Pullerits: Valus paljastus – maastikurattad on Eestis räigelt ülehinnatud!
Mehed, teid nööritakse! Päise päeva ajal ja silmagi pilgutamata. Minge poodi ja vaadake, mis hinda küsitakse maastikurataste eest. Hinnad on kosmilised, lausa ulmelised. Tõsi, mõnikord esineb ka magusaid pakkumisi, nagu näiteks Focus, mis on lastud 2200 euro pealt 1400 euro alla. Aga! Kui te nüüd veidi, pisutki kainelt mõtlete, siis palun, seletage, kuidas on võimalik, et kauplejad saavad mõnel üksikul rattal hinda nii palju alla lasta.
Las ma seletan, kuidas nad saavad! Saavad seetõttu, et alghind on pandud ekstrasoolane, üle kahe tuhande euro. See on metsik juurdehindlus, kas pole?
Kuid Eestis on norm just see 2000-eurone ja sellest kallim hind. Nood 1400 euro alla pakkumised, nagu mainisin, on üliharuldased.
Meie rattahinnad on samasugused, nagu Ameerika maastikuratturite mekas Moabis, kus müüakse maailma tippvarustust. Vaadake näiteks sealse, mulle tuttava Chile Pepperi poe hinnakirja – Eesti hinnad küünivad vabalt sinnakanti. Kuid Moab, nagu mainisin, on maailma maastikuratturite paradiis, seal peabki kõik olema kõige ägedam ja kallim – ja ilmselt ka ülehinnatum.
Seda kõike, mida rattaentusiastid kaupmeestel endaga teha lasevad, võib sõnastada ka teistmoodi, proosaliselt: lollidelt tulebki raha ära võtta.
Üllatav on see, et Eestis leidub nii palju lolle, kes on nõus end mõtlematult, asja ees teist taga vaesemaks maksma.
Mina sellega nõus ei ole ja sellega kaasa ei lähe.
Ostsin endale kolme aasta vanuse Cube’i ratta (piltidel). Kui Kalle Kirsiaed, Eesti ilmselt kogenuim mehaanik, seda oma Velotandemi poes nägi – ta jäi seda kohe pikalt-pikalt silmitsema –, ei saanud ta tükk aega aru, et tegemist on kasutatud rattaga. Õigemini, ta ei saanudki sellest aru enne, kui ma talle seda ütlesin. Sest eelmine omanik on seda väga hästi hoidnud. Eelmine omanik on lihtsalt selline mees, kellel on tehnika alati kõige paremas korras. Näiteks eks istuge tema autosse – alati on seal laitmatu puhtus, isegi jalamatid oleks justkui viksiga läikima löödud.
Ja mis veel oluline: eelmine omanik on oma rohkem kui 90 kiloga läbinud selle Cubä’iga piisavalt palju testsõite, et võiksin olla kindel, et minu veidi rohkem kui 70 kilo all peab see ratas kindlasti kaua ja korralikult vastu.
Aga see, mis teid siin huvitab, on muidugi hind. Et kui palju maksin.
Kevadine luure näitas, et Eestis 11-kilost maastikuratast odavamalt kui 1350 euro eest ei saa. Need on aasta või kahe tagused mudelid. Sain ka mõned pakkumised müüjatelt, et ütlesid, et panevad mulle ratta kokku, kuid nende hinnad algasid 1500 eurost. Kui aga tahad uuemat mudelit ja uuest peast ja sellist, mis kaaluks umbes kümme kilo, siis tuleb arvestada ikka laias laastus Eesti kahe ja poole keskmise palga suuruse summaga.
Ma ei maksnud Cube’i eest neljakohalist summatki. Maksin vähem. Ja mitte 10 eurot vähem. Ka mitte 20 eurot vähem. Isegi mitte 30 eurot vähem. Ka 40 eurot vähem mitte. Mõistate?
Kirsiaia poes riputasin soetatud Cube’i sadulat pidi konksu otsa. Näit, mis ilmnes, jäi pidama üheksa kilo peal. Selline ratas siis. Kaua valitud, kaunikene.
Fotode autor Priit Pullerits
84 Kommentaarid:
Peremees, telliks ühe pildi veel. Võhmameestele preemiaks.
Ehk siis €959? Või üldse korruptsioonimaiguline hind? Kui ikka selgelt alla turuhinna müüa, jääb selline kahtlus alati.
Õige jutt, härra Pullerits!
Nonii võhmamehed! Võtke näpud noku küljest lahti. Häid uudiseid üle pika aja. Nimelt naiskonna epee vist siiski on OM2020 kavas.
Seda et EOK võttis vehklemisest toetusrahad välja. Suur häbi. Kurat pea ainuke spordiala meil mis hiiri püüab. Mingit üksikud vigursuusatajad, rallimehed ja liverpooli jalgpallurid ei pääse ligilähedalegi.
Kord oli mingi noorte sportlaste sponsordamise üritus, kus anti ühekordset tugiraha EOKi poolt. Reas seisid siis vehklejad Beljajeva ja Kuusk kes olid juba maailma ja euroopa meistrid ja nende kõrval diskgolfi petanki mängijad ja mingid allvee orienteerujad. Kõik said võrdselt 2K eurot!
Priit ja sinu kõvad sõbrad võtke kätte ja tehke sellele pornole lõpp. Eesti väikeste ressursside juures peab valima. Ei saa nii et mokk töllakil jagame raha mingitele diskgolfi hipsteritele kes ühe käega viskavad taldrikut ja teisega tõmbavad marihuaana pläru. Okei selles diskgolfis peetakse mingeid euro võistlusi aga so what? Maksku ise oma hobi.
Ma loodan et siinsed aadlikud kes õilsa tsiklismispordiga tegelevad mõistavad et alal ja alal on vahe. Räägi sa neegrile et meil on vigursuusatamise maailmameister. Ta sügab mune selle peale. Kui aga ütelda et meil on vehklemise maailmameister siis Jimmy võtab kohe valveseisangusse.
Ma olen nii vihane ma loodan te andestate mulle. Kohe vanduma võtab raisk.
Priit ära jäta meid, kirjuta meile ikka.
Kui vana on PP uus ratas, kui sellega läbiti 2012 aasta Tartu Rattamaraton? Kolmene?!
https://www.sportfoto.com/ee-et/p/195730
No väike ajakirjanduslik liialdus käib ju alati asja juurde.
Kuna endal on praegu rahaga kitsas aga korralikumat ratast oli vaja, panin ise ühe kokku järelturu 26 tollise juppidest-saab praegu poolmuidu või tuttavatelt isegi tasuta. Reaalset raha läks 300 ringis, aga tulemusega olen rahul.
26 tollise kohta öeldakse, ta liigub siiski.
Reaalselt keskmise harrastaja jaoks pole suuremat tähtsust kas on 26, 27.5, või 29...kas on slx, xt või xtr...ratta taha seal midagi ei jää, ka sõidunaudingu osas, kui just inimese esmane asi ei ole nautida võimalikult häid juppe ja võimalikult kerget raami...
Kui nii kooner oled miks oma Moabi raketile ketti ära ei vahetada ja sellega edasi ei sõidu? Niikuinii osaled vaid Tartu RattaMaratonil partisanina (ainuke võistlus) , miks sulle paremat ratast vaja? Viimati nimetatud sõidu võid oma maantee rattaga ka läbi teha.
Lauri
...ka deore tasemel jupid töötavad korralikult, va. tagumine käiguvahetaja mis jääks sportlikule sõitjale liiga uimaseks ja ebatäpseks...
Tõsi, mõnikord esineb ka magusaid pakkumisi, nagu näiteks Focus, mis on lastud 2200 euro pealt 1400 euro alla. Aga! Kui te nüüd veidi, pisutki kainelt mõtlete, siis palun, seletage, kuidas on võimalik, et kauplejad saavad mõnel üksikul rattal hinda nii palju alla lasta.
Võib nii olla küll, kui on tegu vana mudeliga ja tarnija on juba 50% algset hinda langetanud et laod vanast kraamist tühjaks müüa. Kohalik kaupmees paneb veel 300 otsa ja tal ka kasumid sees...
Kas PP hakkab mõnda maastikurattasarja sõitma? Mis eesmärgil uus pill soetati?
24.09 saab PP metsavahel cubega parisaani mängida))
Ja milleks PP-l seni litsentsi vaja on läinud?
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Olen Cube' i omanik olnud ja nii ebasobiva geomeetriaga teist ratast kohanud pole! Priit, meie mikroskoopiline turg paneb hinnad paika, isiklikult ei tea ma ühtegi rahas suplevat rattamüüjat, pigem vastupidi.
Priit, ära jäta meid üksi, kirjuta ikka kui vähegi mahti saad.
Spetsialistid-tsiklistid, kuidas elavad rattamüüjate kõrval rattasarjade korraldajad?
Palju Te sõitude korraldajatele raha välja käite?
Eestis on müügikate tihti 70%. Kui kaupmees pakub allahindlust 50%, siis jääb talle veel 20%.
Kas Pullerits on oma uue Kubega täna Jõelähtme rajal, Eestimaa Moabis?
Vabandage minu pikki juhtmeid aga kuidas on võimalik saada 9 kilone ratas 9 soti eest kui keegi seda ametlikult kuskil selle hinnaga ei müü? Eriti pikkadega juhtmetega kodanikele kirjutan selle mõtte lahti nii, et kuidas müüja müüs PP-le 3 korda odavamalt 3-aastase ratta mida viimase jutu järgi alla 3 tonni üldse kätte ei saa? Ilmselgelt peab olema müüja varas või metseen kes annetas vaesele ajakirjanikule alla turuhinna ratta hinnaga ratta. On veel võimalik, et müüja andis ära katkise raamiga isendi, mis tema kaalu alla kahtlaselt nagisema hakkas ja seetõttu vajas kiiret loobumist ükskõik mis hinnaga. Sedasi ikka tehakse. Otsitakse poolearulist, kes ei jaga matsu ja seedib kõik matsud omal nahal, kuid omab mõningast rahalist kapitali mis vajab ühest taskust teise tõstmist. Loomulikult tekib ahvatlus selliselt koonerdajalt raha kättesaamiseks. Muide, müüsin kah pruugitud autosid. Nägin igasuguseid kundesid, kes auto tausta uurisid erinevate meetoditega. Ikka kardeti lausa paaniliselt, et auto on matsu pannud, kuigi raha käidi välja Priidu Cube eest väljakäidud suurusjärgus kõva raha. Ja nüüd loengi ja imestan, et Priit praalib uhkelt oma trofeega kuid ei kõssagi oma hingesopis ussitavast kahtlustustest rattatervise kohta. Tõsi, miski mehann siiski imestas, et ratas läigib nagu uus pühademuna. Minul on aga kogemus, et nende pühademunadega koksimisel läheb alati katki just minu käes olev tuttuus värske isend.
16:07, tolle jalgrattaga sõideti juba 2012. aasta TRM-l.
Kuulge! Ega Art mingi tüngavend ole, ratas on tiptopp nagu tutikas, hästi hoitud.
Kilba.
Kellelt ostis Pullerits Cube (loe: kube) jalgratta?
A. Ansip Andrus
B. Austa Caspar
C. Soonets Art
D. Contra
E. Doktor Holden
F. pole siin nimekirjas
Ärni, kas ainult mulle tundub nii, aga mulle tundub, et senjöör Pullerits vastas teie kubekilvale ammendavalt juba minut enne küsimuste küsimuse küsimist.
Kuidas kommentaarite?
Vaatan fotoportaalist 2012 Arti Cubet ja küain, et kas too ratas läks 2 aasta pärast garantii korras uuendamisele ja nüüd kui tootjavastutus möödas tabas Art alateadlikult samu sümptomeid ning tal tekkis vastupandamatu soov rattast vabanemiseks. Mul muide vana autoga oli kah sihuke lugu, et tunnike enne uue auto saamist lõpetas see sõiduvõimekuse. Jäin jalameheks. Seega olin alateadlikult soetanud uue masina, sest tundsin, et vanake tahab puhata. Mina usun, et Art ei tee tünga vaid tal on rattaga tunnetuslik side.
Ei Mingit Kala! 9 kilo ja 950 eurot. Mitte turu rikkumine, vaid õiglane hind. Ma ju seletasin teile tüvitekstis - kurat, lugege ikka see ka läbi! -, et te maksate lollist peast oma rataste eest räigelt üle. Niisiis, jätke meelde: 9-kilone karbonist paar aastat vana MTB maksab alla tuhande euro.
Ja veel lollidele ja harimatutele teadmiseks: Cube käändub Cube'i, sest hääldus on kjuub, omastav kjuubi, seega Cube'i, nagu ka osastav. Demonstreerige oma harimatust ja lollust mujal, siin võtku sõna need, kel eesti keel emakeel ja inglise keel laitmatult suus.
See ratas pole paar aastat vana, mida sa hämad. Antud isend on parimal juhul 2011 aasta mudel, kui mitte 2010. Või härrake ei hämagi, vaid sai hoopis Soonetsilt tünga? :D
Väga õige kommentaar härra Pullerits 09:10
Valus paljastus- Postimeest ostes maksate räigelt üle!.. kui palju maksab nädal vana ajaleht?..paberlehe puhul jääb teile makulatuur, digi puhul ei sedagi.. ehk eriti räige lüps!
Samas mulle tundub et ka Soonets on räigelt petta saanud, vaevalt et ta 950-ga ratta ostis?
Härrased, kas midagi asjalikku kommentaarida on täna?
Soonetsi vanad pildid kus ta selle rattaga 2013 Tartu Rattamaratonil rallib on fotoportaal tänaseks "ära unustanud". Aga pole hullu. Tegemist on ikkagi 2012-2013 Cube poolt müüdud mudeliga. Seega tekib küsimus, et kui tehas valmistas sellist mudelit viimati 2013, siis kuidas saab ratas 3-aastane olla? Eriti kehvade matemaatiliste võimetega ajakirjanikele näitame ka arvutuse käiku 2017(juuni)-3=2014 (juuni). Seega jah, minimaalselt on tegemist 4-aastase rattaga. Samas teades kuidas käib tootmisprotsess enne hooaega, siis ilmselt on pigem tegu isegi 2012 lõpus toodetud raamiga, mis teeb ratta vanuseks suisa 5 aastat! Mis hetkel aparaat omanikku vahetas ju ei loe. Loeb ehitusaasta. Ratas kulub ju ka seistes, küll teise tempoga ja teisiti, kuid kulub. Seega jah sõber-sõbra naha koorib. Eks ta ole. Lohutuseks võib öelda, et hind on küll soodne. Ehk see palsameerib värskelt tekkinud haavu.
Teate, mul on kama kaks, kui vana see ratas on. Neli või viis kui kuus aastat. Ükskamakõik. Ei koti ka! Te võite arvutada nii ja naa, mind jätab see täiesti külmaks. Ma tean, et Art hoolitseb oma asjade eest hästi ja sitta kraami mulle ei müüks. Art on aumees. Aga te võite ju muidugi oma matemaatikat ja muud teooriat siin edasi lasta, kui teil sellest kergem hakkab. Ma saan ju aru küll, milles on teie probleem: et sain nii hea ja kerge ratta nii hea hinnaga, millest teie vaid und näete, samas kui teie end vaese omaks maksate. Arusaadav, see ajab teil sita keema küll, nagu Art ütleb.
Tegemist on 2012 (toodetud seega 2011) aasta mudeliga. Ütleks, et nii vana ratta kohta väga kallilt saadud. Pulleritsuvanakesele soovitan järgmine kord mhw-bike.de lehele piiluda. Sõbrake kooris sind, ja ikka päris korralikult.
"9-kilone karbonist paar aastat vana MTB maksab alla tuhande euro"
Paluks viidet, kes müüb või kes ostis paar aastat vana 9kg MTB alla tuhande euro?
Tundub jah et sitakotid kommivad kadedusepisarad silmas.
Ärge unustage, et isegi Kalle Kirsiaed, Eesti kogenuim rattamehaanik, arvas esialgu, kui mu Cube'i ratast uuris ja vaatas, et see on täiesti uhiuus. Art on seda tõesti hoidnud kui silmatera. Mõne mehe ärakäulatud kahe-aastane ratas võib olla palju-palju kordi hullemas seisukorras, aga hinda küsiks ta ikkagi poolteist tonni. Ma tean, olen asju uurinud - ja räägime siin ikka 9-kilosest esiamordiga rattast, ärge unustage.
Ahjaa, ja veel üks asi: kui Soonets midagi hangib, siis see on alati viimse peal. Nii ka see Cube.
Soonetsit ma tean. Soonets on kunn. Pullerits on Padre, the Shark of Tartu, the King of Livonia. Kõvad mehed kõik.
Vaadates valusaid reaktsioone võib järeldada, et tabatud on hella kohta.
Jah, on küll. Mehed poevad lausa nahast välja, et Arti endist ratast maha teha. No muidugi, enamikul istumise all sellest kehvem asi, aga maksnud on nad oma asja eest ilmselt vähemalt topelthinda. Loomulik, et see tekitab valulisi reaktsioone.
Täna Tartu-Tln rongis 2 lühikest tumedat meest, mitte-eestlast, kellest ühel punase raamiga FS, nimi Sarda - mulle ei tundu see loogiline.
Sportfoto säästab vist andmekandjaid, teinud puhta töö.
Ahhh, õnneks mainiti jälle Moaaaabi! Ma ei saagi seda blogi siin lugeda tegelikult, sest alati tuleb mingi hetk ette sõna Moab, või pilt allkirjaga Moab või mõtisklus tagamõttega Moab või Moabi sokid.. Ja siis hiljaaegu keegi tegi ühe tabava kommentaari siia kuhugi, millest lähtuvalt tabas mind loomepuhang ja ma võtsin kõik kokku järgnevasse raamatukaande:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwGNzUlALQ8Gel9mTFVwSTBjOWc?usp=sharing
Käisin eile kirbukal. Ostsin fööni, säärase veneaegse, halli, originaalses plastmassist karbis, juhend sees, kvaliteedimärk küljes ja puhta kasutamata. Täiesti uueväärne. Hind oli karbil kirjas 7.60. See oli tema esimese omaniku ostmise aastal tubli päevapalk. Ma sain selle täpselt 1 euroga, isegi tingida ei raatsinud, sest ega ma kooner ole. Eur on praegu keskmise palgaga inimesel umbes 10 minuti palk. Ja nüüd tuleb jahmatav uudis: föönid on tugevalt, ma julgeksin isegi ütelda, et 960 korda üle hinnatud. Te ei ole nii rikkad, et uusi fööne osta. Laske teised ostavad ja teie ostke nende käest 30 aasta pärast. Nii nagu mina tegin.
Irw, http://suusk.blogspot.com.ee/2013/09/pullerits-milles-mul-kogu-aeg-oigus-on.html ja peremees ikka väidab, et ta ratas on 3-aastane nigu puupeast poisiklutt papa Carlo juures.
Mis teema nende rehvidega on, kas eelmine omanik teavitas, et originaalis olid all tehase poolt pandud tippklassi Schwalbe Racing Ralph Kevlar 2.25, nüüd aga Tsehhi 2 korda odavamad nonamed brändikad. Hea küsimus, et kas lohv on ka sisse monteeritud või tegu ikka reaalse tubeless konfiga? Kuidas läheb reaalsus kokku sellega, et Artil on kõik kõige kallim ja parem, keegi ssaab sellest aru? Äkki Lobamokk tuleb räägib ise kah tasakaalustatud infona, et milles Priidul on õigus ja mille on Priit lihtsalt väljamõelnud.
Kas seda Sardat ei müüda Maximas kõva raha eest?
http://3.bp.blogspot.com/-FEPJxOLSAj0/Uigni8pv6XI/AAAAAAAARB4/lN5-diawSnc/s1600/P8195924.JPG
Kas Pullerits sõidab nüüd selle paar aastat vana veloga?
Priit, ainuke asi mida sa tõestasid nüüd, et oled rott. Ja seda oma elu algusest peale. Keegi ei pea sulle midagi kinkima. Teeni raha ja maksa õiglast hinda.
Millal PP raamat "Minu Moab" poelettidele jõuab?
Targad, palju siis eelmise omaniku vana ja nüüd PP nn. uue ratta letihind meil omal ajal oli?
2012 hinnakiri Eestis - Mudel Värv Jaehind Ettetellimise hind
29" MTB RATTAD:
ELITE SUPER HPC SL 29 TEAMLINE 4499,00 3374,25
ELIE SUPER HPC RACE 29 TEAMLINE 3399,00 2549,25
ELITE SUPER HPC PRO 29 BLACKLINE 2799,00 2099,25
Spetsialistid-tsiklistid, milline neist kolmest on PP uus jalgratas?
ELIE SUPER HPC RACE 29 TEAMLINE 3399,00 2549,25
Olete ikka valusad oinad küll. Sitakotid on teie kohta veel vähe öeldud.
Keegi veel seletab, et kui tehase konfis on ilma sarvedeta isendi kaaluks märgitud 9,8 kg, siis kuidas saab sarviline isend kaaluda nobrand raskete rehvidega kaaluda 9 kilo? Mingi teema alamõõdulise raamiga või. Kas pole siis oht, et 100 kilone sõitja on selle raami lühikese sadulatoru keskposti nö praguliseks põrutanud? Igatahes palju õnne, eduka ostu eest Priidule!
12:27, ärge lobisege saladusi välja. Kui siin rahulikumaks võtta, siis viiks ise kah ratta enne müüki (või naabri saunavooru) järgmine kord Kirsiaia poe kaalu otsa!
Pikka süsinikupraginat uue vanaratta omanikule, olgu järgmisel maastikumaratonil kahekohaline stardinummer välja teenitud!
Siin on 19.08.2013 dateeringuga pilt selle rattaga - http://1.bp.blogspot.com/-NeyThKM_5bs/UhxOgl4O8eI/AAAAAAAAQ_I/AlQyB9BMZf0/s1600/_DSC8538.jpg . Millegi pärast on isegi PM-s selle sõidu galerii asemel kiri-404. Keegi kardab paaniliselt? Lisame siia ka tehase originaal konfi checklisti, siis hea võrrelda, et mis alles ja mis ära vahetatud:
Super HPC Advanced Twin Mold Monocoque Technoloy 29er, Agile Ride Geometry
teamline
Rock Shox SID RL 29, tapered, QR15 Maxle, Motion Control, PushLoc, 100mm
FSA Orbit I-t integrated, oben integriert 1 1/8", unten integriert 1 1/2"
Syntace F109 Oversized, Lenkerklemmung 31.8mm, 6°
Syntace Vector Carbon Oversized, 31,8x680mm
CUBE Race Grip, 1-clamp
SRAM XO 10-speed, long cage
SRAM XO, High Direct Mount, 2x10-speed
SRAM X9 Trigger 2x10 speed
Formula RC Tune hydr. disc brake (180/160mm)
SRAM XO Carbon 38x24T, 175mm, Innenlager GXP PressFit BB92
DT CSW MA 2.0 straightpull wheelset, 28/32 spokes, 15QR/X12, 19.5mm rim
Schwalbe Racing Ralph Kevlar 2.25
Selle Italia X1
Syntace P6 Carbon Raceflex 31.6x400mm
RFR Varioclose 34.9mm
9,8 kg
417401
Pilt räägib palju.
Kuidas saab mehaanik küsida, et kas see ratas on uus?
Kas pime, teadmatus või pugemine?
https://1.bp.blogspot.com/-Bkz-S_-f6V0/WTlLsBUxWDI/AAAAAAAAbOg/2T1IZwuyvM880eCFgD0T6jliRxjhr79UQCLcB/s1600/P6041072.JPG
https://2.bp.blogspot.com/-IaVigBtBEOg/WTeMxlxmZdI/AAAAAAAAbNc/YE0XwC-qfX0ebzJYILN8cIhOEVyi9CwGACLcB/s1600/P6041074.JPG
Mis paanika see nüüd on, selle ratta vanemad pildid võetakse järjest netist maha?
Ratta kaaluga tüssati PP kohe mõnuga.
Aga pole hullu, kohe tuleb geniaalne põhjendus sellele, nagu pudeli haaramisele))))))
Eks ikka pattude pärast, nagu neiu Agneski. Aga surm (piltide kustutamine) on kibe rohi!
Kellele "paari aasta" tünga tehti, kas ratta müüja ostjale või blogiautor lugejatele?
Oleks lugejad samasuguste "pungaväänete" suhtes ka sotsiaal-majanduslikes aspektides sama läbinägelikud.. tegelikult ükskõik, kui isegi ainult valimiste ajal sellist läbinägelikkust jaguks, oleks rahul!
Mehed, võtame eesmärgiks, et ei lase KOV 2017 valimistel mingisugustel kännu otsa kõveraks sõidetud (ja juba uue kivi sihikulegi võtnud) Truvativi Väntasid ennast XTR-iks valetada, eks! Näitame näpuga või hüüame avalikult välja!
Saa nüüd aru, kas sõpra koorida on siis eetilisem kui klienti koorida?
Originaalsadul millel on sadulaposti kohal lohk, et veresooni kinni ei pressiks, on ära vahetatud 15 grammi kergema sileda Fizik Gobi XM Saddle With Manganese Rails vastu. Mis öelda? Soovitaks värskel omanikul kuntrollida, et kas sadula plastikust põhi, ikka terve on. Rasketel meetel on omadus sellised õhukesed sadulad pooleks pressida. Kuigi välisel vaatlusel ei saa esimese pilguga aru, siis sõitmise ajal kipub asend ära vajuma ja sadul muutub vedelaks.
For The Chameleon: Medium Spine
Shell: Nylon Carbon Reinforced with Wing Flex™ for freedom of thigh movement
Shell: Tail Flex™ for ease of transition on and off your bike
Rail: Manganese
Cover: Black Microtex
Thigh Glides: Black Meryl Techno
Integrated Clip System: Yes
Length: 285mm
Width: 126mm
Weight: 255g
16.09.2012 on sellest rattast selline pilt, peremees ehk tunneb ikka oma ära? Seega ikkagi 5-aastane ratas.
Priit, Norras oli kah üksvahe väga popp rattaga Venemaalt sinna veereda. Eks meie piiri rattaga ületamise kindlaks ehitamine võtab veel kõvasti aega. Seni saab rongis seda anomaaliat tihemini näha, kus Sardadega üle piiri tuisatakse.
Sadula põrutamise stiilinäide :)
Mingi jama oli selle lingiga
Kas Soonets on kinni istunud? Käed nakolle täis.
Ilgelt mõnusalt jookseb see Arti endine MTB Cube! Istud selga ja ega mingit erilist vahet võrreldes maanteerattaga küll tunneta, läheb vaikselt ja kergelt edasi. Lahe!
Kui ratas meeldib, siis tore.
Samas 5 aastat vana jäiga tagumikuga karboni eest 950€?
Art tegi hea diili. Oleks sulle sama raha eest maksuvabalt 2 aastat vana karbon Gianti andnud (ps Kanert sõidab siiani eesti metsades minu rattast aasta vanema mudeliga)
ega`s peabki ilgelt mönusalt jooksma, ikkagi 950euri alla investeeritud!
Teeme siis väikse kokkuvõtte püha Priidu ristilöömisest:
1) ratas on igati OK ja Priit oma ~75kg ei suuda seda tõenäoliselt ära lõhkuda.. selle kallal keegi ei norigi!
2) see mis siin sae käima tõmbas oli ikkagi lugejate petmine rattavanuse osas ja muidu faktiväär haipimine. Arusaadav, ratas on nagu naine- kui võimalik siis luiska nooremaks. Samuti sellele järgnenud laiamine "9-kilone karbonist paar aastat vana MTB maksab alla tuhande euro", Kirsiaia luuletus oi kui tutikas ratas, jne..
Kõik oleks normis kui sa Priit oma viimase nädalajagu postitustes rohkem päriselulistele faktidele tugineksid, olemus-elamus lugude koht on ikka Arteris.
PS. Kalle on tõsiselt hea mehann, putitab sinusuguste trööbatud Optimaid ja Trekke tõesti kuldsete kätega kuid võistlusrattad viin hooldada Velospetsi ja naise ratta Kallele. Fakt.
Kas need on päris tätoveeringud või sellised kätised? Naised saunas tahavad teada.
Võidab see kellel on kõige enam 29" rattaid. Majanduses käsitletakse seda teemat nõnda, et juhul kui sul juba on 5-aastane ratas siis teise 5-aastase soetamisega kaasnev rõõm on oluliselt väiksem esimese soetamise ajal olnud õnnetundest. Nüüd on hea ķüsida, et kas reaalsuses peab see kah paika. On siis kallim ratas parem kui odav ratas? Veereb see kiiremini samal lõigul, sama tuule tugevuse ja ilmaolude korral? Kahe ratta peale on nüüd likku pandud nats alla kahte tonni. Oleks 5 aastat tagasi sutsu enam maksnud, saanuks juba 5 aastat nautida kallima ratta mõnusid. Majanduslikult oleks kindlasti tulusam olnud kohe koonerdamise asemel uus osta olnud. Tegelikult kehtib see jutt ka praegu. Kasulikum oleks praegu olnud uus osta. Võiksid 6 aastat muretult nautida oma kulutust.
Kõok rattad ausalt käigus. Mnt Scottiga mnt-l, Trekiga Tallinnas ja tööl ja poes, Cube'i imetlen kodus seina ääres, ei tihka õues ära määrida, pärast hakka veel kasima ja küürima.
Kilba.
Mis aasta masinad on Pulleritsu vana Scott ja uus Cube?
A. 2011 ja 2011
B. 2011 ja 2012
C. 2012 ja 2012
B. 2012 ja 2013
D. 2012 ja 2014
F. 2013 ja 2015
Mina sõidan 1997 aasta terasraamiga Scott Vail-iga. Raam ongi ainult algne. Ülejäänud jupid korduvalt välja vahetatud. Talvel väga hea ratas ,vahetan vajaduse järgi maastiku,lamell ja naastkumme. Süsinikraame põhimõtteliselt ei kasuta.
Midagi velomaniakkidele:
http://www.andmoments.com/est/randama/rattamatk/hawaii-kotm/peamine-44
Art Soonets lasi Sportfoto'st enda vanad pildid eemaldada. Ju on miskit ikka karta/häbeneda. Priidule teadmiseks, tegemist on 2012 aasta mudeliga ja Art ostis selle toona eelmüügist ~2200'ga, seega sina said 2011 toodetud ratta, 6 aastat hiljem, kõigest poole odavamalt.
adidas tubular UK
kobe 11
longchamp bags
patriots jerseys
adidas superstar
adidas neo online shop
longchamp
vibram fivefingers
yeezy boost
kyrie 3
oakley sunglasses
denver broncos jerseys
coach outlet
ralph lauren polo
michael kors handbags sale
air jordan 8
ray ban sunglasses
bills jerseys
seahawks jersey
fitflop shoes
Postita kommentaar
<< Esileht