Pullerits: Kuidas ka käivitasin suure maastikurattajahi?
«Tere!» ja siis kohe sinna otsa: «Ma korraldan konkursi, kes suudab mulle müüa kõige parema pakkumisega maastikuratta.»
Mitte et mu Salt Lake Cityst viis kevadet tagasi vähem kui 700 dollari eest ostetud Trek (fotol paremal) katki oleks läinud või streikima hakanud. Vaadake siin, kui hästi see jookseb, eriti veel siis, kui äiksepilved tagant ähvardama hakkavad!
Aga selge on see, et 15,4-kilone ratas ei ole nüüdisajal kuigi konkurentsivõimeline. Jah, jõudu treenib küllap hästi, kui sellist suurt kaalu edasi pead ajama, aga kui kell käima lüüakse, siis pole pikka pidu. Õigemini, «pidu» kujuneb teiste omast märgatavalt pikemaks. Kuid see pole eesmärk. Hoopis vastupidi.
Extreme Sporti kaupluses, nagu reaktsioonist välja lugesin, ei tulnud mu avalik konkursikuulutus üllatusena. Kuid valmisolek selleks polnud siiski number üks tasemel. Enamik uusi rattaid, nagu seletuseks kuulsin, oli veel lahti pakkimata. Sain soovituse koduleheküljel pakkumisi lähemalt uurida. Ent pilt on üks, tean ma ajakirjanduses kaua aega töötanuna, tegelikkus sageli sootuks teine. Välisukse kõrval seisis siiski üks Cannondale, aga... sellel oli ainult pool esikahvlit. Kuhu teine pool jäi? See pidi olema uus ja äge ja eriline disain, sain vastuseks. Nojah, aga ikkagi tundus see nagu invaliid, kes on ilmasõjas ühest jalast ilma jäänud. Mulle on seda igatahes raske müüa. Müüja sai ise ka küllap sellest aru. Kuid pole probleemi: eks igale rattale leidu kuskil ostja.
Mul on üks keskne ja peakriteerium: kaal. See ei tohi olla rohkem kui 11 kilo. Ja loomulikult ei hakka ma ostma maastikuratast, mis maksab 2000 eurot ja rohkem. Unustage ära! Ka 1500 eurot on pigem liiga palju. Igasugused jutud väärt komponentidest, mis hinda kergitavad, ning argumendid nende kasuks ei ole minu kõrvus veenvad. Esiteks, ma ei ole selline sõitja, kes avaldaks neile nii suurt survet, et need tikuksid purunema. Teiseks, kui sa ei ole Tartu rattamaratonil kindel esisaja sõitja, siis ei ole sul küll mingit vahet, kas näiteks käiguvahetaja on see või too. Maksta käiguvahetaja eest 200 eurot rohkem ainuüksi selle eest, et too vahetab käiku 0,03 sekundit nobedamalt kui odavam on täiesti ebaratsionaalne rahapaigutus.
Niisiis, kaalu piir on 11 kilo ning hinna piir 1500 eurot, veel parem, kui 1400, ja veelgi parem, kui 1300.
A&T Spordis leidsin ühe ratta, Focuse (fotol vasakul), mis hakkas minu kriteeriumitele päris hästi vastama. Tõsi, kaalu, kui õigesti mäletan, oli 300 grammi üle 11 kilo, aga see on väike vahe. Hind oli see-eest atraktiivne, 2200 euro pealt ikka 30-40 protsenti alla kukutatud. Sellepärast, et ratas oli eelmine või lausa üle-eelmise aasta mudel. Aga mis vahet seal on! Ma ei ole ju mingi margitasemel maastikusõitja ning see, et peaks tingimata olema värskeim nutitelefoni või maastikuratta mudel, ei ole mind kunagi morjendanud. Enamgi veel: võimatu on aru saada noist, kes värskeimaid mudeleid taga ajavad. Aga igal lollil oma lõbu, öeldakse selle kohta.
Lõunakeskuse Hawaii Expressi kaupluses oli Scott samuti 2200 euro kandist kõvasti hinna poolest alla toodud, 1603 peale. Jah, see on küll veidi üle mu seatud ülempiiri, aga see-eest oli kaal vähemalt suurel sildil 11,0 kilo ning trossid jooksid raami sees ja amordivahetaja oli n-ö kahekäiguline. Neid rattaid sellise hinnaga pidi Eestis olema vaid kaks tükki.
Seega, valikut, nagu näete, on. Ja ma ei jõudnud esimese päevaga ju kaugeltki kõiki kauplusi läbi käia. Ja ammugi ei ole ma jõudnud konkurssi välja kuulutada ka kasutatud rataste turul. Nii et kõik, kel on kodus väärt pakkumisi, siis teavad, kus neid pakkumisi teha – siin. Võit võib siit saabuda teie õuele.
Nüüd jääb vaid välja mõelda, miks mul seda uut maastikuratast ikkagi tegelikult vaja on. Peale selle, et 11-kilosega on kergem sõita kui 15,4-kilosega. Või äkki sellest argumendist piisabki?
Foto 1: Priit Pullerits Treki maastikurattaga Moabi lähistel 2012. aasta aprillis. Foto autor: Jaanus Laidvee
Foto 2: Priit Pullerits Treki maastikurattaga Moabis kuulsal Slickrock Bike Trailil. Foto autor: Jaanus Laidvee
Foto 3: Priit Pulleritsu Treki maastikuratas Bulli kanjonis. Foto autor: Priit Pullerits
Foto 4: Priit Pullerits Focuse rattaga (esiplaanil), taamal Ameerikast ostetud Trek. Foto autor: Peeter Dedov
Foto 5: Greete Steinburg oma maastikurattaga 2014. aastal Rakveres. Foto autor: Marianne Loorents, Virumaa Teataja / Scanpix
86 Kommentaarid:
11 kg ratast on odavam ka USA-sse ja tagasi transportida :) plusse on ikka mitu!
Üks võimalik seletus uue MTB ostule võib olla teha ilus žest abikaasale, kes teile toda kuulsat Optimat trööbata on andnud. Taolisele oletusele läks mõte, kui sissekande kena pilti loo lõpus vaadata. Muidugi, siin on jällegi mitu aga: küüniline oleks kallimale kingitust otsides hinnapiir panna (ma pean silmas hinnapiiri avalikku väljahõikamist; loomulikult, selliste žestidega pole mõtet lolliks kah minna). Teiseks, küllaltki pentsik oleks tuntud harrastussportlasel, kuulsal blogijal, teatud tingijal spordipoode tülitada, et leida tipp-topp Lady-raamiga ( ja nt roosa, liblikate vesimärkidega) paugupill. Tahaks Levandi üllatunud nägu näha! Iseenesest võiksite tolle rondiga edasi nõka-nõkatada, parem treening ka ülakehale, mida on ju hädasti vaja mõeldes järgmisele suusa-, et mitte öelda paaristõugete hooajale.
Millised on mehe eesmärgid?
Mis sõitudeks ratast vaja on?
Adventure bike? Gravel bike? Endurance bike? Gran fondo ratas? Cyclo cross ratas? Mudas sõitmise ratas? Utah-i kivikõrbes sõitmiseks? Rattakategooriad ei ole kaugeltki enam MTB/MNT/Hübriid.
Teie vist ei ole Dr Holdeni tüüpi metsas ragistaja. Võsalõikurit seega pole teile vaja. Võtke nt odavamate komponentidega Focus Paralane. Aga te olete vist siiski kivikõrbes nikerdaja. Seal on kindlasti oma rattad, aga miks mitte neid Ameerikast osta?
Minna Eestis poodi jutuga, et müüge mulle ratas, ei toimi.
Tuleb endale ise enne kõik selgeks teha.
Thibaut Pinot ja veel neli meest on Strade Bianchel 5 minutiga atrõõvis! Vihma sajab ja lõpuni jääb 98 km.
Kurb lugeda sellist asjatundmatut ja targutavat kirjutist. Cannondale lefty pole üldse kehv, oleks olnud mõistlik teha üks proovisõit sealse kandi auklikel tänavatel. Palju on sinu rattarami kaal? Selle raha eest saad oma trekist ka püssi masina ehitada. Ja jääb pool raha veel alleski. Teisi lollideks nimetades paistad ise veel lollim välja.
https://www.canyon.com/en-ee/mtb/grand-canyon/grand-canyon-al-sl-8-9.html
Tellid otse tehasest koju kätte ja isegi postikuluga koos jääb küsitud hinna piiridesse. Mõni gramm rohkem, kuid ratast küllaga.
Antud kaalu juures on karbon-raamid kõvasti kallimad.
Selle firma mtb rattaid Tartus mitu ja võib-olla saad mõne omanikuga kaubale proovimise osas.
Ei ole nii, 13:45. Mu ratas lendas Göteborgist Las Vegasesse täiesti tasuta. Rõhutan: täiesti tasuta! Tehke järele!
Martin, 14:07, vaatasin Moabis, kus on palju rattapoode, sealseid rattaid, aga seal müüakse maastikust tulenevalt peamiselt vaid FS-rattaid, mida mul Eestis küll vaja pole - Ameerikas oleks need küll head, seal vaatasid kõik mu tagumist jäika kahvlit imestunud pilguga. Aga ega ma siis iga aasta ka kuudekaupa Moabis ju sõida...
14:41, võtke või jätke, aga posti teel ja piltide järgi ratast osta on sama hull, kui lasta telefoni teel diagnoosi panna.
Posti teel on sama tark osta kui poest. Peamine on ikka see, et ise tead mis mõõtu ja mille jaoks sul vaja on.
Veel kord - Tartus selliseid maastikurattaid mitu. Uuri, küsi proovida. A&T spordis nägin mingil hetkel lausa kahte korraga sees.
Antud tehase ratastega sõidavad maanteel Movistar (Quintana, Valverde)ja Katjuša (Taaramäe,Kristoff), maastikul Topeak-Ergon (Lakata).
Aga nagu ikka, kui keegi midagi soovitab, siis selle asemel, et tänada (isegi kui ei meeldi) hakkad sina vastu jorisema.
Lame,Dude,lame.
Alla sihmano xt piduri ära võta. Olgu muude kriteeriumitega kuidas on. Usu mind, praegu Sa ei tea, mis on head pidrid. Kuidas sa oskad tahta asja, mille olemasolust sul aimugi pole nagu öeldakse.
http://sport.postimees.ee/4033847/anti-saarepuu-mina-vastutan-ebaonnestumise-eest
Homme Aivar veel paugutab.
Aitäh kõigile sõna sekka ütlrmast ja nõu jagamast!!
Tänane päev kirjas: esmalt hommikupoolikul 1:22 suuska (21,3 km, keskmine 15,6 km/h) ja sellele pealelõunal 56.10 MTB-d otsa ligi 20 km.
Uus kodukas, sponsor ja Poltoranin jõuliselt pildil:
http://www.teamhaanja.ee/team-haanja
Kui palju meie poed tavaliselt rattale juurdehindlust teevad? Sest pole keegi neist ise seda ratast tootnud.
Kas uue ratta jaoks on üldse keldris ruumi? Minu teada sul kolm ratast juba on.
Kasutatud masinate müük
http://velo.clubbers.ee/foorum/viewforum.php?f=143
Mehed, homme on siis käes Grand Finale.
Sõitude sõit! Stardis ka tiitlikaitsja - Suur Meister - ise.
Ja siit tuleb õhtust kilba.
Kas homse 50km võidab:
1. Sundby
2. Ustjugov
3. Hellner
4. Cologna
5. Northug
6. Keegi muu?
Lisaks kaalule on headel ratastel palju muid võlusid. Olete kindlasti proovinud..kuidas korralik jäik karbonraamiga ratas edasi liigub ikka teine tubak. Isegi keskpärasele harrastajale soovitatav. Miks peab metsas junnima kui saab rohkem mõnu tunda ratta sõidust.
Kuna jahh ainsaks ratta metsasõiduks tartu rattamaraton , mida on ikka väga raske maastiku sõiduks nimetada siis poleks teil isegi esi amorti tarvis..võidate ratta pealt juba 1,5kg.
Kui aga metsa tõesti asja rohkem soovitan FS ratast. Sellises eas tunduvalt mugavam ja keret säästvam (vahetasin eelmine sügis enda jäigatagumiku kiiresti FS vastu pärast paari testsõitu)
Carbon jäigem kui alu raam?
6. Vedel nuudel
Martinile lihtne näide poliitiliste mõjutuste ja illusioonide purustamiseks ketaspidurite teemadel:
https://www.youtube.com/watch?v=PpsGxKdBwS0&feature=youtu.be
Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
Karboonraame on väga erinevaid.
Sajal juhul sajast on korralikud aluraamid ja ka titaanraamid etemad kui alumise otsa karboonraamid.
Istu ja proovi, käi korra raputaval heinamaal ja mõtle.
Vahetejate osas on vahe, kas saad korraga mitu käiku vahetada või ei. Kui vähegi vahelduvat maastikku sõita, on see vajalik. Aga siin on ka odavam ots suhteliselt piisav.
Kõige olulisem komponent raami järel on jooksud. Ning leida head ja odavad jooksud on kunst. Aga ka siin on asjalik rattapood abiks.
Võta kas Püta Redbike või velotrekil Rattapoe Üllar, häid mehi veel palju mujalgi; õige asja paneb hea müügimees ikka Sinu vajaduste järgi kokku. Ja 30% hinnast tehakse soodsamaks ka sama hooaja kauba puhul, teades, et see ka pisut promotud saab...
Jah, creepy video kelleltki ameerika hillbilly-lt. Maailmameister Peter Sagan aga ütleb, et kui võita tahad, siis unusta ketaspidurid. http://www.cyclingnews.com/news/peter-sagan-against-disc-brakes-in-a-mixed-peloton/
Keda usume?
Strada Bianchel tehti täna kõva sõitu. Tartu Rattamaraton tolmavate kruusateedega on Eesti Strada Bianche? Muide, Strada Bianches on osalenud ka üks Eesti rattur ja selleks on Tanel Kangert.
Eesti Strada Bianche on ikka Valgete Teede ralli
Ega -40% tähenda siin kohalikes poodides, et nad veel kahjumiga rattaid müüksid, seega kate on korralik.
Niipalju siis ketaste teravusest.
https://www.facebook.com/www.biciusbikes.es/videos/1260230137337665/
Kõik teavad, kuidas hetkel Suure Meistri vastu sõita – hoida ühtlast kõrget tempot, tõmmata juhtrühm ribadeks -, kuid keegi ei tea, kuidas ennast püünele sõita, ja see avab Northugile kui suurele taktikule järjekordse võimaluse konkurendid üle kavaldada. Kavalusest jääb ilmselt seekord siiski väheks. Ehk Colongna võtab oma teenitud tiitli?
Vasaloppeti ülekanne.
40km veel minna.
Vähe uskumatu lugu, aga Rootsis paistab lund nii palju olema, et kogu trass sõidetav. Meie lumi sadas ka sinna?!
Mina ei saa aru nendest liibukameestest (ehk siis "võhmameestest", nagu nad ise endid nimetavad), kes ostavad endile mitmetuhandesed rattad ja siis sõtkuvad kogu tee esimese käiguga kogu aeg tatt vestipeal. Sama pulli saab ka kordades väiksema investeeringu eest sooritada.
Endal oli võimalus eelmisel suvel näha Piteå Elit suusatajate treeningut- 700 eurise Scottiga sai mägedes jummala vabalt hakkama. Aga noh, rikkust pole vaja häbeneda.
to 12:40 -
ega kõigest ei peagi aru saama.
Rattaga on nagu autoga või suuskadega - hakkama saab alati ka odavaga, lihtsalt kallim on üldjuhul mõnusam sõita.
Mõni saab hakkama aia äärest leitud purjus naisega, teised soovivad kena ja sätitud kainet naist. Mine sa võta kinni ...
14:41 (16:21) Canyonil võib olla äge raamigeomeetria ja muud head parameetrid, kuid kas see, et kui Tartus seda marki ainult paar, ja kaks tükki neid A&T-s "sees", ei sea brändi töökindlust halba valgusse? Või on tegu Canyoni-omanike enesenäitamise sooviga? Vurad Ford FS 150-ga rattapoe ette, ägedate suurte kummidega ja uhkete kirjadega ratas riist katusel, boi jookseb välja, aitab riista alla võtta, annad riista hooldada, boi jookseb, sina oled kõva peremees. See mäng on meestele, kellel pappi välja anda pole küsimus. Siis pole aga ka mõtet ratast postiga osta. Pullerits (kes muidu rattaasjus ju võhik), ütleb ilusti, et ratast postiga osta on mõttetus.
[01:12 jt, palun ärge postitage siia suvaliste rattajorsside "kettaanalüüse". Maailmameister Peter Sagan, tipp-profid alberto Contador, Nairo Quintana, samuti Chris Froome, profisõitjate assotsiatsiooni CPA juht Adam Hansen on öelnud, et ketaspidurid on rasked, suure õhutakistusega, ebaesteetilised (võrreldes traditsioonilist caliper-piduritega), kallid hooldada, aeglased ja ebakindlad võistlusolukorras vahetada. Racing-uks mittesobivad. Harrastajana metsas mütata- palun väga.] Saame sellele teemale ehk punkti panna.
Kui juba ostmise teema juures oleme. Hr Pullerits, kas teate, kes on Udo Ulfkotte? Virkko Lepassalu või keegi teine on temast isegi eestikeelse artikli Vikipeediasse kirjutanud.
Ulfkotte oli Frankfurter Allgemeine Zeitungi ajakirjanik, kes värvati loengute kuulamise käigus Ameerika salateenistuste poolt USA huve esindavaid artikleid kirjutama. Tasu sai osaliselt USA-sse korraldatud reisidena, mis talle kinni maksti. Kirjutas ameeriklaste skeemist raamatu "Ostetavad ajakirjanikud", suri käesoleva aasta jaanuaris ebaselgetel asjaoludel. Aga see selleks. Teiesugune mees muidugi ei ole nii lihtsalt ostetav. Kõik oma reisid-võitlused-hooldused maksate ise kinni, viskate Kuntsile tippigi 50 euri.
Ja ongi rattauudistes:
Uus teenus rattapoes
05.03.2017
A & T rattapoodide kett on turule tulnud uue tootega. Lisaks ratastele pakutakse nüüd klientidele peenisepikendusoperatsioone ja vastavaid tarvikuid.
"Tahame kliendile pakkuda kompleksset teenust, et ta saaks oma vajadustele täislahenduse ühes kohast", ütles A & T juhatuse liige Allar Levandi.
Valikus on erinevas suuruses riistapikendusi maailma juhtivatelt tootjatelt. Meestearsti konsultatsioon kohapeal.
Eelkõige meestele mõeldud teenuselt loodetakse olulist käivet.
Riistapikendustoodetega on kevade jooksul kavas turule tulla ka Hawaii Expressil jt konkurentidel.
Täna oli pühapäeva lõuna ajal päris hea minek, rada oli ka Tähtvere spordipargis korralikult ette valmistatud, ehkki pealiskiht oli pisut õhuke kohati; tegin vabatehnikas 1:22ga 24 km, keskmine 17,45 km/h.
Martinilt 13:12 äge alternatiiv uudis : )
Kui Teppan ka oma majakeses teenuse sisse seaks siis oleks PP koguaeg pika tilliga, sest ise ta ju kompetentne pole, ei suusa- ega rattamaailmas. Konkursi korraldaja või asi kui isegi ei jaga matsu mille arvelt rattakaalu vähemaks saada..
On see loogiline, et ühe aastaga treeniv mees nii ära vajub.
Hr Pullerits!
Unustage need skotid ja fookused. Erik müüb oma Sram X1 grupiga 9,6 kg carbon Bottecchia Zoncolani! Peal Rock Shox jpm! DT Swiss 1560g, tubeless jooksud!
http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=143&t=65909
Ratast naisega võrrelda ikka ei tasuks. Naisel istud ka seljas või?
Nii halb ratas, et peab lausa maha müüma.
Või paned sätitud naisele sadulasse?
Ees amordita ei sobi, Martin 16:00. Sellise seljas võid enda Moabis vigaseks põrutada.
Võta siis juba titaanist ratas, mis pärast kividele kukkumist ka terveks jääb. Ainult mitte hiina titaani.
Titaan vist on suht raske võrreldes carbooniga? Ja raam jube peenike, meenutab peenist. Carboon oleks kena jäme ja must.
Ivo, mis juhtus, miks sind Abu Dhabi triatlonis stardis ei olnud? Šeigid möllavad spordituristide kohale meelitamisega. Eesmärk on valutu üleminek diisli tuludelt päikese müümise tuludele. Või istud Ski Dubai diislilume suusamäel. 80€ eest terve päev puhast lumelõbu. Ja kundedest puudu ei tule. Keset kõrbe suusalõbu garanteeritud. Isegi mäkke ei pea ronima. Selle asemel saad liikuda liftiga. Selle kohta võib vaid öelda, et Kelk tuleb Ivoga Dhabisse õppima saata. Šeigid mõistavad äri ajada.
Tra; Pulle rattaotsing stiilis- " ei tea mida vaja, ei tea milleks vaja, raha ei täi välja käia, peaasi, et kerge oleks".
Kui mees, kes aaastaid rügab nii ratast kui suuska, ei adu lihtsamaidki tehnika või hoolduse teemasid....
No lihtsalt kurb.
Noh, siin on tekkinud päris äge rataste müügifoorum. Lähtuvalt Priidu mugavussoovidest võiks pigem kaaluda XXI saj võimalust - põlevkiviga töötavat ratast. Natuke kallim, kuid milline mugavus. Hommikul lähed rattal sõites lipsuga tööle, lõuna ajal lähed teed rattal PM kombes mõnusa treeningringi, pärastlõunat sõidad lipsuga, soeng kenasti seitlisse kammituna intekat tegema. Valik on selles segmendis lai, kuid isiklik eelistus on näiteks midagi sellist. See mudel kenasti hardtail ja vajadusel annab ragistada ka Utahi põlevkivimaardlate kohal. Tark oleks hinnalatt olulisemalt kõrgemaks tõsta ja nautida elu 4 tollise fatbike seltsis.
Rahu-rahu, 19:55, ajate endal vererõhu liiga üles, see ei ole hea. Miks ma peakski kõigest jagama? Kas te nii pole mõelnud, et ise olete oma rattadetailide kallal kiibitsemisega aru kaotanud ja lolliks läinud? Ajate oma milligramme taga ja mõõdate jäikust või tont teab mida kõike... lõpuks saate ikka kõvema jalaga mehelt kere peale, olgugi et tal ratas teie hinnangul magedama ja viletsama käiguvahetussüsteemiga.
Tahad nõuannet või teed nagu reegel ette näeb, et nõuküsija kavaldab... kuna lõpliku valiku teed ju ise. Küsid nõu ning siis lajatad, et sind kaal-jäikus, detailid ei huvitagi.
Nõu tuleb siit: värvi oma hall MTB üle ja ongi uus ratas.
Hr Pullerits
Oleg pani oma kaks hooaega vana Cube Reaction GTC SL-i müüki. Võimas pill. Väga mõistliku hinnaga. Kui mürkroheline Teile passib muidugi.
http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=143&t=65466
Ees amordita ei sobi, Martin 16:00. Sellise seljas võid enda Moabis vigaseks põrutada
Priit, su silmaring maastikurataste kohapealt on ikka väga ahtake. Sul seal Tartu kandis vurab juba pikki aastaid üksjagu Cannondale maastikurattaid, milledel sinu jaoks ennenägematud "Lefty" nimelised amordid.
Martini osutatud müügikulutuse rattal on ka kenasti esiamort olemas. Rock Shox RS-1 on mudeli nimi, turul juba vähemalt 2 aastat. Süvene veidi!
Kittel võidab su raskete ja mitte aerodünaamiliste ketaspiduritega sprinte. Mis sellel pildil siis juhtus?
Jah, ketaspidurid on just see, mida sprinter vajab. 8) Kittelil täna Pariis-Nizza 26. koht. Puncheur oli juba Rios võimas. Täna 2. koht.
Kangert 99. Kahjuks paistab, et Astanal - ja eestlasel Kangertil - on see hooaeg väga raske pildile saada.
Saage ometi aru, ketas on tulnud, et jääda.
Aga võite oma rõõmuks edasi eitada.
23:48, tootjafirmad võivad pelotoni ketaspiduritega kloune täis pikkida. Nende seas võib olla karjääri lõpetavaid kuulsuseid. So what? Pressivad langustel pidurit ja veerevad teiste taga finišisse.
Pro racing, kiire sõit a la Pullerits, võitlus koha eest grupi eesotsas ja võit nõuavad teistsugust mentaliteeti, võtteid ja vahendeid.
Hr Pullerits, Tanel Kangertil peaks 2016. a ratas üle olema. Saate endale korraliku Specialized Tarmac-u, millega ei pea häbenema.
Ca 10 aastat tagasi räägiti maastikurataste juures, et milleks neid kettaid vaja on? Rasked, kallid jne. Enne seda räägiti miks amorte vaja on.
http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=21571&p=180606&hilit=ketaspidur#p180606
Täielik deja vu.
Tulevad uued materjalid, grafeeen näiteks, tehakse sellest trummelpidurid või kurat teab mida.
Võibolla pannakse varsti magnetiga rattad seisma.
22.07
Väga halb ratas turule paisatud, kellegi vana ront. Läbitõmmatud. Näritud kont.
Noh, Matid, kus on siis kõik kommentaarid, kus ülistate laristamist ja soovitate mitte €2000 kulutada, vaid ikka €4000 (või viiega algava numbri, nagu üks koomik ühes foorumis tegi; või üheksaga algava numbri, nagu mõni aferist Erilizeeriva ratta eest välja käinud on)? Pange ikka neid reklaame juurde, kuidas moekaupa on vaja osta ja ilma selleta sõitjad on püksist suuremad kui peast :)
Tegelikult tuli Mati hoopis teist moodi Matipoegadega seoses meelde: http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/urheilu/nain-matista-tuli-matti-3/
Hyvä Matti!
to Martin
Kittel Abu Dhabis kaks etapi võitu sprinterite koorekihi vastu.
Nimetades Kitteliks manduvaks/ pensioni eelikust rattaklouniks klassifitseerid ennast rattaspordi teadlikuses idioodiks.
€7000 rattad ei ole enam moes, €300 on uus trend! Mehaaniline ketaspidur, mitte kunagi purunev ülipaksust alumiiniumist pöid, ükskõiksus sõbra auto pagassis tekkivate kriipsude-kraapsude suhtes - vaba vändamehe elu!
10:22 - tubli, saite enne lõunat sapi lahti!
Narkomanõ
700$ suvalise ratta ostmiseks kulus Utahis pool tundi. Kaua kulub Eestis analoogse ratta soetamiseks? Turuuuring kand ja varvas meetodil, kaalu kriteerium, hinna kriteerium, vanuse kriteerium. Vastukaaluks pakub aga blogikajastust x aastat. Milline rattapood läheb liimile? Kuivõrd PP on Maega sinasõbraks jälle saanud, siis äkki tema pakub oma spordiärist sobivat kaupa? Ükski rattapood ei julge avalikult küll ajakirjanikule hinda allapoole teha, sest see mõjuks turule laastavalt ja iga poodi astuja hakkaks samasugust numbrit küsima. Keeldumise korral oleks ju sellise ratta müük võrreldav pistise või altkäemaksuna - ajakirjanduse äraostmisena. Seega ainuke mida pood saab pakkuda on nt tasuta rattahooldus blogis kajastamise aja jooksul. Nagu teame, mis liigub see kulub ja vaja on vahetada nii ketti kui hammakaid, nii trosse (ei mingeid kettaid ju), kui käikareid, head rehvid ka ei kesta igavesti.
Hei, mehed!
Juudid investeerivad Eestis lumetootmisse. Bingo!
Mul on teile ettepanek, spordisõbrad. Kui toote avaldusi ärajäänud maratonide raha tagasisaamiseks (kviitungid kaasa! teenustasu 50 €), jätke Postimehe toimetusse minu nimele, visake siis ka viiekas härra Pulleritsule uue maastikuratta ostmiseks. Ta on teie heaks nii palju teinud.
Ma otsustasin, et Eestisse niipea ei tule. Costa del Sol, Hispaania Päikeserannik! Ilm on siin super. Juba soe. Fantastiline loodus. Vahemereline köök. Vein ja naised! Hotellis peatub ka punt lõunalaagerdavaid eestlasi. Eile tegime koos rattasõidu mäe otsa, Monte Longo vms.
Pidage siis seal näruses Eesti kliimas vastu. Ja mõtelge, enne, kui pappi välja käite. 8)
Ivo Oberschneider
Costa del Sol, ESPANA
Viisin just Postimehe toimetusse 2 ümbrikut, härrade Pullerits ja Obershneider nimele. Kardan, et juhtus apsakas ja rahasummad 5 ja 50 läksid vahetusse. Õnneks olid vähemalt kulutsekkid ja sooviavaldus kenasti eraldi ümbrikus ja hr Obershbeideri nimele. Loodan, et Hr Obershneider on nõus töötama ka 5 euro eest, arvestades, et 45 läheb nagu tema tasust hr Pulleritsule? Väga piinlik oleks ju minna ümbrikuid tagasi küsima, sest võibolla hr Pullerits on enda oma juba kätte saanud. Pealegi hr Pullerits on meie kõigi (eriti Hr Obershneideri) heaks nii palju teinud!
Ants, usume Priidu aususesse. Ta ju jälgib blogi ning saab aru, et talle on ettenähtud viiekas. Vaba ajakirjanik ei hakka ometi varastama. Vale ümbriku õigega asendamine on tõeta ajastul OK.
Millistes sihtkohtades veel eestlased sel kevadel rattalaagerdavad,
kas kuhugi on veel vabu tuusikuid saada? Ja palju pappi välja käima peab?
Moab on täiesti saadaval, muu on second rate.
Ants, ei olnud mu nimele ümbrikut.Äkki, ohmu, nagu te enda sõnul olete, viisite selle Päevalehe toimetusse? Siis, kardan, olete küll sest rahast ilma...
Priit, tavaliselt puhatakse koos perega, kas võtad naise ja koera kaasa? Naisel võiks raske Optimaga treenitus olla tasemel, koeras kahtlen.
Priit, kas kolleegid teie poole viltu ei vaata juba - mingid tüübid poetavad rahasedeleid kuväärides nii teile kui ka hr Oberschneiderile, mõned jorsid tulevad Vello korraldet kilvaauhindadele järele, ilmselt õlised rattajuppide ja suusaträna hangeldajad takkaotsa. Üsna väljakannatamatu olukord, kas pole?
***
Kui Moabi reisi korraldate, siis tehke asja ikka tõsiselt. Võtke vastutus ja meie raha. Taolist poolpeeretust pole mõtet sussutada, et tulge aga, kuid kasvatajat mängima ei hakka, sotsialiseeruvat õllelibistamist ei tule. Hea et vähemalt pikad ja kurnavad rattaretked on kavas.
.
Kui poolpeeretust pole mõtet sussutada, hea sõnaga 18:23, kas siis peate silmas, et tuleks täie valuga kogu tuba täis peeretada või veelgi parem, pilv koos toekama varrega pükstesse pahistada. Ehk siis - poolpeeretuse asemel ikka täispasandus!
Et kas nii?
Kolleegid veel taluvad seda värki, aga ei tea, kui kaua, 18.23.
Moabis on võimalused järgmised: kahe-kolme-neljane spartalik majake ca 40 doltsi öö, mida tean vaid ma, või kuni kuuene mugavustega maja ca 1200 doltsi nädal - mu eelistus.
Kogu Eesti valib 1500-. eest parimat ratast.
Palju Priidule ratta pakkumisi on tulnud?
Hakkab juba looma, kas oleks võimalik pildid ka üles panna. Tollest neegrihütist, mida te millegipärast kreeklusega seostate, ja mida on võimalik kui lõõtsa poole suuremaks tõmmata 2-3-4le ratturile ning too valgele inimesele mõeldud maja. 1200:7:6 on ju väga OK. Aadressi pole vaja esialgu avaldadagi. Ma saan aru, need on spetsiaalselt välja valitud kohad, nn ärisaladus. Oluline on ka lähedus rattaradadele.
Al rattast saab hea ratta, kui see trelliga perforeerida. Perforeeritud metall on alati tugevam, ka kergem.
Mõned rajad on väga lähedal, nt Flat Pass ehk Steelbender, ka Slickrock Trail ja Fins & Things, aga enamikule tuleb ikka autoga sõita, et ühel suunal ligi tund kokku hoida. Seda säästetud aega ja energiat läheb radadel vaja. House ja cottage - see on siseinf ja eridiil, seda siin ei lehvita.
Marcel Kittel, paistab, et on oma mojo kaotanud. Täna siis ketaspiduritega alles 20. kohal.
See on ridade vahelt lugejale selge, et järgmisele Moabi reisile lähevad Mirjam, priimabaleriin ja PP abikaasadega.
Juhul, kui Mirjami abikaasa ei saa tulla, pakuksin ennast reisiseltskonda.
Rein on tegija!
22:17, siin väike vihje teile cottage'ist:
https://www.youtube.com/watch?v=CPYho1_9rus
Kas käivitunud on kampaania "Pulleritsule uued rattad alla"?
Rein on suuga tegija.
Hr Pullerits, pingutate nii kõvaste. Lausa kahju teist. Saab ehk veel lisada? Laske mõned Moabi-fotod ära raamida. Asetage need toimetuses töölauale. Katke sein, mida päev otsa jõlitate, Moabi-plakatitega. Käige Tartu peal ringi, indiaanlaste peaehe peas (neid müüaks Moabis? Ostke postiga). Pühendage igast loengust 2/3 Moabi-le.
Siis vast õnne korral hakatakse teist rääkima "oh, see Moabi-kutt. Veidi nikastanud, kuid muidu tore sell". Toredast sellist hakkab ülemustel-otsustajatel kahju. Teile ei anta jalaga nagu muudele pahvidele.
Teil on õigus, eristumine on postindustriaalses infoühiskonnas edu alus. Aga ei saa teist Moab Guy-d. Ameerikas võiks saada, Eesti mitte, Sest Eestis pole selle Moabiga s.ttagi teha. Kedagi see Moab Eestis ei huvita.
Hommikul kl 9 on juba s.ttagi läbi jooksnud. Tuleb hea päev.
Millal jaht toimub? Kaua kestab jaht? Kas ajakirjanikul jahiluba on? Palju küsimusi, kuid vastused on stiilis, ee, oo, hmm. Tahan näha, et milline ratas jahi järgselt auklikuks lastakse ja utiliseeritakse ja seinale saagina riputatakse. Või seisnebki jaht ainult pakkumiste kogumises? Poodide veebilehed on ju täis pakkumisi. Mida seal jahtida? Ainuke asi mille üle on veel rääkida on hind sobiva konfi eest. Kui PP tahaks heaks rattaajakirjanikuks hakata, siis vähemalt tooks ise ka soovitava konfi detailselt välja koos kirjeldusega, et mis on hea ja mis on veel parem. Sellise ülevaate eest maksaks isegi Tehnikamaailma toimetus kopsaka papi ning rattamüüjad tooksid vabatahtlikult oma mudelid letti. No aga kui ikka nutti ei ole sel teemal, siis läheme soolapüssiga rebast laskma.
Härra M s.ta tulistamise tuhinas olete unustanud, et PP on uues kontoris, ilma kiviseina ja ventilatsioonitoruta.
PP, kas Teie rattareis Põhja-Ameerikasse maksab vähem, kui rattareis Lõuna-Ameerikasse?
http://www.andmoments.com/est/randama/rattamatk/jalgrattareis-peruus/peamine-32
Blogi-Ma(r)ti(ni)del jääb teemade üleskütmisest ilmselgelt auru ja sisu puudu, tühi infokildude pildumine. Võiks midagi asjalikku pakkuda või õiget aega oodata, mitte spordipartner.ee uudisvoogu siia enda nime alla kopeerida-kopuleerida.
Lp 10:35, arvestades, et too Peruu rattasõidu hind ei sisalda rahvusvahelisi lennupileteid, lennujaamamakse, reisikindlustust ja ratta transporti lennukiga, siis otse loomulikult on mu hind palju-palju odavam.
ralph lauren outlet
salomon boots
the north face
boston celtics
michael kors outlet online
christian louboutin outlet
bills jerseys
fitflops sale clearance
converse shoes
mont blanc pens outlet
2017.3.29
Postita kommentaar
<< Esileht