Pullerits: Kuidas ratta katuseraami talade hind järsku lakke hüppas?
Üks hiljutine teema, milles teie kõigi nõu palusin, vajab lõpule viimist.
Küsisin Autoeksperdi kauplusest Thule katuseraami hinnapakkumise ja lasin selle paberile trükkida. Mulle meeldib, kui asi on päriselt kirjas, mitte kuskil kellegi jutus läbi lipsanud või virtuaalmaailma hulkuma lastud. Sinna läks kirja, et katuseraami talade Thule WingBar Evo 127 hind on 124,92 eurot. Katuseraami jalad Thule Evo Fixpoint maksid samuti 124,92 eurot ning Toyota RAV4-le mõeldud katuseraami paigalduskomplekt 47,42 eurot. Kokku 297,26 eurot ehk pisut rohkem, kui Amservi esinduses pakutud kogu komplekti hind. Ent kuna Thule kaubamärk on tugev, otsustasin selle kasuks.
Läksin siis poodi, et ostan ära. Siis teatati mulle hinnaks ühtäkki 356,71 eurot. Ei saa ju olla, et inflatsioon on kümmekonna päevaga hinna nii järsult üles pumbanud!Jäin juhmi ja nõutu näoga leti ees vaatama. Ütlesin, et varem oli hind alla kolmesaja euro. Mille peale kosteti, et too hind oli ilma käibemaksuta.
Ma ei saa aru, kust on tulnud ameerikalik komme, et hindu teatatakse ilma lisanduvate maksudeta?! Kas see on müügitrikk, et saada klient hea hinnapakkumisega konksu otsa ja siis loota, et ega ta end konksu otsast enam lahti siputa, kui on ostuotsuse juba teinud ja tasumiseks läheb.
Ma ei soostunud laskma seda trikki endaga teha. Nagu ütlesin, jäin nõutuna vaatama ja andsin kehakeelega ilmselgelt märku, et olen valmis ostust loobuma.Seepeale sain pakkumise, et kauplus teeb mulle kümneprotsendilise allahindluse. Uueks hinnaks kujunes 321,05 eurot. Võtsin pakkumise vastu.
Sest olin rattaraami pealt juba kokku hoidnud. Autoekspert pakkus esihargi kinnitusega kahte tüüpi Thule rattahoidjaid, ühe hind 249,92 eurot ja teise hind 199,92 eurot. Need, olgu nüüd lisatud, olid hinnad ilma käibemaksuta. Uurisin veidi internetis pakutavat ning sain kaks aastat vana esihargi kinnitusega Thule rattahoidja 100 euro eest.Möödunud nädalavahetusel panin katuseraami autole peale. Uurisin jooniseid, tegutsesin rahulikult, laupäeva nautides. Kõik detailid «jooksid» kenasti oma kohale. Nüüd jääb vaid vaadata, kuidas rattahoidja katuseraamile saan. Ja siis katsetada, kuidas katusel ratas autosõidu vastu peab.
Igatahes katuseraami talade paigaldamine ei mõjutanud kütusekulu üldse. See oli 120-kilomeetrisel teekonnal 5,5 liitrit bensiini 98 saja kilomeetri kohta.
Fotod 1-4: Möödunud laupäeval Toyota RAV4-le kinnitatud Thule katuseraami talad. Fotode autor: Priit Pullerits
13 Kommentaarid:
Hind teatati käibemaksuta, sest eeldati, et arve läheb peremehe tööandjale ja rattaraam on ajakirjanduslikuks luuretööks vajalik vahend nagu tõestas selgelt eelmine suvi Läti piiri ääres.
Kui selline eeldamine on tavaline käitumine näitab see, et igasugune KMiga JOKItamine ja OÜtamine on pigem tavaline praktika.
Auto kuidagi tolmune, millise keraamilise kaitse peale lasid panna?
aga vile, kas vilet kuuled kui raam katusel? kui ei kuule, siis on soovitav kõrvatohtri juurde aeg kinni panna. Plaaniväline tervise kontroll on ennegi päästnud inimesi tõsistest ebameeldivustest tänu sellele, et lihtsalt avastatakse miskit, mida muidu tähele ei taibata panna.
Eks peab mujalt kokku hoidma - pühapäeval oli näiteks Lätis kütus 12% odavam kui Eestis. RAV -l küll kahjuks pisike paak.
Homme tuleb siia ülikarm lugu, mis paljastab ühe kisakõridest värvikireva vähemuse kuritegeliku tegevuse.
Kisakõrid, värvikirevad ja kuritegelikud ongi kõik vähemused. Samuti on vähemused ntx rikkurid, ratturid ja jokitajad.
Paar päeva tagasi juhtus selline lugu Tartu MHG kooli juures, kus on palju musti õpilasi.
Sõitsid kaks musta siis tõuksiga, mille kohta on ju korduvalt öeldud, et ei tohi kahekesi olla ühe tõuksi peal. Või nad siis kuulavad! Ja oligi õnnetus käes. Panid kahekesi korraliku käna asfaldile.
Keegi lähedal olnuist ei olnud appi läinud ega isegi huvi ilmutanud.
Uurisin veidi internetis pakutavat ning sain kaks aastat vana esihargi kinnitusega Thule rattahoidja 100 euro eest.
Ma pakkusin sulle tasuta, no aga ega rikkus anna häbeneda.
Tartus peab platsi puhtaks lööma. Tallinnas teevad seda Kõlvarti treenitud poisid ei tea kas Kägu üürib oma otrjaadi Pulleritsule sõbra hinnaga?
Kägul pole Pulleritsu omale ballast sõbraks vaja kuid Priidul oleks sõber Kägu kindlasti abiks. Mis strateegiaga edasi lähme?
Kägu ei ole sõber Puleritsuga aga tartu mädanevat kultuuri skenet aitaks ta sõbramehe poolest kindlasti üles upitada.
Eile ujus kolm meest Emajõe külmas vees nagu tapja vaalad võimsate tõmmetega. Vesi lausa kohises. Vist olid Kägu otrjaadi mehed, musklis õlgadega
Postita kommentaar
<< Esileht