Pullerits: Kes lõpetas seekord esimesena Elva rattamaratoni avatud raja sõidu?
Proovin meeste valmisolekut seal, kus eelmisel aastal Elva rattamaratoni avatud raja sõidul joogipausi korraldanud rohkem kui tosin konkurenti maha jätsin ja üksinda võidukalt finiši poole sõitsin. Seekord ei hakka Lagujal jooma keegi. Ju siis on mullune õppetund meestel meeles. Lõpuni jääb umbes kuraditosin kilomeetrit.
See on tõesti pelgalt valmisoleku kontroll. Lõik Päidlast Lagujale üle Tartu ja Valga maakonna piiri on asfalteeritud, mistõttu sõit on läinud lobedalt. Aga siis algab kruus, mis tähendab, et ilmselt nii mõnigi minetab vunkimise isu. Kasutan seda ära, tõmban kõige ette ja vajutan tempot juurde. Kohe tekib väike vahe. Aga samas ka rivistumine – selja taha jäänud organiseeruvad, et järele jõuda. Selleks, et nad tuulevarju üles ei leiaks, tõmban paremalt vasakule ja siis mõne aja pärast uuesti paremale – see peaks panema saba vänderdama. Ent kohe järgneb täisnurkne pööre paremale. Lasen tempo nimme alla ja pakun tagumistele teed, sest seks ajaks on mul peas küpsenud juba järgmine plaan. Kuid sellega tuleb pisut oodata. Sobivat hetke.
Elva rattamaratoni avatud raja sõit oli gümnaasiumi hoone eest alanud mullusega võrreldes rahulikult. Lasin kõik minema, et siis hakata tagantpoolt ettepoole liikuma. Millekski selliseks tuleb end valmis panna ka eeloleval laupäeval pärissõidul, sest tõenäoliselt pean startima kõige viimasest grupist. Möödunud laupäeval sättisin end avakilomeetrite järel grupi keskele, et jälgida, millise meeleoluga sõit kulgema hakkab. Ei pidanud õigeks hakata midagi dikteerima, sest sõidul oli väljakuulutatud liider, Karl Mihkel Vent, ja vähemasti algul oli viisakas tegutseda nii, nagu talitavad teisedki.
Aga arvata võis, et sama malbelt kahes hanereas, nagu Tartu suusamaratoni raja viimasel neljal kilomeetril, see sõit kauaks kulgema ei jää. Mis siis, et pärast raudteealuse veetakistuse läbimist (see oli samasuguses seisukorras nagu aasta tagasi) jäid esimesed peaaegu seisma, et tagumisi järele oodata. Kuid see oli alles algus.
Nihkun ettepoole pärast Elva jõe silda järgneval tõusul. Selle tipus on näha, et grupp hakkab pikemaks rebenema. Juhtohjad on haaranud punases vormis Cofidis ja tumedas andmoments, nende järel sinises Cartrans, paaril korral vilksatavad ka kollases Hawaii ja sinivalges Saint-Gobain. Nüüd on selgelt tunda, et matkamisega on lõpp. Hoian esikuuikusse, aga ette ei tiku. Otsustan, et las teised määravad, millise tempoga on õige ja viisakas minna. Pilk selja taha lubab aimata, et rivis väntab umbes kümmekond meest, võib-olla pisut rohkem.
Kui sõidetud tosinkond kilomeetrit ning tuleb keerata poriteelt paremale rohusele rajale, mis viib metsapadriku alla ja mis on halvemas seisukorras kui mullu, sest jälgi peaaegu pole ja kõrged pikivaod on peidetud roheluse alla – keegi röögatabki taga: ilmselt märguanne halvast manöövrist –, hoian targu etteotsa, sest tean, et seal võib kellegi taha takerduda (nagu juhtus aasta eest võistlusel). Tuleb olla ettevaatlik, sest mõned kohad on kitsad ja porist libedad.
Kui metsa alt kolmandana välja saan ja kruusale jõuan, vaatan, et initsiatiiv on teistel kadunud. Järgneval kruusalaskumisel lähen esimest korda ette ja tõmban tempo kergelt üles – näis, kes jaksab kaasa tulla.
Laskumise lõpus, kui keeran paremale Hellenurme-Päidla laiale kruusateele, võtan kõrvale, et vaadata, kui palju rahvast järele on jäänud. Kiire audit kinnitab, et alla kümne. Ent taas jäävad mehed initsiatiivitult passima. Egas midagi: tõmban vasakult jälle tempo peale, näitan käega Cofidisele, et tulgu järele – ja annan minna. Tee kulgeb ju allamäge, mõistlik on kiirust nautida. Kui kiiruse piisavalt üles saanud, tõmban vasakule ning lasen enamiku rivist mööda. Las teised ka veavad.
Pööre maanteelt vasakule kitsale, veidi kivisele kruusateele, kus ootab lauge tõus – et mehed luuslanki ei lööks, nihkun uuesti kõige ette ja vean hooga mäest üles. Seal annan järje üle Cofidisele. Aga väga palju tahapoole ei nihku, sest peagi järgneb raja pikim metsaalune singel ja seal on kasulik eesotsas olla.
Kui singel algab, möödun andmomentsist ja lähen kõige ette. Plaan on sõita mõõdukalt tugevalt, tillukese varuga, et tagumistele mitte jalgu jääda. Mullusest on võrdlemisi hästi meeles, kus mida oodata ja milleks valmis olla. Paar kohta on siiski sedavõrd porised, et tuleb ettevaatlik olla.
Kui metsa alt välja uuesti Hellenurme-Päidla kruusasele maanteele jõuame, lasen tempo alla, et uurida, kui palju on mehi järele jäänud. Mõned ikka on. Tulevad metsa alt valdavalt ühekaupa.
«Kuidas Moab oli?» küsib ühtäkki andmoments. Ju ta mõistab, et sealsed rajad on mulle kasuks tulnud.
«Äge! Väga äge!»
Ta ütleb, et tahtis ka hiljuti Moabi minna, aga reis jäi ära. (Jah, kolm aastat tagasi taheti teha sinna suurem ekspeditsioon eesotsas Priit Salumäega, aga huviliste vähesuse tõttu jäi see toimumata.)
«Kui palju tahtjaid kokku tuli?» küsin.
«Kolm.»
«Aga hind oli ju ka soolane,» nendin. «Oleksite minu kutsunud, oleksin selle teinud ligi poole odavamalt.»
Ootame vesteldes teisi järele. andmoments ütleb, et ma olla tõmmanud metsa all nii kõvasti, et tal kopsud ragisesid. Siiski kogume seitse-kaheksa meest pikapeale kokku ja jätkame üheskoos.
Kui pärast kruusamaantee tõusu vasakule väiksemale kruusateele keerame, lasen taas Cofidisel ja andmomentsil tempot määrata. Kitsal nn külavaheteel luurab ühtäkki lai lomp, mis sunnib suurel kiirusel lausa blokki pidurdama, et leida moodus, kuidas sellest mööda pääseda. andmoments on leidlikum ning saab Mõrtsukjärve kaldal ligi viiekümnemeetrise edumaa. Kuid ei mingit paanikat: olen kindel, et küll järele jõuan.
Vasakule Elva-Kintsli asfladikattega teele keerates jõuangi. Ühtlasi saame sappa ei tea kust eespoolt ette ilmunud valges särgis Focusele ja sinises Tartu Velole. Pilk selja taha näitab, et tagant, umbes saja meetri kauguselt, on lähenemas veel üks neljane punt. See ei ole eesmärk, et noid endast eemale hoida. Lagujale jõudes ongi moodustunud kaheksane punt, mille valmisolekut siis kruusateele keerates kontrollin.
Tõsisem kontroll on aga plaanis pärast Lagujat kitsal üherealisel kruusateel. Kuid see on kergelt allamäge reljeefiga, mis tähendab, et kiirus on suur ning seal juba eest ei lähe. Seega tuleb passida tõusunukki. Ja kui see lõpuks saabub, võtan kolmandalt positsioonilt vasakule, ajan tagumiku sadulast ning kiirendan. Paarikümne sekundi järel heidan pilgu üle õla – sain eest ära. Ainult Tartu Velo tuleb kaasa.
«Kas atrõõv?» küsin talt.
Ta ei vasta musta ega valget. Tema pilgust ja kehakeelest saan aru, et vedada ta ei plaani. Niisiis lihtsalt kaasajooksik. Hoian veel mõnda aega tempot üleval, siis lasen tagumised järele. See oli katse, mis kinnitas, et end tõsiselt kätte võttes võin vajalikul ja õigel hetkel loota eest pääseda.
Ilusatel metsaalustel teedel lasen Tartu Velol ees tempot määrata ja hoian tema selja taha, ülejäänud omakorda minu selja taha. Kui kruusale keerame, võtame Tartu Veloga ees kõrvuti ning hoiame tempot viisakalt madalal, et kõik püsiks kenasti koos. Üle Elva jõe silla sõidan kolmandana.
Kolmandana jõuan ka raja kõige järsema tõusu alla. Uus plaan on seal teisi uuesti proovile panna. Tean, et Moab on andnud järskude tõusude ründamiseks hea ettevalmistuse – ja seda ära kasutangi. Kergejalgselt pedaalin kõige ette ning mäe otsas, seal, kus enamik tavaliselt hinge tõmbab ja tempo alla laseb, vahetan kõvemad käigud peale ning kisun kiiruse saepuruga kaetud rajal taas üles. Kuulen, kuidas teised maha jäävad.
Ei, see ei ole spurt, et teisi maha raputada. See on pelgalt suutlikkuse proov, kas jaksan kohe pärast tõusu kiirendada. Hoian tempot, veendumaks, et kiirendusvõime ei ole ainult lühiajaline. Seal, kus tulevad järsk pööre vasakule ja peagi kohe paremale, olen veidi hooletu – märkan suunaviitasid liiga hilja – ning pöörded tulevad suure kaarega, peaaegu seisaku pealt (kasulik õppetund laupäevaseks võistlussõiduks!) ning grupp saab mu kätte. Võtan rivis rahumeeli kolmanda koha.
Lõik üle põllu, pärast Elva-Palupera-Kähri asfalttee ületamist on hämmastavalt trepis. Korra tahab ratas mind vaat et seljast visata. Aga tuleb hoida rivis etteotsa, sest tean, et järgnevad kitsad tehnilised kohad – võsaalune järsk tõus, kitsas purre, kitsas ratta jalutamist eeldav tunnel raudtee alt läbi, kraav –, on sellised, et need, kes on tagapool, jäävad tõenäoliselt lootusetult maha.
Kui uuesti sadulasse saan, hoian endiselt kolmandat positsiooni ega kavatsegi söösta ettepoole. Rada on olematu, selget sõidetavat trajektoori pole, seda tuleb tunde järgi niidetud heina alt kombata. Korraks suundub trass tagasi hästi raudtee külje alla, ent enne seda tuleb läbida sügav ja porine kraav, mille põhjas luurab mudane vesi. Komplikatsioonide vältimiseks tulen sadulast. Enamik teisigi käitub samamoodi.
Siis märkan peagi, et nool juhib ühtäkki, erinevalt mullusest, vasakule metsatuka alla. Pääsen sinna esimesena. Seejärel pööre vasakule, siis paremale ja uuesti vasakule ning olemegi tagasi gümnaasiumi kõrval parklas. Kõik teised tulevad minu järel.
Olen kaitsnud mullust Elva rattamaratoni avatud raja sõidu esikohta. Endomondo näitab sõidu pikkuses 46,9 km. Aega kulus 1:51.44, mis teeb keskmiseks kiiruseks 25,15 km/h. Kõik, kes minu tempos tulnud, kiidavad, et oli korralik treeningsõit.
Fotod 1-6: Elva rattamaratoni avatud raja sõidul osalejaid. Fotode autor: Priit Pullerits
45 Kommentaarid:
Jätan Elva vahele. Kui siis Rakke, kus 4-5 aastat käinud ja rohkem MTB ratta vääriline rada kui Elvas.
Priit te olete küll esimene inimene keda tean ja kes avatud raja sõidu sees omi võistlusi peab.
Võistlusel on ikka panna vaja! Siis rivaslid kohal ja keegi tagasi ei hoia. Loodan ikka et Gp etapp plaanis.
Rada peaks teile hästi sobima.
Huu
Avatud raja ainuke võistleja PP sai esikoha.
Elva on nagu MNT kihutamine.
Ära riku nartsissisti rõõmu ära, 18:16.
Tubli Priit, esikoha diplomi pead küll ise välja printima!
Kui huu sai mägedes presidendilt tunnise paki, siis kas meie kunn on sama lödi? Peame presidendi poole pöörduma, et ta siinse juhtimise oma embusesse haaraks!
Kuulge kõik, kes te Elva sõidul möödunud laupäeval kohal polnud: kui seal poleks mehed vargsi võistelnud, poleks ju vaja olnud mul singlil kannul püsida, nii et kopsud auklikud, polnuks vaja mu spurtidele reageerida - aga ei, ikka oli tarvis iga hinna eest tuules püsida ja hambad ristis kiirendustega kaasa tulla. Milleks küll?! Teadagi, miks.
Huu sai presidendilt tunnise paki?!?? Kas sellelt presidendilt, kes andis ühele Ameerika ajakirjale oma vastustega alust Eestit pealkirjas mustata?
Huu alles kiitis siin blogis presidenti. Nüüd peremees hakkab kaikaid kodaratesse pilduma. Ega me ei tea, et kas ajakirjanik provotseeris presidenti ja sekkus võõrriigi poliitikasuppi. Meie siin väga ei õienda Trumpiga, avaldame lugupidamist. Sama ootaks jänkidelt. Muidu jääb mulje, et võõrad otsustavad Eesti sisepoliitika üle. Ja ega me ei tea ka, et kas matk mägedes oli raske ning vajas toimetulekuks kaaskonna abikätt, kaa oli joogivedajaid ja kas ratas oli mehaanilise dopingu vaba. Neid nüansse meile kunagi ei avaldata. Me lihtsalt loeme mustvalgeid protokolle.
Eks päris võistlusel saad võrrelda kus needsamad "hambad ristis ja kopsud auklikud" tüübid meie trennikunniga võrreldes lõpetavad.
Huu sai viimasel tõusul sellise litri et ülejäänud 4h madistas et eluga finishisse saada. Energiat jätkus 5,5h. pärast seda oli paak tühi, hoolikast wattide jälgimisest hoolimata.
Kuum ilm, kõrgmäestik, lahja toitumine, mis iagnes. Veepeal kannatamine 1,5km. kaupa, see oli kurb tõsiasi viimasel 30km.
Ka polnbud võtta isiklikku jootjat, söötjat nagu presidendil terve distantsi oli. Tuli mis ise punktides laudade vahel midagigi leida mis süüa kõlbaks ja üte ma ütlen eestlaste maratonide laud on pidusöök sellga võrreldes.
Viimasel tõusul ta oli president must selgelt kiirem.
Aga lõpuni ma roomasin. p.s hea et niigi läks. "laibabusse" oli 5tk. mis rattureid täis sai.
117km. punktis vedelsid mehed kanderaamidel andurid küljes. Helikopter toimetas kellegi 100km punktist otse haiglasse.
Ka 5x L'Etape veteran tunnistas et nii rasket sõitu pole olnud.
Huu
Aus jutt Huult. Vaatasin siinse kotka lendu Moabis ja seal on kah pikimad sõidud vaid 7 tunnised ning läbitud teepikkus 2,5 korda väiksem kui presidendil mägedes. Pole midagi öelda. Vast ainult seda, et kui president paneb ilma regulaarse trennita muu töö kõrvalt sihukese litri Prantsusmaal, siis kas siin blogis treeningutele keskendumine pole mitte täiesti vale rada?
Kõrgel see Moabi asub?
Max oli 2169 meetrit Moabis. Enamus aega toimus liikumine 1200+ m peal.
Just tahaks näha neist riigikogu tatipritsidest ja ministeeriumi meestest. Mitu oleks kiiremini suutnud Presidendist mäest üle Prantsusmaal litsuda? Kordan Meestest (alfa, beeta jm. isastest). Mis mehed? Lödipüksid ! Nagu blogiperemees klassikuna nentinud.
Huu ilustab. Tegelikult sai ta presidendilt pakki sisse terve distantsi vältel progresseeruvas tempos, alguse laugest tõusust alates. Oleks siis ainult tõusudel. Tõeline jama on, et pakki kogunes ka laskumistel ja mitte vähe. Mis toimub, kas meie iidolid on savijalgadega?
Moabis oli, jah, kõige enam ligi 20 miili tõusu 7115 jala ehk 2710 meetri peale.
Seda saab näha siin:
https://www.endomondo.com/users/25664615/workouts/1305509819
Kas PP oleks presidendi tuules suutnud selle sõidu ära kesta?
Mingi desinfo liigub lingi all ringi -
58.2 km Evening Bike Ride Apr 13, 2019 7:22 PM
MIN ALTITUDE 1556 m
MAX ALTITUDE 2169 m
ASCENT 675 m
DISTANCE 58.23 km
DURATION 5h:28m:20s
CALORIES 1,995 kcal
AVG SPEED 10.64 km/h
https://www.endomondo.com/users/25664615/workouts/1305509819
Priidule pole matemaatikas õpetatud, et üks jalg = 30 cm mitte 26 cm nagu ta enda jalapikkus :)
Eksite, 10:56. Huu alustas presidendist kiiremini, oli esimesest viiest lõigust koguni neljal temast kiirem, siledamatel eriti selgelt, aga viimasel tõusul sai tõesti litaka. Statistika on selline:
Kaljulaidi aeg 8:54.04, keskmine kiirus 15,18 km/h
Lõigud:
22,98 – 11,15 – 31,48 – 9,95 – 19,31 – 9,82
Huu aeg 9:40.55, keskmine kiirus 13,95 km/h
Lõigud:
24,27 – 10,9 – 32,9 – 9,97 – 20,98 – 7,71
Jah, õige, 11:16, mitte 2710 meetrit, vaid 2170 meetrit!
Siiski peab arvestama, et erinevalt Tour de France'ist oli mul viidatud sõidul tegu 1) soolosõiduga, kus polnud ühtegi abistajat ega söögi-joogi vedajat, TPdest rääkimata; 2) see polnud üksiksõit, vaid enne oli eelnenud 12 päeva (sh üks sunnitud puhkepäev) 5-6-tunniseid sõite, neist kõik mägedes, et ainsatki siledamaa etappi; 3) tõus ei olnud mööda asfalti, vaid kevadistest ilmaoludest lõhutud kruusa, kive, liiva-savi; 4) ma ei sõitnud maanteerattaga, vaid maastikurattaga, mil ainuüksi kaalu kümme kilo, lisaks seljakott päevavarustuse ja moonaga ning tagavaraosadega; 5) ja ma ei vajanud pärast sõitu taastumispäevi, vaid panin veel seitse päeva üksinda 5-6-tunniseid mägietappe ühtejutti otsa.
Ja teie teete siin ei tea mis kangelasteo ühestainsast grupisõidust...
Priit sa saad jalad meetriteks muuta oma profiili alt kui hiirega nime peale libistad - https://www.endomondo.com/settings/profile > Units
Kogus ee Moabi teema on selge. Me vaatame lihtsalt, et stammkommentaator Huu oli Suurel Kevadisel Mõõduvõtul Priiduga finišis samal joonel samal ajal ja seega teeme järelduse, et kui Huu on nõrk, siis pole põhjust arvata, et blogiiidol parem on. Kahjuks ei saa seda kuidagi enam tõestada, et president on Priidust kehvem. Tulemused räägivad kalgilt vastupidisest. Lihtsalt Moabi aegadest ei ime ka kuidagi tõestusmaterjali välja, et Priit füüsiliselt hea on. Ja tänud Huu isiku täpsustamisel :D Sai mööda lastud jah :)
Miks te arvate et Huu ja Padre topeltmängu ei mängi? Juba vanas Egiptuses kasutati tulemuste manipuleerimist vastase ninapidi vedamiseks otsustavas lahingus surmava hoobi andmiseks.
Mis seal Huust rääkida, kõvemadki mehed said viimasel tõusul presidendilt kaotust, näiteks Olavi Mõts, kelle viimane lõik tuli keskmisega 9,41 km/h, ja dr Leho Rips - 8,69 km/h... Aga need mehed alustasid ka keskmisega ligi 30 km/h, kolmanda lõigu panid 34-38 km/h-ga. Raivo E. Tamm oli üldse maha võetud ajalimiidi ületamise tõttu.
Määrav on palju tuleb päevas ronida 4500 m on oluliselt raskem kui haanja100 ligi 3000m.Kes on haanja 100 läbinud ,mõistab selgelt prantsuse etapi raskusastet ilma kohal käimata.Igaljuhul söö palju tahad seal füsioloogiliselt lõpevad jõuvarud juba seal 2000 meetrit tõusu võttes.Edasine on vaimujõus ja enda tundmises kinni.
Kas keegi ei ole arvestanud võimalusega, et julgeoleku kaalutlustel sõitis presidendi nime all keegi fantoom, kes tõmbas tähelepanu endale, aga president lohises tegelikult hoopis kellegi teise nime all kuskil tagaotsas?
Selge see ,et on raske uskuda neid numreid,ja et nii kõva muti meil president.Aga mis sa teed elu on vahel karm aga õiglane.
Tõusumeetrid kestaksid enamus ära aga selle kõrguses hõredam õhk paneb veepiiril elavatele põhilise põntsu.
No ma ei tea, 12:32, ma panin ka sageli üle 2000 Moabis, aga ei olnud seal küll mingit tunnet, et õhk kuidagi oleks mõjutanud. Tavaline värk, ei midagi teistsugust.
12:32 kui see nii oleks siis oleks haanja 100 populaarsem üritus eestis.Kardetakse ikka seda just tõusumeetrite pärast .Hirm selle ees et järgnev töönädal saab olema väga raske olema.Taastuda ja samal ajal tööd teha mis on täielikud vastandid.
Eks see, et president karmil lõputõusul muidu kõvadele meestele ära tegi, näitab tema taktikalist taipu ja oskust oma jõuvarusid pika ja raske distantsi peale ratsionaalselt jaotada. Kogemused maksavad (ta on ju kestvusspordiga pikemalt tegelenud).
Selles mõttes on see veel huvitav sõit ,et kasutada oleks palju inim materjali teaduse arenguks.Need meditsiini andurid peaks juba küljes olema sõidu alguses ,mitte siis kui viimane hetk käes.Arvatavasti jõutaks veel lähemale inimese tundmises.
Ma ei ütleks ära küll spordikellast ,mis teab täpselt millal on aeg on lõpetada.
Saab aru et nali, kuid mis on väikeriigi presidendi julgeoleku paradigma koefitsent? Ma arvan enamvähem samas klassis populaarse karmkonservatiivse kallakuga blogi Bossi omaga
Priidul õigus esimestel lõikudel olin kõikidel pisut kiirem. Eriti laskumistel, see ka üsnagi arusaadaval põhjusel.
Kuid viimasel tõusul pani Kersti ka mu kiiremale kolleegile ära, kes kokjkuvõttes oli Kerstist 1h kiirem. Ulmeline viimane 30km. tõusu.
Huu
Jõuvarude jagamine ei aidanud. Pärast alguse 250-280 w. rabelemist (powermeeter oli peal), läksin teadlikult selle peale et tõusudel üle 170-190 ei luba ,minna.
Viimaseks tõusuks oli võimekus vaevalt 140-150 sees hoida.
Njah mees ongi oma olemuselt ratsionaalne matemaatiline hing,sellisel katsumusel tuleb mingist hetkest kasuks oskus valetada asju ilusamaks kui on.Naistel on ma usun see kaasa antud oskus,mees peab seda aga õppima:)Ja kus sa seda ikka saad praktiseerida kui just sellistel sõitudel.
Huvitav fenomen on surnud punktis uue energia leidmine.
Ka siledal distantsil sai Taarakas täna masendava tulemuse.
19.33: oskus valetada asju ilusamaks, kui nad on, tuleb poliitikast.
Taaramäelt tark sõit: kaotada pole midagi, küll aga varusid hoida. Rein pole oma viimast sõna veel öelnud. Kannatust!
Oi kui palju mehi seal on, kes pole oma viimast sõna veel öelnud.
21:44 hästi pandud. Ka kodused kunnid pole oma viimast sõna veel öelnud.
Viimane sõna jääb alati teate küll kellele...preestrile!
Samas on täiesti pöörane, et juba 100km suudad ennast kasti sõita. Sellise ettevalmistusega on täitsa rõõm "rahvaspordi" sõidule minna!
Kaljulaid oli väga tubli, aga kas me mehed tõesti võrdleme ennast "õrnema soo" esindajatega, isegi kui talle batoon põske ja pudel korvi pisteti?
laenupakkumine finantseerimist vajavatele eraisikutele
Mikrofinantseerimise struktuur Oleme hästi välja kujunenud ja aastate jooksul oleme välja töötanud põhjaliku arusaamise teie individuaalsetest vajadustest ja nõudmistest. Oleme võtnud endale kohustuse kohelda oma kliente õiglaselt ja pakkuda professionaalset, sõbralikku ja viisakat teenust.
Meie protseduurid on kavandatud vastama teile tagamaks, et pakume tooteid, mis sobivad teie olukorraga.
Meie teenus on väga professionaalne ja viivituseta. meie
moto on aidata teid, klient, olenemata teie vajadustest.Me
pakkuda laene vahemikus 1000–5 000 000 000 eurot.
Taotlusi töödeldakse kohustuseta.
Pakume igat tüüpi laenudele kindla intressimääraga laene.
Kui olete meie teenusest huvitatud, palun
Täitke taotleja vorm ja saatke see meile
allolev e-posti aadress
Teie täisnimi: ....................
Aadress: ................................
Riik: ................................
Laenusumma: .......................
Laenu kestus: ......................
teie e-posti aadress: ..............
Sõlmige lepingud meiega e-posti teel: annikaebrink@gmail.com
FINANTSKORPORTSIOONIS on meie peamine mure teie rahulolu.
laenupakkumine finantseerimist vajavatele eraisikutele
Mikrofinantseerimise struktuur Oleme hästi välja kujunenud ja aastate jooksul oleme välja töötanud põhjaliku arusaamise teie individuaalsetest vajadustest ja nõudmistest. Oleme võtnud endale kohustuse kohelda oma kliente õiglaselt ja pakkuda professionaalset, sõbralikku ja viisakat teenust.
Meie protseduurid on kavandatud vastama teile tagamaks, et pakume tooteid, mis sobivad teie olukorraga.
Meie teenus on väga professionaalne ja viivituseta. meie
moto on aidata teid, klient, olenemata teie vajadustest.Me
pakkuda laene vahemikus 1000–5 000 000 000 eurot.
Taotlusi töödeldakse kohustuseta.
Pakume igat tüüpi laenudele kindla intressimääraga laene.
Kui olete meie teenusest huvitatud, palun
Täitke taotleja vorm ja saatke see meile
allolev e-posti aadress
Teie täisnimi: ....................
Aadress: ................................
Riik: ................................
Laenusumma: .......................
Laenu kestus: ......................
teie e-posti aadress: ..............
Sõlmige lepingud meiega e-posti teel: annikaebrink@gmail.com
FINANTSKORPORTSIOONIS on meie peamine mure teie rahulolu.
laenupakkumine finantseerimist vajavatele eraisikutele
Mikrofinantseerimise struktuur Oleme hästi välja kujunenud ja aastate jooksul oleme välja töötanud põhjaliku arusaamise teie individuaalsetest vajadustest ja nõudmistest. Oleme võtnud endale kohustuse kohelda oma kliente õiglaselt ja pakkuda professionaalset, sõbralikku ja viisakat teenust.
Meie protseduurid on kavandatud vastama teile tagamaks, et pakume tooteid, mis sobivad teie olukorraga.
Meie teenus on väga professionaalne ja viivituseta. meie
moto on aidata teid, klient, olenemata teie vajadustest.Me
pakkuda laene vahemikus 1000–5 000 000 000 eurot.
Taotlusi töödeldakse kohustuseta.
Pakume igat tüüpi laenudele kindla intressimääraga laene.
Kui olete meie teenusest huvitatud, palun
Täitke taotleja vorm ja saatke see meile
allolev e-posti aadress
Teie täisnimi: ....................
Aadress: ................................
Riik: ................................
Laenusumma: .......................
Laenu kestus: ......................
teie e-posti aadress: ..............
Sõlmige lepingud meiega e-posti teel: annikaebrink@gmail.com
FINANTSKORPORTSIOONIS on meie peamine mure teie rahulolu.
Postita kommentaar
<< Esileht