teisipäev, mai 28, 2019

Pullerits: Siin see on - minu videoreportaaž Tartu rattarallilt!

Nagu lubasin: siin mu videoreportaaž pühapäevaselt Tartu rattarallilt. Saate ise oma silmaga näha seda, millest kirjutasin. Videos näete:

- rahulik start tagareast;
- hanereas oma tempomeeskonnaga teistest möödasõit Riia tänaval;
- hanereas möödasõit suurtest gruppidest Tartu-Valga maanteel ja kukkumine;
- Nõos suure grupi keskel oma tempomeeskonnaga kontakti kaotamine;
- suures pundis vastutuulega sõit Elvani;
- lipuga Indrek Kelgu ergutamine vilistamisel kruusase kurvi eel;
- suures grupis Elva ja Otepää vahel kõige viimaseks jäämine;
- enne Otepääd rünnakupositsiooni ettevalmistamine;
- pärast Otepääd tõusudel grupi ribadeks tõmbamine;
- Valgjärve kandis üksikute aktiivsete kaaslaste tegudele ergutamine;
- üha sagedasem tempo dikteerimine enne Savernat;
- uute kinnipüütud ja kokkukogutud gruppidega ühissõit Ihamaruni ja sealt edasi;
- rünnakute algus Voorepalu tõusust 35 km enne lõppu;
- ridamisi rünnakuid 25 km jooksul alates Voorekülast.

Selleks et videot oleks kergem jälgida ja et te kõigest aru saaksite, on see varustatud nii suuliste kui kirjalike seletustega, mida mõtlesin ja tundsin ja kavandasin.

Kõige parem on teil videot vaadata loomulikult suurelt teleriekraanilt, sest arvutist vahtides lähevad nüansid kaotsi.

Foto 1: Priit Pullerits lõpetamas Tartu rattarallit. Foto autor: Margus Ansu, Postimees/Scanpix
Foto 2: Priit Pullerits pärast Tartu rattaralli lõpetamist. Foto autor: Margus Ansu, Postimees/Scanpix

56 Kommentaarid:

At 17:53, Anonymous Anonüümne said...

Jälle üks brigadir juures, kes teab kuidas kõik teised sõitma peavad. Lust vaadata kohe.

 
At 18:11, Anonymous Anonüümne said...

Ehh. Brigadir on ikka saamatu. Rattasõidus kehtib reegel, et alla 3 tõsise tegija pole mõtet grupist varvast visata. Kehvemaid selle on vaja vähemalt 6 ja kui soovid finišini vastu pidada siis 9. See mis toimus videos oli hea õppematerjal, et mis mõistusega sõitvale ratturile pole arukas.

 
At 18:20, Blogger Priit Pullerits said...

Kuulge, igaks juhuks olgu lisatud, et rattaralli oli sõit, kus sai pärast Otepääd lustida. Kas kusagile jõuab või mitte - kuhu seal jõuda? Koht oli niigi esituhande teises pooles, paremad olid juba kaugel. Sõitsin selle mõttega, et oleks huvitav ja saaks end proovile panna. Kõige mõttetum on minu jaoks see, kui pargid end kohe algul mingisse gruppi ja siis loksud sellega lõpuni mitte midagi tegemata. Aga möönan, et on neid, kellele meeldib just seesugune sõit.

Igatahes ärge tehke seda viga, et hakkate mu sõitu mingite õpikureeglite järgi surmtõsiselt lahkama. Minu jaoks oli see lihtsalt tore pühapäevane sõit, kuhu sai tekitada lokaalse võistlusmomendi.

 
At 18:32, Anonymous Anonüümne said...

Jah, Priidu lähenemine on õige, kui tahad fun'i saada. Alusta tagant, saad hästi paljudest uhkelt mööda purjetada. Siis vali sellised grupid, kus püsimisega mingeid raskusi pole, vastupidi, jõuad ise vajadusel vabalt vedada. Kui suurema pundi kätte saate, küta kõigist mööda ja tee metsapeatus. Küll jõuad järgi, pole probleemi. Nii on lõpuni jõudu küllalt, et soovi korral ka finišit teha. Jääb hea enesetunne, paljudele on ära pandud, mida oligi endale vaja tõestada. Pealegi, koht pole oluline.

 
At 18:57, Anonymous Anonüümne said...

Priit, kui koht pole oluline, miks sa siis mitu korda gruppi lõhkuda üritasid? Selline rapsimine ja "lõõtsa" tegemine tekitab lihtsalt ohtlikke olukordi juurde.

Atröövil on mõtet siis, kui tead, et saad 4-5 töömeest kaasa või kui ees on grupp, millele suudad järgi tõmmata. Ilma selleta on lihtsalt …

 
At 22:17, Anonymous Anonüümne said...

Olen ise aastaid tagasi Filter maanteekarikasarja sõitnud...enam mitte, tõenäoliselt ka maanteeratas läheb müüki. Nagu videostki näha, on see harrastus nagu vene rulett- kuul on trumlis ja iga päästiku vajutusega mõtled et kas nüüd on sinu kord(kukkuda)...mida rohkem vajutad, seda suuremaks tõenäosus muutub...näoga vastu asfaltit.

 
At 01:00, Anonymous Anonüümne said...

Aga miks üldse maantteel jalgrattaga sõita? Rikud liiklusrütmi, ohustad oma elu ja tervist? Miks mitte osta omale velossipeedi asemel Ford Mustang?

 
At 09:04, Anonymous Anonüümne said...

Hirmus paistis jah see Priidu video.Erilist närvikõdi pakkusid laskumised kambaga.Ei taha mõeldagi kui midagi peaks juhtuma.On kas kabelimats või Schumacheri saatus.Vanast peast hakkavad õnneks alahoiu instinktid väljalööma ja maanteeratas jääb edaspidi treening vahendina kasutusse.Selliseid videosi tuleb aeg ajalt ikka vaadata ,et instinktid kaduma ei läheks.

 
At 09:08, Blogger Priit Pullerits said...

Lp 18:57, küsite ikka ja jälle üle seda, miks ma gruppe lõhkusin ja miks kiirendasin jne. Olen seda korduvalt seletan, aga eks, nagu näis, ole kordamine jätkuvalt tarkuse ema.

Mulle ei paku midagi suures grupis loksumine. Seepärast ei käi ka grupitrennides. Igav.
Sõidu teeb huvitavaks ja meeleolukaks see, kui seal midagi toimub. Kõige parem on ise midagi tekitada, näiteks kiirendades või tõusudel rünnates teisi ja ennast proovile pannes.
Just enda proovile panek on see, mida saan kogeda, kui grupis aktiivne olen.
Elu mõte on mulle just selles, et olla ise aktiivne. Massiga kaasakulgemine, olgu rattarajal või arvamusplatsil, ei ole mulle kunagi midagi pakkunud.. See on mugavus ja mandumine. See on konformistlik.
Olen päri selle eluhoiakuga, mis rõhutab elamuste ja kogemuste otsimist. Seda saadki, kui ise endale sõidu elavaks teed - siis koged ka midagi uut, nt said eest ära või ei saanud või said ainult paariks kilomeetriks jne.

Seejuures jätab mind absoluutselt külmaks, mida ütlevad kõik rattasõidu teada-tuntud tõed. Teada-tuntud tõde on näiteks see, et enamik grupi eest jooksu pannud mehed saadakse kätte. Ometi teevad seda igal sõidul mitmed kogenud rattamehed. Ja need on mehed, kes teavad väga hästi, et ega nad kusagile jõua. Meenutage kas või laupäevast Tartu GP-d.

 
At 09:32, Anonymous Anonüümne said...

to 22:17

Jutt õige, aga mis sa sest rattast maha müüd? Maanterattaga hea ennast vormis hoida, pane või talvel rullide peale.
Rattaga sõita ju tegelt mõnus.

 
At 09:33, Anonymous Anonüümne said...

Miks just laskumised nii hirmsana tunduvad sellistel massiüritustel.Kogemus elust enesest.Kuna rataklass on seinast seina neil üritustel, siis kui juhtub näiteks sinu ees sõitma vähem aero ratas mille laskumis kiirus on üsna lineaarne.Siis aero rattaga tõuseb peale 50 km tunnis see hüppeliselt,piltlikult öeldes läheb lendu.Ja kui pole võimalust möödasõiduks siis tuleb kasutada pidureid,mis võib tagarattas tekitada pinged mille tagajärel murduvad kodarad.Edasine on juba õudus ainult ,et reaalsuses.

 
At 09:50, Anonymous Anonüümne said...

Ka mina kaalun igakord peale Tartut et kas enam. Liiga palju olen sellest ruletist terve nahaga välja tulnud.
Samas asfaldil olen pikali elus ikka paar korda käinud, kulukas ja valus tegevus.
Võib ju minna paar sõbraga oma sõitu tegema. Aga mis valu seda samas teha Tartus ja raha eest?

Priidust saan aru. Tema tegevus on võimalus Tartu Rattarallist "kick" kätte saada, kui ta seejuures kedagi ei ohusta andu minu poolest minna. Hämmastav on kui äksi täis ja käima ta sellest ise läheb, nagu videos näha oli :). "Atröövi!, lähme , lähme!, ei lase!, Ära seda sitta võta ! (RC cola punkt).

Lohutuseks et Zanussi mehed kustutasid ennast kiire algusega ära, läksid must mööda ja esimene pidi tagumist kaasa "meelitama" sest oli teine üsna kustunud olekuga, distantsist polnud selleks ajaks vist pooltki tehtud.

Eile käisin jalgu lahti kerimas, on ikka tore küll rattaga sõita. Kui Tartus enam ei käi, kas siis maksab siis peab kohe ratta maha müüma? Mina võtsin oma ratta juppideks et ta ettevalmistada tuuri etapiks 3500 tõusumeetrit ronimist vajab pisut muudatusi.
Teen ka selle ära, siis ehk ei pea maanteerattale mõnda aega numbrit peale enam panema.
Metsas käin edasi hullamas.

Huu

 
At 10:52, Blogger Priit Pullerits said...

Jah, Huu, nagu näete, siis sõitsin üksjagu ikka peaga ja läbimõeldult. Kui sattusin Nõos vastutuuleks suurde punti, siis hoidsin kõige taga distantsi, et oleks ohutu. Polnud mõtte ette trügida, see mass oli ikka meeletu - vaadake, paremkurvis Elva poole on videos näha, kui mitmesajameetrine see rivi oli.

Teisel poolel läks, jah, sõiduks. See oli ette planeeritud, et seal saab midagi korraldada. Usun, et ei tekitanud kellelegi ühtegi ohtlikku olukorda. Jah, utsitasin ka teisi, et oleks ikka põnev ja elamusrohke, sest võid ju niisama atrõõvi minna, aga kui teisi üles ei küta, siis võidakse vaadata, et las loll läheb - aga kütad üles, tulevad kaasa, nagu näha oli. Usun, et eks teistel oli ka seetõttu põnev.

See RC Cola punkti kommentaar tuli puhtalt sellest, et mida kuradit on vaja minna rabama tee äärde mingit topsi, kui senistes TPdes oli korduvalt näha, et neid topse kätte ei saa. Sedasi tekitad ainult ohtlikke olukordi. Ja mida see koola sind 8 km enne lõppu aitab? Pole varem koolat saanud või? Siis tulebki konkreetselt öelda, et pole sul seda s***a vaja.

Kõige ohtlikum mees meie grupis oli pikk roosas särgis ja pikkades mustades retuusides sõitja nr 1414 Grigori Ippolitov (s. 1993) Venemaalt, kes tegi kõige rohkem vänderdamisi (teda on videos hea ära tunda). Et too mees on ohtlik, sain aru Valgjärve ühel laskumisel, kui kiirus oli ca 50 km/h ja tüüp hakkas seal raamilt võetud pudelist jooma!!! Hoida sellisel kiirusel ühe käega lenksu ja siis juua???!!! Õudne vaatepilt! Korraks vääratad, oled ise maoli ja sel kiirusel lendavad ka teised sulle otsa. Edaspidi püüdsin tollest vene tüübist kaugele hoida. Õnneks raja teises pooles kogunenud grupis ühtki matsu ei pandud.

 
At 11:03, Anonymous Anonüümne said...

Priit ei taba elu tõde - võim on armees! Armee aga tähendab seda, et liigutakse sünkroniseeritult massiga ja spetsialiseerutakse tugevamatele külgedele. Massi ühtsuse lõhkumine on vajalik siis, kui seltskond on stagneerunud ja vaja on sõeluda välja uljas aga mitte just nutikas avangard. Näiteks saab stagnatsiooni lõhkuda kui arengukiirust tappev peenmustriga reff purustada ja ratas teha kõrgtehnoloogiliselt konkurentsivõimeliseks. Siin on iva. See vajab raha, tahtmist ja sihikindlust ning destruktiivsetest ajakirjanikest mitte väljategemist. Ainult eesrindlik ratas mõjub grupetole motiveerivalt ja haarab kaasa pundist ärksamad , tugevamad ja teotahtelisemad indiviidid, kes suudavad kinni püüda ees täpiks muutuvad kapitalist läbiimbunud pundid.

 
At 12:38, Anonymous Anonüümne said...

Nad kõik on pahedest läbi imbunud.

Ei ole siin midagi tagasi tõmbuda ja turvaliselt pensioneeruda. Padre ja Huu kui staarid peaks tundma ja teadvustama nende õlgadel lasuvat vastutusekoormat. Tuhanded identifitseeruvad ennast nende meestega, tuhanded jälgivad südamete põksudes oma kumiiride ohtlikke ettevõtmisi suurema ja vähema kategooria jõuproovidel ja trennides. Mida te arvate, kas rahvas ootab grupis loksumist või ribadeks rebimist? Kas rahvas ootab tuulevarjus kuhtumist või peadpööritavat atrõõvi sööstmist iseoma nahka kõhkluseta riskialtarile heites? Naljatlemised resigneerumise teemal peaksid kohemaid lõppema.

 
At 15:48, Anonymous Anonüümne said...

Täna panustaks Kangerti peale.Paneme ühe poodiumi koha meie mehele kinni?:)

 
At 16:22, Anonymous Anonüümne said...

Kas Kangert on atrõõvis?

 
At 16:52, Anonymous Anonüümne said...

Nii on,kuigi üks mees läks sealt veel omas tempos minema.Hetkel tundub nii ,et tsipa vara .Hakkab vajuma juba tagasi.

 
At 18:12, Anonymous Anonüümne said...

Vajus esimeseks hoopis ja Kanks on 2 mintsa maas ning täna 6 koht.

 
At 09:54, Anonymous Anonüümne said...

Me kõik ohverdame oma nahka, aga Huu ja Padre kui tunnustatud meediastaarid on kohustatud seda tegema intensiivselt ning eelkõige publiku emotsionaalse (vahel ka seksuaalse) erutumise eesmärki silmas pidades.

 
At 15:26, Anonymous Anonüümne said...

Pullerits ja Huu hakkavad rahvale seksuaalset erutust pakkuma? Kõlab põnevalt.

 
At 16:30, Anonymous Anonüümne said...

Loomulikult. Kui Padre ja Huu on kunnid siis peavad nad rohkem ohverdama kui tavaline reamees-sitakott. See oli juba antiik kreekas nii et juhid panid pea pakule kui oli vaja rahvas päästa.

 
At 17:55, Anonymous Anonüümne said...

Kes siis kurat blogi peab kui Pullerits kiljotiini alla läheb?

 
At 20:31, Blogger Priit Pullerits said...

Täna sai trenni lõpus ühest grupist lennuga mööda pandud. Mis küll inimesed seal maanteel teevad?!?

 
At 20:52, Anonymous Anonüümne said...

Video, ajaribalt 3:45, roosa siga (kellest PP Arteris kirjutas) pääseb napilt kärsa mahapanekust.

 
At 21:34, Anonymous Anonüümne said...

Võib-olla põhjustaski kärsa imetlemine tähelepanu kadumise ja karmi käbla mitmele süütule sõitjale. Olge siis klounide vahtimisel ja läheduses ettevaatlikumad.

 
At 08:44, Anonymous Anonüümne said...

"Täna sai trenni lõpus ühest grupist lennuga mööda pandud. Mis küll inimesed seal maanteel teevad?!?" - Priit, kui sa veel ei tea, siis maantee ei ole lendamiseks vaid sõitmiseks.

Mis sa virised , küsinud parem järele. Uuriv ajakirjanik, my a..! Äkki oli kellelgi mingi tehniline probleem ja sõbrad ei jätnud maha (mida sina oleks kindlasti teinud!). Võib-olla olid taastusraviga tegelevad haiged? Algajad, kes alles õpivad põhitõdesid? Peale intensiivset lõiku tehti intervallide vahel taastumist? Veel kümneid võimalikke põhjuseid …

Selline sinu kommentaar inimeste kohta, kellest sa midagi ei tea, tuletab mulle meelde meie koolis levinud ütluse - Loll olla on ikka loll küll!

 
At 09:11, Anonymous Anonüümne said...

Jajaa, ülbik selline.Tule parem metsa, mätaste peal jooksusamme tegema. Seal keegi peale lindude ei lenda. Kui jooksusammud ülejõu käivad, sõid tulla ka rattaga. Rattaga metsas kulgedes on esimene reegel, et ära lenda! Tule õpi linde vaatlema ja linnulaulu kuulatama. Minu meelest on Priidu rattasõidu kommentaarid ennast ammendanud. Aeg on metsa mätaste vahele kolida ja RMK-le rohkem promo teha. Osundaksid, kus on liigne võsa ja kuhu tuleks peale võsalõikuri ka kirves või saag sisse käristada.

 
At 10:42, Blogger Priit Pullerits said...

Ei olnud sel mingit tehnilist probleemi ega mingit lõiku. Umbes viis kilomeetrit sõitsin neil järel ja ajasin taga, algul, kui kõrvalteelt Rõhus tulin ja neid nägin, oli mahajäämus umbes pool kilomeetrit. Tasapisi tulid selg ees lähemale. Endomondo järgi oli mu keskmine kilomeetrite kiitus neid jälitades 36-39 km/h. Viljandi mnt esimesel ringteel enne Tartut sain nad kätte. Sõitsid paari kaupa eest vahetades, kõik täiesti korralikus riietuses, ei olnud need mingid algajad ega haiged. Samuti ei olnud tegemist mingi lõikude järgse taastumisega.

 
At 11:12, Anonymous Anonüümne said...

"Täna sai trenni lõpus ühest grupist lennuga mööda pandud. Mis küll inimesed seal maanteel teevad?!?"
vs
"Tasapisi tulid selg ees lähemale."

Huumor, tasapisi lennuga mööda. Kirjatsura tippklass.

 
At 11:14, Blogger Priit Pullerits said...

Ära targuta, eelmine. Kui oled pool kilomeetrit maas, siis seda annab tagasi sõita. Siis tulevadki eesmised tasapisi vastu. Aga kui järele oled saanud, siis lähed lennuga mööda. Sama ju autosõidul - ka te tõesti pole märganud??

 
At 13:19, Anonymous Anonüümne said...

Nomaeitea, pole endal ühegi MNT nn. treeningu keskmist üle 26-27 km/h olnud, sõidan ainult üksi, samas TRR-i pika keskmine oli 33 km/h.

Mõnele meeldib cruisimine mõtete selginemiseks, inimesed on erinevad.

 
At 14:10, Anonymous Anonüümne said...

Tavaliselt on nii jah, et võistlustel sõidetakse ikka tunduvalt kiiremini kui grupis. Priit aga sellise meinstriim suhtumisega kaasa ei uju ja uhab trennis üksinda kiiremini kui võistlustel grupiga. Lõpuks teevad inimesed ka trenni erineva eesmärgiga. Paljud teevad seda lihtsalt hea vormi ja enesetunde pärast, mitte ei aja silm punnis taga mingeid kilomeetrite aegu või lõikude rekordeid, et oleks millega hiljem teiste ees kõvatada.

 
At 14:12, Anonymous Anonüümne said...

Pardon, esimene lause pidi ikka olema, et "Tavaliselt on nii, et võistlustel sõidetakse ikka tunduvalt kiiremini kui trennis"

 
At 14:59, Anonymous Anonüümne said...

Vabandused on nõrkadele. Õige mees - võitja, sõidabki kiiremini kui grupis.

 
At 15:26, Anonymous Anonüümne said...

Jajaa…
On selline väljend nagu "treeningute maailmameister". Meil nüüd omast käest üks selline võtta.
Tubli!

 
At 15:59, Anonymous Anonüümne said...

Priidu kutsuks Alutagusele homme oma head vormi realiseerima eestikatel MTB maratonil. Väga lahe ja vaheldusrikas rada oli eelmine aasta. Ise küll XL'i ei tee kuid põhisõidu 45km. ikkagi. Usunet 2.5h kanti pingutus garanteeritud.

Huu

 
At 17:40, Anonymous Anonüümne said...

Alutaguse teeb kadedaks, kahju et ei saa osaleda.

 
At 14:26, Blogger John said...

adidas neo shoes
juicy couture
coach factorty outlet online
cubs jerseys
coach outlet canada
fred perry
canada goose outlet
ralph lauren outlet
converse英国官网
oakley sunglasses outlet
yolo

 
At 09:50, Blogger vinimalik said...

mumbai escorts ###
high profile mumbai call girls ###
navi mumbai escorts ###
mumbai call girls ###
mumbai escorts service ###

 
At 09:56, Anonymous Anonüümne said...

shivaji nagar escorts ###
electronic city escorts ###
jp nagar escorts ###
whitefield escorts ###
mg road escorts ###
indiranagar escorts ###
koramangala escorts ###
kr puram escorts ###

 
At 15:04, Anonymous Anonüümne said...


Delhi Escorts girls in the industry love to make new friend and do lots of fun activities with their clients. They are open minded and friendly in nature.

Noida escort **
Noida escorts **
female escort in Noida **
Noida escorts service **
collage girls in Noida **

 
At 12:33, Blogger delhimodelclub said...

raipur escorts ###
udaipur escorts ###
jodhpur escorts ###
ghaziabad escorts ###
greater noida escorts ###

 
At 13:59, Anonymous Anonüümne said...

High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###
High Profile Call Girls Pune ###

 
At 18:06, Blogger M S Jasmin said...

If you are thinking to give it a shot with professional Dwarka Call Girls Service then you should be going for over other call girls in the industry. You are supposed to get so many amazing features and qualities.

$$ Female Escorts In Laxmi nagar
$$ Female Escorts In Mayur vihar
$$ Female Escorts In Ashram
$$ Female Escorts In Kalkaji
$$ Female Escorts In Sarita vihar
$$ Female Escorts In New friends colony
$$ Female Escorts In Okhla
$$ Female Escorts In Mukherjee nagar
$$ Female Escorts In Mehrauli
$$ Female Escorts In Jangpura

 
At 12:56, Blogger anushkadase said...

delhi call girls ###
connaught place call girls ###
dwarka call girls ###
karolbagh call girls ###
lajpat nagar call girls ###
mahipalpur call girls ###
rohini call girls ###

 
At 13:38, Anonymous Anonüümne said...

high profile call girls whatsapp number ####
high profile call girls whatsapp number ####
high profile call girls whatsapp number ####
high profile call girls whatsapp number ####
high profile call girls whatsapp number ####
high profile call girls whatsapp number ####
high profile call girls whatsapp number ####

 
At 14:31, Blogger Unknown said...

escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####
escorts service in delhi ####

 
At 09:24, Anonymous Anonüümne said...

Sexy Russian Call Girls in Cr Park, Russian Escorts in Cr Park

Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Independent call girls service ###
Russian Call Girls in Cr Park ###

 
At 15:09, Blogger anushkadas said...

high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####
high profile escort in delhi ####

 
At 15:16, Blogger russiancallgirlsms said...

high profile call girls service ###
high profile call girls service ###
high profile call girls service ###
high profile call girls service ###
high profile call girls service ###
high profile call girls service ###
high profile call girls service ###
high profile call girls service ###

 
At 12:03, Anonymous Anonüümne said...

cheap rates housewife escorts $$$
sexy call girls whatsapp number $$$
cheap rates call girls $$$
independent escorts classified $$$
independent housewife escorts $$$
cheap rates housewife escorts $$$
sexy call girls whatsapp number $$$
cheap rates call girls $$$

 
At 10:04, Anonymous Anonüümne said...

Those Russian Escort In Delhi can be reached directly via their website. You can hire those ladies for adult enjoyments as well for other purposes. You can hire those dashing ladies to enjoy your weekend at any nearby place where you can enjoy for a long time.

$$ Housewife Escorts In Vasant Kunj
$$ Housewife Escorts In Vikas Puri
$$ Housewife Escorts In Indirapuram
$$ Housewife Escorts In Kaushambi
$$ Housewife Escorts In Raj Nagar
$$ Housewife Escorts In Vaishali
$$ Housewife Escorts In Vasundhra
$$ Housewife Escorts In Faridabad
$$ Housewife Escorts In Ghaziabad

 
At 14:53, Blogger Sonam Kumari said...

Those Russian Escort In Delhi can be reached directly via their website. You can hire those ladies for adult enjoyments as well for other purposes. You can hire those dashing ladies to enjoy your weekend at any nearby place where you can enjoy for a long time.

$$ Escorts Near Hotel Savoy Suites Noida
$$ Escorts Near Hotel The Roseate New Delhi
$$ Escorts Near Hotel Vivanta By Taj Ambassador Delhi
$$ Escorts Near Hotel Vivanta By Taj Dwarka
$$ Escorts Near Hotel WelcomHotel Dwarka ITC Hotel Group
$$ Escorts Near Hotel Radisson Blu MBD Noida
$$ Escorts Near Hotel Savoy Suites Noida

 
At 16:24, Blogger delhimodelclub said...

high class escorts ###
Celebrity Model Escorts ###
High Profile Indepenent Escorts ###
High Profile Call Girls ###
russian escorts ###
high class escorts ###
Celebrity Model Escorts ###

 
At 16:24, Blogger Roshni Mishra said...

Call/Whatsapp+91- 9873777170 Delhi Call Girls & Delhi Escorts Service | Russian Model along with exciting call girls facility available.visit my blog:-
Anand Lok Call Girls &&
New Friends Colony Call Girls &&
Amrita Shergill Marg Call Girls &&
Hauz Khas Enclave Call Girls &&
Panchsheel Marg Call Girls &&
Nizamuddin West Call Girls &&
Punjabi Bagh Call Girls &&
Naraina Vihar Call Girls &&
Model Town Call Girls &&
Defence Colony Call Girls &&

 

Postita kommentaar

<< Esileht