neljapäev, august 27, 2020

Pullerits: Palun väga, siin ehedal kujul minu rattasõite!

Otsustasin teid kõiki premeerida.

Nagu enamikul teist, on ka mul oma lemmikkohad, kus rattaga sõidan. No kas just lemmikud, aga sellised, mida olen harjunud väntama, sest algab elukodu lähedalt ja on saanud ajapikku tuttavaks, kus on teekattes augud, praod, lohud, kus läheb reljeef üles ja kus alla, kus on tuultele avatumad ja suletumad lõigud.

Lõpuks võtsin ühe rattaringi videosse. Et saaksite ka näha, kus sõidan ja mis tempoga sõidan. Kuigi seadsin GoPro kaamera leistangil kompuutri nii, et selle näidik ekraanile jääks, avastasin, et videot toimetades lõikab programm sealt alumise serva ära.

See autentne ülevaade minu rattaringist ongi teile kõigile lõppeva suve puhul ning minu blogi jälgimise eest preemiaks!

Foto: Priit Pullerits oma Scotti maanteerattaga Tartu-Valga maantee alguses. Foto autor: Sille Annuk, Postimees/Scanpix

61 Kommentaarid:

At 12:07, Anonymous Anonüümne said...

Vaadake, kuidas Meister teeb vasakpöörde Elva mnt-le alates 7:10. Tõeline tänavakaskadöör! Liikluseeskirjad on nõrkadele!

 
At 12:23, Anonymous Anonüümne said...

Haritud inimesed ei kasuta väljendit leistang.
EKI keelenõuanne
Ka õigekiri on nõrkadele!

 
At 13:10, Anonymous Anonüümne said...

Kaks tähelepanekut:
1. Oled sa end elundidoonorina registreerinud?
2. Liiklusseadus on ka jalgratturitele.

 
At 14:01, Anonymous Anonüümne said...

Priit, vaatasin samuti seda 7.10 toimuvat pööret ja pean ütlema, et ainult enda ja teiste kaasliiklejate suhtes täielik pohhuist ja kergelt idioot sooritab liikluses selliseid manöövreid. Ja siis imestame, miks autojuhid ja teised liiklejad ei austa rattureid? Vot just selliste manöövrite pärast! Vot just selliste kivipallurite pärast, kes pohhuilt sülitavad kokku lepitud reeglitele ja normidele.

Raske on lugu pidada sellisest inimesest, kes nii ükskõikselt reegleid rikub ja läbi video oma rumalat käitumist eksponeerib!

 
At 14:10, Anonymous Anonüümne said...

Tolles kohas on ülihea nähtavus, seal pole mingit probleemi kurvi lõigata, mõlemas suunas 200 meetrit puhast laia sirget nagu peopesal. Enamik rattureid teeb seda. Siin vist kommenteerivad need, kes pole Tartu teedega üldse kursis. Ehk ei taba konteksti.

 
At 14:18, Anonymous Anonüümne said...

No kuulge mehed,kas olete üldse igasuguse reaalsustaju kaotanud? Reeglid on teiesuguste sitakottide jaoks. Pullerits on seadusest kõrgemal.

 
At 14:23, Anonymous Anonüümne said...

Asi ei ole kontekstis ja Tartu teedega kursis olemises. Asi on konkreetselt reeglite rikkumises. Asi on suhtumises! Meie ratturitena sooviksime, et meiega autojuhid meiega arvestaksid, meile ruumi jätaksid, aga samas ise õigustame vastassuunas sõitmist ja reeglite rikkumist? Kas autoga paneksid ka valelt poolt ohutussaart vastassuunas? Tingimused ju samad- nähtavus ülihea ja oled Tartu teedega kursis? Loodetavasti ei paneks! ja rattale kehtivad liikuluses samad reeglid!

Kui me tahame, et midagi muutuks ja rattureid võrdsetena hakatakse võtma, peame ka oma panuse andma reeglite järgimisel ning teiste liiklejate austamisel! Priidu manöövrit nägid antud juhul mitu autojuhti- see kes vahetult enne läks ja see kes vaetult pärast Priitu tuli. Mõtle nüüd korraks kuidas nemad seda manövrit nägid? Kuidas aitab Priidu käitumine liikluskultuuri parandada?

Päikest!

 
At 14:23, Anonymous Anonüümne said...

Kõik on õige. Meistrid panevad seal framootitš ja nii on ja jääb

 
At 15:21, Anonymous Anonüümne said...

7.10 oli hea taiming. Kõik tundus olevat kontrolli all. Iseasi, et kas antud olukorras selline kurvilõikamine jalgrattaga õigustatud manööver oli. Viisakas oleks olnud ikkagi hoogu kärpida ja jätta peateel liikujatele mulje, et tead mida teed. Praegune esitlus tundus vägisi tähelepanematu improna, mis jätab tegevuse korrigeerimiseks väga vähe mängumaad.

 
At 15:29, Anonymous Anonüümne said...

Mis selle manöövri mõte oli, said medali, andsid eeskuju, ise juba vana mees...

 
At 15:32, Anonymous Anonüümne said...

Salvestage, muidu kustutab ära, nagu ühe punase tule alt läbisõidu videoga juhtus.))

 
At 15:46, Anonymous Anonüümne said...

Siin on kõik vennikesed saanud kõva külma duši. Kiirused on tõesti jõhkrad ja muljetavaldavad. Vean kihla, et enamik sõnavõtjatest ei suudaks isegi veerandit sellest maast Priidu näidatud tempos püsida. Seepärast siis ajavadki näpuga järge ühe hea nähtavusega kurvi lõikamisest, sest muuga ju võrdlusse ei pääse. Samas vean kihla, et kõik need kriitikud on ise autoroolis palju hullemad seaduse rikkujad, alates kiiruse ületamisest kuni kollase fooritule all ristmikule sõitmisest. Soovitan soojalt: vaadake enne endale ses osas otsa!

 
At 16:23, Anonymous Anonüümne said...

Vähemalt pool tosinat tõsist rikkumist + teist samapalju rullnokklikku huligaanitsemist.
See ,mis tulema peab tuleb ükskord nii-kui-nii, nagu näha ei muutnud midagi ka mõne aasta tagune väike eelhoiatus Valga linnas.

 
At 16:40, Anonymous Anonüümne said...

Kui tee ääres on pidevjoon ja piisavalt ruumi selle taga teepeenrani, kas jalgrattur ei peaks sõitma selles vahes või vähemalt joonel?

 
At 16:52, Anonymous Anonüümne said...

Hahahaaa, mul on naljakas ja samas hale siin vaadata, kuidas tüüpide ego on saanud PP fikseeritud kiirustest sellise laksu, et nüüd käivad sekundikaupa mööda videot ja mõõdavad millimeetriga, kas oli ratas joonel või ei ja loevad kokku, kui palju ei olnud. Te olete kuradima haledad tegelased! Kompleksides tähenärijad, kelle lagi ongi see, et möliseda nende kallal, kes on teist paremad ja suudavad enam!

 
At 16:59, Anonymous Säinas, taluperemees ja eestlane said...

Kas jalgrattavõistlusel tohib osaleda rattaga, mis ei vasta liikluseeskirja nõuetele? Pakun, et kui võistlus toimub liikluseks avatud teedel siis ei tohi. Oskab keegi selgitada?

Millest selline teemapüstitus? Nimelt sellest, et mõned päevad tagasi keset päikselist keskpäeva kergliiklusteel sõites sain politseilt hoiatuse. Trahvi ei tehtud, kuid nimi märgiti üles ja kästi puudused likvideerida. Puudusteks oli et, rattal polnud kodara helkureid, esimest ja tagumist tuld ning signaalkella. Nüüd ei jäägi muud üle kui lisada oma tuhandeid euroseid maksvale maantemürsule vajalikud vidinad või ehitada endale oma isiklik jalgrattatrekk. Esmase kalkulatsiooni kohaselt on esimene variant odavam ja mõistlikum.

Kuuldavasti ollagi viimasel ajal jalgratturid teravdatud tähelepanu alla võetud. Sestap soovitaksingi blogiperemehel viimase video siiski maha võtta ja kui lisaks ka jalgrattal mõned vajalikud vidinad puudu, siis põigata mõnest spordikauplusest läbi.

 
At 17:16, Anonymous Anonüümne said...

Sealsamas vasakpöördes Valga maanteele on täpselt sama manöövrit võimalik teha ka autoga - ruumi on piisavalt, nähtavus hea. Kas Pullerits ja tema tegevust heaks kiitvad "Tartu teedega kursis olevad" jüngrid teeksid autoga vasakpöörde samamoodi vastasuunda lõigates? Kui autoga ei teeks, siis paluks põhjendust, et miks nad autoga teha ei julge.

Aga muidu on PP blogi alati lugemist väärt. Näiteks on võimalik siit teada saada, et programm lõikab videol alumise serva ära. Kasutaja oskused ei loe üldse, programm lihtsalt võtab kätte ja lõikab ära.

 
At 18:57, Anonymous Anonüümne said...

Ühes kohas õigustab kergliiklusteel mittesõitmist sellega, et seal kiiruspiirang 25km/h, aga samas video alguses 30km/h alas sõiduteel kõlbas 42km/h sõita küll. Muide ka rattal peab suunamärguandeid andma.

 
At 19:04, Anonymous Anonüümne said...

Hingame sisse, eks. Priit lasi sellel kurvil jala sirgeks, kehastus kiiresti jalakäijaks hoo pealt. Jalakäija peab olema tee vasakul poolel väljaspool asulat. Seega on kõik jokk. Nähes käigu pealt, et talle avanes ajaliselt piiratud võimaluse aken tee ületamiseks, hüppas ta taas sadulasse ning ületas maantee ratta seljas suure hooga. Vaielda võib, et millal peab toimuma transformatsioon ühest liiklejast teise. Samas need, kes on vaadanud transformerite multikat, selle küsimuse filosoofilisele aspektile aega ei raiska, nad ei püüa selle olemusest aru saada, vaid püüavad seda hetke lihtsalt tunnetada.

 
At 19:32, Anonymous Anonüümne said...

Krt, mehed, meid tõmmatakse siin kõiki ikka täiega tillist! No mõelge nüüd ise ka ükskord, mitte ärge tulistage siin muudkui emotsiooni ajel. Mina näiteks ei usu eluilmas, et see sõitja videos on Priit Pullerits. No see ei ole võimalik! Me näeme, et kiirus on pidevalt 40 ja enamasti üle sellegi. No mõelge nüüd peaga, et kuidas suudab Pullerits sõita tavalise võidukaga sellisel kiirusel, mida hoiavad spetsiaalse TT-rattaga ülikõvad eraldivunkijad ja seda veel suletud liikluses, kus vait liti, mitte avatud liikluses! Pullerits ei suutnud ju Ülenurmes esimestega paar kiltagi kaasa minna, kui nood panid sama kiirelt nagu väidetav PP siin videos. Absoluutselt kindlalt on siin tegemist kellegi teisega ning Pullerits on vaid teksti peale lugenud. No te kuulake vaid! Mees ei hingelda ka, kuigi on juba paarkümmend kilti pannud 40ga. See ei ole võimalik. Ta peaks koomas olema!
Ütlen ma, et meid kõiki on siin suurejooneliselt haneks tõmmatud ja lolliks tehtud.

 
At 19:59, Anonymous Anonüümne said...

to Säinas:
- Kodarahelkurite suurus ei ole Liiklusseaduses reguleeritud ja mina panin lapikutele kodaratele peale kleebitavad helkuri ribad, sõitu ei mõjuta. Kell võiks nagunii olla, sest iga jumala kord, kui satun kergliiklusteele, on seda ka vaja.
- Tuled on nõutud ainult pimedal ajal. Muidu peaks olema ees ja taga helkur. Kuna tulede võimsus ei ole reguleeritud ja samaaegselt ei nõuta tulesid ning helkureid, siis piisab ette/taha väikesest Frog-st!

 
At 20:14, Anonymous Anonüümne said...

Kust Priit selle kergliiklustee piirangu 25 km/h võttis? Liiklusseaduses sellist paragrahvi nagu ei leidnud. 35-40 km/h sõitjaid on kergliiklusteel küll, mis seal salata, eks ole isegi vahest nii sõidetud nt Männiku või Rannamõisa klt-l.

 
At 20:47, Anonymous Anonüümne said...

Naised saunas rääkisid, et pardakaameraga Pullerits stardib Haanja100-l.

 
At 20:56, Anonymous Anonüümne said...

Selge see, et PP paneb ka autoga igal väiksemalgi võimalusel vasakult.

 
At 08:29, Anonymous Anonüümne said...

Selle trenni keskmine tundus olevat julgelt üle 40 km/h, seda vaatamata eluohtlikule autode vahelt laveerimisele.
Ega "Padre" auaste ei teenita niisama tühja juttu ajades

 
At 08:46, Anonymous Anonüümne said...

Kui haagisega traktor läheb kiirusel 45 km/h mööda nagu postist, siis küsimus, kas ratta kompuutri seadistus vastab rehvi ümbermõõdule.

 
At 09:36, Anonymous Anonüümne said...

to 08:46 - 5+ !

Mõtlesin isegi, et kuidas saab iga natukese aja tagant raporteeritavate suurte kiiruste juures nii madal keskmine kiirus tulla?
Kaks võimalust - kas kalibreerimata spido või spurtide vahel roomab ja ahmib õhku...
Priidul tasuks mõelda varustuse tehnilisele kontrollile, või siis üldse spidokas loobuda. Keskendub ainult tuttava ja mõõdetud tee läbimise ajale.

NB! Kommentaar ei olnud halvustamiseks, sest enamusel 50+ meestel on üle 30km/h keskmise hoidmine probleemiks.

 
At 10:05, Blogger Priit Pullerits said...

...Sest lasin enne, kui traktor järele jõudis, kiiruse alla 31 km/h peale. Tahtsin videot traktoriga elavdada, sest seni oli sõit olnud üksjagu üksluine. Aga lasin vist kiirust liiga palju alla ja lasin traktori liiga lähedale, sest oli tegu, et 50ga läinud traktorile järele saada. Et miks ma endises tempos ei jätkanud ja traktorit sedasi järele ei oodanud? Aga seepärast, et mu marsruut keeras 300-400 m pärast paremale. Oleksin sedasi enne ära keeranud, kui traktor mulle üldse järele oleks saanud.

Kompuuter on kontrollitud. Kui selle spetsialistidel nn tehnilise passi järgi peale lasin panna, märkasin, et kompuuter näitab suuremat läbitud vahemaad ja suuremat kiirust. Läksin asjatundjate juurde tagasi ning nad tegid siis käsitsi kõike mitu korda üle mõõtes põhjaliku töö, nii et kompuuter sai viimaks korrektselt paika.

 
At 10:14, Anonymous Anonüümne said...

Palju promoringi keskmiseks kiiruseks tuli?

 
At 10:21, Anonymous Anonüümne said...

PP lõigi põnnama ja võttis video maha! Pehmo!

 
At 10:37, Blogger Priit Pullerits said...

Oh ei, tihendan, liiga pikk ja tüütu oli, keegi ei viitsinud vaadata.

 
At 10:52, Anonymous Toits Pärnumaalt, ratta- ja jooksusõber said...

Kuna Pullerits mõõdab oma teekondi ka Endomondoga, siis päris paljudelt kasutajatelt olen kuulnud, et see rakendus kipub 10 kiltsa peale ca pool km kasutaja kasuks valetama. Seega on need Endomondo mõõdetud keskmised tunnikiirused ka väikese küsimärgiga.

 
At 10:54, Blogger Priit Pullerits said...

Toits, ma ei mõõda Endomondoga. Olen nõus, et Endomondo ei ole täpne, eriti, kui on palju kiireid kurve, siis neid see rakendus lõikab. Mõõdan distantsi rattakompuutriga ja aega Suunto kellaga.

 
At 11:56, Anonymous Anonüümne said...

PP ütles paar päeva tagasi eelmise postituse kommentaariumis, et mis vahe seal on kui pikalt inimesed tema videosid Youtubes vaatavad ja pidi olema täiesti ükskõik, kui palju neid vaatajaid on.

Täna siis selgub, et ei ole ikka päris ükskõik, kui blogipidaja tunneb muret, et keegi ei viitsivat tema surematut teost vaadata.

 
At 12:05, Anonymous Anonüümne said...

Priit võiks oma rikkumistes video kokku lõigata ja üles panna, mitte neid hirmust karistuse ees pidevalt maha võtta.
Seda viitsiksid paljud vaadata, see ju Priit soov, tuleks kõva hit.

 
At 12:10, Anonymous Anonüümne said...

15:32 üleskutsele reageeriti ja video salvestati. Seega pole mõtet rikkumisi välja lõigata.

 
At 13:17, Anonymous Anonüümne said...

Ei kõva jalaga 60 aastased kes treenivad 40kmh.Staazikate karskete meeste pärusmaa.Mina kellele meeldib aegajalt napsutada ei jõua selleni arvatavasti kunagi.Kui siis ainult järgmine päev peale napsutamist.Mõju nagu dopingul lisaks valu mitte tundmine.Aga jah see ei näita stabiilsust.Paistab et mu kunagine ennustus on siis täppi läinud et Priit jõuab 40kmh keskmist klubisse.Nüüd siis vaja saavutada see et selles mugav ka sõita oleks stabiilselt.Jõudu

 
At 13:41, Anonymous Anonüümne said...

Ränk, mehed, pagana ränk. Ausõna, ma ei ole s**a pealt riisutud, proovisin ka eile teha üle 30 kilda 40 keskmise ligi. Täiesti kosmos! Absull võimatu. Siis proovisin, et okei, ma püüan teha vähemalt kümme poolemindast lõiku 40ga, et äkki Priit tegi tünga ja keevitas vaid lõike. No täitsa lõpp! Kui 7-8 sellist poolemindast 40+ lõiku tehtud, oli puuks ja kööga. Rohkem ei jaksanud, lihtsalt ei tulnud. Kuskilt polnud võtta. Jalg oli kange ja pulss taevas. Isegi kui PP paugutas neid 40+ lõikudena, siis seda hullem, kui et ühtlaselt selles tempos panna. Täiesti hull mees! Aru ma ei saa, kust ta selle võttis.

 
At 13:47, Anonymous Anonüümne said...

Kas videos annab mingi detail kinnituse, et Priidu poolt välja öeldud ja ekraanile käsitsi pandud kiirused vastavad tõele?

 
At 14:05, Anonymous Anonüümne said...

No saab ju võtta mingi pikema lõigu maanteel ja selle ära mõõta ning siis aega võtta ja nii üle kontrollida. Ei peaks keeruline olema. Arvestades, kui paljudele see teema siin kirglikku huvi pakub, olen kindel, et varsti saab maanteel näha mõõdupulga ja stopperiga tegelasi.
Aga nagu siin eespool juba öeldi, siis vaevalt Priit tegelikult see sõitja oli. Ma ei leidnud küll selle kohta ühtegi tõendit. See, et ekraanil nii väideti? Igaüks võib ekraanile kirjutada mida tahes. Näiteks seda, et sõitja Donalt Trump. Usuksite seda või?

 
At 14:18, Anonymous Anonüümne said...

Pehmo värk jah, siiani on miski Lauka sõit tõeliselt karmi mehe udjamise asemel. Mingi probleem või tehnika jupsib ja ei suuda videot kärpida?

 
At 14:22, Anonymous Anonüümne said...

13:41 Kõik on võimlik lihtsalt mentaalselt väga õige ajastus rattasõiduks.Need kes suudavad selle seisundi salvestada enda jaoks saavad edasi minna järgmisel levelil.Paraku päevad pole vennad ja tihti kustutavad selle seisundi mälust.Selline päev võiks öelda et on parim õppe materjal endale analüüsimiseks ja mällu kinnitamiseks.

 
At 14:59, Anonymous Anonüümne said...

Oi kuis tahaks hinnata 40km/h keskmist heaks kiiruseks. Sest ise sellist üle 5min hoida ei jaksaks. Kuid ikkagie ei mõista perversset vajadust trennides keskmist ülese junnida ja seda liikluseeskirjade arvel.
On ohutumaid võimalusi trennides uhada ja lõigutada.

Huu

 
At 15:02, Anonymous Anonüümne said...

Hea point, eelmine. Okei, ma siis arendan mõtet edasi, milles asi ja kust Priidult see jube pauk tuli. Tõenäoliselt udjas ta seni kogu aeg suht mugavustsoonis pisut üle 30. Keha salvestas selle ära ja seal ta siis tiksuski pidevalt. Aga mida on inimesele vaja, et edasi minna? Loomulikult - vaja on ärritajat või motivaatorit. Siin on selge, mis selleks on. Priit tahtis meile näidata, kuidas ta trenni teeb. Pani kaamera lenksule. Aga te teate ju ise, mis juhtub, kui numbri selga saate? Panete ajama nagu vasikas koplis. Arvatavasti toimus Priiduga sama. Ta teadis sõites, et on kogu aeg kõigi teiste silmade all, sest kaamera ju töötas ja see motiveeris teda endast hoopis rohkem välja panema kui kunagi varem. On ju loogiline? On. Nii et need vennad, kes siin on ässitanud Priitu, et tule ja pane Filtri TT sõitu, peaks pikem vagusi võtma, sest kurat, äkki tulebki ja kuna te olete teda nii kaua ärritanud, kütab teile kõigile sinnasamusesse. Nähtu põhjal on see täiesti usutav.

 
At 15:25, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kuidas sa ise kommenteerid oma liikluses korraldatud rikkumisi?

 
At 15:59, Blogger Priit Pullerits said...

Et kuidas kommenteerin? Väga lihtsalt: ela oma elu ja ära topi oma nina teiste asjadesse. Usu, palju lihtsam on - muresid kohe palju vähem.

 
At 16:04, Anonymous Anonüümne said...

Oot Priit, kas sa tõesti oled arvamused et seaduse rikkumisele tähelepanu juhtimine on sekkumine teiste asjadesse?

Et kui sa näed tänaval, kuidas mingi jorss röövib tänaval lapselt rahakoti, siis sa pigem "elad oma elu, ei topi nina teiste asjadesse" ja kõnnid edasi? Aga siis kui su kuuled kuidas su naaber peksab oma naist? Samuti paned silmad, kõrvad kinni ja elad oma elu edasi?
Proovin mõista, see et naaber peksab naist pole ju sinu asi ja sul on muresid palju vähem kui sa ei sekku!

Tunbli poiss, Priit! Vinge eeskuju oled!

 
At 16:09, Anonymous Anonüümne said...

Jah inimestes on palju peidus.Usun et kui siin 30kmh keskmist klubi meestele arvele tekkiks ootamatult miljon eurot,millele järgneb telefoni kõne ,et hommikuks olgu ette näidata 40kmh keskmisega sõit või see summa kustub .Lisandub veel 40kmh klubisse mehi.Motivaator teeb imesi.

 
At 16:23, Anonymous Anonüümne said...

Kle, 16:04, mis sa demagoogitsed! Algul räägid tühjal hea nähtavusega teel vales sõidureas sõitmisest ja siis võrdled seda lapse röövimise või naise peksuga! Mis järgmiseks, kas Siberisse küüditamisega??? Holokaustiga?
Tubli poiss, 16:04! Vinge eeskuju oled!

 
At 16:43, Anonymous Anonüümne said...

Kui mõnel on prillifirmades tutvusi, siis annetage hr. 16.23-le prillid. Kuulub ilmselt samuti parteisse 'ärge käituge minu tegude, vaid minu sõnade järgi'.

 
At 17:07, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kui sa ise siin pidevalt teisi ei arvustaks, siis oleks OK. Kuid nüüd pead leppima sellega, et sa ise ka oled tihedama sõela peal.

Muuseas, seaduse rikkumine ei ole lihtsalt "teiste asjad". Ka Liiklusseaduse rikkumine.

 
At 17:17, Anonymous Anonüümne said...

Saage üle, mehed, saage üle. Juba tüütuks läheb, te olete nagu mingid tänitavad eided või kaagutavad kanad, kes mitte ei saa enne rahu, kui tuleb peremees ja lööb teil kirvega pea maha. Siis vast jääb see lõputu kaagutamine ükskord järele.

Jah, see pole ilus, kuidas Priit kurvi lõikas, aga kui me nüüd siin iga mehe rattaminevikus inventuuri saaksime korraldada, siis enne läheb issanda päike looja, kui kõik need patud üles saaks loetud. Nii vist "Kevades" öeldi, eks. Jah, taunime toda manöövrit. Usun, et ka Priit on oma eksimusest aru saanud. Aga suur pilt on siiski see, et meile sõideti ette ajad, mille järele tegemiseks peame nüüd küll jalad kõhu alt välja võtma.

Just see, kui võtate jalad kõhu alt välja, viib teid edasi, mitte lõputu tänitamine, et mis tegid, mis tegid.

Olge mehed, mitte kanakari! Äkki lõpetame selle vigisemise, tüütuks juba läheb.

 
At 17:33, Anonymous MargusM said...

Priit lingi oma sõidu Endomondo, oleks huvitav näha terve sõidu kiirus stabiilsust ja HR-i.

 
At 17:42, Anonymous Anonüümne said...

Mis kuradi HR! PP on - pidev panemine!

 
At 17:45, Anonymous Anonüümne said...

Miks asfaldivideo maha võeti?

 
At 18:27, Anonymous Anonüümne said...

Kohtusin täna rattaga sõites retsidiivse ratturite allaajajaga. Pääsesin tolle nina alt tänu 17:17 soovitusele jalad kõhu alt välja ajada. See oli eelkõige võimalik tänu jalakäija tavakiirusel liikumisele. Tüüp ei tundnud liiklusseadust ja omas sellest nihestunud meenutusi. Ja ega tal kuhugi kiiret kah ei olnud, sest bensupaak oli tühi ja kiiresti polnud kuhugi võimalik jõuda. Aga moraal oli selles, et peale Priidu on liikluses piisavalt ka teisi ennast jumalateks pidavaid tüüpe. Oluline on alati selliseid märgata. Nendega kohtumine on aja küsimus. Selliseid intervjueerides selgub alternatiivne tõde, tõde muda juhivad inimeste kokkulepete asemel füüsika seadused ja jumalik käitumine.

 
At 20:27, Blogger Priit Pullerits said...

17.45, seepärast, et teha kohe uus ja veel parem!

Just, mis HR?! Human resources? Milleks?

 
At 21:10, Anonymous Anonüümne said...

Eile nägin kuidas peateel T-ristmikule liikunud ratturile keeras kõrvalteelt ette valge kaubik. Rattur oli tähelepanelik ja pidurdas hoo maha. Kaubikujuht märkas teda alles pärast parempöörde sooritamist ja võttis jala alles siis gaasipedaalilt maha. Seda juhtumit analüüsides tuleb järeldada, et ainult inimene kes suudab liigelda madala HR-ga suudab vältida hullunud kõrge HR-ga ja nappide teadmistega inimestega kokkupõrkamist.

 
At 21:26, Anonymous Anonüümne said...

Põhjus miks jalg gaasipedaalilt tõusis oli see, et veenduda peegli abil, kas rattur kukkus maha...

 
At 13:14, Anonymous Anonüümne said...

Mul on hea meel näha et siia on sattunud nii kihvte tüüpe kes ei löö risti ette isegi napsutamisele.Lugesin eile seda blogi enne jooma minekut.Lõpetasime hommiku vara.Natuke und 2 tundi ja ratta selga.Raske öelda mis kiirus oli aga tunne oli kuradi hea.Taust süsteemi vaadates siis rajal olevad ratturid seisid,unistasid.Võib öelda et väntamis tehnika loksus paika.Peab teise 50 km ka tegema.Rattasõit on kaif kui käik loksub paika.Äituma blogi kindlasti on mingi roll ka sellel.

 
At 15:11, Blogger Priit Pullerits said...

Võtke heaks, aga jooge ikka vähem. Parem kui üldse mitte.

 

Postita kommentaar

<< Esileht