku arvamusega rõhuda sellele, et velotuuride formaat kus uhatakse kokku üle 2 tuhande km pole atraktiivne. No aga tuletame meelde selle formaadi sündi. See sündis selleks, et täita ajalehtede tühjasid lehekülgesid. See polegi mõeldud sellise formaadina pidevaks vahtimiseks.

Aga mõtted on ju head, ses suhtes, et teeme siis velotuur Estonia, kus kimatakse läbi pea kõik sõidetavad teed.

Eestis on ju asfalt- ja tsementbetoonteid 5025 km, mustkattega teid 3463 km, tuhkbetoon ja stabiliseeritud katendiga teid 959 km. Kolmandikul sellest võib vabalt velotuuri raames uhada. Ja et asi huvitav oleks, siis tuleb formaati muuta nii, et iga 25 järel on miski vahefiniš. Kui sellest on vähe, sest mäefinišeid napib, siis võiks kogu tee läbida ühe jutiga... Pikim ühe jutuga velotuur on Trans Am Bike Race ümber USA, kahjuks aga pole seal lubatud võistlejate tuules sõitmine. Seega pole sihukest atraktiivset rebimist, on ainult just see tuim vaatemänguta punnimine. Ometi Sõidavad need vennad läbi lühema ajaga hulga pikema raja kui Tour de France'l või Giro'l. Aga mida me nendest superosalejaatest teame?Mitte midagi! Tänu loomulikult Eesti progresseruvalt taandarenenud ajakirjandusele. Põhjenduseks on, et see on igav ja eestlasi seal ei osale. Kas ei meenuta selliste põhjendustega ajakirjanikud neandertaalaste laupadega nuputoksijaid. Ladna. Mida teha?

ALuseks võib võtta sotsiaalse sidususe printsiibi ning planeerida trassi läbi kõigi Eesti linnade. Optimaalseim trassi pikkus oleks ühe blogija rehknuti järgi 1762 km, mis on selgelt liiga lühike maa. Rannajoone kallasteede ja suuremate tõusude lisamisel linnade vahele saame lõdvalt kaks korda pikema teekonna, mis on läbitav kahe nädalaga. Võistlejate teineteise tuules sõitmisele küll mingit piirangut ei paneks. Ja juhgruppidele annaks saateautod ka kaasa, kuid kogu võistlus oleks avatud liiklusega teedel nagu meie suur mõõduvõtt.

 
At 15:46, Anonymous Anonüümne said...

Kes viitsib vaadata seda treenijate vanuse graafikut, siis tekib küsimus, et kas treenijate kahanemine seenioride seas on seotud füüsiliste probleemidega või nutiseadmete kasutamise oskuse puudumisega?

 
At 16:19, Anonymous Anonüümne said...

Peremees, kus on ohhoota pildid sombusel sügisel võhmameestele preemiaks?

 
At 16:19, Blogger Priit Pullerits said...

14.45, Tom, mul oli matemaatika lõpueksam 11. klassis puhas viis.

15:20, ärge unustage, et neil on kaks puhkepäeva ka ikka! ja nende 5-tunnised tööpäevad on palju lühemad kui teil, mul, teistel. Kusjuures ärge unustage, et targad on kinnitanud, et vaimne töö on palju kurnavam kui füüsiline.

15:30, möödaminnes osutate päästvale lahendusele: tõepoolest, vahefinišid iga 25 kilomeetri järel. Ja mitte nii, et preemiaks paar sekundit, vaid ikka 15, 10, 5 - vaat siis omandaks sõit hoopis teise moe! Aga nende paari sekundi pärast ei hakka keegi küll teises pooles enam tõmblema, kui just vastavat särki ei taha või muud targemat teha pole.

 
At 16:33, Anonymous Anonüümne said...

Ameerika rahvas on ammu spordi meile ette joonistanud. Sport on 100m, poks ja ringraja autokross. Ülejäänd on idaeurooplaste noku hõõrumine. Ameerikas ei näidata isegi F1, Mikael Suumakker on neile tundmatu suurus. Mitte keegi ei tea seal Okieri ja Latvalat, need vennad on tuntud vaid Eestis. Outs Tänaks who? Kui kedagi ameerikas teatakse siis Moabi kotkast nimega Pulmerits Pred.

 
At 22:51, Anonymous Anonüümne said...

Kas on äkki asi selles, et tuurid on aetud mõttetult pikaks?
Väga võhiklik küsimus. Võiks natuke ikka teada kui pikad olid tuurid vanasti. TdF on olnud väga kaua aega 4500...5500 km. Giro palju kordi üle 4000 km, korra isegi 6000 km.

 
At 22:55, Anonymous Anonüümne said...

Preemiasekundid on lahjad. Preemiaminuteid tuleb jagada. Kohe tekib mott jooksikuid kinni võtta. 3 koht minut, 2 koht 2 minutit ja esikoht 3 minutit.

 
At 23:42, Blogger Priit Pullerits said...

22.51, ja miks need tuurid pole enam nii pikad? Sest olid mõttetult pikad. Nagu on ka nüüdsed tuurid, arvestades, et elu on läinud palju kiiremaks. Kellel on aega 5 kuni 6 t etapile raisata? Töötuil.

 
At 06:56, Anonymous Anonüümne said...

Saan aru, et kui lugejad nõuavad spordiblogis poliitika vahele veidi ka spordi juttu, siis on midagi vaja kirjutada. Kuid kas tõesti midagi nii lahjat suppi?

Priit, kirjuta ikka enda tegemistest, sest suurtuuride ja proffide elu ei jaga...

 
At 08:20, Anonymous Anonüümne said...

Tööpäev kestab üldiselt 8 tundi. Ratturite päev on ju lühem. Kui hakata pareerima, et pärast tuleb veel hotelli sõita jne, siis vähestel läheb tööle minemise aeg tööaja sisse. Ja tööpäeva väsimuse leevendamine (ratturite lihaste mudimine) jääb tavainimesel ka enda töövälise aja sisse.

 
At 09:40, Anonymous Anonüümne said...

Üldiselt on nii, et kui lihtsalt mõelda, siis mis on tuuri mõte? Eks ikka, et kes jõuab kiiremini kogu trassi läbida. Aga kui enamus aega puhatakse ja kokkuvõttes saadakse lakki amatööridelt, kes ei puhka vaid vaikselt nagu kilpkonnad edasi roomavad ja panevad neile proffidest jänestele tuuri viimase etapi finišiks pika puuga särgi püksi, siis pole nende väsinud jäneste vahtimine enam ebaproportsionaalset suurt huvi pakkuv teema. Sellise distsipliini arendamisse on jõutud lihtsalt tupikteele, mille ainuke iva on meelelahutuse pakkumises rahvale, kes näevad meediastaare endast mõnede sentimeetrite kauguselt mööda vuhisemas. Lihtsale inimesele on see tore. Kuidas aga sünnib meediastaar. Ikka korrutades ühte nägu. Selleks peab olema ta aga midagi erilist, sarivõitja! Huvitavas ja konkurentsivõimaluste rohkel tuuril sellist võimalust aga ei teki. Järelikult pole ka kedagi ajakirjanikel promoda ja keegi enam ei tea, kes neist sentimeetrite kauguselt möödub. Seega ei kogune inimesed enam raja äärde ja üritus kaotab oma atraktiivsuse ja populaarsuse. Vot probleem. Ehk siis valida on kas teeseldud võidusõiduga nagu wrestling maadlusareenil, mis on popp oma maagiliste trikkide tõttu ja rahvas vaatab seda kui mustkunstnike trikke või igava inimvõimete piire kompava mõttetu tallamisega.

 
At 11:02, Blogger Priit Pullerits said...

Kõva sõna:
jalgratturid ei ole staarid, sest neil puudub staari kvaliteet, st omadused. Staariks saamiseks ei piisa ainult, et võidad teisi, nagu võitsid Froome ja Nibali. See, et Froome pole staar, tõestab see, et teda ei valitud kunagi Inglismaa paremate sportlaste hulka. Või mida me teame Nibalist? nende kummagi puhul pole midagi sellist, mis teeks nad huvitavaks, atraktiivseks ka mõnes muus mõõtkavas peale jalgratturiks olemise.
Võite öelda, et seda muud polegi vaja.
Valesti ütlete!
Sest iga meelelahutustööstusharu vajab elus püsimiseks, st publiku huvi köitmiseks staari. Staarid on need, kes toovad rahva kohale. Aga veel kord: staariks ei saa pelgalt tänu sellele, et võidad teisi eraldistardis minutiga või sõidad tõusudel eest.
Ma olen rääkinud. Vastu vaidlemine on mõttetu. Sest mis argumente te ka pakute, need ei kehti, sest ma olen eespool öelnud välja paar väga ja ülimääravat asja.

 
At 11:18, Anonymous Anonüümne said...

Tõesti! Kaua võib peaga sama seina taguda?
Priit ei kujuta ette mis tähendab nädalane veel vähem 21 päevane tuur. Usun et 21 päevase tuuriga saad sa oma keha kohta rohkem teada kui ülejäänud elu jooksul kokku.

Poljanksi jalad peale 16 etappi
https://www.instagram.com/p/BWshQ0FhGhY/?utm_source=ig_embed
Mis mõte on sellistel sõitudel Pulleritslikud ajuvabad altröövid, mis kestavad 1min. kuniks grupp selga taas vajub.
Suurtuuridel peab ka ökonoomitama, et viimasel nädalal jõuaks Stelvio või Agliru sugustest tõusudest ka normaalselt ülesse.

Vaid kulddopingu aegadel võeti touridel stardis 43keskmine sisse ja seda 21 päeva jooksul alla ei lastud.

Huu

 
At 11:25, Anonymous Anonüümne said...

Jajaa, tuuriga on nüüd kõik selge. Aga Endomondoga on üks asi lahtine, nimelt, et kas blogija on lihtsalt mandunud ja ei suuda Endomondo sätteid hallata või staar on kustunud ja enam ei julge oma langevaid treeningmahte onlines koos trassidega kuvada? Tore on ju vesta blogis muinasjutte müstilistest kiirustest lootuses, et äkki mõni poolearuline sportlane usub ka seda juttu.

 
At 11:26, Anonymous Anonüümne said...

Lühike kiirkursus, mis kehaga tuuril toimub

https://www.bicycling.com/racing/a20038314/how-racing-the-tour-de-france-changes-cyclists-bodies/

 
At 12:32, Anonymous Anonüümne said...

"... Ma olen rääkinud. Vastu vaidlemine on mõttetu. Sest mis argumente te ka pakute, need ei kehti, sest ma olen eespool öelnud välja paar väga ja ülimääravat asja."
Väga kõva sõnavõtt. Absoluudi tasemel.
Olen kindel, et Priidul on kodus väike palvetamise nurk, kus palub Kõigevägeva toetust ning kus Jumala ikooni asemel on peegel.

 
At 15:03, Anonymous Anonüümne said...

Kui isake Huu ajalugu teknikat ja telgitaguseid tunneb nagu oma taskut siis kas Pantani oli pidev dopingumees? Kõige järeldustega mis juhtus?

 
At 17:06, Anonymous Anonüümne said...

Huu objektiivne nagu alati mis puudutab proffi rattasporti. See on tavabalt öeldud et 21 päevaga saab oma keha kohta rohkem teada kui terve eluga. See kehtib muidugi neile kuni 200 sõitjale. Kes sinna ei pääse saaksid juba palju vähema aja jooksul teada kuhu nad sattunud on. Usun et mingi protsent proffisportlasi võtab peale tuuri vastu otsuse tippspordiga lõpparve teha. Järgmine nädal on Vueltal etapp kus saab natuke isegi teleka vahendusel langenud objektiivsust kergitada. Muidugi kes on võistlusolukorras munamäest ülesse sõitnud. Meil see kuskil 400 meetrit pikkus ,seal 6km suhteliselt sama protsendiga. Paljud harrastajad jooksutavad enda mootori peaaegu kokku siin samal munamäelgi. Jäägem objektiivseks🙂

 
At 17:47, Blogger Priit Pullerits said...

Ja mis mõte sellel enda lõhkumisel ja kurnamisel on? Korraldajad annavad sportlastele mingi "roppuse" ette ja nood muudkui kühveldavad. Ma ei ole sotsialist ega vasakpoolne, aga ma oleksammu teinud proffide ametiühingu, kes kaitseks sportlaste tervist. Sportlased ise ju suurt ei mõtle, nemad panevad pimesi finiši poole. Aga keegi peaks neile ütlema, et kuulge, see, et mingid tüübid käsutavad teid 20 päevaga 3500 km sõitma, ei ole mõistlik, vaid see on teie kurnamine ja lõhkumine. Kas korraldajad kannavad mingit vastutust selle sandistava tegevuse eest? Ja miks sportlased on nad sõnaõiguseta orjad? Kui mulle tööandja ütleks, et Priit, pane nüüd nii, et ninast veri väljas, siis ma ütleks, et kuule, keri põrgu, las ma tutvustan sulle tööinspektsiooni. Kus on profispordis tööinspektsioon?

 
At 18:12, Anonymous Anonüümne said...

Selge see, et see pingutus on seal liig mis liig. Seni kuni võitja seda avalikult ei ütle sari jätkub.

 
At 18:20, Anonymous Anonüümne said...

Ai, valus, nii on! Sandistava kapitalismuse pesuehe näide. Aga kuulsus ja kõva nuts panevad mehed liigutama. Raha teeb imet. Kedagi ei huvita muu kui tulu. Ütleks tööandja Priidule, et sa oled tubli ja hea mees. Saad 3 aastase erilepingu kokku 3 milli ja oled 24/7 tööandja reziimil, saad mõned nädalad ja päevad taastumiseks ning rügad täpselt nii nagu tööandjale vaja. Hoobilt ununeb ka TI Priidul ära. Aga näe, tööandja koonerdab millegipärast. Midagi on nigu puudu, mis?

 
At 21:39, Anonymous Anonüümne said...

Pantani oli raudselt pidev dopingu mees. Siiani tituleeritud kui viimast kes 1998 mõlemad, nii Giro kui Touri võitis. Seda touri võitu ma nii ei hindaks. Korraldas dopingupatune seal istumisstreike et meeskondi ei kiusataks peale Festina afääri (kui meeskonna liige piiril pagassi täie dopinguga vahele jäi ja 5-6 teami minema jalutasid sest nende tube otsiti läbi). Oli tal 1998 tuuril konkurents hõre ja kõvasti kõvem mees Ullrich sai vihmas 9min paki kui "ära külmus", millest pärast enamuse küll tagasi sõitis aga jäi ikka puudu.
1999 mees jätkas Girol. Võitis etapi-etapi järel ja edu oli meeletu. Korraldus maffia palus et kuule tõmba pisut tagasi. Pantani saatis nad pikalt ja võitis ka järgmise etapi. Siis võetigi taskust välja positiivne dopingutulemus, kus hemoglobiini näit oli üle lubatud normi ja mees saadeti koju.
Pärast seda enam see mees ei olnud. Paar aastat Lance mõnitas teda touril, Giro 2003 läks nahka..edasi juba ...
Andekas ta oli kui kurat selles pole kahtlustki. Vastupidiselt Lancele oli juba juuniorides ülikõva tegija. Tundub et viimane on ka reegel. Kõvad mehed need panevad koguaeg. Imet naljalt ei juhtu ,et keegi moondub ootamatult tuuride võitjaks.

Huu

 
At 21:44, Anonymous Anonüümne said...

Mis ametiühingud? Puhas busines. Eriti vinge on ameerika süsteem kus liigade hakklihamasinast lastakse sitket liha tonnidena läbi ja järjekord sinna on kilomeetrite pikkune.
Sama mudel ka euroopa jalgpallis. Meile serveeritakse et jalgpall see on staarikultus ja Messid ja Ronaldod. Nu ei ole. Need tavalised lihad, kes platsil ringi liiguvad ja kilode valuvaigistite toel meeletu hinnik mänge hooaja jooksul maha peavad.
Ka see liha vahetatakse ükspäev välja ja meile antakse uued "staarid". Kogu karuselli veavad ja naudivad klubiomanikest, telemeestest, Fifa, Uefa vanamehed.
See on nende äri, mitte Messide oma.

Huu

 
At 07:42, Blogger Priit Pullerits said...

Vaat miks on ametiühinguid vaja profisporti, ise ju seletasite ära, Huu. Et lollid lühikesest edujanust ja rahaihast end ei sandistaks, nii vaimselt kui kehaliselt. Pärast oled hädas üksinda, ükski klubiomanik ega pintsakus fifalane ei hooli sinust siis.
Mis sellest ameeriklasest sai, kes aastaid tagasi Nibali ees Giro võitis? Tuli, nägi, võitis, kadus.

 
At 07:50, Blogger Priit Pullerits said...

...Chris Horner ja Vuelta 2013 pidasin silmas. Kangert ka rääkinud, et mees oli paksuke, siis järsku 41a pani Vuelta kinni?!

 
At 07:58, Anonymous Anonüümne said...

Just just mis lugu Horneriga oli? See on hea et Huu ka litakaid jagab. Küll mitte nii teravaid kui peremees aga ikkagi

 
At 08:15, Anonymous Anonüümne said...

Ametiühing profispordis?
Mida nad rattasõidus teevad? Vaatavad et keegi liiga kaugele eest ära ei sõidaks? Hooaja jooksul oleks igal sõitjal vähemalt üks võit tagatud? Preemiarahad oleks võrdsed nii monument-klassikul kui ka väikesel ühepäevasõidul? Kui mõni mees on teistest kõvasti üle, siis annavad tootmiseesrindlase punase vimpli, kuid eemaldavad võrdsuse huvides hooaja kõpuni?

Kuidas saab ametühing kaitsta sportlase tervist kui viimane ise on tahab endale liiga teha? Nagu ameerika-maal, kus ametühingud on maffia käepikendus ja saadavad "kapid" ülearu treenijale peksuga asja selgitama?

Ainuke võimalus on spordist raha välja võtta, kuid siis ei ole enam ka vaatemängu...

 
At 08:23, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kas nüüd kolid lõpuks Endomondost Stravasse üle?

 
At 09:06, Anonymous Anonüümne said...

Horner oli selline Vuelta võitja kellest kõik meeskonnad hoidsid peale võitu eemale kui pidalitõbisest. See oli nii ebaloomulik tulemuse, et ükski meeskond temaga tegemis teha ei tahtnud.
Kindlasti tahtis mõni mees teada mis kokteil see oli mis muidu vast võimetelt 10 koha piiril sõitvale 41 aastasele pensionar ratturile sellised tiivad andis.

Huu

 
At 09:20, Blogger Priit Pullerits said...

Mis on Strava, 8:23?
Milleks mulle see?
Mis Endomondol viga?

 
At 11:40, Anonymous Anonüümne said...

Mis sellest ameeriklasest sai, kes aastaid tagasi Nibali ees Giro võitis? Tuli, nägi, võitis, kadus.

Kes on ameeriklane, kas 27 aastane Richard Carapaz Equadorist? Faktitäpsust paluks!

 
At 11:49, Anonymous Anonüümne said...

2019. aastal liitus praegu 49 aastane Horner ringhäälinguorganisatsiooni NBC meeskonnaga Tour de France'i, kommentaatorina. Täitsa pildis ju. Priit kas oled kade või?

 
At 11:57, Anonymous Anonüümne said...

Horner aeti juhuslikult ju järgmisel aastal auto alla. Kops, ribid ja pudi padi. Loobus ettenägelikult seetõttu Girost ja võitis etapi Utahi velotuuril ning kokkuvõttes tuli teiseks.

 
At 12:50, Anonymous Anonüümne said...

Sest kohe varsti on endomondo minevik. Hakkad siis ruudulise vihiku ja analoog kellaga treeningpäevikut pidama?

 
At 16:00, Anonymous Anonüümne said...

Kes on need fifa pintsakutes sellid kes Messilt pool raha ära võtavad? Kas homod? Hirmsaid asju saab teada suusablogis.

 
At 16:29, Anonymous Anonüümne said...

Arvasin et olen kõike näinud aga ei. Suusablogis laksivad tõde, tõde ja alasti tõde otse näkku. Viimane mohikaanlaste kangelaager kus veel ausat kõnet kuuleb

 
At 18:47, Anonymous Anonüümne said...

Tuleme teemasse. Väide nagu staariks ei saa ilma kollase meediata on tendentslik nagu siin blogis tavaks. Ajakirjanikel puudub hoopis oskus rattasõidu kajastamiseks. See on nende jaoks liiga keeruline. Siis otsitaksegi päästerõngana üles kollased teemad. Samas rattasõit on popp ja ignoreerida on seda võimatu. Selles ongi probleem. Huvilisi ignoreerida ei saa ning kaasa jöriseda ei suudeta.

 
At 21:02, Anonymous Anonüümne said...

Priit mis on Strava-võimalik et kõige kasutaja sõbralikum app ratturile. Tasuta laiendus Elevate windowsile mis Stravaga seotud, ütleb sulle põhimõtteliselt ära kas oled treeningutega progressiivsel teel, hoiad lihtsalt formi või keha juba nii stressis, et aeg oleks puhata ja palju vaja puhata. Siis viimase aja vast üks tänuväärsemaid uuendusi on Strava sidumine Mywindsock.com See tuleb sulle appi millal püüdma minna oma parimat sõitu oma lemmik ringil. Ei tea kui täpselt need võimsust arvutavad, aga pulsikella kasutades on ka need näha mõlemas laienduses.

 
At 23:05, Blogger Priit Pullerits said...

Kindlasti huvitav, 21.02, aga ma tõesti ei taha lasta mingil vidinsl oma elu dikteerida. Sõidan, kunas, kus ja kui pikslt ja kui kiirelt tahan, mulle ei ole selleks vaja mingit algoritmipõhist etteütlejat.

 
At 09:23, Anonymous Anonüümne said...

Mis nüüd saab? Pühapäeva hommikul selline uudis ja polegi aprillinali. https://m.forte.delfi.ee/article.php?id=91538531 Endomondo äpp pannakse kinni.

 
At 09:45, Anonymous Anonüümne said...

Bretooni suur poeg Bernard Hinault oli samasugune mees nagu Pullerits. Pulsitestrid ja abivahendid olid olemas aga rebis juhtmed rinnast lahti ja rammis maanteele kus sepistatakse võitjate iseloom.

 
At 11:55, Anonymous Anonüümne said...

Klikkige Pulleritsu:

https://leht.postimees.ee/7098248/trump-on-kovem-mees-kui-biden-fakt

 
At 14:42, Anonymous Anonüümne said...

Priit ei lase vidinatest ennast dikteerida. Kuid iga päev minuti täpsusega kirjas. Kaua trenni tegi kaua õpilaste töid parandas, kaua koeraga jalutas.
Mis sa eputad!

 
At 22:31, Anonymous Anonüümne said...

Ega Helme selles süüdi ole,et ta nii loll on.

 
At 13:34, Anonymous Anonüümne said...

Padrel on õigus

 

Postita kommentaar

<< Esileht