Pullerits: Kuidas ma pääsesin maailma ühe efektsema auto rooli
Ilmad ei soosi viimastel päevadel rattasõitu. Kummatigi läbisin laupäeval Scotti maanteerattaga 41 km keskmise kiirusega 30,25 km/h ja pühapäeval 42 km keskmisega 30,2 km/h. Võtsin rahulikult, sest üleminekuaeg ju: suvi ammu läbi ning talve veel ei paista, kuigi mõned asfalditoksijad on juba välja ilmunud. Ise olen sel teemal veel äraootaval seisukohal. Esialgne prognoos ei sisalda optimismi, et tali võiks tulla, seetõttu ei ole mõtet ka küünarnukke lõhkuma minna.
Esmaspäeval sõitsin hoopis Tallinna, kus oli täpselt keskpäevaks asja aadressile Poordi 3. Sinna lubati mulle tuua tuliuus Ferrari Roma, mis maksab ligi 200 000 eurot. Läksin aegsasti kohale, et teha salongis tutvust ka teiste mudelitega. (Vt video.)
Ei saa öelda, et süda ei värisenud. Miks ei peakski, kui esmalt lükatakse ette paber, kus on lakooniliselt kirjas, et isegi ainult autot proovides on omavastutus 5000 eurot. Aga vähemasti ei olnud 15 000!Eks see Roma madal on, kui minu suure Chrysler Pacificaga võrrelda. Pacificas istud kõrgel, nagu kuningas troonil, avar vaade ümberringi. Romas istud madalal, nagu alam, vaade piiratud. See-eest häält teeb see elukas korralikult ja kõvasti. Aga lamavatest politseinikest, samuti äärekividest, millest Pacificaga võib muretult üle rullida, tuli Roma roolis aeglaselt üle roomata. (Vt video.)
Aga kiirendus on Ferrari Romal hea, sajani läheb 3,4 sekundiga. Nii ei saanud ma õieti arugi, kui oli juba liikluseeskirju rikkuv 53 km/h sees. Vajutasin piduritele - väga tundlikud! Nendega tuleb õrnalt ringi käia, kui ei taha, et poolteist tonni liiga äkitselt seisma jääks.Muidu oleks igati hea auto, aga... kuhu sa ratta paned? Katuseraam Ferraril oleks nagu sadul sea seljas. Ja pagasiruum on nii tilluke, et sinna mahub heal juhul üks kohver. Kuid Pacificasse... - seal lased tagumise istmerea alla ning paned maastikuratta ilma ühtki juppi küljest võtmata sisse. Kusjuures teine ratas mahub vabalt veel selle peale - tean, sest olen järele proovinud.
Just ebapraktilisus on see, mille tõttu jätsin Ferrari Roma soetamata.
Fotod 1 ja 3: Priit Pullerits punase Ferrariga. Foto autor. Tairo LutterFoto 2: Ferrari Roma Tallinnas Linnahalli taga. Foto autor: Priit Pullerits
31 Kommentaarid:
Ma ütleks ausalt ära, et pole pappi sellise auto soetamiseks. Ja peamine puudus pole mitte see, et ratast pole panna kuhugi. Võtad rattad alt ära ja nii mahub isegi maantepüss kohvrisse ning kohvriga autosse. Vajadusel isegi kaks tk. Jah peamine puudus on see, et Eestis pole sellega ju midagi sihipärast peale hakata, see on probleem. Tõsi naisi võib sellega lantida aga terasest munadega meestel pole naiste lantimine probleemiks niikuinii.
Imitsit peab silmas pidama. Kas Putin sõidab pasifikaga? Kas kunagine Suurpoola Liivimaa vojevood Jastrebow ratsutas pruuni märaga? Ei, ikka hõbekarva täku seljas.
Jaagul on Nuustakul miljonimasin, peremees, sellest tuleb lugu ajalehte teha.
Aga miks nad selle imemasinaga vihma kätte jäämägesid toodavad, suure telgi jaoks vahendeid ei leidnud?
Poleks midagi selle vastu kui Priit sõidaks eliitklassi autoga. Pargib selle Postimehe peatoimetaja volksvageni kõrvale. See oleks sõnadeta kommunikatsioon.
Oluline, et blogija jäi rebaselikult sõnatuks seda autot proovides. See ütleb selgelt, et viinamarjad on hapud. Kes see kuramus sundis teda seda masinat kargama?
Kas Pullerits hakkab Arteri autorubriiki pidama?
Terasest munadega meestel pole kommunikatsiooniks sõnu vaja ega lääne lödipükste läikivaid tillipikendusi.
Mis järgmuseks? Kas hr Pullerits komandeeritakse Dubai Kuningriiki imelisi kulinaid uudistama? Või toimub mingi salaoperatsioon lihtsatel inimestel naha üle kõrvade tõmbamiseks?
Kas sa näe Hr Pullerits reklaamib kapitalistliku rämpsu ja munadeta meeste tillipikendusi. Tundub, et pole millestki kirjutada. Palju sa sellest koroonõtsist ikka jahud. Võiks teha näiteks selle tädiga intervjuu https://www.youtube.com/watch?v=8wzfvDIpK18&fbclid=IwAR1E_ZLNXnSOTIqQ51U2EYp4F51__dik_sByphpODlRAk4U_EZjbTYhEeI0. Jutuga võib nõustuda või siis mitte nõustuda, aga iga ,mehepoeg siin peab tunnistama, et sellel tädil on rohkem mune kui enamusel, kes Pulleritsu reklaamitud ferraaridega eputavad.
tädi tundub mingit tüüpi vibraatori otsas istuvat ja samas esindab kenasti seda 40+ klassi kellel mõistus ära hakkab keerama.
14:08 ei mõista, et tädi jutus oli palju seda, mis ongi nii. Iseasi, et kas lolluste paljususega maailmas on lihtsam elada kui ühe lolluse otsas aasimisega, see on kahtlane. Üldiselt on ikka nii, et kui hakkad suurte terasmunadega juhtoinaste tõdedes kahtlema, siis lõppeb see avaliku mõnitamise ja vaimuhaiglasse kontrolli saatmisega. Mugavam on juhtoinastega koos keppida mõõda vihmamärga asfalti.
16:28 eks ta ole.
Head meestepäeva, mehed!
VIkipeedia kirjutab selle päeva kohta nii (lugege tingimata lõpuni!):
Rahvusvaheline meestepäev on iga-aastane rahvusvaheline sündmus, mida tähistatakse 19. novembril. See keskendub meeste ja poiste tervisele, sugudevahelise suhtluse ja võrdõiguslikkuse edendamisele ja positiivsete eeskujude esiletoomisele.[1] Seda hakati tähistama 1999. aastal Trinidadis ja Tobagos, praeguseks on see levinud üle kogu maailma.[2] Selle päeva puhul peab naine seksi andma.
Tobagolased sussid ei saa ka tänasel päeval. Küll aga on põhjamaise terasmunadega mehe ukse taga järjekord pikk kes tahavad anda ja täitsa tasuta. Haruldase soku geenid on globaalselt kõrges hinnas ja nõutud
Hei, Tartu veljed, kas keegi uue staari esitlusüritusel ka käis?
https://tartu.postimees.ee/7113226/triin-lellepi-raamatu-esitlusel-andis-tooni-muusika
Vana kombe kohaselt võtame meestepäeva puhul topsi põhjani ja soovime blogipidajale head raketi ja suurtükiväe päeva. Veel jõuab ka pagutada.
Kuidas siis oli, kas meestepäeva puhul naine andis seksi või peab järgmist aastat ootama jääma?
Pealike jutust saab aru nii, et meestepäeval tuleb sebida ikka meestega.
Õige jah. Eliitmehed sebivad meestega. See on kvaliteedi ja klassikuuluvuse märk. XXI sajand.
See ilusa auto jutt oli nüpd sisuturundus või PR haip, mille õnge kõikide väljaannete noorreporterid näppu harjutama suunati. Mingi definitsioon võiks sellel olla olukorras kus tegu ikkagi aasta vana mudeliga mis ei oma klassikalist uudisväärtust. Jäi mulje nagu oleks paavsti käidud kaemas ja katsumas. Head meestepäeva!
Kus on suured rahvast ja masse erutavad teemad? Miks need on pildilt kadunud?
Kihnu rahvatarkus - Kui naine meestepäeval pudelit lauale ei pane, siis ta naistepäeval lilli ei saa.
Tulemas on Suur Rahvaste Tsirkuse Öö ja resistansi mehed mõõdavad tilli pikkust ega muretse kaitsekraavide kaevamist ja proviandi varude täiendamist?
Keegi lörtsiga väntab kah või on siinsetel vändajalgadel nüüd toss väljas?
Ma tegin täna 30 km. Nii et töö käib.
Arvake ära, millised neist on minu tehtud:
https://tv.postimees.ee/7114692/homses-arteris-kloostrielu-ministrielu-muusiku-elu-ja-elu-kodurestoranis?_ga=2.71599831.534117064.1605599597-1354123421.1586545291
..et siis selline igamehe sportauto, Roma nagu mustlastele mõeldud vist.
Ferraride maailmas pigem nagu ostukäru, seda nii hinna kui kasutuse osas.
Päris Ferrarid olid ikka F40 ja Testarossa, uuematest on ka mõed isendid kuid ülejäänu catfish- lihtsalt ullikeste egobuustimiseks ..nagu ntx Priit, sõitis 53kmh ja pidurid on äkilised!
Nohhehh odav ferr on eurojupide plastik. Tõsised rodeo mehed sõidavad Ford Mustangi ja Dodge Sokutapja roolis. 750kilo horsspauerit. Küsige naiste käest kes mille
Mul oli üks rodeo mees. Sõitis vana roostes mustangiga. Vihma sadas akna vahelt sisse. Tubli mees oli muidu, kloppis vaipu ja viis koera pissile talvel külmaga.
HelleMai
Koerapissitajal on hõbedane Pacifica, roostes vist pole ja akna saab nupuvajutusega üles kerida siis ei saja vihma ka sisse.
Pullerits peaks rodeo ferru mustangi soku ja siklimehed ühe mütsi alla võimsaks rusikaks koondama. Nai Toompea rotid kartma löövad. Ka need vaibaklopimehed võiks punti võtta.
Postita kommentaar
<< Esileht