teisipäev, juuni 13, 2017

Pullerits: Kuhu on peidetud soodsaimad ja parimad maastikurattad?

Kuna siin on paljud laia suu ja ülbe joonega väitnud, et ostsin Art Soonetsi maastikurattaratta (fotol vasakul) liiga kalli hinna eest ja ei tea, mis kõik veel tegin halvasti ja valesti (vt eelmise sissekande kommentaarid), siis viisin Veloclubbersi foorumi müügikuulutuste seas läbi uuringu, kus vaatasin, mis on nüüd mulle kuuluva Cube’i sarnaste rataste hinnad. Vaatasin vaid karbonraamiga ja 29-tolliste jooksudega ning esiamordiga rattaid ning jälgisin seda, et kaal oleks võimalikult väike, ning ei leidnud esimestelt lehekülgedelt küll ühtegi müügipakkumist, mis ligilähedalegi küündinuks.

Siis lähimad konkurendid, mis jäävad kaugele-kaugele maha:

KTM Myroon 29er, ilma pedaalideta kaalub küll vähe, 9,2 kilo – koos pedaalidega sama palju või rohkem kui minu Cube -, aga hind on üle kahe korra soolasem - 2190 eurot.

Cube Reaction GTC eest küsitakse küll eelmisega võrreldes veidi vähem, 1700 eurot, aga kaalu on see-eest rohkelt - 10,3 kilo.

MTB 29er Deore XT 2x10 Carbon – müüja kuulutab, et müüa soodsalt – saab 1050 euro eest. Aga selle eest saate ka kaalu lausa seljakotiga kaasa – 10,9 kilo!

Silverback STORM 29 HT, kaal küll igati konkurentsivõimeline 9,3 kilo, aga hind kaks korda suurem kui mu Cube’il – 1890 eurot.

2013. aasta Scott Spark 900RC oli algul müügis 2499 euroga, aga ilmselgelt tulutult, sest uus hind on 2199 eurot – kaalu pole paraku märgitud.

Coluer Poison 29' L-raamiga (XTR, LAUF) kaalub müüja väitel küll üheksa kilo, aga hinda küsib ta ka korralikult, nagu uue ratta eest: 2500 eurot.

Superior TEAM 29, 2014. aasta mudel, mille kaalu pole märgitud, aga hind küll: minu Cube’ist üle kahe korra rohkem, 1999 eurot.

Küsimus: kus on peidus need head rattad ja imeliselt soodsad rattad, mis pidid olema minu omast palju paremad ja maksma tunduvalt vähem, nagu väga iseteadlikud anonüümikud on kuulutanud? Näidake siin neid meile kõigile!

Foto autor Priit Pullerits

68 Kommentaarid:

At 09:57, Anonymous Anonüümne said...

Priit. Nove Mesto XCO MK etapi raames toimub erinevaid kaasüritusi. Üheks selleks on rattakool.
Lisainfo siit. http://mtb2017nmnm.com/bike-school-by-josef-dressler

Pööran tähelepanu lausele, "BETTER RIDING TECHNIQUE WILL MAKE YOU MUCH FASTER THAN A FEW GRAMS SAVED ON YOUR COMPONENTS."

B-To

 
At 10:32, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kas sa oled läinud ka kaalufetiši õnge?

Kaal, eriti raami osas, on suht tühine näitaja. Oluline on komponentide omavaheline koostöö ja OSKUS neid kasutada.
Võid võtta ka Ferrari, kuid ega sust Tänakule vastast ei saa ...
Maailma tippude rataste kaalude vahed on kuni pool kilo ja selle alusel võitja ennustamine on lausa narrus.

 
At 10:38, Anonymous Anonüümne said...

Spetsialistid-tsiklistid, kas kasutatud jalgratta ostmise juures tuleb jälgida vanust või läbisõitu? Kuidas neid kontrollida, et tünga ei saaks?

 
At 10:45, Anonymous Anonüümne said...

Art Soonets lasi Sportfoto'st enda vanad pildid eemaldada. Ju on miskit ikka karta/häbeneda. Priidule teadmiseks, tegemist on 2012 aasta mudeliga ja Art ostis selle toona eelmüügist ~2200'ga, seega sina said 2011 toodetud ratta, 6 aastat hiljem, kõigest poole odavamalt. 2016a uue (rõhutan: kasutamata) Cube Reaction'i saab hetkel 1200 euroga kätte... mõtlemisainet Priidukesele.

 
At 10:49, Blogger Priit Pullerits said...

Jah, ainuüksi kaal ei aita. Aga Baruto - ma ju sain ise su rattaga kogeda, mis vahe on 15- ja 9-kilosel rattal. Meeletu vahe on. Ja see, kui ma saan väikse võidu sõidutehnikat parandades, ei tähenda, et ma ei peaks jahtima teist võitu parema ratta arvelt. Kuid kes mõtleb, et tänu paremale rattale hakkan sõitma nagu Kangert või Taaramäe - siis muidugi ei hakka. Aga tänu paremale rattale kaotan neile senisest märksa vähem - ja edastan küllap paljusid neid, kellele seni olen oma raskema ja kehvema ratta tõttu kaotanud. Seda said üle-eelmisel Tartu rattamaratonil tänu Baruto antud imerattale omal nahal valusalt-valusalt tunda ligi kolmsada ratturit, kes mind seni olid alasti võitnud - aga tookord said suhkamit. Olin ma kuidagi parem kui varem? Ei sugugi. Oli mu sõidutehnika paranenud? Üldse mitte. Oli mu ratas parem? Oo-jaa. Enam ei kavatse ma ratta tõttu küll kellelegi midagi ära anda. Nii et rattamüüjad, rõõmustage! Tänu sellele, et olen teinud rattaga kvalitatiivse hüppe, on teil tekkinud lootus, et peagi tulevad teile poodi ratturite hordid, kes peavad ka oma ratta parema vastu välja vahetama - iga hinna eest! -, sest ei taha ju mulle niisama edu ära anda. Vaja on püsida konkurentsis.

 
At 11:03, Anonymous Anonüümne said...

Priit ei maksa nii tagasihoidlik olla. Täna paneksid Taaramäe kotti küll. Vader vaeseke ei jaksa üldse.

 
At 11:17, Anonymous Anonüümne said...

10:38 suurepärane küsimus. Küsimuse peab ümber panema nii, et mis on kasutatud ratta väärtus. Nt kui terasraamiga rattaga on tänapäeval palju jama, siis kas see on väärtusetu? Millist väärtust aga omab olümpial grupisõidus omanikule 5. koha toonud terasraam? Hea küsimus, eks, keegi ei tea seda. Oksjonil selgub tõde. Seega nii lihtne see vastus ongi. Tahad kasutatud ratast, osta see oksjonilt. Siis maksad eelkõige ostuprotsessi emotsiooni eest. Kedagi ei huvita nt Tänaku targutav mula mitu päeva pärast võitu. Küll aga huvitab kõiki see esmane emotsioon. Kui oled nõus maksma emotsiooni eest, siis on kõik hästi. Samas kui müüja valetab ratta nooremaks ja kergemaks või mängib mälukaotust ning pillub oletusi ja emotsioon tekib just sellest valetatud vanusest, siis pole tähtis palju sa maksid, sest igatahes oled ju petta saanud ning müüja on petis. Seega kui sulle ratas meeldib ja sa ei taha teada tõde, siis ära pasunda sellest teistele. Sa ju maksad ostmise emotsiooni eest mitte selle tegeliku väärtuse eest.

Reaalselt võtame trääsareeglina nii, et ratta nii, et ratta hind kukub poest väljasõites 25%. Edasi kukub ta iga aasta 10% ja võistlustel ja "panna on vaja treeningute" läbisõidu kilomeetri kohta veel lisaks vähemalt 0,1€. Nt 10000 km kõva läbisõitu teeb 1000€. Mahutreeningute puhul on kulumine mitu korda väiksem. Aga kui oled kuldsete kätega nupukas mees ja ise muudkui putitad ja timmid, siis võid rattaga poolmuidu sõita.

 
At 11:29, Anonymous Anonüümne said...

"... ligi kolmsada ratturit, kes mind seni olid alasti võitnud - aga tookord said suhkamit."

PP, mis kummalisel võistlusel sa osaled?

 
At 11:29, Anonymous Anonüümne said...

10:45, kõigi võhmameeste vanad pildid on sealt pildipangast kustutatud.
Näiteks:
https://www.sportfoto.com/ee-et/priit+pullerits

 
At 12:24, Anonymous Anonüümne said...

Kas Pullerits on end 103 päeva pärast toimuvaks Suureks Mõõduvõtuks Ratastel kirja pannud?
Kas teda lubatakse starti tööandja nimekirjas?

 
At 12:55, Anonymous Anonüümne said...

Üks vana pilt on veel alles: https://giphy.com/gifs/cycling-3og0IPJ120MRJVJakU

 
At 12:58, Anonymous Anonüümne said...

See 9 kilone imeratas seisab mul kodus, kes tahab, müün 2 kiloga ära. Päriselt. Mulle meeldib mu 12+ kilone ratas rohkem. Sinu vajadused rahuldab Arti ratas täielikult ära. Aga ma ei väsi kordamast. Next time, do me a favor, please rent a fullsuss bike in Moab.
B-to

 
At 13:03, Anonymous Anonüümne said...

PP-l on erinevalt enamusest partisani litsents tagataskus, seega sõidab seal kus tahab ja haarab seda mida tahab.))


Aga miks sportfotost vanemate aastate pildid kõik kadunud on?
Oleks teadnud, et ära kaovad, oleks mõne isegi mälestuseks ostnud?
Kes seletab asja?

 
At 13:18, Anonymous Anonüümne said...

Pildid on alles. Otsingumootor kohiti ära, et tüngameistrid oma äri saaks ajada ja rataste vanust väiksemaks jutustada. Jube jama kui iga naga saab teada kus ratast on ruunatud.

 
At 13:38, Blogger Priit Pullerits said...

Esiteks, saite nüüd B-to käest litaka (12:58) kõik - paras teile! "Sinu vajadused rahuldab Arti ratas täielikult ära," ütleb ta, ja ta teab, millest räägib, sest teab Arti ja mind ja tema see oligi, kes mulle oma imeratast laenutas.

Teiseks, mehed, juba pool päeva on möödas, ma panin sissekandes üles Veloclubbersi parimad samaväärse asja pakkumised ja palusin, et näitaksite, kus need paremad ja soodsamad variandid peidus on, aga nüüd olete kõik vait, ei ole teil midagi oma eelmise kommentaariumi hülgemöla (sic!) jätkuks esitada. Ei ainsatki tõendipoegagi. Nõrk, kuradi nõrk.

Või läksitegi juba kadedusest lõhki?

 
At 13:55, Anonymous MargusM said...

Priit, ma samuti eelnevalt mitu korda kommenteerinud et sinule on ratast piisavalt, kas B puhul on nüüd tegu plagiaadi või vabatõlkelise tsitaadiga? : )

Teiseks, kui sa arvad et Clubbersis rattad virnas seisavad ja sind ootavad siis dream on! Rattaid liigub ja neid ostetakse. Sinu viidatud Moabi putka rattad aga olid alumiiniumraamidega, seega võrdlushinnad polnud pooltki pädevad.. kehv kodutöö sul.
Ehk oleks mõttekas see amatöörlik rattavõrdlus nüüd lõpetada ja eluga edasi minna, sul ei ole pikem kui meil kõigil kokku!! Paras?

 
At 14:18, Anonymous Anonüümne said...

Mulle meeldib spetsialist, kes teab, et "terasraamiga rattaga on tänapäeval palju jama".

Mina süsinik-plastmassist ratast üle €1000 ei ole ostnud, need on käibevara. €3000 käisin soliidsest metallist raamiga mõnusõiduki eest aga ülima rahuloluga välja ja ootan sõidumõnu jätkumist vähemalt 2030nda aastani välja. Selleks ajaks on ka mul endal ilmselt põlved nagu pulleritsul.

 
At 14:54, Blogger Priit Pullerits said...

No kuulge, MargusM - nimetada seda Moabi putkaks??! Äkki siiski ei võtaks hinnanguliselt sõna selle kohta, mida ei tea ja näinud pole. Vt Chile Pepperi poe staffi (https://chilebikes.com/site/staff/), seal on näiteks rohkem mehaanikuid kui ükskõik millises Eesti suures kaupluses.

Ootan jätkuvalt avalikust ruumist pakkumisi, kus 29-tolliste jooksudega ja esiamordiga karbonratas, mis kaalub alla kümne kilo, maksab vähem kui tuhat eurot. Kui kaua pean ooatama, rsk?! Varsti õhtupoolik käes.

 
At 15:12, Anonymous Anonüümne said...

Pikalt aega raiskamata jäi silma kohe selline müügikuulutus: 790 euro eest saaks 2014 aasta samaväärse ratta (http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=143&t=67257)

 
At 15:33, Blogger Priit Pullerits said...

Ei ole võrdväärne! Nalja teete või?! Puudub teine joogipudelihoidja. Pole sarvi. Ja mis on ratta kaal? Miks on kaal varjatud? Ja jooksud - Alexrims! No kuulge, Alexrims on mu odaval vatti saanud Trekil!

 
At 15:49, Anonymous Anonüümne said...

Punnitasite poisid mis punnitasite, lõpuks tõmbas senjöör Pullerits teile ikka koti pähe.

 
At 15:54, Anonymous Anonüümne said...

Pole joogipudeli hoidjat! Pole sarvi! Ratta kaal, kui A ja O!
Tra, ma ei või. Siukest huumorit pole enam ammu lugenud.

Sõbralik soovitus hea PP. Ära rohkem enam ratast puudutavatel tehnilistel nüanssidel sõna võta. Sedasorti juttu on piinlik lugeda.

Ratas mille ostsid on täiesti keskmine tehing. Selle raha eest suurt paremat enam ei saa. Võibolla aegajalt kuskilt leiab 50-100 eurot odavamalt midagi samaväärset, kuid üldiselt mitte. Supersoodne see tehing sinu jaoks ka muidugi polnud. Müüja ja mehaanik ajavad sulle lihtsalt pisut kärbseid pähe.

Üks on kindel, ratta taha sa tulemuste puudumist enam varjata ei saa. Selle rattaga, kui vähegi trenni, ja pean siin silmas mahutrenni, teinud oled, sõidad 100 sisse nadu naksti. Aga sina ei sõida. Sa ei viitsi trenni teha. Paugutad niisama.

 
At 15:57, Anonymous Anonüümne said...

Vaene Priit,
te ei teagi, et enamuses firmadel on eri hinnaklassis jooksud. Näiteks Mavicul 29 jooksukomplekt netipoes alates 220€ kuni 1530€.
Alexrims kiri võib tähendada ka ainult velge, mida on kasutataud jooksude ise ladumiseks. Palju olulisemad on rummud.
Joogipudelihoidja on täiesti suva, sest paljud kasutavad mingit kindlat tüüpi ja seetõttu krutivad nagunii oma üks või kaks.
Vaata esiotsa sõitjaid TRM-il - kui paljud kasutavad sarvi?

Oh, oleks sul vähemalt mingid asjalikud argumendid ...

 
At 16:01, Anonymous Anonüümne said...

Minu arust on kah MargusM nime all paha tehtud. Kui juba putkatada, siis tuleks kirjutada "kõrbeputka", see M-itamine polnud asjakohane.


"Nalja teete või?! Puudub teine joogipudelihoidja. Pole sarvi." läks praegu rattaklubi postiloendisse. Pole aus, et ainult mina praeguses vihmasajus südamest naerda saan. Teistel on kah õigus seda nautida ja lõualuud krampi ajada. Polegi varem tööpäeviti enne kella viit magneesiumi sisse võtma pidanud.

 
At 16:09, Anonymous Anonüümne said...

PP, kirjavigu tuleb sul viimasel ajal palju sisse, mida ajakirjanik endale küll lubada ei tohiks.

10:49 kirjutad 300 alasti ratturist, 15:33 hakkad ooatama ...

 
At 16:24, Blogger Priit Pullerits said...

Ja 16:01 - vaadake värvi ka! Ärge seda unustage! No mõelge ise, kes on nõus maksma musta värvi ratta eest rohkem kui 790 eurot?! See peab peast ikka päris soe olema. Must värv on ju ilmselge hinnalangetaja, hinnasurm. Vaadake minu oma: sellel on punane ja sinine ja valge värv - vaat ainuüksi see on 950 eurot väärt, kõik muu on puhas boonus. No mõelge ise, kust te saate ratta, mis on ühtviisi hea ja patriootlik korraga nii USAs kui Venemaal! Geopoliitiline lisaväärtus on pöörane! Musta värvi rattaga sõites võib pigem kuuli saada: see on ISISe värv ju! Täitsa hull peaks olema, kes sellise ratta ostaks! Sellise ratta väärtus ei ole isegi üks euro, vaid miinus miljon eurot või enamgi veel - sel võib olla elu hind.

Ja veel, 16:01 - uurisin tolle viidatud 790-eurose pilte - vaadake, tol pole sadulapostil isegi sentimeetreid märgitud ju! Kes ostab tänapäeval ratast, mil pole sadulapostil sentimeetreid kirjas?!? Palun pange see info ka sinna oma mis iganes klubi loendisse või kuhu tahes, muidu jääb seal pilt poolik, eks!

16:09-lt hea ja kasulik tähelepanek, aitäh! Tõesti, tuleb end rohkem kätte võtta, muidu hakkab paugutades kvaliteet langema.

 
At 17:16, Anonymous 16:01 said...

16:09 - kommentaarium ei ole pressimeedia. ooat-ooat, teadsite enne sinatama-hakkamist seda juba isegi.

16:24 on esitatud asjakohased täpsustused. Panen omalt poolt juurde, et kui rattaga tehtud Strava QOM-e pole teada, võiks ratta uus kasutaja selle hästi teenimise eest hoopis ise omanikult honorari saada. 9 nimelist rajalõiku oleks ostu-müügipaberil allkirja väärt!

 
At 17:37, Anonymous Anonüümne said...

Olen kõva võhmamees, sõidan 2012 aasta autoga, soovin pruute sõidutada parema ja uhkema autoga. Kas on mõistlik sama aastakäigu autode müügikuulutusi vaadata ja ostu kaaluda? Palun andke nõu.

 
At 17:57, Anonymous Reegel nr 1 said...

Riist peab puhas olema. Aasta pole oluline. Puhta riistaga võid vabalt nooremaks valetada.

 
At 18:36, Anonymous MargusM said...

..et siis mitu mehhaanikut Chile Pepperis on? töökohti on 4?
kuipalju see pood erineb suuruselt Hawaii mõnest poest? Kaupa on muidugi paksult ja kõrbes peabki olema.

Rattaostu tõde hakkab selguma, Priit ostis emotsiooni ja protsessi, just nii nagu 11:17 ennustas! Ratta patriootlik? värvikiht maksis 950eur, kõik muu anti boonusena kaasa!?
Suht karm persepugemine, US ja Venemaa korraga! Ärgem unusta veel UK-d ja Prantsusmaad lisamast!
Kuid see pole veel kõik..Priit annab 300-le alasti ratturile suhkamit, olles varasemalt neilt ise suhkamit saanud.. võis see ikka vaatemänguline paugutamine olla!
..jah, Priit, pead end rohkem kätte võtma, muidu hakkab paugutades kvaliteet langema.

Ise sõidan põhivärvilt musta värvi rattaga! Päris cool ja edasi läheb ka hästi!

 
At 22:36, Anonymous Anonüümne said...

PP ratta reaalne kaal on üle 10kg.

 
At 22:48, Blogger Priit Pullerits said...

On see jee. Sina sealt kaugelt näed ja tead. Üheksa kilo, Kalle Kirsiaed isiklikult kaalus üle. Kas sa, põmmpea, üritad Kirsiaia oskusi ja tegemisi kahtluse all seada?
Kes sa sihuke üldse oled?!?

 
At 23:32, Anonymous Risto M. said...

http://elu24.postimees.ee/4144553/palavad-pildid-need-on-eesti-koige-kaunimad-fitnessistaarid
Võhmamehed, kas kiidame heaks?

 
At 23:52, Anonymous Anonüümne said...

Kilba. Pildimäng.
Kes on sel pildil autoaknast väljas?

http://f7.pmo.ee/53QiMs2Rn5V56YY7Jcxbt7rd8Aw=/900x485/smart/nginx/o/2013/09/05/2189573t1h6630.jpg

 
At 00:50, Anonymous Anonüümne said...

Kõva Mehe Jooksul stardib ka ligi 250 Briti sõjaväelast

http://marathon100.com/uudised/vaata/kova-mehe-jooksul-stardib-ka-ligi-250-briti-sojavaelast

 
At 08:11, Anonymous Anonüümne said...

"Kas sa, põmmpea, üritad Kirsiaia oskusi ja tegemisi kahtluse all seada?"

Mees teab mis mees teeb-aga kõige selle juures on ta ka paras juut ja müügimees - pakkuma teenust mida vaja ei ole või vahetama juppe mida pole vaja vahetada jne.

Mis teha-elu tahab elamist ja raha teenimist.

klient 20 a

 
At 08:57, Blogger Priit Pullerits said...

Mehed, nii ei saa enam edasi minna. Palun võtke end kokku! Ma panen sissekandesse terve hunniku rataste pakkumisi, mis tõestavad, et pole lootustki saada alla 10-kilost karbon-MTBd alla tuhande euro, ja esitan teile väljakutse tõestada seda, mida te siin kõik kooris eelmise sissekande kommentaariumis väitsite, et ma olla saanud tünga, kuid terve ööpäeva peale kokku jõuate sadade meeste peale leida vaid ühe hädise pakkumise (15.12), mis ei päde, sest kaalu pole märgitud. Miks on nii, et kui on vaja puusalt prõõgata, siis olete kõik valmis prõõkama, aga kui on vaja esitada fakte ja argumente, siis ei suuda te sadade peale midagi usutavat ega asjalikku esile tuua? Olen ausalt öeldes pettunud, et pean siin nii mõttetute meeste peale oma väärtuslikku aega raiskama. (Selle asemel kopeerite siia linke asjadest, mis üldse asjasse ei puutu...)

 
At 09:25, Anonymous Anonüümne said...

Naised saunas arutavad.
Miks Pullerits ostis uue pruugitud jalgratta, mis on sama vana, kui eelmine vana mtb-ratas, 5-aastane?
Kaalu pärast?
Värvi pärast?
Hinna pärast?
Aitas sõbral vanast rattast vabaneda?

 
At 09:52, Anonymous Anonüümne said...

Ei tõesta sa Priit midagi , lahmid tühja moonutatud, poolikute faktidega.
1. kõik sinu eelpool nimetatud rattad neli aastat uuemad kui sinu isend. Coluerid jms. ilmusid turule just siis.

Sõida oma rattaga ja ära mölise. Sa niikuinii ei hakka jagama kuidas rattal asjad toimivad , kui senise jutu põhjal ka rehvi pumpamiseks ja ketile õli panekuks teenindusse sammud. Häbi! Ise tahab alfa isane olla?! Lödipüks.

Lauri

 
At 10:03, Anonymous Anonüümne said...

Ja oleme ausad, Raskete rehvide, pedaalide ja sarvedega kaalub Priidu ratas ÜLE 10 Kg. Hale tüng ja valetamine käib selle romuga. Hea, et veereb.

 
At 10:03, Anonymous Anonüümne said...

Kas napsu ka võeti?
http://sport.postimees.ee/4145621/eesti-hakkab-venemaa-suusatajatega-koostood-tegema

 
At 10:40, Anonymous Anonüümne said...

haledad vennikesed olete, igasugused Laurid ja muud töllid. Priit kirjutab teile ilusasti ja motiveerivalt, aga teie ei oska muud kui halvustades ja ülbitsedes vastata. Harimata ja lastetoata töllid olete, vaat kes. Olete rattaga viimsedki tsiviliseerituse riismed endalt maha sõitnud.

 
At 10:44, Anonymous Anonüümne said...

Kogu see arutelu hakkab vaikselt meenutama aastate tagust meie vaprate kalevipoegade poolt toime pandud sketši:
"Mis sul viga on?!"
"Millest sa aru ei saa?"
"Ma küsisin, mis sul viga on?!"
"Millest sa aru ei saa, raisk?"
"Mis sul viga on?"
jne...

 
At 10:58, Blogger Priit Pullerits said...

Eesti proffide ja alaliidu juhatuse ühistreening kõigi huvilistega toimub 26.06.2017 kell 10:00 Lähtelt. Trenni keskel tasuta kohv ja kook!
Kui ei usu, siis: Astri Coffee Ride 26. juunil kell 10:00 Lähte Spordihoone juurest.

 
At 11:42, Anonymous Anonüümne said...

Vähemalt ühe ratta võiks herr Pullerits artiklist maha tõmmata.
Nimelt scott SPARK on FS ratas, mitte kõvasabaline esiamordiga.
On häbi, et sellist asja ei teata. Ka kommenteerijad mitte.

 
At 12:17, Anonymous MargusM said...

Palju maksab EJL meistrivõistluste nimisponsoriks saamine.. 10000eur, rohkem pole vajagi! Kuid võibolla saadi nii odavalt läbi seetõttu et tegu Rand & Tuulberg Grupi firmaga?
http://ejl.ee/index.php?page=4

..et Priidu infot legaliseerida siis ürituse kuulutus Astri Coffee Ride - 26.06.2017

 
At 13:01, Anonymous Anonüümne said...

Piinlik et ikka veel on eestisisesed nimed ja üritused mereröövlite keeles. Coffee on küll grammatiliselt õige, kuid seni veel eesti kultuuriruumis mõjub see väga eputavalt ja geilikult. Nagu nimed Ken Steven Michel jne jne sama rida jätkates.

 
At 13:25, Anonymous Märt, hobikorras riistvõimleja said...

Kindlasti võeti napsu, 10:03.
Kuigi... tegude ja oleku järgi on jäänud mulje, et see Laane nüüd väga terav ja terava mees pole. Tema pigem nõuks võtma sussutama siidrit ja limpat...
Aga noo mis me Jelenotškast räägime!
Tema pani oma õukonnaga kindlasti viinotškat po stakanu ja ikka и раз и два и три и... ну в общем - дохуя!!

 
At 13:51, Anonymous Anonüümne said...

Võtsin oma kuulutuse clubbersist mõneks ajaks maha, õnneks oli parasjagu mitte esimesel lehel ja kahe silma vahele jäänud. Las parem seisab mul paar kuud ilma ostjateta kuuris kui saab siin näpuganäitamiste ohvriks. Ei taha midagi sellist läbi elada, nagu see Soonest - igast piltide kustutamised ja kümned eri väited jumal teab mis anonüümikutelt... see pole osa sellest naudingust, mida rattaelu elades olen otsutanud tarbida.

Ei hakka ka teiste kuulutuste kohta midagi ütlema. Vahel on küll kahju, et müügikuulutusi kommenteerida ei saa, aga siinsed on veel enam-vähem mõistlikud, kuigi pikemaaegsed. Mõnikord küsitakse rohkem kui uue eest, siis on ikka kahju, et avalikult adekvaatselt reageerida ei saa.

 
At 15:29, Anonymous Anonüümne said...

9,99kg on juudiloogika järgi rahulikult 9kg, jääb ülegi veel.

 
At 17:01, Anonymous Anonüümne said...

Ees 2ne hammakas, esikikari heebel, esikäikar, sarved kõik teevad raskemaks, jooksud pole ka kõige kergemate killast. Rehvid on ok kaaluga nõks raskemad kui Burt, sama mis Raph. See ratas ei saa mitte kuidagi kaaluda pedaalidega 9 kg. Mulajutt.

 
At 17:29, Anonymous Seenior semiootik said...

Kadedus närib su hinge,
närib teiste oma ka,
sest ratas on teisel mehel vinge
ja sinul sitt on ta.

Lawrence Murphy Elliott (2007)

 
At 18:00, Anonymous Anonüümne said...

Väga veider. Tootja ütleb ratta kaaluks ilma pedaalideta 9,8 kg. Pildil olevad Shimanod kaaluvad aga 0,4 kg, lisaks 0,2 kg raskemad rehvid ja sarved 0,1 kg. Juba siit tuleb 0,7 kg tehase kaalule otsa ehk 10,5 kg sic! Alla 9,99 kg ei võlu sellelt näidatud rattalt ilma custom freesimata midagi maha. Milleks ajada sulaselget jama oma 9 kilose jutuga?.

 
At 19:16, Anonymous Anonüümne said...

Blogiautor on esitanud lihtsalt alternatiivseid fakte. Ega tootjat siis pimesi uskuda ei saa.

 
At 19:29, Anonymous Anonüümne said...

Ratta hind on igati hea, teist samaväärset on raske leida. Arvatavasti enamik juppe ka algsega võrreldes välja vahetatud, seega igati toimiv sõiduk. Nähes aga piltidelt eelmist omanikku, siis ise seda ratast ei oleks ostnud. Sest mehel tundub jõudu ja kaalu piisavalt olevat. Seega sai raam päris kõva koormuse, pole enam kõikse parem. Mingil hetkel võib mõne koha pealt järgi anda.

 
At 21:21, Anonymous Anonüümne said...

Pole midagi lihtsamat, kui kaamera ees ratta kaalumist korrata, kui juba tekkis kahtlus. Sest inimene peab oma sõnade eest vastutama.

 
At 21:33, Anonymous Anonüümne said...

Tuleb korraldada koos pressiga avalik kaalumine.

 
At 21:44, Anonymous Anonüümne said...

Uskumatu. 9 kiloseks valetatud ratas on lausa 11 kilone. Milline tüng. Täitsa pekkis. Mul on omanikust täitsa hale. Ehh, oleks võinud parem naisele käulatud Optima asemel 29" valge poekorviga peene kruiseri muretseda. Ta oleks siis oma elukaaslasele tänulik.

 
At 23:40, Anonymous Anonüümne said...

Mehed, mis teil viga on. Keda kotib palju ratas kaalub, loeb absoluutkaal. Vaadake palju te ise kaalute ja liitke kokku ja sealt tuleb tulemus :)

 
At 23:51, Anonymous Anonüümne said...

Priidu jünger 10.40
Mis siin Priidu jutus motiveerivat on. Iga sõna on üritus vastu tatti panna ja kekata, solvata, kui vähegi põhjust on.
Kahjuks pole see ratas küll millega kekata aastal 2017. Oma hinna eest võib olla õiglane ratas.
Kui "parima" mehanni kommentaar , et kas see on uus ve? Kuue aastase ratta kohta?
Mehaanik kas purjus , pime , või pugeja.

 
At 23:51, Anonymous Anonüümne said...

Kaal kotib ainult PP-d, tema seda siin hõiskab.

 
At 00:47, Anonymous Anonüümne said...

Hind on ok, kuid kekata pole siin tõesti midagi, iga MTB huviline saab aru, et tegemist vähe vanema raamitüübiga jne. Classicu ja nimeta süsinikraamiga mudelitega pole mõtet hinda võrrelda - need on alati odavamad olnud. Mis teha, kui ei raatsi ameeriklasele õieti kütustki osta, eks peab siis ka sõbra vana rattaga läbi ajama. Ausam oleks ju kirjutada - poes olid rattad nii kallid, ei raatsinud ikka uut osta, sain hoopis ühe vanema hästi hoitud ratta, ikka parem kui alu Trek, kuid sellises jutus pole mingit vastuolu ja 100+ kommi oleks tulemata jäänud :)

 
At 01:14, Anonymous Anonüümne said...

Mitte rattad pole kallid, vaid sissetulekud nadid.

 
At 01:24, Anonymous Uugu said...

23:51(1), te olete õigel teel, aga siiski poolel teel.
Mulle isiklikult tundub, et mehaanik oli ikka purjus pime pugeja. :)
Kuidas teile tundub, kas nüüd asetseb kõik omale kohale?

 
At 07:56, Anonymous Anonüümne said...

kade ja kibestund eestimaalane.

See uus ratas niiii soodsa hinnaga teeb ikka niii krdi kadedaks, et ei ole siin lasknud viimased ööd õigupoolest magadagi. Paraku olen ka ise nende seas, kes hr. Pulleritsult pikalt ja pidevalt suhkamit saaks, kui vaid julgeks rajale minna. Võin olla küll kibestunud, aga missa ikka eesti oma Terminaatori vastu saad.
Loe ja kadesta, kuidas mõned ikka elada oskavad.

 
At 09:14, Anonymous Anonüümne said...

Pahvi asendaja on jõle ilusa loo kirjutanud.

http://arvamus.postimees.ee/4146927/ott-jarvela-eesti-tippsport-oitseb?_ga=2.119998606.766831273.1497252952-316727790.1487086663

 
At 11:18, Anonymous Anonüümne said...

18:00 pani vist teema lukku, aeg uueks postituseks (=

 
At 23:36, Anonymous Anonüümne said...

Tegelikult kõige suurem altminek ja läbikukkumine on see kui ostetud ligi 1000 eurose maastikurattaga trenni ei tehta...ikka metsas singlitel mitte maanteel. See oleks sisuliselt maha visatud raha...

 

Postita kommentaar

<< Esileht