kolmapäev, juuni 11, 2008

Pullerits: Marek Kalmus saab Hollywoodi filmis peaosa - aga mina?

Kui see nüüd mingi nali ei ole, siis uudis, et Marek Kalmus saab Hollywoodi stuudio Pixar Animation filmis "Halastamatu ja kompromissitu" peaosa, on küll selle suve suurim uudispomm.

Mul on selle üle hea meel, sest see oli viis ja pool aastat tagasi, kui avaldasin Postimehe Arteris temast sellise pealkirjaga loo: "Eesti Schwarzenegger naaseb lavale". Alapealkiri lisas: "Vahetult enne seda, kui suusataja Kristina Šmigun langes dopingukahtluse võrku, jäi sinna segastel asjaoludel kinni Eesti nimekaim musklimees. Erinevalt Šmigunist ei õnnestunud tal lahti rabelda."

Nüüd, mil Arnie on California kubernerina rohkem poliitik kui bodybuilder, saab Kalmus filmis "Ruthless & Uncompromising" just igati schwarzeneggerliku osa. Et mille üle mina siin rõõmustan? Aga selle üle, et juba hea mitu aastat tagasi tundus ta mulle läbinisti schwarzeneggerliku tüübina. Ehk rõõmustan selle üle, et teisedki on viimaks märganud seda, mida ma ammu nägin.

Kui Kalmusest pajatava esimese loo läbisurumiseks pidin Postimehe toimetuses üksjagu survet avaldama, siis kaks ja pool aastat hiljem oli juba toimetus see, kes initsiatiivi ilmutas, minu poole pöördus ja mult Kalmuse kohta uue loo tellis. Selle pealkiri oli "Skulptorite unelmmees" ning alapealkiri irriteeris: "Marek Kalmus on vorminud oma keha selliseks, et teeb kadedaks iga mehe. Aga millise hinnaga?"

Kui Kalmuse schwarzeneggerlik välimus ka Hollywoodis juba silma jäänud ja tema tee filmimaailma avatud, tuleb endal välja otsida vanad pildid, sest ei või ette teada, kui väärtuslikeks need võivad tulevikus saada. Järgmist pilti (neid on tegelikult terve seeria) saatis lehes koguni eraldi lugu:"See pilt ei ole mingi trikk ega montaaž. Ausõna, seda oli raske teha, eriti mul, kes ma olen triiksärgis ja viigipükstes. Pika fotoseansi lõpuks olin üksjagu väsinud ja higine. Hirmust.

Hirm polnud selle eest, et äkki istun Marek Kalmuse rinnakorvi katki, enne kui ta mind kätel üles tõstab. Hirm oli selle ees, et äkki kukun tema kätelt maha. Siis on selg pooleks. Mul. Ja sant kogu eluks.

Seda ei juhtunud. Kalmus hoidis sõrmedega reguleerides mind kindlalt tasakaalus.

Ah et kas temal polnud siiski raskem kui mul? No kuulge, kelleks te Kalmust õige peate! Minusuguseid (68 kg) suudaks ta rinnalt üles tõsta vähemalt kolm tükki korraga."

Tahtsin Kalmusele filmilepingu puhul ka õnne soovida, aga kahjuks teatas mõlemal mulle teadaoleval numbril naishääl, et kumbki number pole enam kasutuses. Arusaadav, et kui oled Hollywoodi lävepakule jõudnud, peab olema ettevaatlik, kellele oma numbrit usaldad.

Igatahes palju õnne Marek Kalmusele!

Foto 1: Marek Kalmus võrdleb 2005. aasta talvel käemuskleid Priit Pulleritsu omadega. Foto autor: Lauri Kulpsoo, Postimees / Scanpix
Foto 2: Marek Kalmus. Foto autor: Aivar Kullamaa, Kroonika / Scanpix
Foto 3: Marek Kalmus on tõstnud kodulinnas Elvas jõusaalis kätele Priit Pulleritsu. Foto autor: Lauri Kulpsoo, Postimees / Scanpix

13 Kommentaarid:

At 11:03, Anonymous Anonüümne said...

Tere Priit, palju muskleid on võimas vaatepilt, aga see pole meie, vastupidavusalade meeste teema. Palju lihast nõuab palju hapnikku ja on kogu aeg näljas, piimhappe kuhjumisest ma parem ei räägigi.
Sinu, kui talvise Hernetänava paaristõukekunni pidupäev on 20.07 ja kohaks Pärnu. Jõuad veel vormi tõusta:)
http://www.nevene.ee/index.php?page=294&lang=1

 
At 11:34, Anonymous Anonüümne said...

On üks hea kõnekäänd: Ütle mulle, kes on Su sõbrad, ja ma ütlen, kes oled Sa ise.

Priit ülistab kaks (sic!) korda - 2001.a. anaboolsed steroidid ja 2004.a. diureetikum - dopingupruukimisega vahele jäänud sportlast. Ma tahaks, et ta nüüd ise teeks ühe oma tavapärastest negatiivsetest spekulatsioonidest teemal "Milliseid sarnasusi on Priit Pulleritsu ja Marek Kalmuse artsirohukappides?"

 
At 12:15, Anonymous Anonüümne said...

Ohoo, ma vaatasin jah,et biitseps oli anaboolsete steroididega avalikult kelkinud meeste biitsepsiga väga sarnane [selline kandiline, ilma steroidideta on see oluliselt ümaram]

 
At 13:32, Blogger Priit Pullerits said...

Tulles vastu lugeja nõudmisele, teatan (ilma spekulatsioonideta), et praegu kuulub mu arstikappi E-vitamiin (arst soovitas, kui ühte häda kurtsin - hormoonide tasakaalu küsimus) ja kuulus ka Deap Heati kreem, millega enne trenne tundlikke kohti aeg-ajalt sisse määrin, aga see sai otsa. Rohkem midagi sisse ei võta ega peale ei määri. Talvel sõin küll igasugust värki "peotäite" kaupa, aga kõik olid asjatundja soovitatud ja apteegist ilma retseptita saada. Mõned väidetavad heategijad pakkusid küll igasuguseid taastusvahendeid kah, aga ma pigem loen ja laman (ehk puhkan), kui hakkan kahtlase taastumise peale metsikuid summasid kulutama.

 
At 13:50, Anonymous Anonüümne said...

Vastuseks biitsepsi kuju vaatajale:
Biitsepsi kuju ei sõltu sellest, mida süüa, vaid sellest, kuidas treenida ning milline on geneetika. Samuti on siis iga lihas kandilisema olemisega, kui keha rasvaprotsent on madalam. Hooajaväliselt on nad kõik ka ümaramad.

 
At 13:50, Anonymous Anonüümne said...

Vastuseks biitsepsi kuju vaatajale:
Biitsepsi kuju ei sõltu sellest, mida süüa, vaid sellest, kuidas treenida ning milline on geneetika. Samuti on siis iga lihas kandilisema olemisega, kui keha rasvaprotsent on madalam. Hooajaväliselt on nad kõik ka ümaramad.

 
At 14:50, Anonymous Anonüümne said...

Palju õnne tippajakirjanik Priit Pulleritsule Kalmuse nalja õnge sattumise puhul!

 
At 17:24, Blogger Priit Pullerits said...

Soovitan lugeda loo algust: "Kui see nüüd mingi nali ei ole, siis.." See peaks igale lugeda oskajale jätma selge arusaamise, et kogu asi tundus mulle algusest peale kahtlane. Nagu kirjutasin, proovisin ka Kalmusele endale helistada, kuid kumbki tema number, mis mul on, ei olnud töös.

ja kui edasi loete, siis seal on juttu vaid vanadest asjadest, mitte filmiažiotaažiga kaasaminekust.

Igatahes hea nali kindlasti. Plusspunktid Kalmusele!

Ja see tuletas meelde, et ei maksa enam kolleegegi uskuda ega usaldada.

 
At 17:30, Blogger Priit Pullerits said...

Lõpuks sain Kalmuse telefonitsi kätte ja ta tunnistas, jah, et kõik oli nali. Et ajakirjanik oli saatnud küsimused ja tema oli vastanud. Kalmus tundis mu meelest end veel veidi süüdlasena, et sellise nalja tegi. Minu arust ei pea tundma, sest see oli ikkagi info autori süü, et ta elementaarseid fakte ei kontrollinud.

 
At 13:53, Blogger Unknown said...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

 
At 06:49, Blogger Unknown said...

www0803

coach outlet online
pandora jewelry
adidas nmd
kate spade outlet online
coach outlet online
jordans
ecco shoes
coach outlet
uggs outlet
ralph lauren uk


 
At 10:19, Blogger miki said...

0815jejeLes ophtalmologistes, entreprise asics france même ceux qui exercent déjà leur profession, sont chaussure nike cortez pas cher mis au courant de l'exploration récente chaussure nike homme avec scratch et avancée sur la thérapie des asics gel cumulus moins cher maladies oculaires de leurs clients. Nike basket adidas nike pas cher annonce qu'elle lancera une Nike Hyperdunk adidas zx flux noir et or femme + en juillet 2012. On dit chaussure nike huarache enfant que Nike a également une chaussure qui asics gel lyte v rouge blanc est imprimée avec l'acolyte de Mario Luigi.

 
At 12:06, Blogger lamiss ibrahim said...

I definitely love this site.
http://prokr.emyspot.com/
http://prokr.activeboard.com/
http://www.freewebsite-service.com/prokr/prokr+services.php
https://www.prokr.net/ksa/jeddah-water-leaks-detection-isolate-companies/

 

Postita kommentaar

<< Esileht